+1. Едно е да не очаква човек някакъв велик сюжет, съвсем друго е въпросният да не е просто скучовато посредствен, а направо тъп и дразнещ. Да не говорим, че е и общо взето само сетъп за трета част.Roland wrote: Това е РПГ. Ясно, че неква клишираност е нормално да има, щото в гейминга добрите сценаристи са некво низвергнато малцинство, нали, обаче тотално да липсва квато и да е смислена история, и то в средната част на трилогия, е нелепо. На това в другите медиуми му викат "филър". Предвид, че 50% от играта е водене на диалози, меко казано има значение кво се случва.
Mass Effect 2
Moderator: AlDim
Ridcully: "A few twenty-mile runs and the Dean'd be a different man."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
Еми сорка, ама тази игра далеч не беше фокусирана толкова на сюжета, колкото на персонажите. И това е добре, получило се е великолепно. Сюжетът не е нищо особено факт, но и не е имал за цел да бъде нещо невиждано - факт. Цялата игра е фокусирана на изграждането на екип, изграждането на силни взаимотношения с всеки от съекипниците си, разкриването на тяхната лична история, на решенията, които Шепард и те ще вземат, за пътят им до последната битка и осъзнаването, че всъщност може да не оцелеят. И тоя подход прави играта 10 пъти по-дълбока, отколкото някоя друга с фешън сюжетче и нищо повече.
Всеки от персонажите тук е интересен и пълнокръвен, и е личност, която може да се запомни. Не са някакъв пълнеж, както в 99% от останалите игри, в които имаш един протагонист, една путка и един антагонист и омгякиясюжет.
Имаме Джак, която на повърхността е студена кучка навита да те изчука, а след това я виждаме в коренно различна светлина(стига човек да се е поровил достатъчно). Грънт, който трябва да открие себе си. Имаме асари матриарха, която търси да убие собствената си дъщеря. И тъй нататък. Нещата стават още по-пълни, ако сте играли играта, с Kasumi и Overlord DLC-тата.
Сюжетът е наличен, колкото да ни насочва. Подходът е малко по малко да се сближаваме с персонажите. Тук, за разлика от МЕ1, не можеш да изиграеш цялата игра с един скуад. Както и да се опитваш, винаги се получава разнообразна група. И това е добре точно за ролевостта. Защото има какво да видиш с останалите персонажи, имат какво да ти предложат и го правят. И до края на играта си преминал през огън и лед с всеки един от екипажа си. И като стигнеш на последната мисия, наистина се чувства, че си преминал с този екипаж през много и всичко се е наслагвало до този момент, и това наистина деба е края, където всички ще измрете, но няма значение защото сте сплотени и сте приятели, и сте направили всичко по силите си. И това за мен беше много по-емоционално въздействащо, отколкото много от игрите с наистина велики сюжети.
Всеки от персонажите тук е интересен и пълнокръвен, и е личност, която може да се запомни. Не са някакъв пълнеж, както в 99% от останалите игри, в които имаш един протагонист, една путка и един антагонист и омгякиясюжет.

Сюжетът е наличен, колкото да ни насочва. Подходът е малко по малко да се сближаваме с персонажите. Тук, за разлика от МЕ1, не можеш да изиграеш цялата игра с един скуад. Както и да се опитваш, винаги се получава разнообразна група. И това е добре точно за ролевостта. Защото има какво да видиш с останалите персонажи, имат какво да ти предложат и го правят. И до края на играта си преминал през огън и лед с всеки един от екипажа си. И като стигнеш на последната мисия, наистина се чувства, че си преминал с този екипаж през много и всичко се е наслагвало до този момент, и това наистина деба е края, където всички ще измрете, но няма значение защото сте сплотени и сте приятели, и сте направили всичко по силите си. И това за мен беше много по-емоционално въздействащо, отколкото много от игрите с наистина велики сюжети.
- Spoiler: show
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Винаги съм се чудил на манията за фундаментален сюжет в RPG. Реално погледнато ролевите игри повече залагат в самата си концепция на разиграване и усещане за ролята на персонажата ти в някъкъв свят а не в сценария на майсторски написан сюжет. Колкото хубави ролеви игри със силен сюжет два пъти повече има които залагат на съвсем други концепции.
Аз нямам мания за сюжети. Този на KOTOR примерно е тотално клиширан и никакъв. Същото важи и за Baldur's Gate да речем. Но и в двата случая ИМАШ история, и то добре развита и пълноценна. Тук такава буквално липсва - "ей ви тука нови лоши, те работят за старите лоши, айде бой".
Колкото до убер пълнокръвните персонажи, не знам, аз не ги виждам пълнокръвни изобщо. Нито мога да кажа, че дори бегло ми пука за повечето от тях. Миранда е смехотворна, Джейкъб е като празно пространство в сценария, Грънт не го коментирам, Мордин е общо взето комик рилийф, Джак е постър чайлд на детски травми по учебника... и в крайна сметка единствените с малко по-изразена индивидуалност са Гарус (който се развива вече втора игра) и Тейн. Tакъв тип "развити" персонажи мога да ти напиша десет за половин час. В смисъл, не, че нещо, но също толкова, че и доста по-добре развити герои има и в Dragon Age (включително и сред NPC-тата), само дето там има И много мощен сюжет, да не говорим за пълнокръвния свят.
Нямам проблем, че ME2 не е фокусирана върху сюжета. Проблемът ми е, че не виждам върху какво е фокусирана извън чисто геймплейните си елементи. Да, ок те са много яки и както казах, ме държат зарибен. Обаче игрите, и ОСОБЕНО рпг-тата очаквам да са нещо повече от геймплей. На тоя етап играта ми изглежда точно като "искахме да е трилогия, ама не можахме да измислим какво да сложим по средата между началото и края".
Колкото до убер пълнокръвните персонажи, не знам, аз не ги виждам пълнокръвни изобщо. Нито мога да кажа, че дори бегло ми пука за повечето от тях. Миранда е смехотворна, Джейкъб е като празно пространство в сценария, Грънт не го коментирам, Мордин е общо взето комик рилийф, Джак е постър чайлд на детски травми по учебника... и в крайна сметка единствените с малко по-изразена индивидуалност са Гарус (който се развива вече втора игра) и Тейн. Tакъв тип "развити" персонажи мога да ти напиша десет за половин час. В смисъл, не, че нещо, но също толкова, че и доста по-добре развити герои има и в Dragon Age (включително и сред NPC-тата), само дето там има И много мощен сюжет, да не говорим за пълнокръвния свят.
Нямам проблем, че ME2 не е фокусирана върху сюжета. Проблемът ми е, че не виждам върху какво е фокусирана извън чисто геймплейните си елементи. Да, ок те са много яки и както казах, ме държат зарибен. Обаче игрите, и ОСОБЕНО рпг-тата очаквам да са нещо повече от геймплей. На тоя етап играта ми изглежда точно като "искахме да е трилогия, ама не можахме да измислим какво да сложим по средата между началото и края".
And you can't dance with a devil on your back...
Еми това е. На теб не ти пука за МЕ. За мен примерно в Dragon Age няма един персонаж, който дори да е на ниво, в сравнение с тези на МЕ2 и дори 1. И това при положение, че в Dragon Age имаш количествено много повече материал и възможност за развитие. На различни плоскости сме. Както сме аз и Muad_Dib. На него също Dragon Age повече му харесва.
Между другото не знам как е възможно да играеш зомбиран ME2 заради геймплейните дадености на играта. Те са общо взето нищо особено. Ако беше за геймплея сигурно нямаше да я играя повече от 1-2 часа. "Геймплейни елементи". Какви елементи бе? Point and shoot. Нямаш loot, нямаш experience, не е Gears of War. Имаш прилична система за ъпгрейди, но не е нещо невиждано. Няма нищо геймплейно, което да те държи зарибен на МЕ2. Защо си зарибен тогава? Не ми казвай, че е заради геймплея.
Между другото не знам как е възможно да играеш зомбиран ME2 заради геймплейните дадености на играта. Те са общо взето нищо особено. Ако беше за геймплея сигурно нямаше да я играя повече от 1-2 часа. "Геймплейни елементи". Какви елементи бе? Point and shoot. Нямаш loot, нямаш experience, не е Gears of War. Имаш прилична система за ъпгрейди, но не е нещо невиждано. Няма нищо геймплейно, което да те държи зарибен на МЕ2. Защо си зарибен тогава? Не ми казвай, че е заради геймплея.
Не е само заради него (макар че мен си ме кефи много екшънът, особено с Вангард), но той не ми пречи, както беше в единицата. Иначе аз като навляза в дадена вселена, се зарибявам винаги, просто искам да стигна до края. Но играя от спортен хъс, изобщо не ми пука какво ще стане в сюжетно отношение.
And you can't dance with a devil on your back...
Тя е най-мажещият биотик в играта. Прави всичко на масло и съответно е един от персонажите, които ползвам най-често в битките.Джъстикарката не ме впечатлява особено като показатели, но анимацията, в която се появи, беше краят.
Иначе това, че персонажите не ставали е омфг изявление. Аз по-добри не съм виждал в която и да е друга ролева игра. Миранда и Джейкъб и мен не ме кефят, но те са единствените изключения (като първата не кефи просто щото е гнъсна кучка, не защото не е достатъчно интересна).
Пък и както много пъти съм казвал, въпросът с историята е доста спорен. Ако човек гледа на нея като на някаква епика - да, основната линия е куха, безспорно. Обаче ако мислиш за ME2 като за сериал, в който отделните епизоди са чудесни, стегнати и добре написани сюжетчета, свързани с персонажите, нещата придобиват съвсем различен отенък. Пък и какво ако ME2 е филър, при положение че е страхотно направен. Важно е крайното преживяване, което е от най-високо ниво, особено предвид наличието на едно от най-омазващите финални нива в игра въобще, което съвсем омаловажава принципната долнопробност на колектърите.
Мащабен и красив свят, изключително добре развити за игра герои, добри и доста по-динамични от типичното за жанра диалози, огромно разнообразие от мисии и куестове.Нямам проблем, че ME2 не е фокусирана върху сюжета. Проблемът ми е, че не виждам върху какво е фокусирана извън чисто геймплейните си елементи.
Ся като се позамислих, първоначално не ме впечатли джъстикарката, щото й бях качил общото умение и съответно имаше само единия Пул, но всъщност и аз постоянно я използвам, та явно струва.
Апропо, ще съм ти признателен, ако не ми слагаш думи в устата. Не съм казал, че персонажите не стават, казах, че не ме трогват особено, и даже съм дал изключения. По никой начин не смятам, че са лоши, просто не са ом-факинг-г величието, което да компенсира тоталната сценарна дупка на ОБЩАТА история.
Що се отнася до отделните епизоди, това щеше да е добре, ако качеството беше равно, но то не е. Има мисии, които кефят наистина много (тая на Тейн примерно), има и некви пълни блата (тая на Джейкъб). Има и рекрутмънти, които са брутални (Гарус, Мордин), и такива, дето се чудя що направо не са ми дали героите, че да ми спестят досадата (Джак, джъстикарката, Грънт...).
Бтв, аз все пак още не съм врътнал играта де. Имам да рекрутна още двама души (май, освен ако това, че едното празно пространство е тъмно, не значи нещо друго, примерно бонус герой ала Шейл от DA:O - има ли такъв?) и около половината вторични мисии. Пак казвам, играта ме кефи. Просто като за отроче на Байоуеър, ми е супер разочароваща като цялостен експириънс. Единицата нямаше свят и герои, но имаше история. Двойката сега развива героите и света, ама не прави нищо с историята... И това след изключително дразнещия рестарт - Шепърд прекара цяла игра да се развива като персонаж, да гради репутация и да се опитва да убеди всички за Рийпърите. И сега - хуй. На Шепърд никой от Каунсила не му вярва за нищо, щото е с Лошите, рестартиран е като умения (интересно кво ше му се случи за тройката, че пак да го почнем отначало
) и ПАК никой не вярва в Рийпърите. Еми ае не, а?
Апропо, ще съм ти признателен, ако не ми слагаш думи в устата. Не съм казал, че персонажите не стават, казах, че не ме трогват особено, и даже съм дал изключения. По никой начин не смятам, че са лоши, просто не са ом-факинг-г величието, което да компенсира тоталната сценарна дупка на ОБЩАТА история.
Що се отнася до отделните епизоди, това щеше да е добре, ако качеството беше равно, но то не е. Има мисии, които кефят наистина много (тая на Тейн примерно), има и некви пълни блата (тая на Джейкъб). Има и рекрутмънти, които са брутални (Гарус, Мордин), и такива, дето се чудя що направо не са ми дали героите, че да ми спестят досадата (Джак, джъстикарката, Грънт...).
Бтв, аз все пак още не съм врътнал играта де. Имам да рекрутна още двама души (май, освен ако това, че едното празно пространство е тъмно, не значи нещо друго, примерно бонус герой ала Шейл от DA:O - има ли такъв?) и около половината вторични мисии. Пак казвам, играта ме кефи. Просто като за отроче на Байоуеър, ми е супер разочароваща като цялостен експириънс. Единицата нямаше свят и герои, но имаше история. Двойката сега развива героите и света, ама не прави нищо с историята... И това след изключително дразнещия рестарт - Шепърд прекара цяла игра да се развива като персонаж, да гради репутация и да се опитва да убеди всички за Рийпърите. И сега - хуй. На Шепърд никой от Каунсила не му вярва за нищо, щото е с Лошите, рестартиран е като умения (интересно кво ше му се случи за тройката, че пак да го почнем отначало

And you can't dance with a devil on your back...
Има ли едно доказателство за Рийпърите, че да вярват? До колкото консулите знаят, онова грамадно нещо беше кораба на Сарен.
Между другото има герой, който няма да видиш, ако не си го купиш за 5$. И тя е невероятна, и не трябва да я изпускаш. Kasumi се казва и има брутална мисия за лоялност. Отделно има друго DLC - Overlord. То също е страхотно! И двете си струват всяка стотинка. Даже, като знам за какво точно става дума, бих дал и повече. Наистина са чисто качество и играта е още по-напред с тях.
Можеш да си ги изиграеш, ако все още имаш хора да рекрутваш. Имаш време да ги изиграеш и аз горещо ти препоръчвам и двете. Няма да съжаляваш!
Между другото има герой, който няма да видиш, ако не си го купиш за 5$. И тя е невероятна, и не трябва да я изпускаш. Kasumi се казва и има брутална мисия за лоялност. Отделно има друго DLC - Overlord. То също е страхотно! И двете си струват всяка стотинка. Даже, като знам за какво точно става дума, бих дал и повече. Наистина са чисто качество и играта е още по-напред с тях.
Можеш да си ги изиграеш, ако все още имаш хора да рекрутваш. Имаш време да ги изиграеш и аз горещо ти препоръчвам и двете. Няма да съжаляваш!
Има разбира се - Протеаните и тайното им скривалище на забравих коя планета. Нали оная холограма даде информация, че кийпърите са шпиони на рийпърите и са ключ към отварянето на масс релето в Цитаделата. да неговорим, че поне при мен старите консуле ги убиха и новите би трябвало да са нясно с разкритията на Шепард 

Оная холограма може да я разбере само Шепард. А планетата не представлява кой знае какво доказателство. Виж останките на Sovereign са друга бира, но и за това ще отнеме време. Все едно е обаче дали вярват, като им се изсипят 50 000 Reapera, всеки силен, колкото Sovereign. За да има с какво да им се опрат ще им трябва флота от поне 500 000 кораба. Повечето, от които тежки крузери, кариери и дреднотове. Тогава вече ще го духат.Delegat wrote:Има разбира се - Протеаните и тайното им скривалище на забравих коя планета. Нали оная холограма даде информация, че кийпърите са шпиони на рийпърите и са ключ към отварянето на масс релето в Цитаделата. да неговорим, че поне при мен старите консуле ги убиха и новите би трябвало да са нясно с разкритията на Шепард
Рольо, предполагам не си връзвал бокса си към нета, което води до извода, че не си свалял и безплатните DLC-та, включително един допълнителен персонаж (Заид), който може да не лафи толкоз много, но мен доста ме израдва като задникоритащ тип.
Също доста странно не си обелил и дума за Тали, още ли не си я джойннал? С нея са свързани едни от най-яките мисии в играта, а и е развита много по-добре, отколкото в първата част.
Иначе мен Джейкъб ми е безразличен, но личната му мисийка беше доста забавна. А джъстикарката има доста обикновена мисия за рекрутване, но loyalty мисията е омазваща, както знаеш.
Как да е, твоя си работа е доколко те кефи играта. Само не мога да разбера дали си "супер разочарован" или те "кефи зверски" и те "зомбира". За мен поне никога не е имало вариант "таз игра е супер кефеща и зомбираща, АМА заради туй нещо, на което съм си сложил пръста, мрън мрън мрън". Недостатъците се преглъщат, даже доста лесно в невероятна игра като ME2. Просто се концентрирай върху яките неща, а те са наистина много.
Също доста странно не си обелил и дума за Тали, още ли не си я джойннал? С нея са свързани едни от най-яките мисии в играта, а и е развита много по-добре, отколкото в първата част.
Иначе мен Джейкъб ми е безразличен, но личната му мисийка беше доста забавна. А джъстикарката има доста обикновена мисия за рекрутване, но loyalty мисията е омазваща, както знаеш.
Как да е, твоя си работа е доколко те кефи играта. Само не мога да разбера дали си "супер разочарован" или те "кефи зверски" и те "зомбира". За мен поне никога не е имало вариант "таз игра е супер кефеща и зомбираща, АМА заради туй нещо, на което съм си сложил пръста, мрън мрън мрън". Недостатъците се преглъщат, даже доста лесно в невероятна игра като ME2. Просто се концентрирай върху яките неща, а те са наистина много.
Роланд, в случай, че наистина не си пуснал нета на конзолата, ще ти кажа какво точно пропускаш(всичко от листа със съдържанието на ЕА акаунта ми): Kasumi - Stolen Memory, Overlord Pack, Zaeed - The Price of Revenge, Normandy Crash Site, Firewalker Pack, Collectors' Weapon and Armor, Blood Dragon Armor(ако имаш Dragon Age), Cerberus Weapon and Armor, Cerberus Arc Projector и т.н.
Това се равнява на около над 4 часа допълнителна игра.
Това се равнява на около над 4 часа допълнителна игра.

По ред:
1. Нямам нет вкъщи, затова не съм вързан и не съм свалял нищо. Ще имам след седмица-две, но пари за DLC-та точно за тази игра, е малко вероятно да дам.
2. Тали не съм я рикрутнал още, не знам що. Реших всичко друго да мина първо (и вече го минах). Радвам се, че е яка, в единицата беше дъното.
3. Личната мисийка на Джейкъб беше толкова зле написана, че трябваше накрая той да я преразкаже в Talking Heads стил, за да схвана къв им е точно проблемът там. Лоялти мисията на Самара беше много добра, наистина, и въпреки че аз я минах парагонската, доста ме израдва концепцията да я смениш. Интересно ми е кво става в тоя случай.
4. Супер разочарован съм от историята. След три години, в които знам за тая поредица, при кефа, който получих от DE, и най-вече след целия хайп, ОСОБЕНО по двойката, очаквах много повече. И не мисля, че съм имал свръхочаквания. Кефят ме зверски определени елементи от геймплея, развитието на света и мисиите на НЯКОИ герои. Съответно съм се зомбирал, защото това е добре направено РПГ с интересен свят, което за мен е достатъчно, за да се зарибя. Но ЦЯЛОСТНО като експириънс не съм особено доволен.
Бтв, не е мой проблем, че ти си нямал такъв вариант никога. Да си имал.
Амикае, разбирам, че си фен и т.н., познато ми е усещането, ама плс не се опитвай да оправдаваш сюжетното малоумие. Много е малоумно и наистина няма оправдание. Всяка разумна цивилизация (а тая е сформирана от няколко супер интелигентни извънземни раси, еби му майката - шибана ГАЛАКТИЧЕСКА култура е, очаква се да е наистина МНОГО разумна) може да събере 2 и 2, когато чудовищен космически кораб собственоръчно изгрибва половината им флотилия - космически кораб без аналог, нека добавя, направен по начин, непознат за тях. При положение, че имат достатъчно досег с Гетовете, е монументално лесно да се стопли, че ЯВНО не е правен от тях. Има и още признаци, по които това е съшито с полупрозрачни бели конци, колкото да нямаме подкрепа във втората игра.
1. Нямам нет вкъщи, затова не съм вързан и не съм свалял нищо. Ще имам след седмица-две, но пари за DLC-та точно за тази игра, е малко вероятно да дам.
2. Тали не съм я рикрутнал още, не знам що. Реших всичко друго да мина първо (и вече го минах). Радвам се, че е яка, в единицата беше дъното.
3. Личната мисийка на Джейкъб беше толкова зле написана, че трябваше накрая той да я преразкаже в Talking Heads стил, за да схвана къв им е точно проблемът там. Лоялти мисията на Самара беше много добра, наистина, и въпреки че аз я минах парагонската, доста ме израдва концепцията да я смениш. Интересно ми е кво става в тоя случай.
4. Супер разочарован съм от историята. След три години, в които знам за тая поредица, при кефа, който получих от DE, и най-вече след целия хайп, ОСОБЕНО по двойката, очаквах много повече. И не мисля, че съм имал свръхочаквания. Кефят ме зверски определени елементи от геймплея, развитието на света и мисиите на НЯКОИ герои. Съответно съм се зомбирал, защото това е добре направено РПГ с интересен свят, което за мен е достатъчно, за да се зарибя. Но ЦЯЛОСТНО като експириънс не съм особено доволен.
Бтв, не е мой проблем, че ти си нямал такъв вариант никога. Да си имал.
Амикае, разбирам, че си фен и т.н., познато ми е усещането, ама плс не се опитвай да оправдаваш сюжетното малоумие. Много е малоумно и наистина няма оправдание. Всяка разумна цивилизация (а тая е сформирана от няколко супер интелигентни извънземни раси, еби му майката - шибана ГАЛАКТИЧЕСКА култура е, очаква се да е наистина МНОГО разумна) може да събере 2 и 2, когато чудовищен космически кораб собственоръчно изгрибва половината им флотилия - космически кораб без аналог, нека добавя, направен по начин, непознат за тях. При положение, че имат достатъчно досег с Гетовете, е монументално лесно да се стопли, че ЯВНО не е правен от тях. Има и още признаци, по които това е съшито с полупрозрачни бели конци, колкото да нямаме подкрепа във втората игра.
And you can't dance with a devil on your back...
Тъй ли? Я да си тествам фенството тогава. Гетовете печелят войната срещу куарианците. Последните бягат и стават номади. Whatever. В следващите 300 години никой не знае нищо за гетовете. Всеки, който е навлязъл в техния космос никога не се е върнал. Персеус Вейл е off limits. Следиш ли ми мисълта? По едно време се появява Назара(a.k.a. Sovereign) и им предлага усъвършенствана технология в замяна на тяхната помощ. Повечето отказват, но малка част се съгласяват и започват да го боготворят(кретени).Roland wrote:Амикае, разбирам, че си фен и т.н., познато ми е усещането, ама плс не се опитвай да оправдаваш сюжетното малоумие. Много е малоумно и наистина няма оправдание. Всяка разумна цивилизация (а тая е сформирана от няколко супер интелигентни извънземни раси, еби му майката - шибана ГАЛАКТИЧЕСКА култура е, очаква се да е наистина МНОГО разумна) може да събере 2 и 2, когато чудовищен космически кораб собственоръчно изгрибва половината им флотилия - космически кораб без аналог, нека добавя, направен по начин, непознат за тях. При положение, че имат достатъчно досег с Гетовете, е монументално лесно да се стопли, че ЯВНО не е правен от тях. Има и още признаци, по които това е съшито с полупрозрачни бели конци, колкото да нямаме подкрепа във втората игра.
През това време най-талантливият спектър(Saren) се натъква на Назара. И става негова пионка, макар да си мисли друго. И така изведнъж след 300 години раса на роботи инвейдва контролирани от алианса територии. За гетовете не се знае почти нищо, за протеанците не се знае почти нищо, за "Рийпърите" пък никой хуй не е чувал. И някакъв човек се докосва до някакъв артефакт, вижда едни неща и започва да разбира древен протеански език. И какво? Как точно се знае, че гетовете не са способни да създадат кораб, като Sovereing, като за самите тях не се знае нищо? Единственото, което е ясно е, че Saren командава цяла флота гет, а флагшипа му е титаничен. Може да е реликва на древните протеанци, може да е създание на гетовете, но кое индикира, че е нещо повече от това? Имам предвид освен виденията, които Шепард и ние играчите виждаме. Истината е, че цялата тая шитня е забулена в мистерии. Гетовете сами по себе си са огромна мистерия(каква е целта им?! защо не са популирали световете на куорианците?! и т.н.), а те са най-малката от всички мистерии. И очакваме изведнъж най-развитите и разумни раси да се вържат на брътвежите на някакъв човек, и да рипнат просто така, на доверие. Айде да не е толкова лесно. За тях съвсем резонно големия злодей беше Saren. Човек би помислил, че точно ти ще видиш защо не е толкова лесно да се приеме твърдението за Рийпърите.
Е сигурно, ако консулите играеха Шепард от 3то лице, като нас и видеха, каквото той е видял. Сигурно щяха да повярват.

Стегни се малко и посмали флейменето.

Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests