И няма как тази игра да остане единствена по рода си при положение че Wasteland 2 излиза утре (след размазващия успех на бетата на Steam), разработва се Project Eternity (наследник на Baldur's Gate) и още преди време излезе Shadowrun Returns, която също обра огромни овации.
Да не говорим, че масовостта по никакъв начин не е толкова есенциална. Игри с малък и добре премерен бюджет, които си знаят аудиторията, могат да са изключително успешни и печеливши за разлика от поредния Tomb Raider, който продава "само" 3 милиона копия през първия си месец и съответно се води като финансов провал след титаничните инвестиции в разработка и реклама:
http://www.eurogamer.net/articles/2013- ... onth-sales
Гледай малко Джим Стърлинг, за да се информираш по-добре за тенденциите в гейм индустрията и какво точно води до финансов успех или провал в нея.
