На 70% съм (така показва сейфа, каквото и да означават тези проценти) на
Jedi Fallen Order и играта има много повече минуси, отколкото обратното. Приятна е, може би най-добрата стар ворс игра последните години (десетилетия

), учудващо целият миш-маш от всичко де що има търд пърсън механики работи прилично, но играта е адски неполирана откъм геймплей, което особено личи при битките.
Това, което най ми бърка в здравето - адски много лаг и дропване на фреймрейти. Играя на базов пс4 (май бях чел някъде, че от трите кочини [пеце, ексбокс-базов и плейстейшън-базов], на сони на конзолата нещата са най-зле, откъм производителност) и си е евало фара - битките чат-пат насичат (а вразите чат-пат се дисингейджват от битката и си циклят като най-големите ботове от време оно), лоудингът е потресаващо дълъг (да, дори повече и от на Контрол), риспоунът на вразите е бъгав та дрънка (или се появяват след тридесетина секунди от нищото или "падат" от небето на топка), текстурите от една местност в друга се зареждат последователно (и това не важи само за филд ъф вю-то), понякога изчезват и после пак се появяват, а даже на едно място на Кашиик, докато си ходиш и играта забива за 10-15 секунди, за да може да лоудне чекиите си (поне да бяха сложили някакъв убит коридор, да не се вижда толкова явно). Графиката не е кой знае какво (сравнена с Ънчартед 4 или Райз ъф Тумб Рейдър, примерно), а играта е 50-60 гъби. Лагът и бъговете направо ме съсипват.
Главният чиляк е няма такъв абен джинджър Арчи с възможно най-нефелното име - Кайл Кестис. Кестис, баце!
Всички стормтрупъри (без изключение) са абни на брус. Играта я разцъквам на jedi master (третата от четири трудности и, според мен, това е била желаната трудност на разработчиците, но са добавили предните две за днешното мрънкящо гейминг поколение) и трупърите са най-абната гад от всички в играта. Комбат геймплейа е някаква мешавица между дарк соулс, секиро и хак енд слаш, и бидейки такъв, понякога работи добре, но в други случаи - ич. Уж механиката на парирането му е "по-пипната" от на Секиро, но имплементирана в подобен геймплей работи 50-50. Трудни босове няма. Реално, най-трудният до момента ми беше най-първият (един жабок), докато все още учех механиките на играта, а се изтипосах при него почти веднага след като започнах.
Като цяло, комбатът е фън (въпреки, че някои от лайтсейбър скиловете са абни и тъпо изпълними), форс-пуш и форс-пул са адски зарибени и с тях правиш доста солиден и цвилещ мармалад. Уменията се придобиват досущ като в Control, но тук са под формата на флашбеци, целящи възвръщане на паметта. Като разбрах как се придобиват новите умения и, кога точно се получават, когато ми дадоха форс-пула и дабъл джъмпа ручах като хлапе от кеф.
Експлорейшънът (използването на различни умения едновременно е пюр фън) и пъзелите са типичен Ънчартед-Томб Рейдър-Принца на Персия, но уви без находчивостта, която представляваше планетарния пъзел в Сандс ъф Тайм. Картите на четирите (намерени до момента) свята са разнообразни и добре направени под формата на холограми. Метроидвания елементът е хубав, когато не се отнася до връщането само и единствено, заради някакъв сандък, който предлага поредния тъп скин. Като цяло почти всичките кълектъбълс не струват, освен някой и друг цвят на BD1 (в пъти по-якият робот, отколкото простотиите в последната трилогия) и някое пончо на Кестис-а

- на различните планети играя с различни цветове и се получава готино блендване с флората.
Историята е прилична (най-доброто от епизод 3 насам; и доста блъска на такава, подходяща за Томб Рейдър игра) и изобщо не дразни, че е позиционирана между епизоди 3 и 4 (особено в сравнение с Рогу Уно). Секънд Систър-а е адски готин вилян.
Respawn са направили страхотна Стар Ворс игра, с нужното количество експлорейшън и комбат, използващ лайтсейбъри и силата, но като игра Jedi Fallen Order е средняшка и недодялана, и на пичовете е трябвало да им се даде повече време да я полират, защото когато са наблъскани толкова много елементи, резултатът винаги ще е хит енд мис.