Page 19 of 22

Posted: Mon Jun 18, 2012 6:24 pm
by Rentless
Claymore47_Fen wrote: А романите канон ли са? защото имам една на Алън Дийн Фостър , където отиват на колония където очевидно се е разбил кораб пълен с пришълци (ако си спомням правилно). Интересно кой го е управлявал.
Щом се е разбил... едва ли някой го е управлявал. :D
(Не можах да се сдържа)

Posted: Mon Jun 18, 2012 10:11 pm
by Razaelski
Claymore47_Fen wrote:
Roland wrote:
Amelia wrote:Тук се заприказва за научна фантастика нещо. Аз мисля, че в нея трябва да има все пак няква научност, за да я класифицираме като такава. Т.е., не е нужно да сложат специализирано инфо като от научни статии, но поне на научно-популярно ниво нещата да връзват някъв смисъл... А не да са направо антинаучни като Прометей.
Терминът "научна фантастика" винаги е бил погрешен и произлиза от факта, че действието често се развива в бъдещето (наука!) вместо в миналото (история!) или че борави с машини, които още не са измислени (наука!). НИКАКВО изискване за научност няма. Тва като уточнение де, иначе конкретно този филм наистина не може да е съвсем в джаза научно, щото не му е такъв поджанрът.

Разаеле, няма и доказателство, че са произлезли от черната гняс. Очевидно ги е имало минимум 2000 години преди събитията от филма, очевидно е и че продуктите на черната гняс бяха многократно по-нестабилни и кекави. Извод - или Инженерите са се опитали да пресъздадат полу-успешно нещо вече съществуващо, или някакси са го създали преди хилядолетия по случайност и после не им се е получило. Предвид, че това е раса, която уж е създала човека, ми се струва по-вероятно първото. Още повече, че Хищниците ги ловят тия гниди от хилядолетия ПРЕДИ това и съответно е много по-логично да се смята, че ксеноморфите са си някаква тяхна си раса.
А романите канон ли са? защото имам една на Алън Дийн Фостър , където отиват на колония където очевидно се е разбил кораб пълен с пришълци (ако си спомням правилно). Интересно кой го е управлявал.
не сте чели colonial marines комиксите. безумни са просто :mrgreen:

Posted: Tue Jun 19, 2012 9:12 am
by Claymore
Повечето неща вече са казани но тона на на единия и погледа на другия са безценни.
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... x1YuvUQFJ0#!

Posted: Tue Jun 19, 2012 4:52 pm
by alshu
Аз предлагам да ги разкарате всичките кросоувъри...щото примерно има комикс Alien vs Predator vs Terminator.

Само Джон Конър и неговите объркани таймлани (броим и тези от Хрониките на Сара Конър) му трябват на Prometheus, за да блесне всичко ясно и точно. :lol: :lol: :lol:

ПП
Сега си спомних и за Terminator vs Robocop.
Т.е. по тази логика има корпоративна връзка между Weyland-Utani, Cyberdyne и OCP.
Конкуренти или марионетки на световния финансов заговор? 8-)

Posted: Wed Jun 20, 2012 3:27 pm
by JaimeLannister
Вчера го гледах на кино.
Сюжет с дупки през, които може да избяга динозавър...
Май това измести всичко друго. Имаше 1-2 интересни момента. Красивички такива. И май в това....
Слабо :(
А имах очаквания.

Posted: Sat Jun 23, 2012 8:13 pm
by Zeiss_optik
Напоследък все по-често, след като гледам някой много очакван филм, си казвам: "Това ли нещо така безпощадно рекламираха?!" :shock:
Стискам палци за "Снежанка и ловецът".

Posted: Wed Jun 27, 2012 2:29 am
by Corwin
Аз на филма се изкефих от гледна точка на това, че беше някакъв куул експеримент от типа "имаме някакъв кораб с хора в него, почваме да снимаме, пък вместо сценарий ще импровизираме".

П.П. Това като видиш съскащо извънземно, първата ти реакция да го погалиш и да му се порадваш е... нямам думи. Да не говорим, че тия двамата идиоти не разбрах как се затриха при условие, че един от тях беше геолога и имаха карта и връзка с кораба.

Posted: Wed Jun 27, 2012 9:37 am
by Killua
Много яко филмче беше!
Особено като отидеш настроен за безумен сценарий и да не се опитваш изобщо да търсиш логика.
Иначе имам гениална идея защо са нараснали ейлиъните без никакви енергийни източници - те всъщност имаха много! Хилядите трупове на разните инженери! :mrgreen:
ЕДИТ: А, то вие сте говорили за ейлиъна от докторката? Аз дори не съм разбрала, че това е същото зверче, реших, че е дошло отвън >< Изобщо на аймакса основният му проблем е, че е голяма тъмнилка и цветовете изобшо не се виждат добре.. Както преди това онази рисунка дето Мор спомена - и нея не съм видяла..

Posted: Wed Jun 27, 2012 9:54 am
by Moridin
Филмът е пълната чекия, дори не смятам да описвам колко точно неща са тотално ОМГ в него, това е най-големият колективен интелектуален провал с претенции на човечеството, който аз реално съм гледал на екран.

и 3д-то му не беше ОК!!! Нямаше НИКАКВО 3д! Единственото 3д, което се забеляза, бяха въртящите се планетки в крийпи ретро-естетиката на холограмите. И това ми го пускат само на аймакс, егати пишката.
Spoiler: show
ЗАЩО ДЕЙВИД ЗАРАЗИ ДОКТОРА, ЗАЩО!!!!!!
а вие се притеснявате от някви дребни детайли като машината за мъже, боже.

Иначе май съм съгласен с квото успях да инфърна от позицията на Рольо за хронологията на пришълците, но този мурал в залата изобщо никакви пришълци не съм видял на него, те го показаха за секунда камера пан, после се размаза от нахлулата атмосфера или квато там глупости измислиха.
Spoiler: show
Това със Спейс-Джизъс е абсолютно в джаза, тотално шейм он Ридли, че изобщо го спомена. Дори това, че началната сцена е създала хората, беше прекалено мътно. Аз тайно подозирам, че Дейвид му каза на инженера "избий ги наглите копелдаци, дето ме смятат за Пинокио".
Бтв само аз ли мисля, че целият филм е очевиден хомидж към Старкрафт?
Spoiler: show
Зел'нага създадоха протосите(хората), създадоха зергите(черната гняс), които адаптират ДНК на всичко, което срещнат и са съвършено приспособими, и накрая успяха да слеят двете неща със собственото си ДНК във финалната сцена, създавайки Дюран(пришълеца) и достигайки съвършената раса :mrgreen:

Posted: Wed Jun 27, 2012 10:20 am
by Томек
Филмът не е е пълна чикия, разбира се. Визуално е зверски добър, а откъм сценарии... ок, доста дупки и хората добре са си ги изброили (Хал Дънкан е сила!).
Spoiler: show
ЗАЩО ДЕЙВИД ЗАРАЗИ ДОКТОРА, ЗАЩО!!!!!!
Според мен експериментрираше аматьорски с черната гняс, евентуално панацея. Всъщност подбора на екипажа говореше за цялостен експеримент и единственото което оборва тази теза е, че старчето беше на борда лично, но това може да се обясни с възрастта и отчаянието му.

От друг форум поствам следната информация:
Кухулин:
Думите на Дейвид от Прометей:

/ida hmanəm aɪ kja namṛtuh zdɛ:taha/…/ghʷɪvah-pjorn-ɪttham sas da:tṛ kredah/
‘This man is here because he does not want to die. He believes you can give him more life’
[/quote]

Posted: Wed Jun 27, 2012 10:25 am
by Moridin
Чак пък зверски добър... пълна каша от ретро-декори, трайбъл мотиви, лигава гняс и рандъм възтъмни природни гледки и камънак.

"ок, доста дупки" не е адекватно. по-адекватно е "ок, има няколко момента, в които нещата са логически навързани". Не можеш да говориш за дупки, когато едва има асфалт.

Коментарът на Хал Дънкан е прекалено езиково-оцветен за моя вкус, he certainly can do far better than that.

p.p. Това, което казваш за Дейвид, отново не вързва грам смисъл, бтв. А това за езика не знам кой откъде и защо си го е измислил.

Posted: Wed Jun 27, 2012 10:59 am
by Томек
Ретро декорите са нещо, което се очаква от prequel към серия филми от миналия век, нали все пак трябва да има някаква връзка към визията на предшествениците.
Биомеханичната естетика, ако щеш трайбъл мотивите и слузта също са ТМ на серията, така че в това отношение не виждам грам проблем.

Не знам откъде идва информацията за езика, пичът който постна инфото каза, че "езикът" е съставен от лингвист специално за филма и съответно разчетен от такъв с повечко свободно време и желания за изява във фенските среди. Предполагам, че по специализираните форуми има повече информация и дискусия по въпроса, което мен лично не ме интересува достатъчно за да проверявам.

Posted: Wed Jun 27, 2012 11:39 am
by Moridin
Боже хората с какво си губят времето.
Иначе аз нямам против нито гнуста, нито трайбъл мотивите или ретро декорите. Просто не виждам с какво впечатляват, че да амаунтват до "зверски добър визуално филм"

Posted: Wed Jun 27, 2012 12:13 pm
by Томек
Какво ще кажеш за това - игра с мащабите - космическата красота и невъобразимите размери, пренесени на Земята/планетата Х 446 или както й беше името. Природните пейзажи бяха според мен нарочно подбрани за да видим космоса на земята и малките точки, които представляваме на фона на природата. Т.е. не само в космоса, но и на земята никой не чува твоят вик. Същевременно залата с холограмите беше (пак казвам, за мен) много впечатляваща и сцената с Фостбиндер в средата е една от най-добрите. Накратко - вариации върху темата човек/космос/Бог, които са характерни за серията (въпреки, че относно креационистката част имам твърде скептично отношение).

Между другото сцената с падналия кораб също беше в този епичен тон - мравките бягащи, от петата на титана.

Не знам дали заради Имакса, или триковете на Ридли, но буквално се чувствах там и дори много от глупостите в историята не усетих преди да мине известно време след филма и да обмисля какво съм гледал.

Posted: Wed Jun 27, 2012 4:26 pm
by Silver
Moridin wrote:Бтв само аз ли мисля, че целият филм е очевиден хомидж към Старкрафт?
Малко е странно да казваш това, при все, че Близард са крали с пълни шепи от цялата четирилогия.