Page 3 of 49

Posted: Thu Oct 09, 2008 6:19 pm
by passer-by
А-а-а, щом си с дебитна, просто даваш 16-те цифри в прозорчето за кредитни карти. Нямат отделно за дебитни. За тях са си просто карти. Даваш също и името на титуляра и срока на валидност. Те я проверяват сравнително бързо и след това юруш на поръчките. :mrgreen:

Всъщност това CCV даже не знам какво е. :oops:

Posted: Thu Oct 09, 2008 11:52 pm
by F242
Какво ли е това CCV - може би credit card verification?
Не става ли въпрос за последните три цифри, които са написани само от задната страна на картата?
Въпросните три цифри се дават само в краен случай и след много физическо и всякакво насилие :D

Posted: Sat Oct 11, 2008 12:06 pm
by Roland
Аз съм леко изнервен обаче в момента, щото една пратка не ми пристигна (амазонци казаха да им пиша в понеделник, ако дотогава не е дошла, за да ми я пратят пак), а други една-две не дойдоха за седмица както предните. Да видим понеделникът какво ще покаже де...

Posted: Sat Oct 11, 2008 11:57 pm
by Nyn
F242- Да, точно това е. Въпросният сайт, който ми го поиска беше сигурен, така че не се притеснявам. Но не знаех, че обикновено не го изискват.

Posted: Mon Oct 13, 2008 9:59 am
by sauron
и аз чакам тази седмица, да ми пристигнат първите пратки, та си стискам палци всичко да е ОК. А пък съм и с една от щатския амазон и една от британския. Абе... :roll:

Posted: Mon Oct 13, 2008 4:01 pm
by Roland
Е, не идваха, не идваха, а накрая днес се изсипаха ЧЕТИРИ поръчки наведнъж. Уви - сред последните, което значи, че по-ранни неща още липсват, но все пак знам, че не са се нещо скапали нещата по трасето.

Posted: Tue Oct 14, 2008 11:43 am
by sauron
Ааа, днеска и на мен ми дойде сефтето-американската поръчка- както бяха писали че се очаква на 14-ти. Всъщност пратката е от Германия. Значи със средната по скорост поръчка-ордерът ми е от 23- значи 3 седмици.
Та честито ми, всичко е ок, дойде си в пощата. :mrgreen:
Сега чакам да видим какво ще стане и с британския амазон- той беше estimated за 15-ти, та чакам :panda:

Posted: Tue Oct 14, 2008 1:19 pm
by B. Delvig
Вариациите на еднорога..разбираши..
http://www.blogstab.com/amazon-com-ebay-bulgaria

Posted: Tue Oct 14, 2008 10:09 pm
by sauron
и ко ше рече туй? :shock:

Posted: Tue Oct 14, 2008 11:52 pm
by B. Delvig
Всички тръпнем в очакване да разберем. Аз си представям празна стая в центъра на която има маса с един компютър върху нея. Влизаш, плащаш си и след това можеш да използваш компютъра за да си поръчаш от амазона. 8-)

Posted: Mon Oct 20, 2008 2:06 pm
by Jen
Roland wrote: Пратките ОБИКНОВЕНО са в добър вид. Не винаги обаче. В случаите, когато наистина е в кофти състояние пратката, просто им пишеш мейл (има си форма на сайта) и до ден-два получаваш отговор, който неизменно е "много сори, ще ви пратим втора бройка". Така че проблеми и там нямаш.
Добре, правилно ли разбирам от формата, която намирам в сайта , че трябва да върна повредените книги обратно /логично/ и да си платя шипинга до САЩ!?
За пръв път ми се случва пратката да не ми е в ред и не знам дали гледам където трябва, но ми се струва невероятно наистина да е така. Ще е егаси наглостта. Пращат ми книга, която струва 160 $, мокра, мухлясала и годна единствено за коша и, освен че трябва да се занимавам с опаковане и куриери, ще си и платя накрая... :x

Posted: Mon Oct 20, 2008 2:55 pm
by Nyn
You may return new, unopened items sold and fulfilled by Amazon.com within 30 days of delivery for a full refund. Items should be returned in their original product packaging. We'll also pay the return shipping costs if the return is a result of our error. Just visit our online Returns Center, and we will guide you through the process and even supply you with a return mailing label you can print out.


http://www.amazon.com/gp/help/customer/ ... d=15015711


Не ми се е случвало, но най-добре разгледай FAQ...

Posted: Mon Oct 20, 2008 3:03 pm
by Roland
Сто процента съм сигурен, че вече го писах някъде в тоя топик, четете назад все пак, преди да питате :)

Не, когато нещо ти е дошло повредено, неправилно или не е дошло изобщо, не го връщаш, те просто ти връщат парите, правят нова поръчка и ти го пращат наново. Щото разходите от България до тях били твърде големи и не оправдавали връщането.

Posted: Mon Oct 20, 2008 4:20 pm
by Jen
На сайта има форма за рифъндс енд риплейсмънтс, която те пита каква е причината да искаш нов екземпляр на книгата, след което те кара изрично да потвърдиш следното нещо:

I acknowledge that a replacement order will be automatically created and shipped to me by clicking the button below and I am responsible for sending the original item(s) back to Amazon.com within 30 days to avoid being charged for both the replacement and the original.

Няколко клика по-късно ти казва, че специалният лейбъл, който /вероятно/ прави пратката "за тяхна сметка", важи само на доместик територия. После ти разказва как трябва да ти изглежда пратката за връщане, какви куриери да използваш и как трябва да си платиш шипинга. Сигурно аз съм идиот...знам ли.
Както и да е. Ще ги попитам директно на мейл.
Eдинственото нещо за повредени пратки в цялата тема, която прочетох внимателно преди да постна, е цитираното два поста по-нагоре. И то не отговаря на въпроса ми. 8-)

Posted: Mon Oct 20, 2008 4:23 pm
by Moridin
Принципно недей да работиш с автоматичната система, пиши им лично мейл на адреса за контакти там по съпорта някъде, така са по-отзивчиви.