Играно напоследък
Moderator: AlDim
Привърших The Evil Within. Много солидна игра, много трудна и в крайна сметка удовлетворителна, но ретрото е твърде ретро. Половината трудност идва от контролите в стил Resident Evil 4 (докато самата игра е в пъти по-трудна) и липсата на адекватен енджин, който да позволява нормална интерактивност с околната ти среда.
Иначе играта е като цяло RE4 в сетинг, който много му се иска да е Silent Hill, ама е твърде повърхностен за целта. И както обикновено, "каква е хавата" ни е оставено за DLC-та...
Иначе играта е като цяло RE4 в сетинг, който много му се иска да е Silent Hill, ама е твърде повърхностен за целта. И както обикновено, "каква е хавата" ни е оставено за DLC-та...
And you can't dance with a devil on your back...
Днес се сдобих с Halo: The Master Chief Collection, та ето малко първи впечатления:
- Halo: Anniversary просто средно-адекватен порт на версията за Xbox 360. Визията е същата, но с 60 кадъра геймплей и 1080p. Уви, тия 60 кадъра не се получават в голяма част от играта.
- Halo 2: Anniversary е съвсем друго нещо! Визията е далеч по-добра от първото Anniversary и добавените кътсцени са невероятни. Звукът също е получил доволен ъпгрейд.
- Винаги съм смятал, че визията на Halo 3 беше посредствена най-вече заради ниската разделителна и пълната липса на AA. С 60 кадъра и 1080p и перфектно AA е съвсем друго нещо.
- Halo 4 беше от най-красивите игри за Xbox 360 и версията на Xbox One изглежда на нивото на който и да е некст-джен шуутър. Е, геймплеят си е доста дръвце, но все пак портът си струва, за да поплакнем малко очи.
- Halo: Anniversary просто средно-адекватен порт на версията за Xbox 360. Визията е същата, но с 60 кадъра геймплей и 1080p. Уви, тия 60 кадъра не се получават в голяма част от играта.
- Halo 2: Anniversary е съвсем друго нещо! Визията е далеч по-добра от първото Anniversary и добавените кътсцени са невероятни. Звукът също е получил доволен ъпгрейд.
- Винаги съм смятал, че визията на Halo 3 беше посредствена най-вече заради ниската разделителна и пълната липса на AA. С 60 кадъра и 1080p и перфектно AA е съвсем друго нещо.
- Halo 4 беше от най-красивите игри за Xbox 360 и версията на Xbox One изглежда на нивото на който и да е некст-джен шуутър. Е, геймплеят си е доста дръвце, но все пак портът си струва, за да поплакнем малко очи.
Продължавам да цъкам Halo. Минах за пореден път първата част, приключих и с втората и съм на около 2/3 на 3.
Halo 2 е невероятна игра, но всеки път ме оцъкля с абсурдно никаквия й край. Това дори не е клиф хенгър, а просто едно голямо нищо. Но как да е, новата визия е жестока и прави тази класика още по-приятна за преиграване. Ориентацията е далеч по-лесна благодарение на новото осветление и сенките, враговете също се различават много по-ясно.
Halo 3 обаче е с не особено впечатляващ сингъл. Настрана от подобреното управление на превозни средства и мащабните битки в открити пространства, играта доста по-безинтересна откъм история и повтаря много стари идеи. Откъм визия някои нива продължават да са доста грозни дори с вдигнатата разделителна. Сенките са слаби, осветлението също.
Halo 2 е невероятна игра, но всеки път ме оцъкля с абсурдно никаквия й край. Това дори не е клиф хенгър, а просто едно голямо нищо. Но как да е, новата визия е жестока и прави тази класика още по-приятна за преиграване. Ориентацията е далеч по-лесна благодарение на новото осветление и сенките, враговете също се различават много по-ясно.
Halo 3 обаче е с не особено впечатляващ сингъл. Настрана от подобреното управление на превозни средства и мащабните битки в открити пространства, играта доста по-безинтересна откъм история и повтаря много стари идеи. Откъм визия някои нива продължават да са доста грозни дори с вдигнатата разделителна. Сенките са слаби, осветлението също.
Превъртях Brutal Legend и ми е мъчно, че в момента в Double Fine нещата не вървят. Тези хора заслужават да са успели в живота.
След което започвам Remember Me. Засега е доста приятна, но след Dreamfall Chapters атмосферата малко ми куца. Ето затова игрите трябва да се играят като им е времето, ама кой ти има време за това.
След което започвам Remember Me. Засега е доста приятна, но след Dreamfall Chapters атмосферата малко ми куца. Ето затова игрите трябва да се играят като им е времето, ама кой ти има време за това.
There are no rules! I'm gonna get you!
- penzata
- Forsaken
- Posts: 2891
- Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
- Location: between the planescapes
- Contact:
Гениите като Шафър кучета ги яли. Евалата на този човек, че въпреки всичко се опитва да прави Игри.Martix wrote:Превъртях Brutal Legend и ми е мъчно, че в момента в Double Fine нещата не вървят. Тези хора заслужават да са успели в живота.

Още чакам втория акт на Broken Age и Grim Fandango-то:) и едно по-смислено бъдеще.
The hardest battles are fought in the mind.
Що да не вървят? Изкарват достатъчно пари, за да правят уникални игри както си искат без някой да им виси постоянно над главите, да ги ограничава и да им държи сметка, размахвайки яки пачки заплашително. Това е много по-добър вариант от ААА модела на EA, Activision, Ubisoft и т.н., на който робуват хиляди девелъпъри.Martix wrote:Превъртях Brutal Legend и ми е мъчно, че в момента в Double Fine нещата не вървят. Тези хора заслужават да са успели в живота.
В момента с нетърпение чакам да излязат втората част на Broken Age (стискам палци да успеят до края на годината) и Massive Chalice.
Наскоро попаднах на тая новина:
http://www.ign.com/articles/2014/11/22/ ... ouble-fine
А и сегашните им игри са далеч от блясъка на all-in проекти като Psychonauts и Brutal Legend.
Чак започвам да си мисля, че Тимича е станал бизнесмен.
http://www.ign.com/articles/2014/11/22/ ... ouble-fine
А и сегашните им игри са далеч от блясъка на all-in проекти като Psychonauts и Brutal Legend.
Чак започвам да си мисля, че Тимича е станал бизнесмен.

There are no rules! I'm gonna get you!
Rome 2 беше ужасен бъгав недовършен и недомислен шит миналата година, но след безброй патчове и ново издание, играта всъщност е страхотна! Все още има малко по-малко характер от Rome: Total War, но вече обективно е по-добра в повечето отношения. От всичко май най-много ми липсва музиката обаче, в първата игра беше далеч по-надъхваща.
- penzata
- Forsaken
- Posts: 2891
- Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
- Location: between the planescapes
- Contact:
Dark Souls: Prepare to die edition
Колкото повече умирам, толкова повече се зарибявам по играта и... пак умирам. Няма друга такава игра (е, има, двойката, де:)). Ще се лее смърт, но ще упорствам с моя thief и ще блъскам напред, и ще умирам, и умирам. Играта е умопомрачаваща.
Колкото повече умирам, толкова повече се зарибявам по играта и... пак умирам. Няма друга такава игра (е, има, двойката, де:)). Ще се лее смърт, но ще упорствам с моя thief и ще блъскам напред, и ще умирам, и умирам. Играта е умопомрачаваща.

The hardest battles are fought in the mind.
Кракнаха най-сетне DA:I и рекох да я пробвам, и О ЧУДО тя смърди!
Dragon Age:Origins бе игрица с приятен тактически геймпле, Dragon Age 2 бе игрица с приятен екшън геймплей, а Dragon Age:Inquisition е игра с нито едно от двете. Геймплеят се състои в натискането на едно копче за удар, понеже няма ауто атак, и няколко допълнителни скила. Но в сравнение с DA2, битките са бавни и се изрязяват в мачкане на R/Left Click и каквито там скилове имаш на cooldown. Поне в DA2 играта бе балансирана около бързи и експлозивни битки. Тук битките са какафония, има някаква странна aggro система, заради която гадините шават като луди из бойното поле и половината битка се състои в тяхното гонене.
Тактическата камера е почти напълно безполезна заради ужасния zoom, таргетинга на гадините е ужасен. Ако без да искаш цъкнеш върху гадинка с левия бутон на мишката, героя ти замахва само към нея, нищо че си тръгнал в тотално друга посока, натиснеш ли бутона за удар, обръщаш се и замахваш във въздуха. Ако не си маркирал гадинка пък в действие влиза някаква друга полуавтоматична таргетинг система, която през половината време ти сменя целите и те кара отново да замахваш там, където не искаш. Не помага и факта, че меле ударите имат много малък обхват, дори тези с големи двуръки оръжия.
Range класовете са още по-симплистични за игра. През цялото време се блъска с обикновения удар, защото магиите/скиловете са на cooldown. Започва битка, изреждаш си репертоара и нормал хитваш, докато ти изтекат cooldowns.
90% от играта е MMO без почти никакви диалози. Търчиш и събираш билки, меса от животни, разни руди и т.н. Диалози и кът сцени има почти изцяло ексклузивно в главната сюжетна линия. Която ни я сервират на парченца, които изискват определен левел. Например за да продължа историята в момента трябва да стана поне 8 левел. За да стана 8 левел трябва да гриндя ММО-то.
В общи линии това е цялата игра. Гриндиш, докато ти дойде следващото парченце от сюжета. Решенията ти нямат абсолютно никакви последствия.
Освен това играта е неоптимизирана без значение колко ти е high end системата. При включена теселация ти падат едни стабилни 20-30 кадъра. От BioWare потвърдиха, че играта има вероятно непоправим проблем в кода, който кара енжина да рендира много големи разстояния, което води до едни неприятни замръзвания, особено в Hinterlands.
В известна степен на нас, дето я пиратстваме ни върви и една идея по-добре, защото го няма Origin overlaya, който забавя доста играта.
Dragon Age:Origins бе игрица с приятен тактически геймпле, Dragon Age 2 бе игрица с приятен екшън геймплей, а Dragon Age:Inquisition е игра с нито едно от двете. Геймплеят се състои в натискането на едно копче за удар, понеже няма ауто атак, и няколко допълнителни скила. Но в сравнение с DA2, битките са бавни и се изрязяват в мачкане на R/Left Click и каквито там скилове имаш на cooldown. Поне в DA2 играта бе балансирана около бързи и експлозивни битки. Тук битките са какафония, има някаква странна aggro система, заради която гадините шават като луди из бойното поле и половината битка се състои в тяхното гонене.
Тактическата камера е почти напълно безполезна заради ужасния zoom, таргетинга на гадините е ужасен. Ако без да искаш цъкнеш върху гадинка с левия бутон на мишката, героя ти замахва само към нея, нищо че си тръгнал в тотално друга посока, натиснеш ли бутона за удар, обръщаш се и замахваш във въздуха. Ако не си маркирал гадинка пък в действие влиза някаква друга полуавтоматична таргетинг система, която през половината време ти сменя целите и те кара отново да замахваш там, където не искаш. Не помага и факта, че меле ударите имат много малък обхват, дори тези с големи двуръки оръжия.
Range класовете са още по-симплистични за игра. През цялото време се блъска с обикновения удар, защото магиите/скиловете са на cooldown. Започва битка, изреждаш си репертоара и нормал хитваш, докато ти изтекат cooldowns.
90% от играта е MMO без почти никакви диалози. Търчиш и събираш билки, меса от животни, разни руди и т.н. Диалози и кът сцени има почти изцяло ексклузивно в главната сюжетна линия. Която ни я сервират на парченца, които изискват определен левел. Например за да продължа историята в момента трябва да стана поне 8 левел. За да стана 8 левел трябва да гриндя ММО-то.
В общи линии това е цялата игра. Гриндиш, докато ти дойде следващото парченце от сюжета. Решенията ти нямат абсолютно никакви последствия.
Освен това играта е неоптимизирана без значение колко ти е high end системата. При включена теселация ти падат едни стабилни 20-30 кадъра. От BioWare потвърдиха, че играта има вероятно непоправим проблем в кода, който кара енжина да рендира много големи разстояния, което води до едни неприятни замръзвания, особено в Hinterlands.
В известна степен на нас, дето я пиратстваме ни върви и една идея по-добре, защото го няма Origin overlaya, който забавя доста играта.

- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests