Page 3 of 27
Posted: Fri Jan 22, 2010 5:31 pm
by The Dragon
Имам предвид - достатъчно добре ли са направени или са същия боклук като в единицата?
Posted: Fri Jan 22, 2010 5:49 pm
by Muad_Dib
Еми едната мисийка с Кроганеца в бара на Ария беше много готина, защото можеше да се реши въобще без бой. Другата се състоеше в това да отидеш на рандъм планетка и да убиеш три хеви мека, така че засега не мога да кажа дали посмукват.
Минах първата мисия с колекторите, още 3ма човека има да се рикрутват и въобще да се събират яко ъпгрейди и неща. Проблемът е че тръгнаха да се готвят за атака на главния свят на лошите, а аз не съм навъртял и 8 часа, което е леко притеснително, ама предполагам, че поне 20 часа не й мърдат.
Мерси много на Амикае за съвета за картата, ще дръпна програмата и ще видя как са температурите и ще пиша пак утре, че сега трябва да бягам.
Posted: Fri Jan 22, 2010 7:04 pm
by Matrim
Да си призная, засега го няма "Wow!" ефекта, на който се надявах. Малко насилено "darker and edgier" ми се чини играта, подобно на Prince of Persia: Warrior Within. Атмосферата нещо не ме грабва чак толкова,
- Spoiler: show
- а това, че почваш да правиш някакви мисии за Cerberus съвсем ме хвърли в музиката, те бяха толкова отявлено лоши в предишната част, сега някакви "сиви" го раздават, дано поне да ме прецакат по някое време, че иначе ще е хептен тъпо.
Само шест умения на герой баси, с по четири нива, като две са някакви ammo upgrades...
И един ключов въпрос - къде по дяволите са ми хитпойнтите? По-време на битка не мога да видя на умиране ли съм или не?

Posted: Fri Jan 22, 2010 8:21 pm
by AlDim
Като гледам основните ви окплаквания дотук са за намаляване на повечето изкуственяшки (или както им викат на запад "gamey") елементи от битките, а мен това всъщност само ме радва. Инвентори мениджмънт и цоцане на статове през пет минути ис оувъррейтед. Замислете се в стандартното RPG колко време прекарвате в ровене из ексел спредшийтове и колко - в реална игра.
Posted: Fri Jan 22, 2010 9:01 pm
by neEd'Le
минах първата мисия и в началото на втората заседнах в шибания
таван в една от сградите,ахахаха

Posted: Fri Jan 22, 2010 9:33 pm
by Matrim
Забравих да спомена, че хич не се кефя на събирането на патрони. В единицата беше гениално как можеше човек да си стреля колкото му е кеф без да се тревожи, че ще остане без амуниции. Също така е малко странно как уж си на умиране, десет секунди прикритие и си като нов (поне доколкото мога да разбера аз, защото съм идиот и така и не мога да открия къде ти показва кръвта.

)
Иначе битката при Архангел беше много яка. Противниците изглежда са поумняли (то, не че имаше как да станат много по-тъпи от в единицата...). Ама двамата нови сайдкикове досега са пълна скука.
БТВ, само при мен ли играта е дразнещо тъмна или това си е по default? Качвам яркостта докрай, тогава пък контрастта се бъгва. Чакам да стигна до някоя мисия на повърхността на планета да видя извън сградите как ще е.
Posted: Fri Jan 22, 2010 9:49 pm
by AlDim
Matrim wrote:Забравих да спомена, че хич не се кефя на събирането на патрони. В единицата беше гениално как можеше човек да си стреля колкото му е кеф без да се тревожи, че ще остане без амуниции. Също така е малко странно как уж си на умиране, десет секунди прикритие и си като нов (поне доколкото мога да разбера аз, защото съм идиот и така и не мога да открия къде ти показва кръвта.

)
Welcome to any shooter from the last 5 years? Сериозно ли те озадачава стандартната health механика, използвана в почти всяка игра от жанра от Halo насам?
Posted: Fri Jan 22, 2010 9:56 pm
by Matrim
Не е като да съм ги играл тия шутъри от последните пет години, така че да, озадачава ме.
Posted: Fri Jan 22, 2010 10:09 pm
by AlDim
Еми тогава не механиката е "странна", а фактът, че ти си я пропуснал досега

Posted: Fri Jan 22, 2010 10:41 pm
by Muad_Dib
AlDim wrote:Еми тогава не механиката е "странна", а фактът, че ти си я пропуснал досега

Яко +1 за АлДим, мен също не ме дразни, просто още по-горе писах, че играта много стабилно е завила към шутъра, ама ДЕ ВСЕКИ ШУТЪР ДА БЕШЕ ТАКЪВ. Да не споменавам, че ако нямаше патрони играта специално на компютър щеше да е още по-болезнено лесна отсега (а тя е ужасно лесна както всички играли са разбрали. В смисъл - ако можех нон-стоп да праскам хедщоти със снайпер (Инфилтратор играя, горе писах) нямаше да ползвам никое друго оръжие дори на близко разстояние (освен хеви уепън срещу рандъм големи роботчета и то не е задължително) НИКОГА.
Posted: Fri Jan 22, 2010 10:50 pm
by AlDim
Ми то аз първата игра веднъж я минах точно така - със снайперче.
Posted: Sat Jan 23, 2010 12:49 am
by Matrim
Е, те патроните не е като да увеличават трудността повече от прегряването, поне по досегашните ми наблюдения. Само увеличават досадността...
Готино е, че не можеш да праскаш много байотики на пичовете с броня, така имат някакъв зачатък на шанс срещу pull и тем подобните умения.
Новата система за отваряне на заключени обекти е много яка, хакването също е интересно. Но това да си купуваш гориво за кораба е пълна порнография - махнали са инвентара, но са сложили друг идиотски микромениджмънт - за чий, бе? Това да не ви е космически симулатор?
Леки спойлъри за началните часове на играта:
- Spoiler: show
- Отивам аз на Цитаделата, викам си как ли ще ме посрещнат, нали съм уж бил умрял и т.н. Ебаси липсата на ентусиазъм. Андерсън: О, ти със Серберус се разкарваш?Внимавай да не те подхлъзнат. Чао, че съм много зает." Whatever, dude.Другите типове: "А, ти жив ли си?" все едно през ден виждат хора, които са смятани за мъртви. Култ просто.
И се надявам половината игра да не е събирането на екипа, че досега кажи-речи само това правя.
Posted: Sat Jan 23, 2010 12:44 pm
by Muad_Dib
Мен пък купуването на гориво за кораба ме кефи на максимум, защото е ужасно лейм да можеш да се разкараваш през 80 системи без да си стъпил във fuel depot, губи ми се реализма, ако можем да говорим за такъв. Като цяло спейс експлорейшъна и събирането на ресурси от планетите е направено в пъти по-добре от единицата и е много, много приятна "игра в играта", вчера сигурно едно два часа съм киснал да зобам ресурси от рандъм планети.
Аз съм с 7 часа и половина played чисти и съм отключил 5 от 8 от екипажа, сега ми дадоха досиета на още 3ма (след първата мисия с колекторите).
Posted: Sat Jan 23, 2010 1:20 pm
by The Dragon
Проблема е че за да изчистиш една система е - отиваш дотам бла бла бла , 30 пробки - които стигат за една планета айде обратно до фуел депото. Има ли начин да ъпгрейдна броя на пробките до 200-300 и т.н. ?
Posted: Sat Jan 23, 2010 1:36 pm
by Muad_Dib
По-натам не може да няма, както и за горивото, така и за пробите, аз не съм и на 1/3 и има три авелайбъл ъпгрейда за кораба вече, та това ли няма да има.