Ghost of Tshushima е абсолютен пример за великолепна видео игра (подоно Marvel's Spider-Man) - дори и в бъговете, и глитчовете си (които разработчиците адски бързо поправят с постоянни пачове) е перфектна и забавна, и тези "недодяланости" не пречат по никакъв начин, ами обратното.
Проста и силно разказана история за нашествието на монголците в Япония, с чудесни персонажи. Графиката не е от най-зашеметяващите, но за сметка на това Гоустът е най-красивата игра, която съм виждал - арт дирекшъна ѝ е превъзходен. Геймплейно е адски изискваща (на моменти, и в зависимост от избраната трудност, дори и по-изискваща от Секиро), но доволно отплащаща се - Джин Сакай има четири различни бойни стойки, чиято постоянна комбинация прави битките зашеметяващи.
Оупън уърлд-а е божествен - светът и неговите "маркери" така са проектирани, че играчът може да не отвори нито веднъж картата и пак да се ориентира. Сакър Пънч са разработили удивително находчив отворен свят, който да достави огромно удоволствие на играча, когато интуитивно започне да се ориентира в него, спрямо обкръжението си. А язденето на коня е божествено.
Великолепна игра!
п.п. един от последните пачове добави
lethal трудност, в която вразите са изключително агресивни, постоянно нащрек, и смъртоносни и могат да те повалят с един удар (ако не си се "назобал" с чармове, които да свалят малко от приемания демидж), но същото важи и за теб и Джин се превръща в смъртоносен самурай, който с един прецизен удар може да срази монголско "добиче".

С тази трудност от Сакър Пънч искат напълно да те потопят в света им и този на самураите, и го правят с ряз.
