Page 3 of 7
Posted: Sun Sep 07, 2008 12:03 am
by Roland
Ако човек преживее пищящите от радост жени...
Свалих си саундтрака бтв, ужасен е без филма (той и във филма на повечето места не струва де...). Само дето ме стимулира да си сваля оригиналните песни и да си ги чуя пак

Май само Dоеs Your Mother Know на Кристин Барански ме кефи повече от оригинала...
Posted: Sun Sep 07, 2008 12:34 am
by Morwen
Ми общо взето е почти невъзможно да се направи мюзикъл с песни на известна и добра група и те да са изпяти по-добре от оригиналните, при това от актьори.
Иначе песните едва ли струват много без филма, защото част от тях ся изпяти (или дори части от тях са изговорени) в синхрон с действието на филма. Някои леко истерично или разплакано, други преднамерено фалшиво (това в началото на Чикитита имам предвид). Въпросът е че колкото и това да ги обезценява като саундтрак, като части от филма в общия случай ги подобрява.
А пищящите жени и аз ги отбелязах като минус, ма доста бързо ги преживях.
Posted: Sun Sep 07, 2008 12:46 am
by Roland
Ми не знам, твърде женски ми е тоя филм, твърде лигав и твърде инертен откъм музика и хореография, за да ме трогне. А и Аманда Зигфрид, Зифрийд, Зейфод или кват там беше е ТОЛКОВА отвратителна и противна, че просто не можех да я дишам, което е основата, която Доминик нам-чий-си НАДСКАЧА, изстрелвайки се в стратосферата на най-гнусните млади актьори на всички времена...
Posted: Sun Sep 07, 2008 12:59 am
by Roamer
Хм, ми не знам, на мен пък ми се стори съвсем хубава история за обикновени хора, водещи обикновен живот с всичките проблеми, които си идват с него

Е, хубу де, на мен не ми се случва през ден земетресение да ми строши плочките в двора, но примерно не ми се струва твърде свръхестествено да щракна ключа на лампата в банята, тя да откаже да светне, а седем секунди след това кранът за (за щастие) студената вода да ми остане в ръката, а срещу мен да избие силна струя (за щастие) студена вода, която да продължи така, докато не изровя отнякъде из къщата достатъчен брой различни видове клещи, че да закрепя крана на мястото му
Същото и за всякаквите истории с несигурността и колебанията и внезапните промени на настроението и неразбирането на това, което другият се опитва да ти каже - хич не ми се струват "женски" тези съвсем обикновени житейски проблеми
А точно в този филм музиката наистина е преплетена с действието, и това, че на едно-две места има гласове на обикновени хора, които пеят малко по-зле от професионални певци, всъщност дори ми хареса.
Добавено: Това важи и за хореографията - все пак, пак да си кажа, тук става дума за обикновени хора, не участници в телевизионно танцово шоу - и като за такива хора масовите сцени по плажа, по кейовете, в градината много ми харесаха.
Posted: Sun Sep 07, 2008 1:11 am
by Roland
Ъъъ, я пак? Това с обикновените хора, имам предвид.

Изобщо, що за защита за лековат летен чик-флик - че бил обикновена история за обикновени хора?
Posted: Sun Sep 07, 2008 1:19 am
by Morwen
Е, след чик-флик репликата, аз мисля, че възможността за смислен диалог се скапа...
В смисъл, може да не е ОМГ шедьовърът (което продължава да не му пречи да е приятен филм), ама да го буташ за пълен боклук отива твърде далеч.
Posted: Sun Sep 07, 2008 1:38 am
by Roland
Бутам го за лигав чик-флик. Ако това за теб означава "пълен боклук", трябва да си преразгледаш жанровата философия. Просто е силно не за мен и не ми допадна, не казвам, че не става за гледане.
Posted: Sun Sep 07, 2008 1:53 am
by alex_sultanov
Е не, край. Търпях достатъчно. При такива отзиви от добрите ми познати просто не виждам смисъл да продължавам с досегашната си жертвоготовна решимост да гледам филма. Всъщност не знам защо изобщо допуснах да реша да го гледам навремето.

Вярно, че обожавам мюзикъли - но не и от този тип. Сигурно щото Хеърспрей Е от тоя тип и ставаше - но той поне си имаше Траволта и Уокън и завидна оценка на Доматите.
Тоя кво има?

АББА, за бога. Изпълнена от непрофесионалисти. Ромком "сюжет". С баба Мерил. Средняшка критическа оценка. Единствено слънчевите гръцки пейзажи и кинематографията могат да ме спечелят, така че кажете: да му дам ли шанс по тая линия или не? Парите нямат значение.
Posted: Sun Sep 07, 2008 10:26 am
by Vivian
Roland wrote:Ако човек преживее пищящите от радост жени...
Свалих си саундтрака бтв, ужасен е без филма (той и във филма на повечето места не струва де...). Само дето ме стимулира да си сваля оригиналните песни и да си ги чуя пак

Май само Dоеs Your Mother Know на Кристин Барански ме кефи повече от оригинала...
Те не пищяха само от радост, имаше и достатъчно истерия.
Добре, че поне не даде пари за OST-то.
Аманда мисля се произнася "Сай-фрайд" (нещо като печена въздишка май

).
Както и да е, на второ гледане -да, определено е доста момичешки филм и не може да му се отрече (нещо като Mean Girls без злобата и закачките) . Мисля, че обаче си струва човек да го гледа поне веднъж, минимум заради Мерил.

Posted: Sun Sep 07, 2008 11:08 am
by Morwen
Алекс, принципно препоръчвам филма, но специално теб не съветвам да го гледаш - би ти струвало само загуба на пари, време и мъжка невинност, още повече, че вече си му скроил шапката.
Posted: Sun Sep 07, 2008 12:24 pm
by Roamer
Рол, като да си обясня изказването: това за обикновените хора в истински житейски ситуации поне за мен има значение за това колко лесно ще възприема филма, което пък е и свързано с това колко ще ми хареса. Дори и да приемем, че е чик-флик, а не просто романтична комедия с две главни героини (което аз още не съм готов да приема съвсем), и в двата случая става дума за филми, които разчитат на това, че са поне донякъде основани на света, в който живеем. Е, в този случай ми е много по-лесно да възприема филма, ако ми е налага колкото се може по-малко suspension of disbelief, ако ми е лесно да си представя ако не себе си, то поне хора, които познавам, в подобни ситуации. И точно тук идва това с обикновените хора - доста по-лесно ми е да си представя героите във филма, когато те НЕ са някакви професионални певци и танцьори със шлифовани гласове и движения, а просто хора, които обичат от време на време да позапяват или да да поскачат, когато им е весело.
Всъщност НЕ искам да кажа, че пеенето или хореографията не са ми харесали, ама ги преглъщам, защото "те толкова си могат". Напротив, и пеенето, и хореографията ми се видяха добри, даже много добри, а това с обикновените хора беше основно заради две-три изключения, които според мен си бяха там съвсем, съвсем нарочно.
Мммм... и за да не прекараме следващите два месеца в безсмислени повторения на едно и също, истината е, че осъзнавам, че все пак двамата с теб гледаме филма през леко различни мирогледи, и че за теб е по-трудно да преглътнеш не-идеална-музика във филм, правен по мюзикъл - също както аз гледам с насмешка и почти презрение на почти целите "Hackers" (и две), на повечето моменти от "Swordfish", че и на някои моменти от "Die Hard 4", ако щеш

Но... на мен лично "Mamma Mia" ми хареса, даже много - през гледната точка, която дано съм поизяснил по-горе

Posted: Sun Sep 07, 2008 12:28 pm
by Roland
Не, нямам проблеми само с лошата музика. Проблеми имам с лигавата женска атмосфера, пищящите и дразнещи героини (ако изключим Мерил Стрийп, която също водевилничи на много места) и импотентния ритъм на филма. Деба, баш в последните 20 минути има ТРИ бавни и заспали песни, една от които се изпълнява от ПИЪРС БРОСНАН!!!
Бтв, и в Хеърспрей не бяха про всички изпълнители, всъщност само двама бяха изобщо такива.
Posted: Sun Sep 07, 2008 12:34 pm
by Roamer
Хм, на мен не са ми направили чак толкова голямо впечатление пищящите героини - може би именно защото са реалистични - няколко пъти през живота ми ми се е случвало да присъствам на подобни събирания на девойки, които не са се виждали с години, и някои от тях наистина си се държат така

Колкото до ритъма - мфф... ми не знам, на мен си ми изглеждаше като събитията да си се развиват добре, с несигурността и неразбирането и нещата, които трябваше да бъдат изяснени - а
всички песни си ми дойдоха точно, ама точно на място. Ми... явно все пак имаме различен мироглед, не само различни професионални увреждания

Posted: Sun Sep 07, 2008 12:37 pm
by Morwen
Ми за мен във всяка комедия, особено в музикалните такива (да, включително Хеърспрея) има моменти на водевилничене. Разликата наистина бяха пищящите жени, но те бяха главно първите 10 минути. Що се отнася до бавните песни, доста хора не слагат равенство между бавни и лоши, индивидуално е.
Posted: Sun Sep 07, 2008 12:54 pm
by Roland
Пенчев, сам съзнаваш, вярвам, колко мечешка услуга изиграва оста "реализъм" в защита на лятна женска романтична комедия с песни
