Page 15 of 67
Posted: Mon Dec 11, 2006 11:56 am
by Xellos
Еее миналата година в Метро беше 6к, бе ще се тества с тия темпове начи след около 10-тина години.
Posted: Mon Dec 11, 2006 12:07 pm
by Interpreter
Е то изкупната му цена само е 2000 щд както знам, тъй че по-добре намери някоя дъбова гора да посеем малко

Иначе ако изядеш един кафяв трюфел и решиш после да се оригнеш в обществен транспорт може и да го вземат за терористичен акт.
Posted: Mon Dec 11, 2006 12:14 pm
by Zheko
Малко известен факт е, че трюфелите растат и у нас.

Просто не сме се научили да ги намираме.
Posted: Mon Dec 11, 2006 4:16 pm
by The Dragon
Софиянци ще могат да ползват с един билет няколко превозни средства в рамките на времето, за което са си купили билет.
Това каза заместник-кметът на София Велизар Стоилов пред журналисти, след като Столичният общински съвет одобри избора на чешката фирма "Микроелектроника", която ще направи нова система за таксуване на пътниците в градския транспорт.
Плащането ще става чрез отнемане на импулси от смарткарта, уточни Стоилов.
По думите му засега най-добрата система е да се таксува по време. Таксуването по изминато разстояние не е правдоподобна система и тя ще дискриминира жителите на по-отдалечените квартали, обясни той.
Цената и единицата време, за която ще се плаща, ще станат ясни през лятото, допълни Стоилов. По думите му, тези параметри ще бъдат уточнени след измерването на трасетата.
Новата система ще бъде въведена първо в трамваите, тролейбусите и метрото и тя ще се използва успоредно със сегашната система за таксуване на пътниците - с билетчета.
Първият етап се предвижда да завърши до есента на другата година, а вторият - до края на 2007.
Офертата на чешката фирма е на стойност 2,897 милиона евро и тя е избрана сред 47 предложения и 17 допуснати оферти.
Цената е окончателна, тъй като в нея е включена и стойността на правата за използването на софтуера.
Въвеждането на новата система ще се финансира от Столичния общински фонд за приватизация и от субсидия от холандското правителство.
Честито на всички ползващи обществен транспорт

Ще плащаме за да седим в задръствания.
Posted: Mon Dec 11, 2006 4:26 pm
by Xellos
Ееебати и опцията. Е аз съм със служебна карта до кат изкарам книжката ама се пак тия не са добре.

Posted: Mon Dec 11, 2006 5:14 pm
by Ghibli
Идиотия...
Ама не, наистина се вбесявам от наглостта на тия хора. Възможно най-неподходящото решение с някакво тъпо оправдание, което дори не са го направили да звучи логично.
Posted: Mon Dec 11, 2006 5:23 pm
by Moridin
Абе аз ли съм тъп... ИЛИ МОЖЕ ДА СИ СЕ ТАКСУВА НА ПЪТУВАНЕ, ДА ГО ***?!?
Posted: Mon Dec 11, 2006 5:23 pm
by Morwen
Супер, и като ни хване поредното задръстване понеже бат Бойко пак Ремонтира (така че да се разбере и по най-отдалечените квартали), билетът ще излиза два лева за две спирки... Не, какъв точно им е проблемът да се измерва на разстояние, значи? Че ще се дискриминират жителите на крайните квартали? Ми те няма ли и така да пътуват по-дълго? И не се ли дискриминират така и жителите на Перник, Своге и, да речем, Долни Дъбник?
Posted: Mon Dec 11, 2006 5:34 pm
by Xellos
Тия последнтие са си дескриминирани ;р Освен това не са Градски транспорт. Говорим за от нас до центъра с градско такси начи. Само ми е любопитно ко ше стане с контролите тогава.
А задръстванията са главно щото има повече коли отколкото поема София.
Posted: Mon Dec 11, 2006 5:36 pm
by Moridin
Мда, липсата на ремонти няма да оправи задръстванията.. нито каквото и да е. Обречени сме
Аз все пак продължавам да не връзвам що да не се тегли импулс на пътуване, а трябва да е на време и т.н
Posted: Mon Dec 11, 2006 5:38 pm
by Xellos
Не е ясно, те тия дет не дупчат пак нема да ръчкат карти пък и кой ше ги наблюдава.
Posted: Mon Dec 11, 2006 5:47 pm
by zhivik
Така, нека да не прекаляваме с негативизма. По принцип таксуването по време си е доста по-цивилизован начин, отколкото на разстояние, пък и ти дава по-голяма свобода на избор. Отидете в която и да е европейска столица, и ще видите, че навсякъде е така. Дори и в Братислава, къдейто рейсовете са им точно толкова очукани, колкото нашите. Има едно голямо но, обаче: тази работи само когато няма такива задръствания, и градският транспорт идва винаги навреме. Така че аз по принцип съм за такава система, но не и в сегашните условия. Реалното погледнато, единственият транспорт, който не закъснява, е метрото. Трамваите се движат близо до графика си, и да кажем че отклоненията също не са големи. Но за всичко останало, идеята е безумна.
Posted: Mon Dec 11, 2006 5:52 pm
by Matrim
И защо да не е по спирки или разстояние, а по време? Що за дебилизъм? То така шофьорите нарочно ще се бавят, че да набутат пътниците.

Posted: Mon Dec 11, 2006 6:21 pm
by Gallean
Да, защо по-дяволите за време, а не за разстояние? К'ва дискриминация, к'ви пет лева?
Предчувствам няколко наритани шофьори още първите седмици само защото не са хванали поредният светофар
А я обяснете, другаде каква система има да ти пречи да се качиш в транспорта без да пъхаш карта?
Вие представяте ли си как на женският пазар всичките бабки и дядовци ще се редят да пъхат карти, пък няма да улучват 10-на пъти и освен, че тази спирка ще е вечна, ами и ще струва на всички по 10 лева.
Революция господа и дами, революция

Posted: Mon Dec 11, 2006 6:23 pm
by The Dragon
@Живик - принципно ако градския транспорт е бърз, редовен и на време - нали ти е ясно, че и да таксуват на слънчева светлина паднала върху покрива на автобуса пак няма значение.
И защо на разстояние да е дискриминиращо а на време не? Малоумна система.