Page 21 of 100

Posted: Fri Dec 21, 2007 9:59 pm
by AlDim
Пробвах демото. Играта си е същият посредствен шит, само че една година по-късно, което го прави още по-посредствен.
- изглежда откровено зле и са наебали визуализацията на физиката (като трошнеш някое бъчве, то буквално изчезва изпод меча ти :shock:). Също тая скапана "fisheye" камера тотално вади от действието.
- безумно елементарна (дори шибаният бед-ес-спайдър бос в демо нивото не успя да ме удари)
- RPG частта на практика е елиминирана. С качване на нива автоматично получаваш следващото умение в списъка и това е.
- откровено слаб левъл дизайн; секретите са толкова "секретни", че да се хванеш за главата
- докато си обирах поушънчетата и секретчетата в една стая някакъв нещастник на всеки 5 секунди ми заявяваше ядно: "Pull the lever, Sareth, pull the lever" (сигурно щот никой не би се сетил да дръпне единственото усложливо мигащо нещо в помещението). Като дръпнах левера пък смени песента на "Get the key, Sareth, get the key."

Единственият плюс - контролира се далеч по-добре от PC версията, но това викам да го припишем на употребата на 360 пада.

Posted: Mon Dec 24, 2007 6:05 am
by AlDim
Трейлърът на Borderlands е некъв... УБЕР ВЕЛИК :shock: Изведнъж я заочаквах тая игра.
2008-ма май официално ще бъде годината, в която вдъхновените от Mad Max пост-апокалиптичните игри ще се завърнат триумфално - Fallout 3, Borderlands, че може би и Rage, въпреки че няма официална дата...

http://www.gametrailers.com/player/28772.html

Posted: Mon Dec 24, 2007 8:11 pm
by armageddon
City of Abandoned Ships звучи интересно, руски разработчици, май ще е някаква кръстоска м/у Fallout (не че го споменават някъде в прав текст, но лично на мен ми напомня някакси) и разни там Sea Dogs, Age of Pirates и тн игри на пиратска тематика. Ето и линк към доста информативно интервю http://rpgvault.ign.com/articles/841/841808p1.html

Posted: Thu Jan 10, 2008 9:13 am
by AlDim

Posted: Wed Jan 16, 2008 7:19 pm
by The Dragon
Тествах демото на Turok - колебая се между смешен и жалък. А човек си задава и въпроса - същия Unreal 3 ли движеше биошока....

Posted: Wed Jan 16, 2008 7:47 pm
by AlDim
The Dragon wrote:Тествах демото на Turok - колебая се между смешен и жалък. А човек си задава и въпроса - същия Unreal 3 ли движеше биошока....
Всъщност не. Bioshock е със силно модифицирана версия на енджина.

Posted: Wed Jan 16, 2008 8:48 pm
by Muad_Dib
Еми жалко, дано поне на геймплейно ниво да има НЕЩО забавно.

Иначе следващото голямо "нещо" в близките седмици е Devil May Cry 4 в първите дни на февруари. Май и да имаше и нещо друго, но съм забравил.

ЕДИТ: След кратка справчица: Lost Odyssey на 10ти фев, ДМК 4 на 5ти фев и Culdcept Saga - всичките за бокс, ДМК 4 и за комп. За Одисеята покрай АлДим съм масивно дезентусиазиран, а Кълдцепта така и не го тествай на ПС2 та сега ще видим. Иначе ще има и нещо като римейк на играта-предшественик на Хироусите - King's Bounty, за PC.

Posted: Thu Jan 24, 2008 10:32 pm
by thunder
http://www.mp3.bg/news/1848.html

кефи трейлъра :)

Posted: Fri Jan 25, 2008 11:58 am
by dellusion
Вчера от Мастхед направиха world press release на играта си. Има ги вече в геймспот :).

http://www.gamespot.com/pc/rpg/earthris ... lt;title;0

Posted: Fri Jan 25, 2008 12:52 pm
by Delegat
dellusion wrote:Вчера от Мастхед направиха world press release на играта си. Има ги вече в геймспот :).

http://www.gamespot.com/pc/rpg/earthris ... lt;title;0
Something fishy about that game :lol: Тази игра беше под друго име преди, а именно Earth Rises Again a.k.a. E.R.A., но на сайта на новата игра никъде не пише, че е била под друго име преди. Ето - http://www.play-earthrise.com/ Обърнете внимание на FAQ-а, където най-отдолу пише следното:
Masthead Studios is Bulgaria’s largest game development company, with a team consisting of young and enthusiastic artists, programmers and game designers with experience from numerous gaming projects. Earthrise is Masthead’s first project, and is likely Eastern Europe’s most ambitious so far.
Лично на мен доста ми намирисва цялата работа.

Posted: Fri Jan 25, 2008 1:05 pm
by Moridin
Преимеуването е по-маркетингови причини, не виждам къф е проблемът да не пише, че е имало друго име, след като никъде не е било официално обявено; а последното изречение, като изключим рекламния напарфюмиран крап всъщност май е вярно, без да се подписвам по това де. Имам предвид за броя разработчици.

Posted: Fri Jan 25, 2008 1:24 pm
by Delegat
Там е работата, че играта (имам предвид E.R.A.) уж беше в процес на разработка, щеше да излиза 2008ма, даже писаха за нея цяло превю в Workshop-a и сега хоп - нова игра, ново име, същата концепция.

Posted: Fri Jan 25, 2008 1:43 pm
by dellusion
Никога не е било предвидено, играта да излиза 2008.
И това не е нова игра, а абсолютно същата, с частично променено име :).

Posted: Fri Jan 25, 2008 1:51 pm
by Moridin
Именно

Posted: Sat Jan 26, 2008 1:48 pm
by The Dragon
Turning point: Fall of liberty - впечатления от демото.

Очевидно някой е казал - абе имаше някаква игрица преди време Freedom Fighters и казваха. Хайде да я направим FPS, да заменим Руснаците с Нацисти щото те се котират повече, и да го направим през 40-сете щото Биошок популяризира Art Deco. И да махнем целия фън от играта.

1во - графиката е зле. Добре де - нека не е като биошок, но поне на нивото на RoboBlitz да го докарва. На доста места текстурите са нискодетайлни, Particle ефектите липсват - постничка е.

2ро - главния герой като вижда че нацисти завземат Ню Йорк вместо като всеки що годе интелигентен човек да тръгне да им помага - взима че им се изправя на пътя.

3то - ИИто е зле - блъскат се в стени, кротко минават покрай теб или просто не те забелязват.

4то - на ниво атмосфера го докарват.