Сериозно, вече се измарям да живея в това общество по този начин. Всичко правим по някакъв странен, безмислен начин.
Случаят от вчера - както всяка година от 01.08 спират топлата вода за поредните профилактики и подмени на тръби. Понеже ми е писнало от три седмични подплаквания с канчета, пък и съм в процес на дребни ремонтчета из къщи реших, че е крайно време да купя един бойлер който да бъде алтернатива на "променливата" Топлофикация.
Та спирам се на марка, отивам на сайта на производителя, цък, списък с on-line дистрибутори(нали сме в 21 в. няма да търча по магазини),избор на бойлера, доставака - еди коя си улица, етаж, апртамент. Извършвам плащането на момента и съм доволен, бойлера е купен, платен предварително, мястото за доставка уточнено.
Като човек който, от време на време има изблика да си мисли, че живее в нормална държава, на другият ден си тръгвам по мои задачи и оставям майка ми в къщи да чака бойлера. Да ама не! Към 11:15 ми звънят от фирмата дистрибутор "Добър ден", "Добър ден", "Ние за бойлера, ще дойде между 12:00 и 18:00". Ок казвам, в къщи има човек звъннете на звънеца, ще ви отворят входната врата апартамента е на 3 етаж, асансьор няма. Не че ми беше някакво страшно неочаквано, но отговора "Аааа ние не качваме по апартаментите, шофьорът е
само дистрибутор-куриер леко ме хвърли в тъча

. Ем хубаво, казвам аз, как си мислите, че във вторник мога да си позволя да вися от 12:00 до 18:00 в къщи само щото ви мързи да качите един 22 кг. пакет три етажа? Не може. Хубаво. Прибирам се и чакам. Дистрибутор-куриера пристига към 13:30 пльосва ми любезно кашона пред кооперацията, аз го качвам точно за 45 секунди до горе и трябва всичко да е наред.
Да ама не, втори дубъл. Оня вече ще си ходи, "Чакай къде е касовата бележка?"(тъп поглед)"Ми няма", "Е как така няма?", "Нали имаш гаранционна карта"

. Ай ся, трябва да сядам да му обяснявам, че ако туй чудо се развали в сервиза искат гаранционна карта и касова бележка. Хубаво, щял сега да ходи до офиса да види какво става и после щял да мине да ми остави. Естествено не дойде.
Изводът - вчера си загубих половин ден с доставката, днес ще трябва да изгубя още някой и друг час да звъня по телефони, да се срещам някъде си с разни дистрибутор-куриери за да се сдобия и с документ, че аджеба тва нещо съм го купил и платил.
Нямаше да ми пука кой знае колко от тоя случай, но той не е изолиран - 80% от бизнеса в България се прави по тоя безумен, хаотичен начин. Всички могат да реват против Бойко Борисов, ама проблема не е в него, а найстина е в "матрияла". Щото сами се ***** в **** и даже не знаем що го правиме.