Page 16 of 173

Posted: Sat Jun 28, 2008 3:57 pm
by RRSunknown
Roland wrote:Бате, честно, ВАЖНО ми е, че за теб не са :)

Не, сериозно, нямам нерви да споря с фенове на поредици. Хубаво, кефиш се на безумното изкачване на стълби и неконтролируемия скок - сантиментални чувства и т.н. А че ти си вадиш грешни изводи от писанията ми, е проблем главно твой все пак.
Не спориш :) просто за игра която ЯВНО е правена като реверанс към феновете на старите поредици да изтъкваш като недостатък геймплейни решения които УМИШЛЕНО са заложени за да се кефят точно същите ФЕНОВЕ ми се струва доста странно.
П.С. Ще ми се някъде да направя оплюващо ревю на Final Fantasy X например за да разбереш какво имам предвид :wink:

Posted: Sat Jun 28, 2008 4:32 pm
by armageddon
Roland wrote:
armageddon wrote:Всъщност поредицата се казва Nintendo Wars или Famicom Wars, и просто извън Япония е по популярно името Advance Wars. И първата игра е излезнала преди 20 години - http://en.wikipedia.org/wiki/Wars_(series)

Btw, в ето това ревю на Final Fantasy-whatever, ето тази част
Нека се върнем обаче на това дали този едишън си струва закупуването. Както казах, не, не си струва. Въпреки пипнатите графика и музика, Anniversary Edition-ът не предлага нищо повече от Dawn of Souls – версията за Game Boy Advance отпреди три-четири години, в която обаче се съдържаха И първа, И втора част от поредицата.


ми се вижда доста заблуждаващ - щото въпросния Dawn of Souls за GBA си съдържа и първата и втората част от поредицата изначално. А там не става ясно това, а се едно е някаква екстра към въпросното PSP издание.
Не те схващам нещо. Аз както го чета, си казва, че Доун ъв Соулс си има просто и двете игри. Не става ли ясно?
Ми признавам си честно, май не става мн ясно, по скоро така си го написал, едва ли не в Dawn of Souls FF2 за GBA е някакъв ънлокъбъл или нещо от сорта.

Posted: Sat Jun 28, 2008 4:56 pm
by Roland
RRSunknown wrote:
Roland wrote:Бате, честно, ВАЖНО ми е, че за теб не са :)

Не, сериозно, нямам нерви да споря с фенове на поредици. Хубаво, кефиш се на безумното изкачване на стълби и неконтролируемия скок - сантиментални чувства и т.н. А че ти си вадиш грешни изводи от писанията ми, е проблем главно твой все пак.
Не спориш :) просто за игра която ЯВНО е правена като реверанс към феновете на старите поредици да изтъкваш като недостатък геймплейни решения които УМИШЛЕНО са заложени за да се кефят точно същите ФЕНОВЕ ми се струва доста странно.
П.С. Ще ми се някъде да направя оплюващо ревю на Final Fantasy X например за да разбереш какво имам предвид :wink:
Нищо във FFX не е направено с цел "реверанси" към стари фенове. А прочее, като всяко FF преди XII, и тя се играе повече ВЪПРЕКИ геймплея си (или поне файтинг частта му), отколкото заради него.

Като цяло ми се драйфа от "реверанси" и ми е странно, че само японските чикиджии го правят, най-вече в джей-рпг-тата. Смисъл, дай да държим играта ЛОША, ама такова НАРОЧНО, щото пред 10 или 15 години бяха така и феновете ше се кефят. Lost Odyssey например дали вече не трябва да е един тънък намек, че времето на походовите битки отмина?

По същия начин - да ми се обяснява, че неконтролираният скок и неадекватните стълбища били запазени заради някакъв олд-скуул фийлинг... еми ок, добре, от това играта не става по-малко изпепеляващо слаба.



Армагедоне, ясно, макар че не го виждам и сега, като го казваш, ма така или иначе минало-заминало :)

Posted: Sat Jun 28, 2008 5:04 pm
by RRSunknown
Това добре ама ти даде на ФФ12 10- революция нали?
А пък тя си е същото дръвче като всички предходни като новото е че има опити за реалновременна - подходова битка .
И между другот се чудя защо се радват толкова на новата зелда при положение че всичко там отдавна сме го виждали за различни ПС игри с изключение на отварянето и затварянето и светлинния датчик.

Posted: Sat Jun 28, 2008 5:28 pm
by Scourge
Muad_Dib wrote:
Delegat wrote:Говорим си за хандхелди :lol:
тя не излиза ли пшаралелно за всичките ДОХ
експе...ъм, whatever :)



@RRS:

продължавай да го играеш на емулация върху пц и да се чудиш. :)

Posted: Sat Jun 28, 2008 5:49 pm
by AlDim
Scourge wrote:кодек разговорите са много малко (особено на фона на предните игри).


моят естимейт е около 6 часа кътсцени.
финалният ми сейв (след кредитсите) е 25:05:05

най-бързото първо минаване наоколо е 18:08:XX.
най-бавното 28:XX:XX.


и много ясно че снийкваш навсякъде :)
http://sarcasticgamer.com/wp/index.php/ ... -time.html

И бтв много е неясно, при положение че играта всячески подтиква да я играеш като шуутър.

Posted: Sat Jun 28, 2008 5:52 pm
by RRSunknown
Scourge wrote: @RRS:

продължавай да го играеш на емулация върху пц и да се чудиш. :)
Откъде знаеш че не съм го пробвал на конзола да видя що за чудо е?
Аз въобще не го играя и нямам намерение да го играя- което не ми пречи да се информирам- има десетки изписани неща по въпроса и още толкова филмчета и видео ревюта.
Това че съм намерил действащ емулатор не означава се съм тръгнал да играя DS на него само защото го има.
Ако ми обясниш кое е толкова новото в Зелда което е невиждано - ще призная че не говориш наизуст.
Защото за мен цялата история с писалката я има от 20 години на всеки един компютър и се казва мишка.
В момента в който направят писалката да отчита натиск по различен начин - ще ги призная тогава.

б.в - на мене хич не ми е удобно постоянно да цъкам с писалката- уморява ми есе ръката, да не говорим че от 10 опита веднъж успях да направя кръгчето за претъркулването. Трябва да си изпечен мазохист че да тръгнеш да разправяш колко е удобно управлението с писалка.(поне в Zelda) в Warioware си е точно както трябва да бъде.

Posted: Sat Jun 28, 2008 6:02 pm
by Scourge
AlDim wrote:
Scourge wrote:кодек разговорите са много малко (особено на фона на предните игри).


моят естимейт е около 6 часа кътсцени.
финалният ми сейв (след кредитсите) е 25:05:05

най-бързото първо минаване наоколо е 18:08:XX.
най-бавното 28:XX:XX.


и много ясно че снийкваш навсякъде :)
http://sarcasticgamer.com/wp/index.php/ ... -time.html

И бтв много е неясно, при положение че играта всячески подтиква да я играеш като шуутър.

да де, щото всичко писано в интернета е истина? :)

също оттам:
I anticipate that my total play through, not including cut scenes, on the normal level of difficulty, to be right around 10 hours, give or take an hour.

което е около долната граница, която съм дал за чист геймплей. при това пичът екстраполира, –без– да е довършил.



@РРС:

нишо няма да ти обяснявам. самият факт, че сравняваш 66 мегахерцов хандхелд с ПЦ е достатъчен. новото за поредицата е във фийлинга от играенето със стайлус, което НЕ е същото като играене с мишка. силата на поредицата е в експлорейшъна и босфайтовете. а игрите се оценяват в контекста на платформата. не в контекста на какво си виждал на ПЦ...
иначе да, горките pennyless нинтендо много зависят от туй дали ще ги признаеш. :)

Posted: Sat Jun 28, 2008 6:05 pm
by RRSunknown
б.в - на мене хич не ми е удобно постоянно да цъкам с писалката- уморява ми се ръката, да не говорим че от 10 опита веднъж успях да направя кръгчето за претъркулването. Трябва да си изпечен мазохист че да тръгнеш да разправяш колко е удобно управлението с писалка.(поне в Zelda) в Warioware си е точно както трябва да бъде.
щото първите игри на ДОС бяха някакви за СУПЕР компютри нали- :)
караш ме да се смея.
Говорим за геймплейни механизми не за графики и сравнения.
А в Зелда няма НИЩО ново за разлика от много други игри за същата платформа.
горките pennyless нинтендо много зависят от туй дали ще ги признаеш
Да съм казал някъде че оплювам нинтендо? нещо не си спомням- плюя само това че в Зелда няма нищо ново както беше изкарано- а за геймплей нищо не съм споменавал никъде? Или греша- цитирай ме ако можеш.

Posted: Sat Jun 28, 2008 6:09 pm
by Scourge
дюд, всички зелди са еднакви...
тая има най-големите нововъведения от окарината насам. като се почне с ориентирането към кежуълите, което тук е функция на управлението и трудността. ако за теб стайлусът е мишка, за мен не е.

Posted: Sat Jun 28, 2008 6:14 pm
by RRSunknown
Scourge wrote:дюд, всички зелди са еднакви...
тая има най-големите нововъведения от окарината насам. като се почне с ориентирането към кежуълите, което тук е функция на управлението и трудността. ако за теб стайлусът е мишка, за мен не е.
Не е мишка в Wario където търкаш и драскаш
В зелда си е баш мишка с кликането по терена- още се чудя защо не оставиха стария стил с придвижване със стрелките - вместо това се търси оригиналност без смисъл- за чии чеп ми е да драскам за атака като има два-три удара които са едни и същи , поне да имаше комбота или нещо друго. Ама не- избрали са Диабло стайл- клик енд кил.
Ако бяха избрали да се правят специални удари със сложни писания като звезди или някъкъв текст щеше да супер - но кому е нужно като могат да направят удар с елементарно кръгче около героя.

Posted: Sat Jun 28, 2008 6:36 pm
by Delegat
Ти просто нямаш база за сравнение, ако беше поцъкал Зелдата на DS поне 1-2 часа, щеше да разбереш, че е тъпо да сравняваш начина на игра една на чисто кежуъл конзола с PC емулация.

Posted: Sat Jun 28, 2008 7:49 pm
by RRSunknown
Delegat:
Ти просто нямаш база за сравнение, ако беше поцъкал Зелдата на DS поне 1-2 часа, щеше да разбереш, че е тъпо да сравняваш начина на игра една на чисто кежуъл конзола с PC емулация
Аз (от преди 3-4 поста):
на мене хич не ми е удобно постоянно да цъкам с писалката- уморява ми се ръката, да не говорим че от 10 опита веднъж успях да направя кръгчето за претъркулването. Трябва да си изпечен мазохист че да тръгнеш да разправяш колко е удобно управлението с писалка.(поне в Zelda) в Warioware си е точно както трябва да бъде
Просто няма смисъл да се дракаме- никой не чете какво пишат другите.
Писна ми да се обяснявам- цъкайте си там и си пишете измислени ревюта. Аз няма да се меся от тук нататък за каквито и да е конзоли освен за такива отпреди 2000 година.

Posted: Sat Jun 28, 2008 8:43 pm
by Roland
RRSunknown wrote:Това добре ама ти даде на ФФ12 10- революция нали?
А пък тя си е същото дръвче като всички предходни като новото е че има опити за реалновременна - подходова битка .
И между другот се чудя защо се радват толкова на новата зелда при положение че всичко там отдавна сме го виждали за различни ПС игри с изключение на отварянето и затварянето и светлинния датчик.
Да, ФФ12 е революция в J-RPG жанра. Не само бойната система, но и гамбитите бяха абсолютно революционни за тая област, където иначе цари ТОТАЛНА стагнация.

А и честно казано слабо ме вълнува, че някой си определил 10-ката за "революция". За мен е просто най-високата оценка в скалата. Halo 3, дето Корала му писа 10, щото беше една ВЪРЛА революция, разбираш ли...

Posted: Sat Jun 28, 2008 8:56 pm
by RRSunknown
Същата работа е и Корала - затова се осраха оценките в GW - всеки почна да дава десятки на това което го радва без да се съобразява като още Whisper започна с измислената оценка на Knight of Honor.
А и честно казано слабо ме вълнува, че някой си определил 10-ката за "революция". За мен е просто най-високата оценка в скалата
Евала че го казваш в прав текст. Защото някои други имат претенции и са готови да донесат вода от десет кладенеца само и само да докажат революционност.