Page 3 of 3

Posted: Sun Feb 28, 2010 9:11 pm
by Amikae
Grumpi wrote:Искате да кажете, че няма сейв ли??? Не сме ли 2010г.?
Има сейв. Просто днешно време човек е свикнал на добра autosave система и не си прави много труд ръчно да сейва. Особено в игри от този тип.

Posted: Sun Feb 28, 2010 9:21 pm
by Grumpi
Ок, значи и аз ще я играя :mrgreen:

Posted: Mon Mar 01, 2010 5:05 am
by AlDim
Muad_Dib wrote:Аз пак ще продължда да си повтарям, че не може с толкова малко нови неща и това е.
А аз пък викам нека да ни е зле! Това е може би най-доброто продължение на игра, правено от почти изцяло друг екип, което съм виждал. Сравнете това с разните там Quake 4-та, CoD 3-та и т.н.

Реално единствената ми критика е, че Ламб (на която и без това трудно можеш да й затвориш плювалника) наистина почна да плямпа все едно животът й зависи от това към края. Иначе си беше просто още от същото, но леко подобрено. Нещо като Fallout 2 - използва същата база, но прави още повече с нея и оправя малкото ядове на първата част. Трудността е перфектно балансирана, историята - с далеч по-правилен завършек, странящ от типичния "лош бос" от всяка втора игра, уменията - значително по-интересни като ги ъпгрейднеш, хакването - що-годе по-логично, а арсеналът е сред най-добрите в шуутър последно време (използвах всичко по много). Залагането на капани само по себе си беше страхотна зарибявка. То не бяха плазмиди, мини, капани...

Нямам търпение да дойде Bioshock 3. Май в нея се канят да пробват нещо по-различно. Допускам, че може да си систърка ин тех риъл уърлд, но ще видим.

9/10

Posted: Mon Mar 01, 2010 8:51 pm
by F242
AlDim wrote: 9/10
Това е играта, която нямах желание да купувам, е поне не толкова скоро след премиерата.
Но в събота вечер в "Пулсар" попаднах на правилното издание за мен- "Rapture Edition" - само книгата с арта - Deco Devolution :metal: и играта за 360.
Даже я оставих за сутринта, без да я поставя в бокса, до такава степен съм бил "непредубеден" от основните рецензии " още от същото".
В неделя не можах да се отлепя от нея.
А когато "същото" е било почти перфектно?
Всъщност има и разлики.
- Гледната точка на Big Daddy
- В момента когато решиш да изпратиш сестричката да взима адам - играта преминава в режим assault. Сплайсъри, зомбита, все тая. Тук за разлика от линейността на първата част можеш да проявиш някакво планиране. Да си поставиш капаните на правилните места, да си хакнал камерите, близките оръдия, да имаш достатъчно неповредени ботове. Нещо като стратегия в шутър.
- Не съм пробвал още мултиплейъра, който обещава да бъде интересен, и който го нямаше в първата част - Някой да го е играл?