Mass Effect 2

Всичко, което ви вълнува около голфа, бингото и стрип-покера...

Moderator: AlDim

User avatar
The Dragon
Elder God
Posts: 9062
Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm

Post by The Dragon » Fri Jan 22, 2010 5:31 pm

Имам предвид - достатъчно добре ли са направени или са същия боклук като в единицата?
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Fri Jan 22, 2010 5:49 pm

Еми едната мисийка с Кроганеца в бара на Ария беше много готина, защото можеше да се реши въобще без бой. Другата се състоеше в това да отидеш на рандъм планетка и да убиеш три хеви мека, така че засега не мога да кажа дали посмукват.

Минах първата мисия с колекторите, още 3ма човека има да се рикрутват и въобще да се събират яко ъпгрейди и неща. Проблемът е че тръгнаха да се готвят за атака на главния свят на лошите, а аз не съм навъртял и 8 часа, което е леко притеснително, ама предполагам, че поне 20 часа не й мърдат.

Мерси много на Амикае за съвета за картата, ще дръпна програмата и ще видя как са температурите и ще пиша пак утре, че сега трябва да бягам.

User avatar
Matrim
Moderator
Posts: 5282
Joined: Mon Dec 22, 2003 10:58 pm
Location: Remedy Lane

Post by Matrim » Fri Jan 22, 2010 7:04 pm

Да си призная, засега го няма "Wow!" ефекта, на който се надявах. Малко насилено "darker and edgier" ми се чини играта, подобно на Prince of Persia: Warrior Within. Атмосферата нещо не ме грабва чак толкова,
Spoiler: show
а това, че почваш да правиш някакви мисии за Cerberus съвсем ме хвърли в музиката, те бяха толкова отявлено лоши в предишната част, сега някакви "сиви" го раздават, дано поне да ме прецакат по някое време, че иначе ще е хептен тъпо.
Само шест умения на герой баси, с по четири нива, като две са някакви ammo upgrades...

И един ключов въпрос - къде по дяволите са ми хитпойнтите? По-време на битка не мога да видя на умиране ли съм или не? :)
Ridcully: "A few twenty-mile runs and the Dean'd be a different man."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Fri Jan 22, 2010 8:21 pm

Като гледам основните ви окплаквания дотук са за намаляване на повечето изкуственяшки (или както им викат на запад "gamey") елементи от битките, а мен това всъщност само ме радва. Инвентори мениджмънт и цоцане на статове през пет минути ис оувъррейтед. Замислете се в стандартното RPG колко време прекарвате в ровене из ексел спредшийтове и колко - в реална игра.

User avatar
neEd'Le
Sorcerer
Posts: 438
Joined: Wed Oct 06, 2004 11:57 pm
Location: пуофдиф

Post by neEd'Le » Fri Jan 22, 2010 9:01 pm

минах първата мисия и в началото на втората заседнах в шибания таван в една от сградите,ахахаха :lol:
И излитам в студения мрак,където порядъчни хора не летят.Тук има само дяволи и вещици, яхнали метли, и един Витя Суворов с неговия парашут.

User avatar
Matrim
Moderator
Posts: 5282
Joined: Mon Dec 22, 2003 10:58 pm
Location: Remedy Lane

Post by Matrim » Fri Jan 22, 2010 9:33 pm

Забравих да спомена, че хич не се кефя на събирането на патрони. В единицата беше гениално как можеше човек да си стреля колкото му е кеф без да се тревожи, че ще остане без амуниции. Също така е малко странно как уж си на умиране, десет секунди прикритие и си като нов (поне доколкото мога да разбера аз, защото съм идиот и така и не мога да открия къде ти показва кръвта. :))

Иначе битката при Архангел беше много яка. Противниците изглежда са поумняли (то, не че имаше как да станат много по-тъпи от в единицата...). Ама двамата нови сайдкикове досега са пълна скука.

БТВ, само при мен ли играта е дразнещо тъмна или това си е по default? Качвам яркостта докрай, тогава пък контрастта се бъгва. Чакам да стигна до някоя мисия на повърхността на планета да видя извън сградите как ще е.
Ridcully: "A few twenty-mile runs and the Dean'd be a different man."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Fri Jan 22, 2010 9:49 pm

Matrim wrote:Забравих да спомена, че хич не се кефя на събирането на патрони. В единицата беше гениално как можеше човек да си стреля колкото му е кеф без да се тревожи, че ще остане без амуниции. Също така е малко странно как уж си на умиране, десет секунди прикритие и си като нов (поне доколкото мога да разбера аз, защото съм идиот и така и не мога да открия къде ти показва кръвта. :))
Welcome to any shooter from the last 5 years? Сериозно ли те озадачава стандартната health механика, използвана в почти всяка игра от жанра от Halo насам?

User avatar
Matrim
Moderator
Posts: 5282
Joined: Mon Dec 22, 2003 10:58 pm
Location: Remedy Lane

Post by Matrim » Fri Jan 22, 2010 9:56 pm

Не е като да съм ги играл тия шутъри от последните пет години, така че да, озадачава ме.
Ridcully: "A few twenty-mile runs and the Dean'd be a different man."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Fri Jan 22, 2010 10:09 pm

Еми тогава не механиката е "странна", а фактът, че ти си я пропуснал досега :lol:

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Fri Jan 22, 2010 10:41 pm

AlDim wrote:Еми тогава не механиката е "странна", а фактът, че ти си я пропуснал досега :lol:
Яко +1 за АлДим, мен също не ме дразни, просто още по-горе писах, че играта много стабилно е завила към шутъра, ама ДЕ ВСЕКИ ШУТЪР ДА БЕШЕ ТАКЪВ. Да не споменавам, че ако нямаше патрони играта специално на компютър щеше да е още по-болезнено лесна отсега (а тя е ужасно лесна както всички играли са разбрали. В смисъл - ако можех нон-стоп да праскам хедщоти със снайпер (Инфилтратор играя, горе писах) нямаше да ползвам никое друго оръжие дори на близко разстояние (освен хеви уепън срещу рандъм големи роботчета и то не е задължително) НИКОГА.

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Fri Jan 22, 2010 10:50 pm

Ми то аз първата игра веднъж я минах точно така - със снайперче.

User avatar
Matrim
Moderator
Posts: 5282
Joined: Mon Dec 22, 2003 10:58 pm
Location: Remedy Lane

Post by Matrim » Sat Jan 23, 2010 12:49 am

Е, те патроните не е като да увеличават трудността повече от прегряването, поне по досегашните ми наблюдения. Само увеличават досадността... :)

Готино е, че не можеш да праскаш много байотики на пичовете с броня, така имат някакъв зачатък на шанс срещу pull и тем подобните умения.

Новата система за отваряне на заключени обекти е много яка, хакването също е интересно. Но това да си купуваш гориво за кораба е пълна порнография - махнали са инвентара, но са сложили друг идиотски микромениджмънт - за чий, бе? Това да не ви е космически симулатор?

Леки спойлъри за началните часове на играта:
Spoiler: show
Отивам аз на Цитаделата, викам си как ли ще ме посрещнат, нали съм уж бил умрял и т.н. Ебаси липсата на ентусиазъм. Андерсън: О, ти със Серберус се разкарваш?Внимавай да не те подхлъзнат. Чао, че съм много зает." Whatever, dude.Другите типове: "А, ти жив ли си?" все едно през ден виждат хора, които са смятани за мъртви. Култ просто.
И се надявам половината игра да не е събирането на екипа, че досега кажи-речи само това правя.
Ridcully: "A few twenty-mile runs and the Dean'd be a different man."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Sat Jan 23, 2010 12:44 pm

Мен пък купуването на гориво за кораба ме кефи на максимум, защото е ужасно лейм да можеш да се разкараваш през 80 системи без да си стъпил във fuel depot, губи ми се реализма, ако можем да говорим за такъв. Като цяло спейс експлорейшъна и събирането на ресурси от планетите е направено в пъти по-добре от единицата и е много, много приятна "игра в играта", вчера сигурно едно два часа съм киснал да зобам ресурси от рандъм планети.

Аз съм с 7 часа и половина played чисти и съм отключил 5 от 8 от екипажа, сега ми дадоха досиета на още 3ма (след първата мисия с колекторите).

User avatar
The Dragon
Elder God
Posts: 9062
Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm

Post by The Dragon » Sat Jan 23, 2010 1:20 pm

Проблема е че за да изчистиш една система е - отиваш дотам бла бла бла , 30 пробки - които стигат за една планета айде обратно до фуел депото. Има ли начин да ъпгрейдна броя на пробките до 200-300 и т.н. ?
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Sat Jan 23, 2010 1:36 pm

По-натам не може да няма, както и за горивото, така и за пробите, аз не съм и на 1/3 и има три авелайбъл ъпгрейда за кораба вече, та това ли няма да има.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest