Аз от тая тема единствено разбрах, че ептем не отбирам от хироуз и неам идея как се играе явно
С риск да се намеся между шамарите, навъртях некво дебилно количество часове на
Resident Evil: Revelations (първата). 3дс порт без FOV слайдер (добре че има добри модъри на тая планета) с най-безобразния рейд мод на планетата, където грам тестване няма и е пълна абоминация, която е доста пристрастяваща.
Самата игра има по-добър диалог, извън репликите на Джесика, нея са я писали други не знам кви, ама не и хора
- Spoiler: show
- That’s fine, but you’re buying me dinner next time. And I’m ordering lobster.
Me and my sweet ass are on the way.
и тая вербална транзакция между нея и паркър
Паркър: They’re after you because you’re a flirt.
Джесика: Sorry, I don’t date Cannibal Monsters.
и прилична история от кой да е от филмите. От забутани на призрачен кораб, по типичен по-късен резидентски начин, се стига до длибоки конспирации, терористи, дуумсдей оръжия, гигантски чудовища и пр. глупости. Но с изненадващо качествени актьорски изпълнения (дори на английски), много по-скъп саундтрак, отколкото 3дс игра може да предполага, се мъчи да докара по-блокбастър усещане, но просто конзолата, за което е правено не позволява.
Но тая игра няма никакъв баланс. Лесният мод на кампанията е за много малки деца и хора, които пробвта игра за първи път, демек яко. Нормалният забравя тотално какво е сървайвъл хорър и се опитва да докара само атмосфера, но те залива с муниции и папрат за лекуване. Трудният мод е за абсолютни психопати, толкова е зле, че може да е препоръчително да се играе с инфинити базуката, която ти се дава.
Същото важи и за рейд мода. 20 нива повторени 3 пъти, заради 3 различни трудности, плюс бонус ниво. Нивата са различни части от кораба или места, където историята се развива в кампанията (плаж и една сграда), а бонус нивото е почти целия кораб. Т.е. имаш 61 нива, тръгващи от нормална трудност, минаваща към прилично предизвикателство, че да се свърши в ебах го кво е тва бе. Самите нива не се променят. Бройката на враговете и къде се появяват винаги е еднаква. Като идеята е да правиш рънове, за по-добри оръжия и чарколяци за тях, където идва и лудницата.
Тук най-много дпс правят револверите. Така може да се направи, че да си изстрелва всичките патрони с един спусък и демек поваля всичко. Снайперът може да се превърне в картечница, помпите също. Въобще свободата, с която оръжията могат да се преобразуват е страхотна идея, рядко релизирана толкова добре. За съжаление се разчита яко на rng. За радост е по-стара игра и всичко се отключва с игра, без кутии и глупости. Което значи скинове, оръжия, части.
Има некви длс-та, където е и вкл. женска версия на Hunk. Тъй като самият Hunk е невероятно труден за отключване, както и трябва да бъде, взимайки предвид за кой говорим, но нямам идея как стоят нещата с длс оръжията и 2-те героини, отказвам да дам под евро, за да разбера
Но да, заради рейд модът си и липсата нужда да се купува длс-то, за разлика от resident evil 5 и 6 например, където доста яки неща в мултиту са забутани зад парична стена, това ми е най-любимата игра в поредицата. Просто количеството материал, което е дадено тук скрива шапката на много игри. Освен това играта се поддържа постоянно жива с ивенти. И то на всички видове достъпни платформи.