Page 24 of 198

Posted: Tue Oct 23, 2007 10:59 pm
by Muad_Dib
Йоанчо остави го момчето да си тъне в забвение:).

Posted: Tue Oct 23, 2007 11:55 pm
by AlDim
Pugsley wrote:Е все пак имам желание да бъда осветлен, история ли, геймплей, трудност, кое точно е по хубаво и изпипано в първия Халф и липсва/е по-слабо в 2рия ? Някакво обосноваване поне кат ше плюем новото щот е ново.
Това, което беше ново и интересно през 98 е "run of the mill" и остаряло концептуално през 2004-та. Особено престрелките са бая дървени и вяли. Реално единственият по-сериозен коз на HL2 е Gravity Gun-а. За мен и историята беше далеч по-малко интригуваща (или да си го кажа направо - тъпееше ми могъщо), но тя не е някакъв определящ фактор за поредицата.

Posted: Wed Oct 24, 2007 10:40 am
by Corwin
Вчера с приятели зацъкахме ПЕС2008.
Първите впечатления бяха грозното и куцо дизайнато меню. Някакъв космос със някаква странна за футболен симулатор музичка. Както и да е, да се надяваме, че това все ще се оправи със скорошен опшън файл, пък и посмъртно не могат да настигнат фифата по тоя параграф, макар че не това е целта.
Интерфейсът е абсолютно същият, просто играта и реденето на играчите изглежда като скин на ПЕС6. Контролите също са абсолютно същите, като разбира се има нови добавени клавишни комбинации за новите изпълнения (дългочаканата симулация :Д).
Визията е ниво над предната част, най-вече в лицевите анимации. По-рано играчите изглеждаха отдалеч добре, но в мутрите като махмурлийско произведение на Джепето. Сега са доста по-детайлно направени и си приличат зверски.
Коментара изглежда по-кадърен засега (двама коментатори), за цял ден игра все още ни не е досадил!!! Което си е постижение за ФС.
И остава геймплея. Тюннат много мазно на подходящите места, за да стане играта още по-приятна за игра. Топката ми се струва малко по-тежка и лети по-готино. Още по-голяма тежест има това до колко е удобна топката на играча когато я отиграва. (Е.г. - когато риташ от място или си обърнат поне малко с гръб към вратата, шута е много труден и почти невъзможен, докато ако си си я повел и я биеш точно когато ти е в най-далечния момент просто изрива). Вратарите са малко по-слаби на пръв поглед, което е малко неприятно, щот влиза твърде често, но все още не сме разцъкали с по-слаби отбори, та може да е за хубаво...
С две думи - с класа е над предната версия, което автоматично я прави новият ултимативен еталон и десятка за футболните симулатори.

П.С. Последно, цитат един колега оня ден след гола на Руни срещу Русия.
"Деба направили са го точно като в ПЕСА :shock: "...

Posted: Wed Oct 24, 2007 10:46 am
by Muad_Dib
ПОнеже и абсолютният и единствен разбирач (ТМ) се обади за Халф-Лайф 2: на първо игране и за мен играта не беш за десятка, дори за девятка....Въпросът е, че сега като го играя и го сравнявам с масата излезли шутъри последните 2-3 години - играта всъщност си е дяволски добра. Има страхотни скриптирани сцени, които с голям кеф си припомних, няколко особено добри нива, впечатляваща бройка абсолютно различни оръжия (същото не може да се каже за враговете обаче), напрегнати престрелки (главно благодарение на факта, че с джойпад поне в ХЛ2 по-трудно се стреля) и графика от 2004, която и през 2007 ХИЧ не изглежда зле...

Дали единицата или двойката е по-добра за мен е никому еннужно сравнение, в крайна сметка сикуълите винаги са по-лоши от оригинала именно, защото са сикуъли...Но ако човек гледа на тях като една подобрена версия на оригинала - тогава може би двойката е по-добра. Макар накрая да липсва последен бос, което за шутър е непростимо:).

Posted: Wed Oct 24, 2007 11:41 am
by AlDim
Въпросът е, че сега като го играя и го сравнявам с масата излезли шутъри последните 2-3 години - играта всъщност си е дяволски добра.
Chronicles of Riddick, Gears, Vegas, Bioshock, Halo 3... Единствено 2005-та беше наистина слаба.
в крайна сметка сикуълите винаги са по-лоши от оригинала именно, защото са сикуъли
Освен няколкото милиона, които не са?
графика от 2004, която и през 2007 ХИЧ не изглежда зле...
До колкото знам са я подобрили, бтв. Аз затова и искам да я докопам тая версия :)

Posted: Wed Oct 24, 2007 11:15 pm
by Muad_Dib
Вегас и Хейло 3 са доста под халф-лайф 2 и двете, поне в моите очи, твоето мнение да си кажа честно не ме вълнува особено, за останалите 3 си прав.
Освен няколкото милиона, които не са?
Имам предвид твоята логика. "това продължение е тъпо", защото концепцията му е от 99. "По тази твоя изкривена логика" - това е лиспващата част от изречението:).

До колкото знам са я подобрили, бтв.
Странно, не го знаех....Доста от текстурите са стъписващо грозни и се съмнявам да са пипали оригиналния ХЛ2 (в епизод 2 има видима разлика дори от филмчетата), ако имаш линк драсни, интересно ми е.

Омг дали и двамата не сме психясали на тема игри, а....

Posted: Thu Oct 25, 2007 4:13 pm
by Skywalker
Ти със сигурност.

Posted: Thu Oct 25, 2007 8:36 pm
by Muad_Dib
Тествах Джерикото за два часа на компа. Изненадващо на 1280 ми върви като пушка с лоудинги от по 6-7 сек и всичко е доста детайлно и красиво. Изглежда много добре и определено ще си я довърша, всичките от екипа са забавни типове и са ги направили горе-долу уникални, в геймплейно отношение все още ми се появяват туториал-съобщения та едва ли имам какво много да кажа - засега е здраво пуцане с който ви е най-кеф и толкоз, тактикал опциите са под необходимия минимум (по-зле от Вегас).

Posted: Sat Oct 27, 2007 2:00 pm
by Muad_Dib
След като платените IGN са писали 5.6/10 на Джерико направо се чудя дали проблемът не е в моя телевизор, играта си е доста свястна баси, чак пък толкоз да я плюят....

Posted: Sat Oct 27, 2007 4:29 pm
by AlDim
Демото беше много посредствено за всеки случай...

Posted: Mon Oct 29, 2007 7:01 am
by AlDim
Хванах се да поцъкам малко повече Resident Evil 4 и като цяло си затвърждавам началното впечатление, че контролите са изключително дървени. Цялата схема за придвижване и оглеждане смърди. Хем се опитва да е различна от старите части от поредицата, хем не смее да зареже корените си. Айде, стрелбата все се преживява, но статичното меле е много глупаво. Друг проблем с контролите е, че употребата на X за разни действия е тромаво. Постоянното грухане в инвентара пък много накъсва геймплея.
Също тая работа с "набери се на еди кой си бутон, за да не умреш" е осъществена доста по-зле отколкото в God of War.

Абе, майката си е ебало с тия контроли. Играе се, разбира се, но можеше да ги имплементират далеч по-добре. Дано поне в Resident Evil 5 да закърпят нещата, както вече направиха с Metal Gear Solid.

Иначе играта е готина. Трепането на мрънкащите по две реплики на кръст зомбирани испанци е доста забавно, визията е страхотна като за PS2 и засега историята интригува умерено. Но определено не ми изглежда като "бест привиъс джен гейм евър", както пропагандират наляво и надясно.

Posted: Mon Oct 29, 2007 8:47 am
by Pugsley
Аз точно след 30 минути игра на нея свикнах с контролите и засега това си остава най-интересното заглавие, което съм играл на стейшъна. Просто атмосферата на тая игра е съпер завладяваща.

Posted: Mon Oct 29, 2007 9:11 am
by AlDim
И с тия, и с на MGS 2 контролите свикнах, но това не ги прави по-малко дървени. :)

Edit: "Looks like they use toilets. Guess they're at least somewhat civilized."
Брей, да му се невиди, и такива неща ли имали по испанските селца? :lol:

Posted: Mon Oct 29, 2007 4:20 pm
by Corwin
Mashed. Нечовешкият мултиплейърен фън. Състезания с колички, при което ако някой остане на един екран разстояние се взривява. Има си обичайните пауъръпи, изхвърляния и тн. Прееби другарче отвсякъде и като се лепнат 4ма човека няма ставане с часове. Играем я на ПС2ката, разбрах че я има и за ПЦ, довечера ще ровя...

Posted: Tue Oct 30, 2007 9:10 am
by AlDim
Мамка му, чак сега се усетих, че RE4 поддържа progressive scan ако задържиш триъгълник + хикс докато стартира. Половината игра я минах с преебана визия, деба... :shock:
Инак, ако оставим настрана тромавите контроли, си е супер като цяло, мисля че се оформя като за девятчица. :) Специално атмосферата наистина няма равна.