Прави гадовете 8 пъти по силни и дава x8 exp. На Нормал е безценно
остава си ценно и на другите трудности- друг е въпроса че ако не си с "правилен" персонаж играта на player 8 става невъзможна и безмислена. Под правилен разбирам развитие + екипировка.
players 8 не дава 8 пъти повече- по една формула се изчислява- с която варира- на шампионите и босовете особено на Hell дава повече от 16 пъти повече, на по слабите дава към 5-6 пъти повече от нормално.
С /players 1 се връща или като се рестартира играта.
Да отбележа че с players 8 живота на гадовете нараства главоломно както и демижа им което прави използването на командата в гадни местенца равносилно на бяла качулка с надпис КУ-клус клан в негърско гето.
Респека трябва да го махната ако и само заради пачовете или както каза Пъгс - трябва след всеки пач да можеш да почнеш отначало.
Още помня как бях развил паладин с чукчето който беше цар в началото на играта и стана абслютно безполезен след 2 пача.
А Диабло 3 има нужда от свястна крафтинг система - в която да можеш да си тюнваш точно тези статистики/ енчантмънти на оръжията които искаш, а не малоумието от WoW което имаме в момента. Guild Wars и най-вече Mythos предлагат добри идеи. А оттам нататък монстърите дропят само матряли.
нещо подобно си мислех и аз, макар че и в Диабло 2 имаше стабилна система с руните и кристалите тя не беше нагласен както трябва. Руните от висок клас не съм ги виждал никога повечето- камо ли да си правя нещо смислено с тях, на книга имаше топене на руни обаче всеки учил математика знае какво означава прогресия и колко трябва циклиш за да направиш руна 10 н иива над желаната например. Освен това глупоста с ръновете я имаше и там- и децата знаят че контесата пускаше руните- само трябваше да се бере редовно - за препоръчване от сорцерица заради телепорта. Крафтинг предметите си бяха най- правилните премети макар че и там имаше глупости. Факта че валутата в battle net беше stone of jorden говори достатъчно за баланса
