Page 22 of 76
Posted: Fri Oct 22, 2010 9:57 pm
by RRSunknown
Обявиха последния клас - Демон Хънтър (Рейндж)
Обявиха и състезателен мултиплеър тип арените от WOW.
Posted: Sat Oct 23, 2010 8:53 am
by Xellos
Ако са пуснат декември експанжъна за уоу-а мое и догодина по тва време да излезе най-рано...

Posted: Sat Oct 23, 2010 9:18 am
by RRSunknown
Той Метцен каза че изобщо е можело да не провеждат Близкона тази година защото големите неща щели да се случат следващата.
Ако още не сте разгледали сайта на Диабло 3 - Демон хънтърката има дървета на рейндж с гранати и разни бомбички които не удрят мигновено, има заемки от асасина на Диабло 2 и роуга на WOW.
По интересното е арените - показаха бой трима на трима - явно се вижда че в изометрия концепцията работи по успешно от арените на WOW. Подозирам че ще има гоям цикъл там.
После имаше интервю на Леонард Боярски (човека създал Фолаут) който е главен дизайнер на света на Диабло 3.
Posted: Sat Oct 23, 2010 9:31 am
by Xellos
Интересно, очаквах да има пет

много почнаха да мешат таланти в игрите и помежду им

Posted: Sat Oct 23, 2010 10:12 am
by RRSunknown
b.t.w. Сега прочетох че щяло все пак да има руни (бяха ги махналиминалат година).
96.8 милиарда вариации на уменията в Diablo III; руните се завръщат; нова талисман система
96.8 милиарда вариации на уменията в Diablo III; руните се завръщат; нова талисман система
Източник 3dzone.bg BlizzCon 2010 е изпълнен с Diablo III новини. След като научихме, че петият и последен клас ще е Demon Hunter, разбрахме за въвеждането на PvP арените, а сега става ясно, че след миналогодишното орязване на руните, те се завръщат триумфално. Руните ще са отделни видове (Obsidian, Indigo, Alabaster, Crimson, Golden и др.), като всеки ще се дели на 7 ранга. Основната идея е руните да разнообразяват/допълват/променят уменията на всеки клас. Така могат да се появят някои уникални и много интересни умения, като гигантска жаба, която яде противниците (за Witch Doctor), както и дъжд от жаби. Благодарение на руните ще са възможни 98 милиарда комбинации от уменията на един клас!
Чармовете ще се завърнат, но те ще са част от нова Talisman система. Идеята е, че чармовете ще бъдат фокусирани върху основните показатели на героя, но ще бъдат събирани в специален талисман, който ще се разширява и расте с времето.
UPDATE: Представена е Traits система. Traits ще са индивидуални, пасивни умения за всеки клас, които ще са между до 3 и 5 нива. Barbarian например, ще има Inner Rage (ще намалява скоростта при която се изхабява Fury ресурса, същевременно набавяйки повече Fury при удрянето на един и същ враг). Повечето Traits, ще добавят и някакъв допълнителен, отличителен визуален ефект.
UPDATE 2: Ще има нова Fame система, за която поне на този етап не е известно много.
Posted: Sat Oct 23, 2010 11:43 pm
by Amikae
Демон хънтъра определено ще е моя избор. Пасва ми идеално.

Posted: Thu Aug 18, 2011 2:52 pm
by Amikae
Posted: Thu Aug 18, 2011 10:40 pm
by AlDim
Posted: Fri Aug 19, 2011 8:07 am
by Mindcrime
Не знам каква е връзката с Диабло, но клипчето рулира тотално.

Posted: Fri Aug 19, 2011 8:26 am
by AlDim
Има всичко общо с добавянето на четвърта "трудност". Дали ще вкарат Inferno, за да кажат, че вече имат с една трудност повече (Ït goes to eleven, един вид) или просто ще променят Hell, без да добавят Inferno-то, наистина е все тая.
Posted: Fri Aug 19, 2011 12:36 pm
by Amikae
Някой май не е слушал какво се казва в презентацията.
Съвсем ясно са си обяснили, че трудността си е там за максимален левел играчи. И на Hell нямаше да е много логично да го направят, защото щеше да означава да направят левелинга от 1-60 на Normal/Nightmare, а Hell max level. Имайки предвид и скиновете на итемите(от които не съм трогнат), щеше да трябва в една трудност(Nightmare) да се нагъчи адски много контент.
Posted: Fri Aug 19, 2011 12:46 pm
by AlDim
Amikae wrote:Съвсем ясно са си обяснили, че трудността си е там за максимален левел играчи. И на Hell нямаше да е много логично да го направят, защото щеше да означава да направят левелинга от 1-60 на Normal/Nightmare, а Hell max level. Имайки предвид и скиновете на итемите(от които не съм трогнат), щеше да трябва в една трудност(Nightmare) да се нагъчи адски много контент.
Именно това искам.

Ако вкарат 1-60-то ниво в Normal и Nightmare няма да е нужен чак толкова безмозъчен циклеж. Пък който иска да си груха за предмети на Hell. Но то няма да е Blizzard-ско RPG, ако не ти губи времето...
Posted: Fri Aug 19, 2011 1:10 pm
by Amikae
Чакай сега, защо мислиш, че ако го вмъкнат 1-60 в рамките на 2 трудности, ще отнеме по-малко време? Просто ще ги направят по-обемни, генерираните карти и мобовете в тях ще са много повече, и пак ще отнеме същото време. Проблемите са в това, че всяка трудност носи със себе си различни скинове на итеми, нови умения и по-агресивно поведение на гадините, и като цяло различно усещане. Трудността се вдига с някакъв определен темп. Просто не би било готино всичко да се набие в Nightmare, и то за нас играчите. Друго си е нещата да са си структурирани - low lvl, middle lvl, high level, max level.
Posted: Fri Aug 19, 2011 2:00 pm
by RRSunknown
от normal към Hell е за левълинг - точно за да няма циклеж.
Inferno трудноста е фиксирана на максимален левъл - като хай енд кънтента на WOW и няма значение къде се пускаш на коя зона или бос - всичките са максимално ниво. Там се предполага да си станал максимален левъл и вече който иска да играе - ще е само с предмети и сетове.
Posted: Fri Aug 19, 2011 2:07 pm
by The Dragon
Ще има ли респек?