Page 20 of 21
Posted: Tue Apr 20, 2010 7:34 pm
by Delegat
Голяма част от екипа на Тройка се прехвърли в Обсидиан след фалита на първата

Posted: Tue Apr 20, 2010 8:57 pm
by Amikae
Уф утре ще си вземам всички Fallout-и, че ги бях дал на един приятел. А дано 1-цата тръгне на Win 7!

Posted: Tue Apr 20, 2010 9:01 pm
by Roland
Тръгва.
Posted: Tue Apr 20, 2010 10:03 pm
by AlDim
Purvata chast vurvi ekstra, po-skoro vtorata suzdava qdove. Podkarah q snosno, no chesto zabiva po vreme na bitki. Chudq se dali da ne q probvam s XP mode-a na 7 (desktopa mi e s Ultimate) da vidq kakvo shte stane.
Posted: Wed Apr 21, 2010 2:52 pm
by Goshko
С пач 1.02.26 (мисля че е последния) изчезнаха всички проблеми които имах със Fallout 2 - направо те изхвърля от играта в битка, това е най-често срещаното, но далеч не единственото. Неофициален е пача имайте предвид.
Някой опита ли вече Fallout 2 Restoration Project 2.0?
Posted: Thu Apr 22, 2010 6:35 am
by AlDim
Кисна си аз на престола по време на едно дълго заседание и си размишлявам за Fallout. Или по-точно - колко безумно напредничава е играта. Замислете се само:
- Напълно отворен свят
- Денонощен цикъл
- Подвижни NPC-та
- Събития в реално игрово време
- Нулева линейност
- Верен пес (да ме прощава Молиньо)
- Невероятно озвучение на персонажите с реплики
И за други неща си размишлявам. Black Isle са направили Fallout 2 за ЕДНА година. Най-мащабното и нелинейно RPG въобще. За периода 1997-2000, ВСЯКА година са пускали по едно от да речем 10-те най-добри RPG-та въобще. Или да го кажем с други думи - стига да имат туулсет, с който да работят, тия хора бяха богове на гейм ДИЗАЙНА...
Posted: Thu Apr 22, 2010 6:50 pm
by beliefcontrol
Goshko wrote:Някой опита ли вече Fallout 2 Restoration Project 2.0?
Аз играх малко (Klamath, Den), но като че ли по-скоро негативно усещане ми остави.
Прекалено много random encounters тип 10 robbers vs 10 highwaymen. На 3-то ниво обрах останките от едно такова и се напълних с оръжия.
Може и да има настройки за това, но нямам време да играя.
Не съм доволен от windowed mode-a - във FOnline е милион пъти по-добър.
Posted: Thu Apr 22, 2010 8:54 pm
by Amikae
AlDim wrote:Кисна си аз на престола по време на едно дълго заседание и си размишлявам за Fallout. Или по-точно - колко безумно напредничава е играта. Замислете се само:
- Напълно отворен свят
- Денонощен цикъл
- Подвижни NPC-та
- Събития в реално игрово време
- Нулева линейност
- Верен пес (да ме прощава Молиньо)
- Невероятно озвучение на персонажите с реплики
И за други неща си размишлявам. Black Isle са направили Fallout 2 за ЕДНА година. Най-мащабното и нелинейно RPG въобще. За периода 1997-2000, ВСЯКА година са пускали по едно от да речем 10-те най-добри RPG-та въобще. Или да го кажем с други думи - стига да имат туулсет, с който да работят, тия хора бяха богове на гейм ДИЗАЙНА...
Е истината си е истина... Аз на времето, като видех в някоя игра логото на Black Isle, настръхвах и се приготвях за поредната доза масивен кеф.

Posted: Wed May 12, 2010 12:53 am
by Roland
Обявиха кво ше е колекционерското издание на
New Vegas.
http://www.gamestop.com/Catalog/Product ... t_ID=77857
fap fap fap
Posted: Wed May 12, 2010 1:00 am
by Muad_Dib
Еееее брутално е!!!!!!!
Posted: Fri Jul 23, 2010 1:26 am
by Roland
Подпуках GOTY едишъна, че хем искам да си преиграя играта преди излизането на New Vegas, хем не съм минавал DLC-тата. Веднага ме хвана яката носталгия, супер много го обичам света на тая игра.
Обаче за съжаление човек като свикне веднъж на системата за диалози на Mass Effect (особено в двойката, където Шепърд не просто подава реплики, за да монологизират другите, ами участва в разговора), сега простият избор на неми реплики ми е един такъв умрял...
Posted: Fri Jul 23, 2010 2:21 am
by Amikae
И аз направих няколко опита да я преиграя, но не ми се получи.

Втръсва ми след няколко часа игра. А колко бях зарибен на времето.
Posted: Fri Jul 23, 2010 5:24 pm
by Roland
О, аз набрах скорост сега и хич не мисля да ми омръзва скоро. Тъкмо стигнах до GNR Tower.
А куестът с вампирите беше толкова готин.
Posted: Thu Oct 14, 2010 9:15 am
by Roland
Сега с наближаването на
New Vegas се захванах пак по-сериозно с тройката. Гледам да изрина всички DLC куестове първо, иначе по основната история тъкмо съм минал Ривет Сити и ще срещам татенцето за първи път. От DLC-тата май само Point Lookout ми е останал. За съжаление след Мothership Zeta вече съм практически безсмъртен - с тия плазмени пушки убивам всичко с между един и два изстрела и амунициите ми са на практика безкрайни за тях.
Иначе днес минах The Pitt. Изненадващо сложен от морална гледна точка избор:
- Spoiler: show
- Дали да помогнеш на робите, отвличайки безпомощно бебе, което те най-вероятно ще използват абсолютно безскрупулно, за да си постигнат свободата, или да поддържаш робовладелеца, който в крайна сметка възнамерява да ги освободи всичките, когато открие лекарството, но не смята да жертва дъщеря си с цел по-бърз рисърч.
Аз в крайна сметка помогнах на Ашър, другият изначално ме издразни
Posted: Thu Oct 14, 2010 10:02 am
by Goshko
Mothership Zeta беше единственото нещо което ме затрудни, даже на 26 ниво и с най-добрите оръжия в играта (само Xuanlong assault rifle нямах на практика). Особено в хагара като ме налазиха масите малки зелени човечета и дроните с оръдията като се включи алармата бая пъти load-вах и голямо криене и причакване беше зад разни ъгли да ги викам едно по едно че тия с force fields дето са бяха голям зор да се убият.
Point Lookout може да е да е и по трудно (със сигурност е МНОГО по-добре направено и по-интересно), но там вече бях 30то ниво с Almost Perfect и всички bobbleheads (без Strength), 100 на всичко освен Barter и Unarmed И още в самото начало намерих Backwater Rifle (любимото ми оръжие просто

) та не беше много сложно. Реално там главния quest е доста лесен, но като навлезеш в блатата и те налазят Trackers става ...
За мен The Pitt е най-слабия от DLC-тата. Това е изцяло лично мнение, основно защото атмосферата не ми харесва. Ако трябва да ги подредя са Point Lookout>>Mothership Zeta/Operation Anchorage>The Pitt. Broken Steel го броя за част от оригиналната игра.
Всичко на Hard или Very Hard имай предвид, на по-ниски трудности може да е различно.