Mass Effect 2
Moderator: AlDim
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9062
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
Еми едната мисийка с Кроганеца в бара на Ария беше много готина, защото можеше да се реши въобще без бой. Другата се състоеше в това да отидеш на рандъм планетка и да убиеш три хеви мека, така че засега не мога да кажа дали посмукват.
Минах първата мисия с колекторите, още 3ма човека има да се рикрутват и въобще да се събират яко ъпгрейди и неща. Проблемът е че тръгнаха да се готвят за атака на главния свят на лошите, а аз не съм навъртял и 8 часа, което е леко притеснително, ама предполагам, че поне 20 часа не й мърдат.
Мерси много на Амикае за съвета за картата, ще дръпна програмата и ще видя как са температурите и ще пиша пак утре, че сега трябва да бягам.
Минах първата мисия с колекторите, още 3ма човека има да се рикрутват и въобще да се събират яко ъпгрейди и неща. Проблемът е че тръгнаха да се готвят за атака на главния свят на лошите, а аз не съм навъртял и 8 часа, което е леко притеснително, ама предполагам, че поне 20 часа не й мърдат.
Мерси много на Амикае за съвета за картата, ще дръпна програмата и ще видя как са температурите и ще пиша пак утре, че сега трябва да бягам.
Да си призная, засега го няма "Wow!" ефекта, на който се надявах. Малко насилено "darker and edgier" ми се чини играта, подобно на Prince of Persia: Warrior Within. Атмосферата нещо не ме грабва чак толкова,
И един ключов въпрос - къде по дяволите са ми хитпойнтите? По-време на битка не мога да видя на умиране ли съм или не?
- Spoiler: show
И един ключов въпрос - къде по дяволите са ми хитпойнтите? По-време на битка не мога да видя на умиране ли съм или не?

Ridcully: "A few twenty-mile runs and the Dean'd be a different man."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
Като гледам основните ви окплаквания дотук са за намаляване на повечето изкуственяшки (или както им викат на запад "gamey") елементи от битките, а мен това всъщност само ме радва. Инвентори мениджмънт и цоцане на статове през пет минути ис оувъррейтед. Замислете се в стандартното RPG колко време прекарвате в ровене из ексел спредшийтове и колко - в реална игра.
Забравих да спомена, че хич не се кефя на събирането на патрони. В единицата беше гениално как можеше човек да си стреля колкото му е кеф без да се тревожи, че ще остане без амуниции. Също така е малко странно как уж си на умиране, десет секунди прикритие и си като нов (поне доколкото мога да разбера аз, защото съм идиот и така и не мога да открия къде ти показва кръвта.
)
Иначе битката при Архангел беше много яка. Противниците изглежда са поумняли (то, не че имаше как да станат много по-тъпи от в единицата...). Ама двамата нови сайдкикове досега са пълна скука.
БТВ, само при мен ли играта е дразнещо тъмна или това си е по default? Качвам яркостта докрай, тогава пък контрастта се бъгва. Чакам да стигна до някоя мисия на повърхността на планета да видя извън сградите как ще е.

Иначе битката при Архангел беше много яка. Противниците изглежда са поумняли (то, не че имаше как да станат много по-тъпи от в единицата...). Ама двамата нови сайдкикове досега са пълна скука.
БТВ, само при мен ли играта е дразнещо тъмна или това си е по default? Качвам яркостта докрай, тогава пък контрастта се бъгва. Чакам да стигна до някоя мисия на повърхността на планета да видя извън сградите как ще е.
Ridcully: "A few twenty-mile runs and the Dean'd be a different man."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
Welcome to any shooter from the last 5 years? Сериозно ли те озадачава стандартната health механика, използвана в почти всяка игра от жанра от Halo насам?Matrim wrote:Забравих да спомена, че хич не се кефя на събирането на патрони. В единицата беше гениално как можеше човек да си стреля колкото му е кеф без да се тревожи, че ще остане без амуниции. Също така е малко странно как уж си на умиране, десет секунди прикритие и си като нов (поне доколкото мога да разбера аз, защото съм идиот и така и не мога да открия къде ти показва кръвта.)
Яко +1 за АлДим, мен също не ме дразни, просто още по-горе писах, че играта много стабилно е завила към шутъра, ама ДЕ ВСЕКИ ШУТЪР ДА БЕШЕ ТАКЪВ. Да не споменавам, че ако нямаше патрони играта специално на компютър щеше да е още по-болезнено лесна отсега (а тя е ужасно лесна както всички играли са разбрали. В смисъл - ако можех нон-стоп да праскам хедщоти със снайпер (Инфилтратор играя, горе писах) нямаше да ползвам никое друго оръжие дори на близко разстояние (освен хеви уепън срещу рандъм големи роботчета и то не е задължително) НИКОГА.AlDim wrote:Еми тогава не механиката е "странна", а фактът, че ти си я пропуснал досега
Е, те патроните не е като да увеличават трудността повече от прегряването, поне по досегашните ми наблюдения. Само увеличават досадността...
Готино е, че не можеш да праскаш много байотики на пичовете с броня, така имат някакъв зачатък на шанс срещу pull и тем подобните умения.
Новата система за отваряне на заключени обекти е много яка, хакването също е интересно. Но това да си купуваш гориво за кораба е пълна порнография - махнали са инвентара, но са сложили друг идиотски микромениджмънт - за чий, бе? Това да не ви е космически симулатор?
Леки спойлъри за началните часове на играта:

Готино е, че не можеш да праскаш много байотики на пичовете с броня, така имат някакъв зачатък на шанс срещу pull и тем подобните умения.
Новата система за отваряне на заключени обекти е много яка, хакването също е интересно. Но това да си купуваш гориво за кораба е пълна порнография - махнали са инвентара, но са сложили друг идиотски микромениджмънт - за чий, бе? Това да не ви е космически симулатор?
Леки спойлъри за началните часове на играта:
- Spoiler: show
Ridcully: "A few twenty-mile runs and the Dean'd be a different man."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
Мен пък купуването на гориво за кораба ме кефи на максимум, защото е ужасно лейм да можеш да се разкараваш през 80 системи без да си стъпил във fuel depot, губи ми се реализма, ако можем да говорим за такъв. Като цяло спейс експлорейшъна и събирането на ресурси от планетите е направено в пъти по-добре от единицата и е много, много приятна "игра в играта", вчера сигурно едно два часа съм киснал да зобам ресурси от рандъм планети.
Аз съм с 7 часа и половина played чисти и съм отключил 5 от 8 от екипажа, сега ми дадоха досиета на още 3ма (след първата мисия с колекторите).
Аз съм с 7 часа и половина played чисти и съм отключил 5 от 8 от екипажа, сега ми дадоха досиета на още 3ма (след първата мисия с колекторите).
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9062
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest