Играно напоследък

Всичко, което ви вълнува около голфа, бингото и стрип-покера...

Moderator: AlDim

User avatar
Amelia
Moderator
Posts: 12921
Joined: Mon Aug 30, 2004 9:49 am

Post by Amelia » Wed Oct 29, 2014 7:54 am

Aaaaa, The wolf Among Us свърши доста яко по начин, който хем изненадва, хем те оставя да си блъскаш главата над разни теории. Ще се четат комиксите, няма как...
My Anime List , My Manga List

Oui. Je suis garbage.

User avatar
Roland
Site Admin
Posts: 30165
Joined: Sat Dec 20, 2003 10:36 pm
Location: Chicago, IL
Contact:

Post by Roland » Mon Nov 10, 2014 11:28 am

Привърших The Evil Within. Много солидна игра, много трудна и в крайна сметка удовлетворителна, но ретрото е твърде ретро. Половината трудност идва от контролите в стил Resident Evil 4 (докато самата игра е в пъти по-трудна) и липсата на адекватен енджин, който да позволява нормална интерактивност с околната ти среда.

Иначе играта е като цяло RE4 в сетинг, който много му се иска да е Silent Hill, ама е твърде повърхностен за целта. И както обикновено, "каква е хавата" ни е оставено за DLC-та...
And you can't dance with a devil on your back...

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Wed Nov 12, 2014 11:52 am

Днес се сдобих с Halo: The Master Chief Collection, та ето малко първи впечатления:

- Halo: Anniversary просто средно-адекватен порт на версията за Xbox 360. Визията е същата, но с 60 кадъра геймплей и 1080p. Уви, тия 60 кадъра не се получават в голяма част от играта.
- Halo 2: Anniversary е съвсем друго нещо! Визията е далеч по-добра от първото Anniversary и добавените кътсцени са невероятни. Звукът също е получил доволен ъпгрейд.
- Винаги съм смятал, че визията на Halo 3 беше посредствена най-вече заради ниската разделителна и пълната липса на AA. С 60 кадъра и 1080p и перфектно AA е съвсем друго нещо.
- Halo 4 беше от най-красивите игри за Xbox 360 и версията на Xbox One изглежда на нивото на който и да е некст-джен шуутър. Е, геймплеят си е доста дръвце, но все пак портът си струва, за да поплакнем малко очи.

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Wed Nov 26, 2014 9:31 am

Продължавам да цъкам Halo. Минах за пореден път първата част, приключих и с втората и съм на около 2/3 на 3.

Halo 2 е невероятна игра, но всеки път ме оцъкля с абсурдно никаквия й край. Това дори не е клиф хенгър, а просто едно голямо нищо. Но как да е, новата визия е жестока и прави тази класика още по-приятна за преиграване. Ориентацията е далеч по-лесна благодарение на новото осветление и сенките, враговете също се различават много по-ясно.

Halo 3 обаче е с не особено впечатляващ сингъл. Настрана от подобреното управление на превозни средства и мащабните битки в открити пространства, играта доста по-безинтересна откъм история и повтаря много стари идеи. Откъм визия някои нива продължават да са доста грозни дори с вдигнатата разделителна. Сенките са слаби, осветлението също.

User avatar
Martix
Jaghut Tyrant
Posts: 1995
Joined: Mon Aug 21, 2006 12:44 pm
Location: selfmade plain

Post by Martix » Wed Nov 26, 2014 2:21 pm

Превъртях Brutal Legend и ми е мъчно, че в момента в Double Fine нещата не вървят. Тези хора заслужават да са успели в живота.

След което започвам Remember Me. Засега е доста приятна, но след Dreamfall Chapters атмосферата малко ми куца. Ето затова игрите трябва да се играят като им е времето, ама кой ти има време за това.
There are no rules! I'm gonna get you!

User avatar
penzata
Forsaken
Posts: 2891
Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
Location: between the planescapes
Contact:

Post by penzata » Thu Nov 27, 2014 1:09 am

Martix wrote:Превъртях Brutal Legend и ми е мъчно, че в момента в Double Fine нещата не вървят. Тези хора заслужават да са успели в живота.
Гениите като Шафър кучета ги яли. Евалата на този човек, че въпреки всичко се опитва да прави Игри. :metal:
Още чакам втория акт на Broken Age и Grim Fandango-то:) и едно по-смислено бъдеще.
The hardest battles are fought in the mind.

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Thu Nov 27, 2014 3:23 am

Martix wrote:Превъртях Brutal Legend и ми е мъчно, че в момента в Double Fine нещата не вървят. Тези хора заслужават да са успели в живота.
Що да не вървят? Изкарват достатъчно пари, за да правят уникални игри както си искат без някой да им виси постоянно над главите, да ги ограничава и да им държи сметка, размахвайки яки пачки заплашително. Това е много по-добър вариант от ААА модела на EA, Activision, Ubisoft и т.н., на който робуват хиляди девелъпъри.

В момента с нетърпение чакам да излязат втората част на Broken Age (стискам палци да успеят до края на годината) и Massive Chalice.

User avatar
Martix
Jaghut Tyrant
Posts: 1995
Joined: Mon Aug 21, 2006 12:44 pm
Location: selfmade plain

Post by Martix » Thu Nov 27, 2014 2:31 pm

Наскоро попаднах на тая новина:
http://www.ign.com/articles/2014/11/22/ ... ouble-fine

А и сегашните им игри са далеч от блясъка на all-in проекти като Psychonauts и Brutal Legend.

Чак започвам да си мисля, че Тимича е станал бизнесмен. :)
There are no rules! I'm gonna get you!

User avatar
Claymore
Ascendent
Posts: 4957
Joined: Sat Sep 12, 2009 9:55 pm

Post by Claymore » Thu Nov 27, 2014 5:18 pm

Е, не знам, аз си получих ключа за Massive Chalice от тях и изглежда добре, само ще изчакам да излезе от Early Access преди да я цъкам
What's a goon to a goblin? What's a shooter to a shotta?
I can boom shakalaka your medulla oblongata

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Wed Dec 03, 2014 10:09 am

Rome 2 беше ужасен бъгав недовършен и недомислен шит миналата година, но след безброй патчове и ново издание, играта всъщност е страхотна! Все още има малко по-малко характер от Rome: Total War, но вече обективно е по-добра в повечето отношения. От всичко май най-много ми липсва музиката обаче, в първата игра беше далеч по-надъхваща.

User avatar
penzata
Forsaken
Posts: 2891
Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
Location: between the planescapes
Contact:

Post by penzata » Wed Dec 03, 2014 5:15 pm

Dark Souls: Prepare to die edition

Колкото повече умирам, толкова повече се зарибявам по играта и... пак умирам. Няма друга такава игра (е, има, двойката, де:)). Ще се лее смърт, но ще упорствам с моя thief и ще блъскам напред, и ще умирам, и умирам. Играта е умопомрачаваща. :metal:
The hardest battles are fought in the mind.

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Post by Amikae » Thu Dec 18, 2014 11:23 pm

Кракнаха най-сетне DA:I и рекох да я пробвам, и О ЧУДО тя смърди!

Dragon Age:Origins бе игрица с приятен тактически геймпле, Dragon Age 2 бе игрица с приятен екшън геймплей, а Dragon Age:Inquisition е игра с нито едно от двете. Геймплеят се състои в натискането на едно копче за удар, понеже няма ауто атак, и няколко допълнителни скила. Но в сравнение с DA2, битките са бавни и се изрязяват в мачкане на R/Left Click и каквито там скилове имаш на cooldown. Поне в DA2 играта бе балансирана около бързи и експлозивни битки. Тук битките са какафония, има някаква странна aggro система, заради която гадините шават като луди из бойното поле и половината битка се състои в тяхното гонене.

Тактическата камера е почти напълно безполезна заради ужасния zoom, таргетинга на гадините е ужасен. Ако без да искаш цъкнеш върху гадинка с левия бутон на мишката, героя ти замахва само към нея, нищо че си тръгнал в тотално друга посока, натиснеш ли бутона за удар, обръщаш се и замахваш във въздуха. Ако не си маркирал гадинка пък в действие влиза някаква друга полуавтоматична таргетинг система, която през половината време ти сменя целите и те кара отново да замахваш там, където не искаш. Не помага и факта, че меле ударите имат много малък обхват, дори тези с големи двуръки оръжия.

Range класовете са още по-симплистични за игра. През цялото време се блъска с обикновения удар, защото магиите/скиловете са на cooldown. Започва битка, изреждаш си репертоара и нормал хитваш, докато ти изтекат cooldowns.

90% от играта е MMO без почти никакви диалози. Търчиш и събираш билки, меса от животни, разни руди и т.н. Диалози и кът сцени има почти изцяло ексклузивно в главната сюжетна линия. Която ни я сервират на парченца, които изискват определен левел. Например за да продължа историята в момента трябва да стана поне 8 левел. За да стана 8 левел трябва да гриндя ММО-то.

В общи линии това е цялата игра. Гриндиш, докато ти дойде следващото парченце от сюжета. Решенията ти нямат абсолютно никакви последствия.

Освен това играта е неоптимизирана без значение колко ти е high end системата. При включена теселация ти падат едни стабилни 20-30 кадъра. От BioWare потвърдиха, че играта има вероятно непоправим проблем в кода, който кара енжина да рендира много големи разстояния, което води до едни неприятни замръзвания, особено в Hinterlands.

В известна степен на нас, дето я пиратстваме ни върви и една идея по-добре, защото го няма Origin overlaya, който забавя доста играта. :lol:

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9514
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Thu Dec 18, 2014 11:51 pm

Никой не може да ме накара да си причиня такава тояга дори и кракната в месеца на Goblins and Gnomes :)

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9514
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Sat Dec 20, 2014 7:38 pm

Доказа се веднъж завинаги, че ако се прави sand box rpg с отворен свят сюжета почва да куца - няма как , явно и Biоware не успяха да се справят.

User avatar
Delegat
Aes Sedai
Posts: 1584
Joined: Mon Dec 25, 2006 7:53 pm

Post by Delegat » Mon Dec 22, 2014 10:19 am

Еми всъщност Обсидиан показаха как се прави с Fallout New Vegas, сега чакам да видя дали CD Project RED ще успеят да направят същото с The Witcher 3 :lol:

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests