Page 27 of 69
Posted: Thu May 13, 2010 5:21 pm
by RRSunknown
Като искаш ключ да беше казал - раздавах.
Posted: Thu May 13, 2010 5:36 pm
by Amikae
Озон ми пратиха на мейла бета ключ, но не съм сигурен дали да го ползвам...
Posted: Thu May 13, 2010 5:46 pm
by RRSunknown
Ползвай смело - мултиплеъра отдавна е завършен. Пък и остро предполагам че ще ти се ъпгрейдне в истински ключ след излизането.
Posted: Thu May 13, 2010 6:35 pm
by Amikae
Тоест ще мога да си добавя ключ от оригиналната игра искаш да кажеш?
Posted: Fri May 14, 2010 6:46 pm
by Muad_Dib
Ха, колекторсът дали не свърши за отрицателно време баси...
Posted: Fri May 14, 2010 9:03 pm
by Amikae
Този колекторс беше с ужасяващо съотношение цена/качество. Дори не ме подразни, че няма да го имам. Отдавна съм преордърнал нормалното издание.
Posted: Fri May 14, 2010 9:23 pm
by RRSunknown
Тия пичове със всеки нов пач вместо да оправят добавят нов бъг
Новото двайде е че след всяко ползване на Старкрафта почва да ми изчезва звука и се налага всеки път да пускам administrative tools и от там ръчно да стартирам windows audio.
Posted: Sat May 15, 2010 1:31 pm
by RRSunknown
Да ви опиша що е то батълнет и как са организирани нещата. Защото това няма как да се го видяли срещу AI а може да ви е интересно-знам ли

.
Значи първо - като се влиза в Старкрафт 2 първото нещо което изисква играта е да се логнеш с батълнет акаунта си - лога е абсолютното същото нещо като лога на WoW. Разбирайте го така - улеснение за потребителя, кофти за пиратите. След лога се отваря менюто - горе вдясно се пази портретчето на старкрафт 2 профила ни което кликнато отваря всевъзможни статистики и ачийвмънти. Горе вляво са бутоните за сингъл и мулти, риплеи и две-три други опции. Сингъл няма на момента (всъщост има като опция но срещу неактивен компютър) . Риплеите се пазят в 2-3 папки - мулти, сингъл, скирмиш. За риплеите мога да кажа че са страхотни - по време на риплей (или директно наблюдение от човек рефер) могат да се следят в реално време статистики за ресурс, харч на ресурс, войска, APM и още много статистики.
Кликнем ли на мултиплеър имаме две опции - ранкед игра и къстъм игра. В къстъм играта но се отваря прозорче в което са подредени картите по популярност като могат да се разгледат предварително и освен това пише кой е автора им (засега пише само Близард но се чака да играе редактора на нива в следващи етапи). Ако кликнем на карта ни включва към създадена игра или ни прави хостове към които се включва някой. Ако искаме да играем с точно определен човек трябва да го инвайтнем - има си лист с приятели направен като в WoW.
Мачовете за ранк са друга бира - на първо време има пет тренировъчни мача в които играта ни пуска срещу други новобранци на нуубски карти (ще обясня за тях после). Искам дебело да подчертая че новобранец не значи слаб играч а в контекста означава играч почнал играта току що. В тези пет мача ранкинг няма - няма значение дали биеш или губиш - те са за тренинг. След тях има 10 мача за определяне на нивото на майторство - в зависимот от резултата в тях играта ни определя дивизия в която да играем така че да се паднем срещу играчи от нашата класа- има каменна, медна, бронзова, сребърна, златна , платинена лига. Вече от самата лига може да се изпадне или да се качим в горна в зависимост от резултата.
Техническа част - колкото и да не ми се вярваше факта си остава - в батълнет играта ми върви в пъти по-добре от игра срещу компютър и изглежда по добре. На скрийншот действително не впечатлява кой знае колко в сравенение с други актуални игри но в действие смятам че нещата са съвсем различни. Най –голяма роля за това има начина по който се придвижват единиците – това трябва да се види да се осмисли но за пръв път в стратегия нямам чуството че гледам роботи овце които се блъскат една в друга. Върховно е да гледаш как голяма маса войска се престроява и сякаш се лее по терена.
За нубските карти за които говорих – Близард са измислили следната концепция – на нубския вариант на картите на важните рампи има едни камъни с по 2000 живот които пречат на ръша.
Интерфейса – подобрен с много от времето на BW. На първо време точките са събиране на войската и работниците се правят с дясно кликане. Ако става дума за точки за работници към газ или минерали – почват да добиват автоматично. Ако става дума за точка насочена в транспортер – влзиат в него автоматично. Вече няма 12-ки – лимита на група е 200 единици като има една иконка в лявата част на екрана с която можеш да видиш състава и живота на всяка твоя група статистически. Сгради също могат да се селектват и групират. Ако в избрана група има налична единица ползваща енергия тя става приоритетна в интерфейса и може без да се избира отделно да и се спами магията. За разика от BW ако си избрал 3 темплара и кликнеш на псионик бурята не се пуска едновременно и от тримата а се пуска с три кликания.
Геймплей – на първо време играта е станала по динамична в началото – почва се с 6 вместо с 4 работника и освен това има по две места за газ на база вместо по едно. Така се добива по-бързо макар че общия брой газ е все един и същ – новите находища имат два пъти по-малко газ от BW находищата. б.т.в. цената на газостанциите е намалена драстично и сега е въпрос на ранен приоритет да направиш газостанция за да не плачеш после. Второ нещо което прави впечатление е че не можеш да се закулиш на рампата си и щтракаш с пръсти. Сега всяка раса има метод с който да ти направи мизерийка като теран и протос разполагат с ранна войска прескачаща стени а зергите имат директен телепорт до където си искат стига да не е защитено.
Posted: Sat May 15, 2010 7:05 pm
by Amikae
Ми хайде да излиза де!

Posted: Sat May 15, 2010 9:13 pm
by RRSunknown
Авийвмъните са много благи - взаимствани от WoW.
Posted: Mon May 17, 2010 11:39 am
by RRSunknown
Поръчах и аз нормалното. Бях се засилил за колекционерско ама свършило. Като се замисля колко имам навъртяно досега и че даже не съм виждал кампанията и филмчетата не съжалявам за нито лев.
Между другото с последния пач изненадващо смениха 3d главите на половината единици. Което подсказва че ще има много голяма степен за къстъмизация (доста глупава дума но не мога да се сетя за еквивалента и на български).
Между другото доста интересно явление е нивото на развитие майсторството на играчите. Масовото разпространение на риплеи, директни предавания и специализираните форуми позволяват дори и на начинаещия да развие умения. В стария Старкрафт това го нямаше. Новия патфайнинг и подобрения интерфейс помагат изключително много да не се занимаваш с досадно микро и улесняват новобранеца. Изключително се е променила и концепцията на играта за ръш. В момента е практически безумно да атакуваш с най-ранните единици и играта да се развива само с началните войски (което беше често срещано на стария старкрафт).
П.С. Ако някой иска може да направим кампанията кооперативна
в Ред Алерт 3 беше култово, в Старкрафта предполагам че ще е още по култово.
Posted: Mon May 17, 2010 1:02 pm
by Onslaught
Я направо дайте линкове към най-важните сайтове и форуми които е добре да се следят и където обявяват разните лайв стриимове и т.н.
Posted: Mon May 17, 2010 1:06 pm
by Amikae
И какво точно представлява този кооператив? Кой каква роля играе?
Posted: Mon May 17, 2010 1:08 pm
by RRSunknown
Стартирай с този за повторения и гледане на мачове
http://forum.gamesports.net/starcraft/s ... .php?t=787
Този го следи за новини
http://sc2armory.com/
И какво точно представлява този кооператив? Кой каква роля играе?
Засега и аз не знам защо бутона е неактивен (от четири режима на игра само мултиплеъра е активен бутон), но има много ачийвмънти които ме карат да подозирам че самат кампания може да се играе отборно.
Posted: Sat May 22, 2010 11:26 am
by Corwin
Редизайнали са доста екрани и са нулирали статистиките. Мен ли§но така ми е 100 пъти по-разбираемо от по-рано. Дано се поъпгрейднат и с класиранията, щот в тия лиги нищо не разбирам кво как става...