Page 16 of 19

Posted: Mon Mar 29, 2010 8:24 pm
by RRSunknown
Именно че е от две седмици а се срина тотално. Аз поне очаквах да е на първо място поне месец.

Posted: Mon Mar 29, 2010 8:27 pm
by Yan
Добре бе дееба, кво точно искате. За 5 дена мина 1 милион продадени бройки, което е 1/3 от всите продажби на 2-ката да речем, а тя е от доста годинки вече на пазара.

Продажбите някак не свършват след първите 2-3 седмици, че да си говорим за тотално сриване.

Posted: Mon Mar 29, 2010 9:18 pm
by AlDim
Спрете тук, моля ви се много, че да се намеси батко ви Сашко с малко образователна информация.

Три неща.

Първо: във Великобритания много рядко има игра, която е способна да се задържи на първо място повече от седмица-две, още по-малко в гъсто населена пролет като настоящата, а и реално не се знае колко точно продават всичките тия заглавия, само на коя позиция са. Естествено е Just Cause 2 да измести GoW 3 (и FF13, за който внимава), при положение че излезе оня ден, дет се вика. Друг въпрос е, че това е невероятен успех за момчетата от Avalanche, при положение че първата Just Cause не беше приета толкова добре. На свой ред GoW III като ексклузив има да продава още дъъълго време, сиреч краците му със сигурен ще са по-добри от игра като Just Cause.

Второ: Относно цифричката, извадена от Ян - въпросната идва от vgchartz, които са ПОЧТИ приличен източник на седмична информация за продажбите на ХАРДУЕР специално в САЩ, но за софтуера винаги са били много далече от истината, като специално за Европа и останалия свят си вадят цифричките директно от гъзовете, използвайки разни измислени прогнози, базирани на предишни трендове, вместо реални данни. Единственото полезно инфо, идващо от тях, е когато си краднат реалните цифри от NPD и тем подобните и си коригират грешките. Така стават добра база данни за сравняване на игрите в дългосрочен план. Между другото в случая предположената от тях GoW 3 цифра за Европа е след 1-2 дена продажби на играта.

Трето: God of War никога не е била поредица, славеща се гигантически блокбъстър цифри и киснеща на върха на класациите с месеци, както се случва със заглавия като Halo, Modern Warfare 2, Gears of War и т.н. За сметка на това, както казах по-горе, краците й са също толкова до безкрайност, колкото при гореспоменатите игри. Всъщност, ако може да се вярва на американската цифра, дадена от VGChartz за до 20-ти март, на този етап GoW 3 е на път да задмине продажбите на втората част за целия март месец и то с много (за справка GoW 2 имаше 833 хиляди, при положение че лоунчна 5 дни по-рано на 13 март 2007).

Та така, драги ми съфорумници. Не си правете прибързани заключения за продажбитге на каквото и да е, внимавайте чии и за какъв период цифри четете и ако ще си правите закючения, поне пускайте по един гугъл да видите какво са правили предишните части на дадена поредица за същия период. И много моля, не сравнявайте продажбите на GoW 3 за 5 дена (на цена от 60 долара/евро) с финалните на Цар: Тежестта на короната (игра, продавана за по 20-30 лева парчето и надолу), защото става наистина нелепо.

Posted: Mon Mar 29, 2010 9:25 pm
by RRSunknown
Е това е хубаво да се знае.

Posted: Mon Mar 29, 2010 9:35 pm
by Super M
Мерси за интересния пост. Може ли само да поясниш "краците"?

Posted: Mon Mar 29, 2010 9:43 pm
by AlDim
"legs" се използва като бокс офис термин за това колко дълго определено заглавие ще продава добре. Примерно при филмите Avatar има чудовищни краци, а Spider-Man и т.н. доста бързо падат в класациите след огромната начална цифра :)

Posted: Mon Mar 29, 2010 10:20 pm
by Super M
Мерси :))))

Posted: Mon Mar 29, 2010 11:37 pm
by F242
OFF -
Момчета и момичета :D :D :D
На вас какво ви доставя удоволствие в играта, която играете в момента?
Графиката - OK
Историята , музиката, озвучаването,играта, усещането като цяло - всичко това мога да приема и това е естествено.

Но да мерите кефа си от потребяването на продукт на изкуството от неговите продажби - това за мен е, меко казано, ненормално.

Консумацията и удовлетворяването на естетични нужди е самотно занимание. Другото е хайп, стадност, стремеж за принадлежност към "болшинството" и така натакък.
Най-доброто истинско изкуство е елитарно - не в смисъл, че доброто не трябва да се продава добре, но в това, че всеки може да намери в него това, което търси, и това за което е узрял за да намери. Нещо като огледало.

Край на предизвикания :D off topic.
За мен с God of War III и Heavy Rain чашата на ексклузивноста преля :D :D - Ще се купува и PS3 Slim :metal: :metal: :metal: Само трябва да му намеря място в нас. :D :D Другият вариант е семейството ми да ми намери място другаде :oops:

Posted: Mon Mar 29, 2010 11:48 pm
by Muad_Dib
И много моля, не сравнявайте продажбите на GoW 3 за 5 дена (на цена от 60 долара/евро) с финалните на Цар: Тежестта на короната (игра, продавана за по 20-30 лева парчето и надолу), защото става наистина нелепо.
Това е много добро, РРС фейлна йет агейн:)

Posted: Tue Mar 30, 2010 12:37 am
by RRSunknown
Щом съм фейлнал признавам си.
А въпроса съм го повдигнал защото е интересен и е по -темата - все пак говорим за най-чаканата игра за PS3 още от момента в който я обявиха. Никога не съм крил че PS2 си купих точно заради две игри - God of War 1 и 2. Логично да се интересувам от тройката и от всичко покрай нея по -същата причина.

Posted: Tue Mar 30, 2010 12:52 am
by F242
RRSunknown wrote:Щом съм фейлнал признавам си.
Никога не съм крил че PS2 си купих точно заради две игри - God of War 1 и 2. Логично да се интересувам от тройката и от всичко покрай нея по -същата причина.
Какво съвпадение :D :D Аз също си купих PS2 заради първия GoW.
И от тогава съм фен на всичко, което се играе, като се държи с две ръце :D :D .
И вибрира :D
Това, последното, май го няма при PS3, но изкуството иска жертви :D :D :D :D :D

Posted: Tue Mar 30, 2010 1:44 am
by Roland
Пък аз си го купих за ФФ7, 8 и 10...

Posted: Tue Mar 30, 2010 2:01 am
by AlDim
F242 wrote:Но да мерите кефа си от потребяването на продукт на изкуството от неговите продажби - това за мен е, меко казано, ненормално.

Консумацията и удовлетворяването на естетични нужди е самотно занимание. Другото е хайп, стадност, стремеж за принадлежност към "болшинството" и така натакък.
Най-доброто истинско изкуство е елитарно - не в смисъл, че доброто не трябва да се продава добре, но в това, че всеки може да намери в него това, което търси, и това за което е узрял за да намери. Нещо като огледало.
Не мерим кефа според продажбите, естествено. Обаче тези продажби са много важни за обектите на нашия интерес. Примерно фактът, че Тим Шейфър все още няма хитова игра е изключително обезпокоителен, защото прави все гениални неща, които упорито не продават на масите. Това означава, че с всеки следващ неуспешен финансово проект, шансовете му да получи добър бюджет намаляват. А не искаме Шейфър да прави iPhone игри, нали?

Същото важи и за GoW или каквото и да е друго - колкото по-добре се представи една игра, толкова по-вероятно е създалото я студио да получи още възможности да ни радва с творенията си. Май единственото изключение са Infinity Ward, но да не отваряме таз болна тема...

А и мен лично винаги ме радва, когато видя, че нещо добро е докарало успех на създателите си.

Posted: Thu Apr 08, 2010 8:00 pm
by Muad_Dib
Yahtzee сигурно с едно от най-добрите си ревюта въобще, баси бъзиците има тоя път, а и идеално хваща доста от кусурите:

http://www.escapistmagazine.com/videos/ ... of-War-III

Posted: Fri Apr 09, 2010 6:42 pm
by Mindcrime
След 2 и половина изигравания ето и моите впечатления на този етап( плюсове и минуси както ми дойдат).

1.Графика - на очакваното високо ниво, това се знаеше още от демото.

2.Звук - едно ниво по горе от всичко излязло от франчайза досега.

3.Бойна система - същата както и в предните заглавия, но тогава го слагам повече като плюс.

4.Оръжия - както Ал Дим вече посочи имаме три куко образни и един Cestus който вече познаваме от преди. Положителната ми оценка в случая е защото, за първи път в GoW игра различните оръжия налагат различен стил на игра - Blades of Exile и Claws-ите са за далечен бой, Cestus за масивен демидж а последните(забравих им името) за бой във вуздуха. Другото, което ми хареса също, е че на дадени етапи от играта се налага доста често да сменяш оръжията за да има ефективност - примерно битката в лабиринта в която трябва да ползваш Blades за Wraith-овете, Cestus за щитовете и четвъртите(по желание, но улеснява)за баншитата. Аз лично като крайно мързелив играч трудно се еманципирам да си сменям оръжията по време на битката, понеже едно като ми върши работа ми е достатъчно, та това "побутване" да бъда по креативен ми се услади.

5.Сюжет - еми очаквах повече. Още от самото начало се знаеше,
Spoiler: show
че титаните ще прецакат Крейтос, но очаквах нещо по интригуващо като причина, не "падам и не мога да те удържа", "аз пък сега ще ти разкажа играта задето ме изпусна"
Друго, цялото продължение на историята баща-син на моменти ми идваше в повече, то не беше "My son", то не беше "Father". Завръщането на кутията на Пандора, пък беше крайно ненужно - можеше да измислят нещо по различно да му се невиди, артефакти в гръцката митология колото щеш.

Нататък - бос енкаутърите бяха доволно на брой и разнообразни. Нямаше две еднакви битки - голям плюс. Идеята за айтеми които босовете пускат и могат да се ползват след края на играта е готина, но недоклатена. Пример, айтема който ти утроява хитове за чий е при положение, че не влияе на ачийвмънта за 1000 удара комбо?
Говорейки за ачийвмънти, крайно изнервящ е факта, че имаш ли поне един активиран айтем на второ прейграване не печелиш НИКАКВИ ачийвмънти. Да бяха предупредили, та да знам да не се кекавя половин час на арената при Херкулес да горя лошковци за да се опитвам да изгоря 100 за въпросния ачийвмънт.
Накрая, всички морални изцепки в края бяха крайно ненужни - това не е JRPG да си говорим 2 часа за "Hope", а God of War. Също така очаквах повече от финала на играта - пак сюжетно.

P.S. И мен акто Muad_Dib крайно ме изнерви прейграването на актьора който озвучава Крейтос.