Играно напоследък
Moderator: AlDim
Ми за мен продажбите не са някаква убер представителна извадка, все пак играта почти се засече с абсолютно мъст байове като Хейло 3 и оранжевата кутия. Аз я превъртях тази сутрин и сега излизам с добро настроение именно заради нея:). Да не говорим, че има на моменти доста забавен хумор, яко горе-долу лесни за взимане ачийвмънти и над 15 различни чудовища за джакване (макар Камео-то да я бие, тук много от тях се повтарят и са си просто като различни скинове).
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9062
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
jonathan coulton - still aliveThe Dragon wrote:Portal. 2 1/2 страхотни часа геймплей. А песничката след кредитите е убийственаАко някой може да я намери или ектрактне от gcf-те.
http://www.fpsbanana.com/threads/94465
http://www.jonathancoulton.com/
много свежа игрица. и се минава на едно сядане.

- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9062
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
Хммм - те gcf файловете си имали инструмент за екстракт - та си я скушам вече 20тина пъти. Anyone wants cake?Scourge wrote:jonathan coulton - still aliveThe Dragon wrote:Portal. 2 1/2 страхотни часа геймплей. А песничката след кредитите е убийственаАко някой може да я намери или ектрактне от gcf-те.
http://www.fpsbanana.com/threads/94465
http://www.jonathancoulton.com/
много свежа игрица. и се минава на едно сядане.
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.
Хехе, поджитках малко за разтоварване на Зайците, ма нещо гърми деа игрицата тука
Имат тия ебаати рекламната кампания.
http://fishki.net/comment.php?id=26978


„Ние можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че можем да правим всичко от нищо. ... За мен най-лошото в България е чудесното наслаждение, което тук имат хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.”
Рекламите им са велики просто, а и играта страшно много ме накефиXellos wrote:Хехе, поджитках малко за разтоварване на Зайците, ма нещо гърми деа игрицата тукаИмат тия ебаати рекламната кампания.
http://fishki.net/comment.php?id=26978


I dont care if it hurts
I want to have control
I want a perfect body
I want a perfect soul
I want you to notice
When Im not around
I want to have control
I want a perfect body
I want a perfect soul
I want you to notice
When Im not around
Отпочнах UFO: Afterlight. Все още съм в началото, но за момента се очертава като доста добро заглавие. Разликите спрямо UFO: Aftermath и UFO: Aftershock са доста големи, и като че ли повечето са за добро. За момента има само 1 база (май толкова и ще си остане, но да видим), която обаче може да се разширява, и то сериозно - според мен много по-добър вариант от десетките бази с по 3-4 сгради в Aftershock-а. Има доста по-силно наблягане на RPG и HR елементите, в базата има само 20 души и няма откъде да вземеш повече (по-натък може да присъединяваш извънземни доколкото виждам от менютата). Тук вече хората не ти трябват само за войници, но и за да вършат всички дейности в базата - примерно ако искаш да ти върви развойната дейност, набиваш няколко учени в лаборатаориите, а ако искаш производство или строеж на сгради, трябва да отделиш няколко техника за съответната работа. Отделно завземането на нови териории /строежа на мини иска минимум един учен/техник да е извън базата за определено време (ако са повече става по-бързо).
Добра добавка са и новите 3 класа - войник, учен и техник, като учените и техниците изобщо не е задължително да влизат в битки, за да качват нива, но пък от един войник не може да очакваш да си поправи читаво скафандъра в бойна обстановка. Някои от хората идват с по 2 класа - примерно войник/учен (познайте кой ще е полевия медик) или учен/техник. Системата с получаването на training points след качване на ниво остава, като сега освен за войниците има и специални умения за учените и техниците.
И понеже си говорим за UFO:After* все пак, да спомена и бъговете - с пач 1.5 като че ли се държи стабилно до момента, стига да не направиш double click на празното пространство около глобуса на Марс, в който случай играта приятно забива. Как и защо не е оправено този бъг в 5 пача, идея си нямам...
Добра добавка са и новите 3 класа - войник, учен и техник, като учените и техниците изобщо не е задължително да влизат в битки, за да качват нива, но пък от един войник не може да очакваш да си поправи читаво скафандъра в бойна обстановка. Някои от хората идват с по 2 класа - примерно войник/учен (познайте кой ще е полевия медик) или учен/техник. Системата с получаването на training points след качване на ниво остава, като сега освен за войниците има и специални умения за учените и техниците.
И понеже си говорим за UFO:After* все пак, да спомена и бъговете - с пач 1.5 като че ли се държи стабилно до момента, стига да не направиш double click на празното пространство около глобуса на Марс, в който случай играта приятно забива. Как и защо не е оправено този бъг в 5 пача, идея си нямам...
Elves dig rocket launchers.
Разцъках Puzzle Quest, която най-сетне се появи по специализираните магазини. Голяма краста е:)
Правилата на бордгейминга:
1. Всички други неща, включително храна, дрехи, застраховка за колата и пари за обяд, представляват непредвидени разходи по отношение на това, което ви е необходимо за игрите.
2. Никога не пресмятайте общата стойност на това, което сте купили.
3. Ако искате нещо, значи ви е нужно.
4. Ако ви е нужно, значи трябва да го купите.
1. Всички други неща, включително храна, дрехи, застраховка за колата и пари за обяд, представляват непредвидени разходи по отношение на това, което ви е необходимо за игрите.
2. Никога не пресмятайте общата стойност на това, което сте купили.
3. Ако искате нещо, значи ви е нужно.
4. Ако ви е нужно, значи трябва да го купите.
За тия, който са се изкефили на 5тия хироуз, излезе нов експанжън, който почти превъртях. Много иновации и доста добър баланс имайки предвид, че за всеки замък има по 7 нови гадини. Варварите и те са адски приятни за игра, че са се сетили и момците да ги лишат от магии най-сетне. Мултито е в процес на тестване с бащицата, ма изглежда и то обещаващо. Оптимистично погледнато може и да бие тройката по оригиналност, но не е толкова оптимизирана.
Love & peace
The purpose of art is to make the imagined seem real, the impossible seem possible. Pornography has much the same purpose. ...
My Anime list
The purpose of art is to make the imagined seem real, the impossible seem possible. Pornography has much the same purpose. ...
My Anime list
Half-Life 2. Преигравам я преди да се захвана с Епизод Едно и Две и съм много по-впечатлен отколкото като я играх за пръв път преди 3 години....На фона на огромното количество боза, която ни се спуска на главите последните години (макар 2007ма засега да е изключение от правилото) ХЛ2 си е неостаряваща класика. Да не говорим, че заради един ачийвмънт трябваше да мина нивото със зомбитата САМО и единствено с гравити-гън и беше нечовеко просто:).
Игра да, шуутър - не. HL 1 >>> HL2Muad_Dib wrote:Half-Life 2. Преигравам я преди да се захвана с Епизод Едно и Две и съм много по-впечатлен отколкото като я играх за пръв път преди 3 години....На фона на огромното количество боза, която ни се спуска на главите последните години (макар 2007ма засега да е изключение от правилото) ХЛ2 си е неостаряваща класика. Да не говорим, че заради един ачийвмънт трябваше да мина нивото със зомбитата САМО и единствено с гравити-гън и беше нечовеко просто:).

По хубава графика ли има или що, че да е по яка ХЛ1 от 2 ? 

Love & peace
The purpose of art is to make the imagined seem real, the impossible seem possible. Pornography has much the same purpose. ...
My Anime list
The purpose of art is to make the imagined seem real, the impossible seem possible. Pornography has much the same purpose. ...
My Anime list
Е все пак имам желание да бъда осветлен, история ли, геймплей, трудност, кое точно е по хубаво и изпипано в първия Халф и липсва/е по-слабо в 2рия ? Някакво обосноваване поне кат ше плюем новото щот е ново.
Love & peace
The purpose of art is to make the imagined seem real, the impossible seem possible. Pornography has much the same purpose. ...
My Anime list
The purpose of art is to make the imagined seem real, the impossible seem possible. Pornography has much the same purpose. ...
My Anime list
Who is online
Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 3 guests