Page 152 of 173
Posted: Thu Sep 18, 2014 11:26 am
by AlDim
Играта е ТОЧНО това, за което си платихме на Kickstarter. Няма такова нещо като "твърде" ретро. Изометричната перспектива все още си е перфектна за такива заглавия, особено за по-тактическо RPG това си остава далеч по-подходящо решение от всичко развито през последните 15 години. Заглавия като Dragon Age, колкото и да са добри, ти дават супер скапана перспектива за контрол на партито. Падението на този жанр започна още с Neverwinter Nights, където манията по 3D рендеринга взе превес над всичко останало: арт, геймплей, интерфейс и т.н. По същия начин Heroes 2 и 3 си остават най-добрите части от поредицата и всичките продължения, клонинги и спин-офи само влошават нещата с желанието си да са по-малко "ретро".
И няма как тази игра да остане единствена по рода си при положение че Wasteland 2 излиза утре (след размазващия успех на бетата на Steam), разработва се Project Eternity (наследник на Baldur's Gate) и още преди време излезе Shadowrun Returns, която също обра огромни овации.
Да не говорим, че масовостта по никакъв начин не е толкова есенциална. Игри с малък и добре премерен бюджет, които си знаят аудиторията, могат да са изключително успешни и печеливши за разлика от поредния Tomb Raider, който продава "само" 3 милиона копия през първия си месец и съответно се води като финансов провал след титаничните инвестиции в разработка и реклама:
http://www.eurogamer.net/articles/2013- ... onth-sales
Гледай малко Джим Стърлинг, за да се информираш по-добре за тенденциите в гейм индустрията и какво точно води до финансов успех или провал в нея.

Posted: Thu Sep 18, 2014 12:07 pm
by Trip
На мен в дизайн отношение, като гледам диалози и избори, не ми се струва ретро хич. Като външен вид, по-скоро това е идеята, да. (Даже не 2005-а, а 1999-та по-скоро

) Но то ще се чете здраво в тая игра най-вече, няма да се плакне око.
А и честно казано, гледайки примерно плейтрута на неща като началото на MA3, лъхат ми яко на вяло уподобен блокбъстър като gameflow и външен вид, с все uncanny valley-то. (Без да съм запознат със самите игрови системи, те може да са яки.)
И нещо ме кара да си мисля, че тия къмто 100-150 000 души, дето си поделят пледжовете по Wasteland 2, Pillars и Torment, ще са една здраво консистентна фен-база занапред - без да коментирам големите гейм медии, в които 90% от авторите припадат по тоя род игри и бая ще помогнат за популяризацията.
Posted: Thu Sep 18, 2014 4:03 pm
by Claymore
Да не говорим, че ако има някаква част от фен базата на Ротфъс, която не е е играла първия Тормент, може да цъка този поради участието му в проекта. А и като цяло, да, все пак дано се продаде играта, ама аз ще съм на кеф дори да де провали финансово, щото като backer ще съм получил това което искам. А и inXile няма са на загуба, щото парите не са техни, т'ва е якото на Кикстартър. Освен загубата на време, де. И бтв, Divinity: Original Sin, ако спекулираме, някъде към средата на юли може би е имало 400 000 продадени копия, а дори не беше намалена, 40 евро/долара е. А и все още се продава стабилно, демек Larian имат сигурно над 10-15 милиона вече в банката, което за инди разработчик не е малко.
Posted: Fri Sep 19, 2014 11:17 pm
by AlDim
На твърде ретро игрите дали не им вървят продажбите?

Posted: Sat Sep 20, 2014 6:27 am
by Martix
Wasteland-а е ясна, много по-любопитно ми е какво прави там втората игра в списъка.

Posted: Sun Sep 21, 2014 2:49 pm
by Amikae
Archeage се оказа страхотна игра. Но за съжаление не съм виждал такива опашки на сървърите от лонча на WoW насам. В 2 часа днес ми крашна играта, докато обядвах и не съм релогнал на време. Опашката я хванах на около 2200 човека. В момента съм на 1892 място, а съм събнал и съм с предимство пред F2P. Снощи около 8 часа е била 5000-6000 човека. Реално погледнато, ако се прибереш от работа и се опиташ да влезеш да играеш, дори да си платил кинти, не е възможно да влезеш преди полунощ.
В момента има 7 сървъра за Европа, като до 1-2 дни трябва да вдигнат още 2-3.
И ся това чакане не ми помага, защото имах надежди днес да намеря земя за малка ферма, за да почна да засаждам продукция. Товарното ми магаре също има да дига 10 левела. Всичко отива на кино.

Posted: Wed Sep 24, 2014 9:09 am
by AlDim
Днес се сдобих с Xbox One, след като жена ми реши да ми го подари без конкретен празник
Точно навреме за първите наистина яки заглавия за новото поколение конзоли. Сега поцъках стабилно Forza Horizon 2 демото и смятам, че е предостатъчно, за да се убедя, че това нещо ще е най-добрият полу-аркаден рейсър като излезе. Управлението на колите е размазващо, визията - също. Явно разнообразието ще бъде още по-голямо от страхотната първа част. Също вибриращите тригъри всъщност са доста гениална идея. Много яко е как натискането на газта и спирачката има някакъв фийдбек.
Posted: Wed Sep 24, 2014 11:57 am
by Yan
Хехе, честито. Аз планирам да се сдобия с една PS4-ка на заплата.
Posted: Wed Sep 24, 2014 10:55 pm
by Roland
Браво, браво
Жалко, че не е PS4, че да цъкаме Дестини заедно

Posted: Sat Sep 27, 2014 11:44 am
by Yan
Сдобих се с това:
- Spoiler: show

Сега остава и със свободно време

Posted: Sat Sep 27, 2014 2:47 pm
by Claymore
Честито! Ако имах пари и бях от хората, които си купуват конзоли и то за определена игра, бих си купил PS4 когато излезе Bloodborne.
Posted: Sun Sep 28, 2014 12:05 am
by Roland
Yan wrote:Сдобих се с това:
- Spoiler: show

Сега остава и със свободно време

Закупи си сега Playstation Plus и ме адни към приятелите си. User name: Simeoncho
Мога да ти помогна много с мисиите

Posted: Sun Sep 28, 2014 10:39 am
by Yan
Ще те адна
Ся трябва и да свикна с контролите за FPS без мишок де, че съм мноу зле

Posted: Sun Sep 28, 2014 3:01 pm
by Amikae
Роланде, ако търсиш хора за кооп, да те свържа с моя френд, който цъка?
Posted: Sun Sep 28, 2014 5:31 pm
by Xellos
Тва фпс без мишка е отвъд способностите ми.

ама Озона ако още веднъж ме спамнат с реклама за бъндъла ще се разрева... ама няма кинти са. От друга страна май си пускам другия месец малко вовец ако намеря с кой.