Diablo 1,2

Всичко, което ви вълнува около голфа, бингото и стрип-покера...

Moderator: AlDim

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9514
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Tue Jul 08, 2008 1:08 am

ако биеш варварите на Hell с players 8 те признавам :)
С варварина ми нагрухан на макс с grandfather меча чеша едни шампиони от ходещите тръни в трети акт за по 15 мин на players 8. За сметка на това- особено на 1.11- МНОГО дроп + МНОГО ЕКСП ako знаеш къде да зациклиш :) разбира се.
На 1.10 най - кофти за играча беше че смениха мобовете в нивата, в 1.11 само са усилили агонията- имах един паладин който беше повече от приличен на Hell на първия акт в 1.09 - на 1.11 на Nightmare при телепорта за Баал направих 10 крачки и умрях !
За сметка на това синергиите са просто нещо перфектно замислено.

P.S. някой убивал ли е Uber Diablo ?

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Tue Jul 08, 2008 2:32 am

Roland wrote:
RRSunknown wrote:че какво да ти стане на героя - единствената разлика на 1.12 и 1.11 е че премахва нуждата от CD- то.
Да, но аз просто бях инсталнал оригинал + експанжън, което е едва 1.07 ;)

Симеоне, задължително пускай плейърс 8, иначе няма смисъл от губене на време, е Радо да каже как беше точната команда. /players8 не съм сигурен дали беше.

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9514
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Tue Jul 08, 2008 2:32 am

/players 8 е командата - има интервал между players и 8




Жега, не ми се спи, и докато всички прехвалват Диабло 2 аз като стар цикльор се замислих за 10 те неща които най- много ме нервят (дразнят)в Диабло 2 и които искам да ги махнат или променят в тройката. не съм го подреждал по ред- написах ги както ми дойдоха на ум.


Ръновете за предмети при босовете- това най- голямата тъпотия и най- голямата скука в цялото Диабло. Какъв е смисъла да има 50 нива и всякакви пещерички, катакомби и гробници при положение че никой не ходи в тях понеже няма смисъл. Хората просто прибягват през нивата за да стигнат до боса – и после играта се превръща в бягане совалка. WOW може да е всякъкъв но там поне съм признал принципа на дроп- или се знае какво пуска боса или се събират някакви жетончета с които се пазаруват предмети. Питам се – защо в Диабло да няма например една скала, като експириънса, която да се запълва с избиване на гадинки и след като се напълни чак тогава да се отвори пътя за боса или пък направо да дава жетонче за предмет. Или в сандъчетата в различните тайници да има подобни неща. Мисълта ми е да се стимулира по някъкъв начин играча да играе нивата и да се вре навсякъде а не да има десетки красиви нива за които се спори в момента а дефакто да се обикаля в 2-3.
Липсата на респек в скиловете – силно дразнещ аспект в системата на играта, основния проблем идва от факта че Близард честичко правиха промени в баланса с пачовете си и най- често правилно развит герой който е мачкал се превръща в овчарчето Калитко и щеш не щеш почваш нова игра. Примери много- помня как нърфнаха сорцерицата с ледената магия, амазонката по едно време владееше- после решиха да и нърфнат уменията. Втория проблем два от факта че много честно може да се случи да попаднеш в ситуация която по принцип би била адски лесна ако смениш пет- шест умения и непосилна ако не си извадил късмет. Пример- амазонката с лък и стрели- едиснствения начин да биеш физически имунни е огнена или ледена стрела- точките стигат само за един вариант, дотук добре но какво правим ако се падне физически 75% + огън 75% резист а ние играем с огън ? Третото нещо е че винаги можеш да върнеш грешен избор или да прилагаш различна тактика за различните етапи на играта- както във WOW има различни развития за вдигане на левели и за следваща игра. Изключително нервещо е да загубиш дни наред и да разбереш че си бил наивен, прецакал си се с умение които не вършат работа на Hell и не може нищо да направиш.
Идентификацията на предмети- пълна загуба на време е това- какъв е смисъла да има като опция нещо което се извършва за 10 сек- само ти трябва портал и Кейн свършва останалото без пари. Поредните загубени секунди. Или да го направят с пари и то различни за различни предмети- например за идентификация на супер уникат да е много скъпо или да я махнат съвсем като геймплеен елемент.
Разпръснатите “услуги” в града - OK, пичове от Близард - разбирам че рапръснатите NPC-та и омотаните градове придават атмосфера но ако може ковача да не е половин минута път до портала , особено ако се налага да се връщаш през една минута бой. В този смисъл ковачката/лечителка в Лют Голейн беше идеала за разположение. Освен това винаги съм се чудил не може ли да има скрол или поушън за поправка – вместо всеки път да се разкарва човек да поправи на място.
Дропа на смотани предмети – още нещо сложено за отбиване на номера- има ли смисъл играта да дропва обикноевни премети? Никой не ги събира- само задръстват терена. Ами сините- същата работа – сложени за да ги продадеш само. Ами различните кирливи поушънчета дето посмъртно не се използват- аз съм за това ако нещо се води по малък левел от този на героя – играта въобще да не ги пуска- по добре да отварям празни ковчежета и вразите да не пускат нищо отколкото да ме зариват със скрап която трябва да преглеждам за да отсея парите и ценните неща.
Още се сещам за едно превю на Whisper в който той уверяваше че ако играеш с варварин играта ще дропва брадви и брони вместо тояжки и наметала. Реалноста се оказа точно обратната- 90% от преметите които пуска не са за конкретния клас. Това е все тая в мулти но в сингъл се оказва много фрустиращо и изнервящо. Да добавим и невъзможноста по легален начин да прехвърлиш предмети от един герой на друг (едиснтвения начин си остава да пуснеш два пъти играта и да направиш LAN мулти с IP на същия комп.). Преспокойно могат да добавят като функция една поща като на WOW или просто да направят алгоритъм с който поне половината от дропнатите ценни предмети да са за персонажа (визирам и скилове и оръжия- ако играта види че играча използва мечове за дв ръце да увелиличи шанса точно за такива).
Тоталната небалансираност в трудността- не знам за вас но за мене не е нормално да мачкаш без да те докоснат и за по- малко от десет секунди да стане точно обратното. Има абсолютно бъгави места които са на границата на невъзможното – да не кажа че въобще не могат да се минат ако човек няма късмет за екипировка. Например скарабеите със лайтинг в тунелчетата – тия просто нямат минаване, духчетата с лайтинг струи са същата работа. Огъня, леда и отровата са смешно слаби в сравнение с лайтинга. За неща като corpse експложъна на Нилитак или айрън мейдъна на “Любе”Ъбливиан найтовете, ако играеш с меле клас хич няма и да изпадам в подробности.
Скилове сложени за попълване на бройката от 30 или оказващи се тотално безпреспективни- за пример Frenzy на варварина- бой с два меча/ брадви- на Hell абсолютно безмислено – всеки стрелец взема толкова много че без щит се оцелява секунди. Важи и за Асасинката и за Амазонката с копие. Има още десетки примери. В последните пачове поне това оправиха като въведоха синергиите- пак са си безмислени скилове но поне дават бонус на смислените.
Системата за игра чрез използване на 1 основен скил и 2-3 допълнителни. Основната причина играта я наричат кликфест. Какъв е смисъла един клас да има 30 скила като се използват само 2-3. Аз с варварина ползвах само concentration и само отвреме на време подновявах трите си вика. Едиствените други 2 скила които съм използвал са скока – чат пат за тактическо придвижване и берсерк – само срещу физически имунни и срещу айрън мейдънките. С амазонката- същата работа- пронизваща стрела докато ти се вкочани пръста . Пак ще дам за пример WOW – там за един бой си пускам 4-5 магии различни , отделно различните бъфчета.
Превеждането за експириънс през нивата от голям левел в партито- опорочаване на играта във висша степен- вместо човек честно да си стигне левела с нормална игра той “наема” някой нагрухтен който мачка пред него и нашия човека стои отзад и се облажва от големия експириънс- слава богу в WOW го премахнаха това- ако в партито разликата в левелите е голяма – никой не печели експириънс- ако някой убие много по слаб или по- силен не печели експ. Така щеш не щеш куестиш там където са около левела на персонажа. Надявам се и в Д3 да е така.
Нинджите в мулти- едно от най- нервещите преживявания е да си изнесъл боя с Мефисто и някоя амазонка нагло да ти отмъкне уникалния меч за който си чакал един месец само за да ти го продаде на безбожна цена. С все сърце се надявам в Д3 луутването да е като в WOW- само по споразумение и с хвърляне на зар. Даже се надявам да стигнат още по напред- да не може да се луутва премет който не е предназначен за съответния клас.

User avatar
The Dragon
Elder God
Posts: 9062
Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm

Post by The Dragon » Tue Jul 08, 2008 2:51 am

Имах предвид че съм забравил да пусна players 8 :) И съответно всичко се левълва противно бавно.

А Диабло 3 има нужда от свястна крафтинг система - в която да можеш да си тюнваш точно тези статистики/ енчантмънти на оръжията които искаш, а не малоумието от WoW което имаме в момента. Guild Wars и най-вече Mythos предлагат добри идеи. А оттам нататък монстърите дропят само матряли.

Респека е убер задължителен и то безплатен и неограничен.
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Tue Jul 08, 2008 2:54 am

RRS ги е казал нещата МНОГО добре.

За респека предпочитам да НЕ Е съвсем безплатен, но задължително да го има. Все пак непостоянството в мисленето трябва да накаже по някакъв начин. Макар от друга страна да не трябва при всяко мулти кастърите да респек....Например некрото за lower resist....Това ще са маса излишни пари.

User avatar
Demandred
Moderator
Posts: 6266
Joined: Sun Jan 11, 2004 8:42 am
Contact:

Post by Demandred » Tue Jul 08, 2008 9:45 am

Да, съгласен съм с всичките тия критики. Има си бая дразнещи неща, но въпреки това играта си остава мега зарибителна. В един момент обаче в сингъла просто писва от това, че практически нямаш шанс да се екипираш с наистина хубави предмети, подходящи за твоя герой, ако нямаш някакъв чудовищен късмет или не циклиш месеци наред на местата, на които е най-вероятно да падне нещо. Аз по едно време почнах да чийтвам и да се клонирам руните с прехвърляне м/у героите и така
най-накрая направих свястна екипировка.

Особено дразнещо е и това,че като играеш с нов за теб клас герой практически няма шанс да направиш такъв, който ще се справя добре на Hell, ако не изчетеш предварително бая инфо и не си планираш всичко относно разпределението на skill points.

Какво е респек, БТВ?
Sure your parents might think you're a failure
But no one's ever said: "First, let's kill all the tailors"
Don't be a lawyer!

User avatar
Drizzt Do`Urden
Jaghut Tyrant
Posts: 1829
Joined: Thu Jan 15, 2004 1:33 pm

Post by Drizzt Do`Urden » Tue Jul 08, 2008 9:48 am

The Dragon wrote:...
A т'ва плеърс 8 за какво служи всъщност :shock: :?
-You Said it yourself, Kain.. There Are only two sides to a coin..
-Apparently so. But suppose you throw a coin enough times... But suppose one day, it lands on its edge..

User avatar
The Dragon
Elder God
Posts: 9062
Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm

Post by The Dragon » Tue Jul 08, 2008 9:57 am

Прави гадовете 8 пъти по силни и дава x8 exp. На Нормал е безценно.
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.

User avatar
Pugsley
Moderator
Posts: 3447
Joined: Wed Jun 22, 2005 4:14 pm
Location: Отзад
Contact:

Post by Pugsley » Tue Jul 08, 2008 10:10 am

Аз силно се надявам да няма респек, щото играта ше се олайняви излишно. Просто кат пускат някаква промяна с пач на статистики да връщат силовете на хората обратно за да мое си ги подредиш по новите имби и тва е.
Love & peace
The purpose of art is to make the imagined seem real, the impossible seem possible. Pornography has much the same purpose. ...
My Anime list

User avatar
Xellos
Moderator
Posts: 20426
Joined: Fri Apr 02, 2004 10:08 pm

Post by Xellos » Tue Jul 08, 2008 10:28 am

Да не забравяме и :mrgreen:

Secret Cow level:
Beat Baal under same difficulty that you are making the cow level in. Take Wirt's Leg (found in Tristram) and a Tome Of Town Portals and put them in the Horadric Cube. You must transmute them in Act 1.
„Ние можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че можем да правим всичко от нищо. ... За мен най-лошото в България е чудесното наслаждение, което тук имат хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.”

User avatar
Xellos
Moderator
Posts: 20426
Joined: Fri Apr 02, 2004 10:08 pm

Post by Xellos » Tue Jul 08, 2008 10:30 am

The Dragon wrote:Прави гадовете 8 пъти по силни и дава x8 exp. На Нормал е безценно.
дамек
Use the following trick to get eight times the experience. The host of the game must do the following. Press ENTER to enter talk mode and type players 8. Then, press ENTER and type player 8 in a different message box. Note: Although you will get eight times the experience for each kill, the monsters will also be eight times stronger. You can gain experience quickly but you must be careful to avoid dying. Note: This trick only works off of realms.

The players 8 and player 8 trick does work for single player by just typing them in and prepare for some tough enemies.
с п1 ли се връща?
„Ние можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че можем да правим всичко от нищо. ... За мен най-лошото в България е чудесното наслаждение, което тук имат хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.”

User avatar
dellusion
Warmage
Posts: 1248
Joined: Thu Dec 28, 2006 10:36 am
Location: София

Post by dellusion » Tue Jul 08, 2008 10:38 am

RRS, абсолютно съгласен. Тези "фийчъри" наистина дразнеха. Силно се надявам, а и съм почти сигурен, че ще ги махнат.
Look at the darkness...
...around me.

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9514
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Tue Jul 08, 2008 3:53 pm

Прави гадовете 8 пъти по силни и дава x8 exp. На Нормал е безценно
остава си ценно и на другите трудности- друг е въпроса че ако не си с "правилен" персонаж играта на player 8 става невъзможна и безмислена. Под правилен разбирам развитие + екипировка.
players 8 не дава 8 пъти повече- по една формула се изчислява- с която варира- на шампионите и босовете особено на Hell дава повече от 16 пъти повече, на по слабите дава към 5-6 пъти повече от нормално.

С /players 1 се връща или като се рестартира играта.

Да отбележа че с players 8 живота на гадовете нараства главоломно както и демижа им което прави използването на командата в гадни местенца равносилно на бяла качулка с надпис КУ-клус клан в негърско гето.

Респека трябва да го махната ако и само заради пачовете или както каза Пъгс - трябва след всеки пач да можеш да почнеш отначало.
Още помня как бях развил паладин с чукчето който беше цар в началото на играта и стана абслютно безполезен след 2 пача.
А Диабло 3 има нужда от свястна крафтинг система - в която да можеш да си тюнваш точно тези статистики/ енчантмънти на оръжията които искаш, а не малоумието от WoW което имаме в момента. Guild Wars и най-вече Mythos предлагат добри идеи. А оттам нататък монстърите дропят само матряли.
нещо подобно си мислех и аз, макар че и в Диабло 2 имаше стабилна система с руните и кристалите тя не беше нагласен както трябва. Руните от висок клас не съм ги виждал никога повечето- камо ли да си правя нещо смислено с тях, на книга имаше топене на руни обаче всеки учил математика знае какво означава прогресия и колко трябва циклиш за да направиш руна 10 н иива над желаната например. Освен това глупоста с ръновете я имаше и там- и децата знаят че контесата пускаше руните- само трябваше да се бере редовно - за препоръчване от сорцерица заради телепорта. Крафтинг предметите си бяха най- правилните премети макар че и там имаше глупости. Факта че валутата в battle net беше stone of jorden говори достатъчно за баланса :)

User avatar
sauron
Paragon
Posts: 616
Joined: Wed Jan 14, 2004 8:50 pm
Location: Middle Earth

Post by sauron » Tue Jul 08, 2008 4:16 pm

ш.....я Диабло, като почна да ме плющи, та ме трепе едно след друго. Бати ужаса, как съм го убивал преди това си :) . А преди него си мислех че героя ми е силен и си трепеше всичко поред :dash:
Where I was
I had wings that couldn't fly
Where I was
I had tears I couldn't cry

User avatar
Xellos
Moderator
Posts: 20426
Joined: Fri Apr 02, 2004 10:08 pm

Post by Xellos » Tue Jul 08, 2008 5:05 pm

Е има го и тоя дразнещ момент :) Резки промени в трудността си има. Опоскваш сичко се едно си береш маргаритки и влизаш при Дуриел примерно. И як да ти е телепорта просто. :twisted:
„Ние можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че можем да правим всичко от нищо. ... За мен най-лошото в България е чудесното наслаждение, което тук имат хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests