
Mass Effect 3
Moderator: AlDim
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Нищо не съм очаквал - клипчето беше за съвсем друго нещо по принцип - анализи на C@C но ми стана смешно като разказа че бил единствения дето питал кога ще играят играта на представянето и се сетих за Мас Ефект . 

Last edited by RRSunknown on Sat Apr 07, 2012 2:11 am, edited 1 time in total.
Очаквах някой да изтръгне микрофона от ръчичките на идиотите
Аз като цяло нямах идея какво смятат да правят, защото си държаха програмата в тайна до последния момент, та си представях по-скоро нещо като на близкон - да има поне 30-40 мин. време за Q&A.
С грешна представа съм била, въпросите продължиха 5-10 мин. и бяха направо.. с конкурс избирани.
Ето линк:
http://social.bioware.com/forum/1/topic ... x/11107915

Аз като цяло нямах идея какво смятат да правят, защото си държаха програмата в тайна до последния момент, та си представях по-скоро нещо като на близкон - да има поне 30-40 мин. време за Q&A.
С грешна представа съм била, въпросите продължиха 5-10 мин. и бяха направо.. с конкурс избирани.
Ето линк:
http://social.bioware.com/forum/1/topic ... x/11107915
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Дори Близард се гаврят с Биоваре
http://us.blizzard.com/en-us/games/supplydepot/
http://us.blizzard.com/en-us/games/supplydepot/
Endless hours of gaming including repeat playthroughs and Endurance Mode!
Deep, rewarding gameplay—multilevel play control allows you to both RAISE and LOWER Supply Depot!
Riveting backstory set in the StarCraft game universe!
Get up close and personal with an iconic StarCraft hero!
Multiple endings, each influenced by your choices and color-coded for your convenience! (Further epic endings planned for post release as downloadable content.)
Tens of hundreds of thousands of unlockable hats!

Баси наглеците са тия EA, да рекламират играта с "Mass Effect 3 has provoked a bigger fan reaction than any other videogame's conclusion in the medium's history.", като знаят много добре, че около 98% от тези реакции от феновете са негативни.
Sure your parents might think you're a failure
But no one's ever said: "First, let's kill all the tailors"
Don't be a lawyer!
But no one's ever said: "First, let's kill all the tailors"
Don't be a lawyer!
"Potentially devastating and deadly consequences from each decision
Бахти убитаците. Въпреки че това е най-епичния провал в историята на гейминга, пак успяват да се възползват и да си направят реклама. Идиоти. МЕ3 може и да се насерат да го купуват, но да видим какво ще стане със следващото им, след всички тия лъжи.
Бахти убитаците. Въпреки че това е най-епичния провал в историята на гейминга, пак успяват да се възползват и да си направят реклама. Идиоти. МЕ3 може и да се насерат да го купуват, но да видим какво ще стане със следващото им, след всички тия лъжи.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
А то и DA3 скоро ще се анонсира. Сеш' се какъв бойкот ги чака в момента. Чак ми става жал за нещастниците работещи по тоя проект. Сигурно са се насрали вече. Нищо чудно дори по принцип на PAX да са планирали анонс на DA3, но просто да са го отложили, заради цялото фиаско около МЕ3.RRSunknown wrote:Следващото им е generals 2 - друг таргет .
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Успях да тествам бокс версията с Кинект у един роднина който се чуди какво да си прави парите.
Кутията на бокса е много хитро замислена - ако извадиш картона с обложката и го обърнеш наопаки (с вътрешната страна навън) получаваш втора обложка - с Шепърдка и различни неща от задната.
Освен това (според мен) кинект интеграцията е много зарибяваща - съвсем различно усещане е вместо да цъкаш някакви бутони просто да изкрещиш Лиара Овърлоад , Рекс шотгън анд атак и да видиш как изпълняват - ей това е КОМАНДИРСТВАНЕ ебаси.
Лошото ако някой стои да гледа как играеш и реши да се ебава и да подава команди вместо теб.
Кутията на бокса е много хитро замислена - ако извадиш картона с обложката и го обърнеш наопаки (с вътрешната страна навън) получаваш втора обложка - с Шепърдка и различни неща от задната.
Освен това (според мен) кинект интеграцията е много зарибяваща - съвсем различно усещане е вместо да цъкаш някакви бутони просто да изкрещиш Лиара Овърлоад , Рекс шотгън анд атак и да видиш как изпълняват - ей това е КОМАНДИРСТВАНЕ ебаси.
Лошото ако някой стои да гледа как играеш и реши да се ебава и да подава команди вместо теб.
Най-безсрамно си слагам произведението и тук
Като не искат да променят края си направих мой, лол.
The Final Journey

The Final Journey
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night.
Доиграх я най-после и сега ще си напиша каквото ми е на сърдце.
1. Графика и дизайн - грозна в техническо отношение, за сметка на това красиво нарисувана. Което е абсолютен плюс, защото играта успях да превъртя на дъртия си лаптоп. Нивата са красиви до едно. Не мога да кажа, че по-красива игра не съм виждал, но със сигурност съм виждал много по-грозни. Дизайнерите са се постарали дори на страничните мисии. Много по-малко е рециклажа на пейзажи, така често срещан в предните две игри (not to mention Dragon Age 2 dungeons). Фоновете също бяха приятни за окото. Така чаканите гледки от планетите на консулските раси бяха малко, но за сметка на това качествени. Също така е добре да се запише в аналите и първата в историята на ME поява на готини врагове, които не се държат като обикновени зомбита. Лично на мен ми харесаха Асари телепортиращите се избягали от Тихия хълм кучки, както и мамка им пак ме убиха снайпер нинджите Немезис. За сметка на това босовете бяха слаби до един и ни най-малко креативни.
2. Музика и озвучаване - озвучението на персонажите - адекватно с изключение на Ева. Изобщо не си представях такъв глас за кроганките. Музиката - пюуууууук. Единственото, което помня от нея(а превъртях играта снощи) е единствената нота, която се чува при пуснато меню. Един път оставих менюто и взех да хапвам и след 10 минути осъзнах, че това нещо се чува от играта. Абсолютно съм сигурен, че точно така звучи индоктринацията, точно преди да започнеш да чуваш гласовете. Слабо, много слабо, не че Bioware някога са имали прилична музика.
3. Геймплей и AI - изпипани. Левел дизайни и той е пипнат малко и вече поне имаш по два успоредни коридора, вместо само един. Интелектът е доста добър, както при враговете, които се местят и прикриват, когато ги обстрелваш и се опитват да те заобиколят, така и при приятелите, които не се пречкат много. Отвреме на време пак застават пред мерника ти, но нищо фатално. За сметка на това се местят другаде, ако решиш да се прикриеш зад тяхното прикритие, и най-важното - правят дмг. През по-голямата част на играта само мятах дрони и кулички и оставях Гарус и Джеймс да се оправят.
4. Съотборници - отново неинтересни. Единствените, за които ми пукаше бяха Гарус и Джеймс. Забавното е, че явно Bioware знаят това, но да не спойля. Сексуалните отношения са ми през знаете къде. Много ме изкефи обаче един бъзик, пуснат по време на разговора с Джеймс.
6. С(т)ори - първо да кажа, че основната идея за играта да събираш подкрепа под формата на точки не е най-добрата, но е добра - първо аз не мога да измисля по-добър вариант и второ показва ни се, че всичкото сближаване с нпц-та е нещо много хубаво, но само с добри намерения нищо не се постига и накрая всичко опира до числа, Вселената е гадна и т.н. Началото - силно. Историята беше поднесена ненатрапчиво и балансирано. Дразнещо беше, че Церберус някакси успяваха да си клонират пехота от нищото, че Норманди така и не гръмна с това оръдие, което инсталирах в 2-ката(нито го направи по-късно в играта), галактическите раси бяха идиоти(явно е трябвало да се направи пойнтът, че човек не се задвижва, докато не му се падпалят гащите, но мисля, че този пойнт вече беше направен в предните игри - все пак разбирам Bioware - ако бяха направили всички да слушкат Шепърд, какво щяхме да правим цялата игра), и други, но общо взето съм доволен. Средата - някъде след Тучанка имерсията започна да се скапва. При мен това се случи точно, когато три нпц-та едновременно ми пратиха съобщение, че много биха искали да си побъбрим на Цитаделата. Спрях да съм участник в една история, вместо това започнах да играя игра. Тук някъде всеки 2-ри войник в Галактиката беше на Церберус, и това включително Рийпърите. Все пак нещата бяха на ниво, ако и ръшнати. Все повече избори от предните игри се появяваха и завършваха неудовлетворително, но сериозно, какво очаквахте. Биоуеър не са чак толкова добри
Като основно оплакване мога да кажа, че ми се искаше третата игра да е доста по-горчива като усещане. А тук през цялото време всичко беше цветя и рози. Успях не само да стигна максималните точки, но и да ги подмина с много. Изпълних си всички мисии успешно. Никой не умря. Отчаянието беше изкуствено. Единственото по-гадно нещо, което ми се случи беше, че
7. Финална оценка - висока. 9/10 ми се вижда честно или 8, ако си графична кучка. Да, финалът беше усран, но съвземете се бе хора, Био да не са богове, и те правят грешки. Отдавна не ги уважавам(щото са успешни, а ние българите, мразим по-успелите от нас, а и взеха много да приличат да едни други хипер успешни фейлъри от последно време наречени Близард), но точно тук не заслужаваха това, което им е изсипа на главата. Просто и ясно - ME е най-мащабния проект, сглобяван някога и, дори да не е перфектен, е най-доброто нещо, което може да се направи засега. За справка, проверете действителността. Да, Вещерът е с по-влияещи на историята решение, но Вещерът не трябва да се съобразява с решения от предишни игри, нито с отношенията с хиляда нпц-та(само с 400). Затова и най-голямото ми разочарование е от community-то и реакцията на целия интернет, включително и SD.
За който го е прочел до края. Бонус 20 точки към рединеса.
1. Графика и дизайн - грозна в техническо отношение, за сметка на това красиво нарисувана. Което е абсолютен плюс, защото играта успях да превъртя на дъртия си лаптоп. Нивата са красиви до едно. Не мога да кажа, че по-красива игра не съм виждал, но със сигурност съм виждал много по-грозни. Дизайнерите са се постарали дори на страничните мисии. Много по-малко е рециклажа на пейзажи, така често срещан в предните две игри (not to mention Dragon Age 2 dungeons). Фоновете също бяха приятни за окото. Така чаканите гледки от планетите на консулските раси бяха малко, но за сметка на това качествени. Също така е добре да се запише в аналите и първата в историята на ME поява на готини врагове, които не се държат като обикновени зомбита. Лично на мен ми харесаха Асари телепортиращите се избягали от Тихия хълм кучки, както и мамка им пак ме убиха снайпер нинджите Немезис. За сметка на това босовете бяха слаби до един и ни най-малко креативни.
2. Музика и озвучаване - озвучението на персонажите - адекватно с изключение на Ева. Изобщо не си представях такъв глас за кроганките. Музиката - пюуууууук. Единственото, което помня от нея(а превъртях играта снощи) е единствената нота, която се чува при пуснато меню. Един път оставих менюто и взех да хапвам и след 10 минути осъзнах, че това нещо се чува от играта. Абсолютно съм сигурен, че точно така звучи индоктринацията, точно преди да започнеш да чуваш гласовете. Слабо, много слабо, не че Bioware някога са имали прилична музика.
3. Геймплей и AI - изпипани. Левел дизайни и той е пипнат малко и вече поне имаш по два успоредни коридора, вместо само един. Интелектът е доста добър, както при враговете, които се местят и прикриват, когато ги обстрелваш и се опитват да те заобиколят, така и при приятелите, които не се пречкат много. Отвреме на време пак застават пред мерника ти, но нищо фатално. За сметка на това се местят другаде, ако решиш да се прикриеш зад тяхното прикритие, и най-важното - правят дмг. През по-голямата част на играта само мятах дрони и кулички и оставях Гарус и Джеймс да се оправят.
4. Съотборници - отново неинтересни. Единствените, за които ми пукаше бяха Гарус и Джеймс. Забавното е, че явно Bioware знаят това, но да не спойля. Сексуалните отношения са ми през знаете къде. Много ме изкефи обаче един бъзик, пуснат по време на разговора с Джеймс.
- Spoiler: show
6. С(т)ори - първо да кажа, че основната идея за играта да събираш подкрепа под формата на точки не е най-добрата, но е добра - първо аз не мога да измисля по-добър вариант и второ показва ни се, че всичкото сближаване с нпц-та е нещо много хубаво, но само с добри намерения нищо не се постига и накрая всичко опира до числа, Вселената е гадна и т.н. Началото - силно. Историята беше поднесена ненатрапчиво и балансирано. Дразнещо беше, че Церберус някакси успяваха да си клонират пехота от нищото, че Норманди така и не гръмна с това оръдие, което инсталирах в 2-ката(нито го направи по-късно в играта), галактическите раси бяха идиоти(явно е трябвало да се направи пойнтът, че човек не се задвижва, докато не му се падпалят гащите, но мисля, че този пойнт вече беше направен в предните игри - все пак разбирам Bioware - ако бяха направили всички да слушкат Шепърд, какво щяхме да правим цялата игра), и други, но общо взето съм доволен. Средата - някъде след Тучанка имерсията започна да се скапва. При мен това се случи точно, когато три нпц-та едновременно ми пратиха съобщение, че много биха искали да си побъбрим на Цитаделата. Спрях да съм участник в една история, вместо това започнах да играя игра. Тук някъде всеки 2-ри войник в Галактиката беше на Церберус, и това включително Рийпърите. Все пак нещата бяха на ниво, ако и ръшнати. Все повече избори от предните игри се появяваха и завършваха неудовлетворително, но сериозно, какво очаквахте. Биоуеър не са чак толкова добри

- Spoiler: show
- Spoiler: show
7. Финална оценка - висока. 9/10 ми се вижда честно или 8, ако си графична кучка. Да, финалът беше усран, но съвземете се бе хора, Био да не са богове, и те правят грешки. Отдавна не ги уважавам(щото са успешни, а ние българите, мразим по-успелите от нас, а и взеха много да приличат да едни други хипер успешни фейлъри от последно време наречени Близард), но точно тук не заслужаваха това, което им е изсипа на главата. Просто и ясно - ME е най-мащабния проект, сглобяван някога и, дори да не е перфектен, е най-доброто нещо, което може да се направи засега. За справка, проверете действителността. Да, Вещерът е с по-влияещи на историята решение, но Вещерът не трябва да се съобразява с решения от предишни игри, нито с отношенията с хиляда нпц-та(само с 400). Затова и най-голямото ми разочарование е от community-то и реакцията на целия интернет, включително и SD.
За който го е прочел до края. Бонус 20 точки към рединеса.
There are no rules! I'm gonna get you!
Реакцията беше такава защото самите BioWare точно преди пускането на играта излязаха с доста изявления и ОБЕЩАНИЯ, които се оказаха чисти лъжи. Доста хора си купиха играта на базата на тези лъжи.
http://www.youtube.com/watch?v=jNbUZXubWO0
Настръхват ми косите от този клип. А това е само малка част от глупостите им.
http://www.youtube.com/watch?v=jNbUZXubWO0
Настръхват ми косите от този клип. А това е само малка част от глупостите им.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest