Играно напоследък
Moderator: AlDim
Изцъках D4 (Dark Dreams Don't Die) за PC, има добри идеи тук и там, весела е и зарибява даже доста, обаче е толкова дървена, че си нямате и идея. Срам ме е, че такава игра може да излезе за компютър през 2015, дори графиката е barely по-добра от Fahrenheit Indigo Prophecy. Не мога да повярвам, че PC порта е дошъл от Xbox one, а не от някой handheld конзола с малко сладко екранче. Иначе управлението работи дори само с мишка което е много повече, отколкото предлагат повечето конзолни портове.
Засега 7/10 ще видим дали ще направят сезон 2.
Между другите неща си цъкам Shadowrun Dragonfall. Все така добра е както беше Return. Writing-а и графиката са едно малко бижу, засега гоним един голям лош червен дракон, ама да не спойля.
Прегледах и другите проекти на Harebrained - всичките нови(post Shadowrun) са интересни, слагам си ги в мисловния списък за компании за следене.
Засега 7/10 ще видим дали ще направят сезон 2.
Между другите неща си цъкам Shadowrun Dragonfall. Все така добра е както беше Return. Writing-а и графиката са едно малко бижу, засега гоним един голям лош червен дракон, ама да не спойля.
Прегледах и другите проекти на Harebrained - всичките нови(post Shadowrun) са интересни, слагам си ги в мисловния списък за компании за следене.
There are no rules! I'm gonna get you!
Re: Играно напоследък
Изиграхме Broken Age 2 тея дни и не бяхме в особен възторг. Репетитивни ребуси (една тъпотия с едни жици я имаше 4 пъти и доскуча още на втория), нелогични глупости (хинтове за ребуси в частта с Шей се ползват в другата част при Вела) и почти пълна липса на нови локации (масово се използват неща от предишната игра). Ненам, ма аз лично съм много разочарована след разкошната първа част. Най-слабата игра на Шейфър.
Re: Играно напоследък
Онзи ден в GOG видях нова игра - Stasis. По принцип не купувам игри на първия ден от продажбата, тази ми изглеждаше интересна и я набих в уишлиста. След това зачетох разни ревюта, и вчера я напазарих. Уж седнах в 11 да погледна за малко за какво става въпрос, и към 3 се усетих, че все пак съм на работа след няколко часа. От каквото играх до момента заявявам отговорно, че Stasis е правилният point & click adventure за тази година.
Идеята вкратце (не спойля, защото казвам неща, които ги има в трейлъра). Героят е нормален човечец, който се събужда в стазисна камера на космически кораб, само дето не на същия, в който е заспал със семейството си. Семейството го няма наоколо, но за сметка на това има други стазисни камери, в които плуват трупове в ралична степен на разложение. Други хора наоколо няма (никаква изненада
), а космическият кораб е доволно разбит и редекориран с телесни течности. Целта е простичка - намери жената и детето и си плюйте дружно на петите.
Играта е приключение/ужас/научна фантастика. Корабът сякаш е правен от дизайнерите на Ностромо, но с една идея повече бюджет (и за разнообразие даже има достатъчно логично обяснение защо космически кораб от бъдещето изглежда толкова зле - струва си да се четат логовете в ПДА-тата и съобщенията в терминалите). Едно от интересните решения е изометричната перспектива - поне аз рядко съм играл приключенски игри с такава камера. Всички стаи, които видях до момента, са много качествено направени. Има голямо количество текст, дори и за чисто козметични обекти, което допълва много добре цялостната атмосфера. Ужасът е осезаем, от един момент нататък навлиза силно в територията на body horror. Тъй като това е изометрична игра с не твърде голям бюджет, гнусотиите не се виждат отблизо в огромни детайли, но пък си личи, че
художниците на играта са знаели какво правят - използват това като предимство, а не като недостатък.
Пъзелите са... правилни. Всички, които съм срещал до момента, са логични и имат смисъл в контекста на играта. Може да се решат на принципа "пробвай всичко върху всичко", ако човек е закъсал, но дори и да опреш до там, след като видиш как се решава пъзела, реакцията е от типа "защо не се сетих", а не "разработчиците са идиоти". Единственият проблем на който се натъкнах беше в началото на играта, където един от изходите на една стая по никакъв начин не се виждаше заради позицията на камерата, и го открих случайно като минах с мишката над един ъгъл на стаята - доста неприятно, защото почти се бях предал и щях да ходя да търся решение в мрежата.
Оценка за първите 4 часа игра
9/10
Идеята вкратце (не спойля, защото казвам неща, които ги има в трейлъра). Героят е нормален човечец, който се събужда в стазисна камера на космически кораб, само дето не на същия, в който е заспал със семейството си. Семейството го няма наоколо, но за сметка на това има други стазисни камери, в които плуват трупове в ралична степен на разложение. Други хора наоколо няма (никаква изненада

Играта е приключение/ужас/научна фантастика. Корабът сякаш е правен от дизайнерите на Ностромо, но с една идея повече бюджет (и за разнообразие даже има достатъчно логично обяснение защо космически кораб от бъдещето изглежда толкова зле - струва си да се четат логовете в ПДА-тата и съобщенията в терминалите). Едно от интересните решения е изометричната перспектива - поне аз рядко съм играл приключенски игри с такава камера. Всички стаи, които видях до момента, са много качествено направени. Има голямо количество текст, дори и за чисто козметични обекти, което допълва много добре цялостната атмосфера. Ужасът е осезаем, от един момент нататък навлиза силно в територията на body horror. Тъй като това е изометрична игра с не твърде голям бюджет, гнусотиите не се виждат отблизо в огромни детайли, но пък си личи, че
художниците на играта са знаели какво правят - използват това като предимство, а не като недостатък.
Пъзелите са... правилни. Всички, които съм срещал до момента, са логични и имат смисъл в контекста на играта. Може да се решат на принципа "пробвай всичко върху всичко", ако човек е закъсал, но дори и да опреш до там, след като видиш как се решава пъзела, реакцията е от типа "защо не се сетих", а не "разработчиците са идиоти". Единственият проблем на който се натъкнах беше в началото на играта, където един от изходите на една стая по никакъв начин не се виждаше заради позицията на камерата, и го открих случайно като минах с мишката над един ъгъл на стаята - доста неприятно, защото почти се бях предал и щях да ходя да търся решение в мрежата.
Оценка за първите 4 часа игра
9/10
Elves dig rocket launchers.
Re: Играно напоследък
Мда, доста я нахвалиха и по RPS и други сайтове, определено ще я закупя когато мога. 

What's a goon to a goblin? What's a shooter to a shotta?
I can boom shakalaka your medulla oblongata
I can boom shakalaka your medulla oblongata
Re: Играно напоследък
Тамън съм я насрочил за този уикенд 

Re: Играно напоследък
От Sanitarium-а насам не се бях КЕФИЛ толкова на игра от тоя тип. 

„Dim dam talélam vacarme
S'en va dans Lumi éternam
Et Gustave dôme guardéam
Dilim dili lili lam
Lutece séra
Dolilom séram
Dim dim dam dada dim dim da dada dim da lilam
Dim dim dam dada dim dim da dada dam di didam”
S'en va dans Lumi éternam
Et Gustave dôme guardéam
Dilim dili lili lam
Lutece séra
Dolilom séram
Dim dim dam dada dim dim da dada dim da lilam
Dim dim dam dada dim dim da dada dam di didam”
Re: Играно напоследък
В тази връзка (point and click horror) наскоро излезе Fran Bow, която е като още по-крийпи вариант на историята на Алиса, RPS се изказаха доста ласкаво за добрия начин по който третира мотиви като загуба на родители, депресия и умствени заболявания. Някъде бях чел че жената, която я е правила с мъжа си, като малка е имала психични проблеми и не особено приятни сблъсъци със заведения за душевно болни, та сигурно това е информирало играта. http://www.rockpapershotgun.com/2015/09 ... ow-review/
What's a goon to a goblin? What's a shooter to a shotta?
I can boom shakalaka your medulla oblongata
I can boom shakalaka your medulla oblongata
Re: Играно напоследък
"Информирало играта"




PICARD: Now, are we progressing, Mister La Forge?
LAFORGE: About like you'd expect, sir.
PICARD: Splendid. Splendid. Carry on.
LAFORGE: About like you'd expect, sir.
PICARD: Splendid. Splendid. Carry on.
Re: Играно напоследък
Ооокей, свърших със Stasis. Имаше точно 1 пъзел, който не можах да мина самостоятелно (макар че проблемът е мой, не обърнах достатъчно внимание на два предмета и изтървах подсказките), и последната 1/4 от играта според мен е била направена набързо - пъзелите бяха по-малко и по-елементарни. Финалният сюжетен обрат беше доста ясен, но пък като цяло краят не беше точно очакван.
Все още смятам, че е най-добрият point & click за годината, но оценката вече е някъде между 7.5 и 8 /10
Все още смятам, че е най-добрият point & click за годината, но оценката вече е някъде между 7.5 и 8 /10
Elves dig rocket launchers.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Re: Играно напоследък
Тази Stasis ме заинтригува - има ли други игри в същия 2д олд скул стил които съм пропуснал.
Иначе разцъквам Диабло 3 - противно на теорията на Amikae експириънсвам точно обратното - ей сега играхме едно коопче с два монка, аз и другия играч, сезона естествено, и билдовете ни нямаха нито един нито скил който да съвпада - коренно различна тактика но сработи чудесно - рънвахме лесно трудност която беше непосилна и за двама ни поотделно. Идеята да си туниговаш легендарни афикси като пасивки работи перфект и може да си въртиш билдове според тунингите или обратното. В нашия случай той имаше много защита и бавна атака и инициираше след която аз се врязвах като чук и като мисе задействаха пасивките всичко ставаше на мармалад. А и като цяло единичните предмети които коренно подобряват с легендарен афикс конкретно умение само те стимулират да пробваш различни неща. Може да си гъвкав - няма го в момента в който намираш турбо полезния предмет но го продаваш защото не съвпада с билда ти и не може да го направиш нищо. Тук просто си избираш скила или руната която да замениш така, че да съвпада с бонуса на предмета (или изцяло се замисляш за изцяло нов билд или поне смяна на руните) и жънеш. Разнообразие в действие! Разбира се сезона е истината - почваш отначало, ако си се наял на макс естествено, че ще е скучно - то Диабло 2 беше така. Хубавото е, че съм 6 часа от началото и вече сме на тормент 3 - играем със всички опции на играта не на като на Диабло 2 където докато си развиеш билда минаваше цяла вечност ако си сам.
И да - viable си е играта защото на сезона си имаш пътека с постижения, лидърборди и се развиваш нон стоп (кубчето помага много) без да изпадаш в момента в който удряш стената и няма какво да намериш и играта ти омръзва.
Иначе разцъквам Диабло 3 - противно на теорията на Amikae експириънсвам точно обратното - ей сега играхме едно коопче с два монка, аз и другия играч, сезона естествено, и билдовете ни нямаха нито един нито скил който да съвпада - коренно различна тактика но сработи чудесно - рънвахме лесно трудност която беше непосилна и за двама ни поотделно. Идеята да си туниговаш легендарни афикси като пасивки работи перфект и може да си въртиш билдове според тунингите или обратното. В нашия случай той имаше много защита и бавна атака и инициираше след която аз се врязвах като чук и като мисе задействаха пасивките всичко ставаше на мармалад. А и като цяло единичните предмети които коренно подобряват с легендарен афикс конкретно умение само те стимулират да пробваш различни неща. Може да си гъвкав - няма го в момента в който намираш турбо полезния предмет но го продаваш защото не съвпада с билда ти и не може да го направиш нищо. Тук просто си избираш скила или руната която да замениш така, че да съвпада с бонуса на предмета (или изцяло се замисляш за изцяло нов билд или поне смяна на руните) и жънеш. Разнообразие в действие! Разбира се сезона е истината - почваш отначало, ако си се наял на макс естествено, че ще е скучно - то Диабло 2 беше така. Хубавото е, че съм 6 часа от началото и вече сме на тормент 3 - играем със всички опции на играта не на като на Диабло 2 където докато си развиеш билда минаваше цяла вечност ако си сам.
И да - viable си е играта защото на сезона си имаш пътека с постижения, лидърборди и се развиваш нон стоп (кубчето помага много) без да изпадаш в момента в който удряш стената и няма какво да намериш и играта ти омръзва.
Re: Играно напоследък
Единствената друга приключенска игра с изометрична перспектива, за която се сещам, е Sanitarium. Не съм я играл, но съм чел добри неща за нея.
Elves dig rocket launchers.
Re: Играно напоследък
WTF? Как може да има човек, дето да не е играл Санитариум? Я марш веднага към GOG и зарязвай всичко друго 

Re: Играно напоследък
Аз я почнах 2013, стигнах до половината мисля (или поне до някакъв извънземен кошер) и там забих на някакъв пъзел, после почна кандидатстуднетска кампания и като си прехвърлих сейвовете на новия лаптоп, се оказа че не работят. Та си седи неизиграна в ГОГ библиотеката. 

What's a goon to a goblin? What's a shooter to a shotta?
I can boom shakalaka your medulla oblongata
I can boom shakalaka your medulla oblongata
Re: Играно напоследък
И вчера не можах да я довърша Stasis-а, а усещам че съм към края и взе да става доста интересно. Пусто нямане на време...
Re: Играно напоследък
Поцъках затворената бета на Battle Battalions. Новата moba/rts хибрид на Petroglyph, в която управляваш групичка от военни единици и с тях взимаш разни точки по картата и се биеш с/у други хора. Think Ground Control 2 done wrong.
Отчайващо зле е по всеки показател. Дано не я рилийзнат поне още година, и то след тотален римейк на енджина и графиката.
Petroglyph не са във форма, вече 5+ години, но това е слабо дори за тях. Grey Goo поне беше прилично копие на Earth 2160. BB би изглеждала зле дори на мобилни устройства, даже си има 3 вида ресурси да обфускират прогрес wall-а, p2w shop и uneven matchmaking, който няма как да работи, защото силата на единиците ти зависи от нивото на акаунта... Циркът е пълен.
Отчайващо зле е по всеки показател. Дано не я рилийзнат поне още година, и то след тотален римейк на енджина и графиката.
Petroglyph не са във форма, вече 5+ години, но това е слабо дори за тях. Grey Goo поне беше прилично копие на Earth 2160. BB би изглеждала зле дори на мобилни устройства, даже си има 3 вида ресурси да обфускират прогрес wall-а, p2w shop и uneven matchmaking, който няма как да работи, защото силата на единиците ти зависи от нивото на акаунта... Циркът е пълен.
There are no rules! I'm gonna get you!
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests