То не е sandbox с отворен свят. Имаш един централен хъб, от който можеш да пътуваш до различни зони. Най-голямата зона създава впечатлението за отворен свят и нелинейност, но само тя. По-малките зони са си направо коридорни.RRSunknown wrote:Доказа се веднъж завинаги, че ако се прави sand box rpg с отворен свят сюжета почва да куца - няма как , явно и Biоware не успяха да се справят.
Просто BioWare са предпочели да натъпчат играта с изкуствено съдържание, отиди събери 10 кожи, убий 8 бандита и т.н. Самите карти са много красиви, безспорно са наляли доста ресурс. Само да беше и приятна за игра. Честно казано, нямаше да им се сърдя, ако бяха запазили геймплея от двойката, само не това недоразумение.
На практика играта е най-приятна за ира на Normal/Easy, защото не ти се налага да се бориш с малоумното A.I. на партито и можеш просто да си жулиш с някой маг. Аз играя на Hard и осъзнах точно колко сдухан е геймплея, като пробвах да убия дракон. Драконите в тази игра са нещо като босове в World of Warcraft, имат много живот, имат механики и битките са на фази. Много добре са ги направили, евала за това. Но и тук си проличават конзолните механики и смешната "тактическа" камера, която не може да се zoom out-не. Не знам как тази игра стана GOTY.