Page 3 of 4

Posted: Tue Jun 03, 2008 5:43 pm
by The Dragon
Muad_Dib wrote:Ти мани това, ми той и спорът е покъртителен. Нищо, аз съм доволен, че най-после видях(прочетох), че ЖИВ човек се кефи на 4 повече от на 3 :lol:
Че то и мъртви ли има? Виж ся ако 4ката и бяха оставили още половин до една година за оправяне и полиране щеше да се получи бахти и играта!

Posted: Tue Jun 03, 2008 5:44 pm
by Muad_Dib
Моля някой админ да делне последната половин страница, за да продължим тематично.

Posted: Tue Jun 03, 2008 5:44 pm
by Roland
Добре, ще го кажа по друг начин - в момента опцията за преместване на постове не работи като хората, а и никой не е длъжен да го прави ениуей. Така че или си пуснете нова тема, или ще прочистя тази.

Posted: Wed Jun 11, 2008 6:07 pm
by inkheart
1. Във lineage 2 Тъмните елфи са по-високи от светлите, което е нонсенс, понеже тъмните живеят под земята :mrgreen:
2. Малоумните куестове, в коя да е ММО игра, изискващи да съберете 40 кожи от гигантски прилеп :mrgreen:
3. Десетките излишни скилове в ММО игрите. Имате около 100 скила към 70 левъл а ползвате реално само 5 от тях :lol:
За други не се сещам. Все още съм в процес на усмисляне, как скелет може да ти дропи кожа. И защо са ми нужни кокали за да си ковна меч :mrgreen: :mrgreen:

Posted: Wed Jun 11, 2008 6:18 pm
by RRSunknown
на мене едно прилепче в Diablo 1 ми пусна най големия чук в играта :)
Все още съм в процес на усмисляне, как скелет може да ти дропи кожа. И защо са ми нужни кокали за да си ковна меч
еми с кожени върви може да си е събрал кокалите :)
и може меча да се посипва с прах от кокал за таен материал :)
Малоумните куестове, в коя да е ММО игра, изискващи да съберете 40 кожи от гигантски прилеп
имах една програмка която ми броеше убитите в WOW - махнах я защото се депресирах като разбрах че съм избил 487 Наги за да събера 40 перли :)

Posted: Wed Jun 11, 2008 6:24 pm
by inkheart
Това с айтъм дропа до последно не ми стана ясно :D Цепиш си некви абсолютно дебилни мобове, като гигантски мутирали цветя например, и ти дропи топ оръжие :lol:
Относно скелетите, повечето се водят undead и са с некви брони. . А за body counts да не говорим. Още си спомням куестовете за професия, дето бяха от сорта на "избийй 300 крачещи гущера, всеки ще ти дропи кръвта си, с която ще съммонеш еди къв си демон." Самият демон се убива дагър, сглобен от кръвта на гигантска мечка, жилото на мотирала оса и портиера на гоблините от прокълнатата планина :mrgreen: :mrgreen:

Posted: Wed Jun 11, 2008 7:22 pm
by Xellos
LOW DROP RATE-A SUX! WOW-a основно с тва ми лази по нервите откъм загубено време след като даже и хп вече не зиам от мобове. :evil:

Posted: Wed Jun 11, 2008 7:43 pm
by RRSunknown
Xellos wrote:LOW DROP RATE-A SUX! WOW-a основно с тва ми лази по нервите откъм загубено време след като даже и хп вече не зиам от мобове. :evil:
Аз затова поддържам идеята че близард умишлено предизвикват към циклене. Спокойно могат да направят 100% дроп на куест предмети и няма да промени геймплея с нищо.

Posted: Wed Jun 11, 2008 7:48 pm
by Xellos
Еми много ясно, нали трее се събират месечни такси :twisted:

Posted: Sat Jun 14, 2008 10:06 am
by Maledictus
И добрите стари времена, и бедният стар Мефисто колко бой яде...... дори след като му уголемиха нивото..... Цикленето винаги дразни много. Затова и УоУ така и не ме грабна - циклиш, циклиш, циклиш.......

Posted: Sat Jun 14, 2008 12:34 pm
by inkheart
На другите MMO игри цилкенето е същото, не е само WoW. Сори, че пак намесвам lineage, но крафтенето на пълен А грейд сет, изисква баси циклещият бой за дроп на некви смотани материалки.
Пример:
Трябват ти 400 crafted leather, шанса на моба да дропи едно парче е нещо от сорта на 1 към 50 да 100 моба. Можете да си представите за какво иде реч :mrgreen:

Posted: Sat Jun 14, 2008 12:45 pm
by zhivik
Така е, мога да потвърдя и за Lord of the Rings Online. Качването на нива става предимно с куестове (макар че соло играта на нива 40+ е доста мижава работа), но вдигането на нива в занаятите си е грайнд от възможно най-чиста форма. Не че не може да се оправиш и с екипировка, която падата от куестовете, но най-добрата такава е изработената от играчи.

Posted: Sat Jun 14, 2008 3:15 pm
by RRSunknown
В сравнение с другите WOW има най-малко грайнд. Дори и при професиите има доста които се развиват съвсем естествено без специално отделено време.
Пък и убеждението че играта е само цикъл е много погрешно- цикъла зависи от човека- ако си умен и знаеш кой куест и кога да изпълниш можеш да вдигаш нива с голяма скорост без да се задържаш на едно място и да ти омръзне.
Истинския цикъл става на 70 левел в инстансите за предмети.
Там смисъл в геймплея има само ако си командир на рейда или на група в рейда и играта ти е да организираш. Ако си изпълнител, и то от лечителските класове ти остава да натискаш две копчета часове наред и да изпълняваш каквото каже командира.

Posted: Sat Jun 14, 2008 8:54 pm
by inkheart
А да сетих се за още един абсурд. Medieval Total War, една от мисийте на Тевтонската Кампания. Това беше мисия в която трябваше да спечелиш битка, която всъщност е била изгубена :mrgreen: Нужно ли е да спменавам, че беше неминаема :mrgreen:

Posted: Mon Jun 16, 2008 11:05 am
by PrivateRaio
да, за циклене - ineage е играта. там крафта е направо адски. Когато се бях захванал с нея, порових малко в нета и гледах филмче в корто някаква корейска гилдия беше първата крафтнала най-якия меч, не помна къв точно и обяснение колко им е струвало. бяха сабирали материали и кристали много хора много време :D :D :D а и рецецптите клас Б и нагоре не се ли унищожаваха след крафта?