Page 3 of 8
Posted: Thu Nov 29, 2012 10:03 pm
by Claymore
Moridin wrote:Killua wrote:Според мен не беше идеята да приличат на корейци/азиатци

Идеята мисля беше чистокръвните да приличат по-малко на нормални хора, отколкото генетичните клонинги, да са загубили човешкото донякъде.
Именно

точно това беше един от най-яките замисли във филма
не знам дали и в книгата е така, но тук се вписа идеално
И аз това си помислих, особено като видях разпитващият Сонми, даже си мислех че идеята е да някакъв трансхуманизъм донякъде.
Posted: Thu Nov 29, 2012 10:10 pm
by Amelia
Просто основните действащи лица с диалог и т.н. в тая линия (без Сонми) всичките бяха бели с тежък грим. Тоя дето я разпитваше беше научния работник-гей от линията на музиканта. Останалите бяха статисти и тях ги бяха подбрали да са си нормално изглеждащи азиатци. Не си спомням цяла армия от малформирани изроди в тая част, да ви кажа.
Posted: Fri Nov 30, 2012 12:49 am
by Moridin
Бъркаш се - всички чистокръвни имаха тоя фенотип
Posted: Fri Nov 30, 2012 12:59 am
by Amelia
Ще го погледна пак значи. Така или иначе сме решили да пробваме да го видим още веднъж преди да го свалят от големия екран - а то май ще стане всеки момент предвид финансовия му провал...
Posted: Fri Nov 30, 2012 1:35 am
by Moridin
Който аз лично продължавам да не разбирам, т.е. продължава да ме изпълва с презрение към човечеството. Тоя филм най-малкото има супер известни актьори и супер известни режисьори, които почти не са стъпвали накриво. Удивително е нежеланието на американското население поне ей на тонинка да погледа нещо смислено и артистично.
Posted: Fri Nov 30, 2012 1:46 am
by Amelia
И аз не го разбирам. И трейлърите бяха нелоши - в смисъл, аз се зарибих по филма от тях. Ако Скърдж, Джен или Силвър имат няква идея защо флопва така лошо, бих се радвала да ми обяснят.
Posted: Fri Nov 30, 2012 2:59 pm
by Jen
На мен финансовите работи са ми безинтересни и изобщо не ги следя, но четох, че така или иначе изначално са разчитали приходите отвън - Европа и особено Азия - да ги изкарат на повърхността. (Особено Азия, предполагам, заради странното източно усещане и чувствителност на филма, то е изцяло от Мичъл, според мен, има го във всичките му книги, вероятно защото е живял в Япония.) Нямам представя доколко това очакване се оправдава засега де.
Въпреки високия бюджет, звездите-актьори и Уашовски, това си е филм, зададен като арт-хаус, поне за разбирането на американския пазар. Дори без романовия бекграунд, още от трейлърите и предварителните информации нямаше никакво съмнение, че ще е наративен, жанров и тематичен tour-de-force. А пък на арт-хаусите в САЩ съдбата им е долу-горе такава. Навремето Парфюмът едва е изкретал в Америка, а после в Европа мина фурорно и знам, че само от Германия си е наваксал. Сега Тиквер трябва да е бил подготвен.

Също, широко дискутираният проблем с кастването на бели актьори в роли на азиатци и редицата стереотипни спусъци, които дръпна, вероятно са оказали влияние. До каква степен тези реакции и тълкувания са адекватни има какво да се каже, но това е съвсем друг въпрос. Също и доста смесените ревюта на критиците. Ураганът и той може да има малка вина, и така.
Posted: Fri Nov 30, 2012 4:16 pm
by Scourge
Между другото, ей така на око като се загледат числата от боксофиса от US и БГ, при американците посещаемостта е два пъти по-голяма на глава от населението, отколкото тук. Тъй че американското население проявява около два пъти по-голямо желание от нашето да гледа такива неща.
Иначе някаква немалка част от финансирането уж е държавна (германска), та може и с по-малък резултат да излязат на печалба.
А аз си признавам, че тоя 6 минутен трейлър така и не го догледах. Не съм сигурен, че това е правилният начин за маркетинг. После май излезе и къс трейлър де. Във всеки случай, ако аз се занимавах с това, сигурно щях да извадя 6 различни трейлъра - по един за всяка от историите. Могат да се въртят из кината на случаен принцип. И да светват разни лампички в юзъра, когато зацепи, че всъщност се отнасят за един филм. Това би генерирало повече интерес, според мен. Пък и създава нелоши условия за вайръл.
Posted: Fri Nov 30, 2012 4:18 pm
by Moridin
Напълно съгласен, и аз точно така си представях, че трябва да са трейлърите
Иначе за бг-населението не коментираме. Него пък кой го бръсне за слива....
Posted: Fri Nov 30, 2012 4:35 pm
by Mindcrime
Вчера в киното няколко човека си излязоха на средата(тва при полупразен салон), а една дама на средна възраст до мен непрекъснато буташе колежката си: "Ама, нищо не мога да разбера от тоя филм".
Донякъде ги разбирам хората де, ако не бях чел книгата предварително, не знам как щях да му реагирам. Накрая обаче ми се стори, че народа се поуспокой и просто следеше развръзката и финала им се хареса като цяло.
Posted: Fri Nov 30, 2012 5:05 pm
by Claymore
До мен имаше една отвратителна двойка, като мъжът само сумтеше, а патката се хихикаше през половината време. Накрая им се изрепчих, ей на толкова бяха от това да ми развалят филма.

Posted: Fri Nov 30, 2012 6:08 pm
by Amelia
Еми ние му се радвахме на филма и без да сме чели книгата. Аз потънах в него още в началото. Гледала съм късия трейлър няколко пъти. Но наистина, можеха да го рекламират по-добре, щото освен тоя трейлър почти отникъде не чух за Клауд Атлас. Докато Бонд ме гледаше от всяко списание.
Джен и Скърдж - те още не са го пуснали из цяла Европа. Защо го бавят така? В Германия е пуснат вече и има бая приходи от там.
Posted: Fri Nov 30, 2012 7:10 pm
by Jen
Да, България е киноразпространителски авангард, представяте ли си!
За Англия разбрах, че са го отложили също. Пълна загадка е за мен защо така. Разумното обяснение, което мога да измисля, е че не искат да върви едновременно със Скайфол и Хобита.
Posted: Fri Nov 30, 2012 7:49 pm
by Random
И аз само така си го обяснявам. Особено в Англия истерията по Бонд беше повсеместна (че и не е съвсем утихнала още), едва ли друг филм изобщо го е добутал до каквито и да е прилични продажби през този период.
Posted: Mon Dec 03, 2012 3:11 am
by Silver
Просто сте имали късмет, че на Александра им е хрумнало да го пуснат сега. Със същата вероятност можеха да го скипнат. Вероятно са се объркали, че като е с Том Ханкс, ще направят пари.
Иначе разпространението на такива финансирани с просия филми е децентрализирано по дефиниция - всеки го пуска, когато му скимне. Аз се чудя как въобще премиерата в САЩ се състоя толкова рано, при все, че Уорнър на практика са опитвали да дръпнат шалтера на филма. В големите пазари из Европа и Азия филмът тръгва догодина - между януари и средата на март, т.е. Скайфол и Хобитът нямат много общо.
Колкото до рекламната кампания - тя беше точно никаква. 6 минутния трейлър не е въртян по кината, беше само за интернет консумация. Най-съществената част май се оказа това, че Лана се престраши да се покаже. Уашовски наистина са били отчаяни.