Starcraft 2
Moderator: AlDim
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Да ви опиша що е то батълнет и как са организирани нещата. Защото това няма как да се го видяли срещу AI а може да ви е интересно-знам ли
.
Значи първо - като се влиза в Старкрафт 2 първото нещо което изисква играта е да се логнеш с батълнет акаунта си - лога е абсолютното същото нещо като лога на WoW. Разбирайте го така - улеснение за потребителя, кофти за пиратите. След лога се отваря менюто - горе вдясно се пази портретчето на старкрафт 2 профила ни което кликнато отваря всевъзможни статистики и ачийвмънти. Горе вляво са бутоните за сингъл и мулти, риплеи и две-три други опции. Сингъл няма на момента (всъщост има като опция но срещу неактивен компютър) . Риплеите се пазят в 2-3 папки - мулти, сингъл, скирмиш. За риплеите мога да кажа че са страхотни - по време на риплей (или директно наблюдение от човек рефер) могат да се следят в реално време статистики за ресурс, харч на ресурс, войска, APM и още много статистики.
Кликнем ли на мултиплеър имаме две опции - ранкед игра и къстъм игра. В къстъм играта но се отваря прозорче в което са подредени картите по популярност като могат да се разгледат предварително и освен това пише кой е автора им (засега пише само Близард но се чака да играе редактора на нива в следващи етапи). Ако кликнем на карта ни включва към създадена игра или ни прави хостове към които се включва някой. Ако искаме да играем с точно определен човек трябва да го инвайтнем - има си лист с приятели направен като в WoW.
Мачовете за ранк са друга бира - на първо време има пет тренировъчни мача в които играта ни пуска срещу други новобранци на нуубски карти (ще обясня за тях после). Искам дебело да подчертая че новобранец не значи слаб играч а в контекста означава играч почнал играта току що. В тези пет мача ранкинг няма - няма значение дали биеш или губиш - те са за тренинг. След тях има 10 мача за определяне на нивото на майторство - в зависимот от резултата в тях играта ни определя дивизия в която да играем така че да се паднем срещу играчи от нашата класа- има каменна, медна, бронзова, сребърна, златна , платинена лига. Вече от самата лига може да се изпадне или да се качим в горна в зависимост от резултата.
Техническа част - колкото и да не ми се вярваше факта си остава - в батълнет играта ми върви в пъти по-добре от игра срещу компютър и изглежда по добре. На скрийншот действително не впечатлява кой знае колко в сравенение с други актуални игри но в действие смятам че нещата са съвсем различни. Най –голяма роля за това има начина по който се придвижват единиците – това трябва да се види да се осмисли но за пръв път в стратегия нямам чуството че гледам роботи овце които се блъскат една в друга. Върховно е да гледаш как голяма маса войска се престроява и сякаш се лее по терена.
За нубските карти за които говорих – Близард са измислили следната концепция – на нубския вариант на картите на важните рампи има едни камъни с по 2000 живот които пречат на ръша.
Интерфейса – подобрен с много от времето на BW. На първо време точките са събиране на войската и работниците се правят с дясно кликане. Ако става дума за точки за работници към газ или минерали – почват да добиват автоматично. Ако става дума за точка насочена в транспортер – влзиат в него автоматично. Вече няма 12-ки – лимита на група е 200 единици като има една иконка в лявата част на екрана с която можеш да видиш състава и живота на всяка твоя група статистически. Сгради също могат да се селектват и групират. Ако в избрана група има налична единица ползваща енергия тя става приоритетна в интерфейса и може без да се избира отделно да и се спами магията. За разика от BW ако си избрал 3 темплара и кликнеш на псионик бурята не се пуска едновременно и от тримата а се пуска с три кликания.
Геймплей – на първо време играта е станала по динамична в началото – почва се с 6 вместо с 4 работника и освен това има по две места за газ на база вместо по едно. Така се добива по-бързо макар че общия брой газ е все един и същ – новите находища имат два пъти по-малко газ от BW находищата. б.т.в. цената на газостанциите е намалена драстично и сега е въпрос на ранен приоритет да направиш газостанция за да не плачеш после. Второ нещо което прави впечатление е че не можеш да се закулиш на рампата си и щтракаш с пръсти. Сега всяка раса има метод с който да ти направи мизерийка като теран и протос разполагат с ранна войска прескачаща стени а зергите имат директен телепорт до където си искат стига да не е защитено.

Значи първо - като се влиза в Старкрафт 2 първото нещо което изисква играта е да се логнеш с батълнет акаунта си - лога е абсолютното същото нещо като лога на WoW. Разбирайте го така - улеснение за потребителя, кофти за пиратите. След лога се отваря менюто - горе вдясно се пази портретчето на старкрафт 2 профила ни което кликнато отваря всевъзможни статистики и ачийвмънти. Горе вляво са бутоните за сингъл и мулти, риплеи и две-три други опции. Сингъл няма на момента (всъщост има като опция но срещу неактивен компютър) . Риплеите се пазят в 2-3 папки - мулти, сингъл, скирмиш. За риплеите мога да кажа че са страхотни - по време на риплей (или директно наблюдение от човек рефер) могат да се следят в реално време статистики за ресурс, харч на ресурс, войска, APM и още много статистики.
Кликнем ли на мултиплеър имаме две опции - ранкед игра и къстъм игра. В къстъм играта но се отваря прозорче в което са подредени картите по популярност като могат да се разгледат предварително и освен това пише кой е автора им (засега пише само Близард но се чака да играе редактора на нива в следващи етапи). Ако кликнем на карта ни включва към създадена игра или ни прави хостове към които се включва някой. Ако искаме да играем с точно определен човек трябва да го инвайтнем - има си лист с приятели направен като в WoW.
Мачовете за ранк са друга бира - на първо време има пет тренировъчни мача в които играта ни пуска срещу други новобранци на нуубски карти (ще обясня за тях после). Искам дебело да подчертая че новобранец не значи слаб играч а в контекста означава играч почнал играта току що. В тези пет мача ранкинг няма - няма значение дали биеш или губиш - те са за тренинг. След тях има 10 мача за определяне на нивото на майторство - в зависимот от резултата в тях играта ни определя дивизия в която да играем така че да се паднем срещу играчи от нашата класа- има каменна, медна, бронзова, сребърна, златна , платинена лига. Вече от самата лига може да се изпадне или да се качим в горна в зависимост от резултата.
Техническа част - колкото и да не ми се вярваше факта си остава - в батълнет играта ми върви в пъти по-добре от игра срещу компютър и изглежда по добре. На скрийншот действително не впечатлява кой знае колко в сравенение с други актуални игри но в действие смятам че нещата са съвсем различни. Най –голяма роля за това има начина по който се придвижват единиците – това трябва да се види да се осмисли но за пръв път в стратегия нямам чуството че гледам роботи овце които се блъскат една в друга. Върховно е да гледаш как голяма маса войска се престроява и сякаш се лее по терена.
За нубските карти за които говорих – Близард са измислили следната концепция – на нубския вариант на картите на важните рампи има едни камъни с по 2000 живот които пречат на ръша.
Интерфейса – подобрен с много от времето на BW. На първо време точките са събиране на войската и работниците се правят с дясно кликане. Ако става дума за точки за работници към газ или минерали – почват да добиват автоматично. Ако става дума за точка насочена в транспортер – влзиат в него автоматично. Вече няма 12-ки – лимита на група е 200 единици като има една иконка в лявата част на екрана с която можеш да видиш състава и живота на всяка твоя група статистически. Сгради също могат да се селектват и групират. Ако в избрана група има налична единица ползваща енергия тя става приоритетна в интерфейса и може без да се избира отделно да и се спами магията. За разика от BW ако си избрал 3 темплара и кликнеш на псионик бурята не се пуска едновременно и от тримата а се пуска с три кликания.
Геймплей – на първо време играта е станала по динамична в началото – почва се с 6 вместо с 4 работника и освен това има по две места за газ на база вместо по едно. Така се добива по-бързо макар че общия брой газ е все един и същ – новите находища имат два пъти по-малко газ от BW находищата. б.т.в. цената на газостанциите е намалена драстично и сега е въпрос на ранен приоритет да направиш газостанция за да не плачеш после. Второ нещо което прави впечатление е че не можеш да се закулиш на рампата си и щтракаш с пръсти. Сега всяка раса има метод с който да ти направи мизерийка като теран и протос разполагат с ранна войска прескачаща стени а зергите имат директен телепорт до където си искат стига да не е защитено.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Поръчах и аз нормалното. Бях се засилил за колекционерско ама свършило. Като се замисля колко имам навъртяно досега и че даже не съм виждал кампанията и филмчетата не съжалявам за нито лев.
Между другото с последния пач изненадващо смениха 3d главите на половината единици. Което подсказва че ще има много голяма степен за къстъмизация (доста глупава дума но не мога да се сетя за еквивалента и на български).
Между другото доста интересно явление е нивото на развитие майсторството на играчите. Масовото разпространение на риплеи, директни предавания и специализираните форуми позволяват дори и на начинаещия да развие умения. В стария Старкрафт това го нямаше. Новия патфайнинг и подобрения интерфейс помагат изключително много да не се занимаваш с досадно микро и улесняват новобранеца. Изключително се е променила и концепцията на играта за ръш. В момента е практически безумно да атакуваш с най-ранните единици и играта да се развива само с началните войски (което беше често срещано на стария старкрафт).
П.С. Ако някой иска може да направим кампанията кооперативна
в Ред Алерт 3 беше култово, в Старкрафта предполагам че ще е още по култово.
Между другото с последния пач изненадващо смениха 3d главите на половината единици. Което подсказва че ще има много голяма степен за къстъмизация (доста глупава дума но не мога да се сетя за еквивалента и на български).
Между другото доста интересно явление е нивото на развитие майсторството на играчите. Масовото разпространение на риплеи, директни предавания и специализираните форуми позволяват дори и на начинаещия да развие умения. В стария Старкрафт това го нямаше. Новия патфайнинг и подобрения интерфейс помагат изключително много да не се занимаваш с досадно микро и улесняват новобранеца. Изключително се е променила и концепцията на играта за ръш. В момента е практически безумно да атакуваш с най-ранните единици и играта да се развива само с началните войски (което беше често срещано на стария старкрафт).
П.С. Ако някой иска може да направим кампанията кооперативна

в Ред Алерт 3 беше култово, в Старкрафта предполагам че ще е още по култово.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Стартирай с този за повторения и гледане на мачове
http://forum.gamesports.net/starcraft/s ... .php?t=787
Този го следи за новини
http://sc2armory.com/
http://forum.gamesports.net/starcraft/s ... .php?t=787
Този го следи за новини
http://sc2armory.com/
Засега и аз не знам защо бутона е неактивен (от четири режима на игра само мултиплеъра е активен бутон), но има много ачийвмънти които ме карат да подозирам че самат кампания може да се играе отборно.И какво точно представлява този кооператив? Кой каква роля играе?
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests