Page 3 of 8

Posted: Thu Nov 29, 2012 10:03 pm
by Claymore
Moridin wrote:
Killua wrote:Според мен не беше идеята да приличат на корейци/азиатци :) Идеята мисля беше чистокръвните да приличат по-малко на нормални хора, отколкото генетичните клонинги, да са загубили човешкото донякъде.
Именно :) точно това беше един от най-яките замисли във филма
не знам дали и в книгата е така, но тук се вписа идеално
И аз това си помислих, особено като видях разпитващият Сонми, даже си мислех че идеята е да някакъв трансхуманизъм донякъде.

Posted: Thu Nov 29, 2012 10:10 pm
by Amelia
Просто основните действащи лица с диалог и т.н. в тая линия (без Сонми) всичките бяха бели с тежък грим. Тоя дето я разпитваше беше научния работник-гей от линията на музиканта. Останалите бяха статисти и тях ги бяха подбрали да са си нормално изглеждащи азиатци. Не си спомням цяла армия от малформирани изроди в тая част, да ви кажа.

Posted: Fri Nov 30, 2012 12:49 am
by Moridin
Бъркаш се - всички чистокръвни имаха тоя фенотип

Posted: Fri Nov 30, 2012 12:59 am
by Amelia
Ще го погледна пак значи. Така или иначе сме решили да пробваме да го видим още веднъж преди да го свалят от големия екран - а то май ще стане всеки момент предвид финансовия му провал...

Posted: Fri Nov 30, 2012 1:35 am
by Moridin
Който аз лично продължавам да не разбирам, т.е. продължава да ме изпълва с презрение към човечеството. Тоя филм най-малкото има супер известни актьори и супер известни режисьори, които почти не са стъпвали накриво. Удивително е нежеланието на американското население поне ей на тонинка да погледа нещо смислено и артистично.

Posted: Fri Nov 30, 2012 1:46 am
by Amelia
И аз не го разбирам. И трейлърите бяха нелоши - в смисъл, аз се зарибих по филма от тях. Ако Скърдж, Джен или Силвър имат няква идея защо флопва така лошо, бих се радвала да ми обяснят.

Posted: Fri Nov 30, 2012 2:59 pm
by Jen
На мен финансовите работи са ми безинтересни и изобщо не ги следя, но четох, че така или иначе изначално са разчитали приходите отвън - Европа и особено Азия - да ги изкарат на повърхността. (Особено Азия, предполагам, заради странното източно усещане и чувствителност на филма, то е изцяло от Мичъл, според мен, има го във всичките му книги, вероятно защото е живял в Япония.) Нямам представя доколко това очакване се оправдава засега де.
Въпреки високия бюджет, звездите-актьори и Уашовски, това си е филм, зададен като арт-хаус, поне за разбирането на американския пазар. Дори без романовия бекграунд, още от трейлърите и предварителните информации нямаше никакво съмнение, че ще е наративен, жанров и тематичен tour-de-force. А пък на арт-хаусите в САЩ съдбата им е долу-горе такава. Навремето Парфюмът едва е изкретал в Америка, а после в Европа мина фурорно и знам, че само от Германия си е наваксал. Сега Тиквер трябва да е бил подготвен. :)
Също, широко дискутираният проблем с кастването на бели актьори в роли на азиатци и редицата стереотипни спусъци, които дръпна, вероятно са оказали влияние. До каква степен тези реакции и тълкувания са адекватни има какво да се каже, но това е съвсем друг въпрос. Също и доста смесените ревюта на критиците. Ураганът и той може да има малка вина, и така.

Posted: Fri Nov 30, 2012 4:16 pm
by Scourge
Между другото, ей така на око като се загледат числата от боксофиса от US и БГ, при американците посещаемостта е два пъти по-голяма на глава от населението, отколкото тук. Тъй че американското население проявява около два пъти по-голямо желание от нашето да гледа такива неща. :)

Иначе някаква немалка част от финансирането уж е държавна (германска), та може и с по-малък резултат да излязат на печалба.

А аз си признавам, че тоя 6 минутен трейлър така и не го догледах. Не съм сигурен, че това е правилният начин за маркетинг. После май излезе и къс трейлър де. Във всеки случай, ако аз се занимавах с това, сигурно щях да извадя 6 различни трейлъра - по един за всяка от историите. Могат да се въртят из кината на случаен принцип. И да светват разни лампички в юзъра, когато зацепи, че всъщност се отнасят за един филм. Това би генерирало повече интерес, според мен. Пък и създава нелоши условия за вайръл.

Posted: Fri Nov 30, 2012 4:18 pm
by Moridin
Напълно съгласен, и аз точно така си представях, че трябва да са трейлърите :)

Иначе за бг-населението не коментираме. Него пък кой го бръсне за слива....

Posted: Fri Nov 30, 2012 4:35 pm
by Mindcrime
Вчера в киното няколко човека си излязоха на средата(тва при полупразен салон), а една дама на средна възраст до мен непрекъснато буташе колежката си: "Ама, нищо не мога да разбера от тоя филм". :)

Донякъде ги разбирам хората де, ако не бях чел книгата предварително, не знам как щях да му реагирам. Накрая обаче ми се стори, че народа се поуспокой и просто следеше развръзката и финала им се хареса като цяло.

Posted: Fri Nov 30, 2012 5:05 pm
by Claymore
До мен имаше една отвратителна двойка, като мъжът само сумтеше, а патката се хихикаше през половината време. Накрая им се изрепчих, ей на толкова бяха от това да ми развалят филма. :evil:

Posted: Fri Nov 30, 2012 6:08 pm
by Amelia
Еми ние му се радвахме на филма и без да сме чели книгата. Аз потънах в него още в началото. Гледала съм късия трейлър няколко пъти. Но наистина, можеха да го рекламират по-добре, щото освен тоя трейлър почти отникъде не чух за Клауд Атлас. Докато Бонд ме гледаше от всяко списание.

Джен и Скърдж - те още не са го пуснали из цяла Европа. Защо го бавят така? В Германия е пуснат вече и има бая приходи от там.

Posted: Fri Nov 30, 2012 7:10 pm
by Jen
Да, България е киноразпространителски авангард, представяте ли си!

За Англия разбрах, че са го отложили също. Пълна загадка е за мен защо така. Разумното обяснение, което мога да измисля, е че не искат да върви едновременно със Скайфол и Хобита.

Posted: Fri Nov 30, 2012 7:49 pm
by Random
И аз само така си го обяснявам. Особено в Англия истерията по Бонд беше повсеместна (че и не е съвсем утихнала още), едва ли друг филм изобщо го е добутал до каквито и да е прилични продажби през този период.

Posted: Mon Dec 03, 2012 3:11 am
by Silver
Просто сте имали късмет, че на Александра им е хрумнало да го пуснат сега. Със същата вероятност можеха да го скипнат. Вероятно са се объркали, че като е с Том Ханкс, ще направят пари.

Иначе разпространението на такива финансирани с просия филми е децентрализирано по дефиниция - всеки го пуска, когато му скимне. Аз се чудя как въобще премиерата в САЩ се състоя толкова рано, при все, че Уорнър на практика са опитвали да дръпнат шалтера на филма. В големите пазари из Европа и Азия филмът тръгва догодина - между януари и средата на март, т.е. Скайфол и Хобитът нямат много общо.

Колкото до рекламната кампания - тя беше точно никаква. 6 минутния трейлър не е въртян по кината, беше само за интернет консумация. Най-съществената част май се оказа това, че Лана се престраши да се покаже. Уашовски наистина са били отчаяни.