Page 137 of 173
Posted: Mon Jan 07, 2013 10:48 pm
by RRSunknown
Е за какво в rogue like игра ще ползваш сейвгейм, освен да лъжеш по-интернет и да се тупаш в гърдите че си постигнал нещо. То целия смисъл на този тип игри че всяка игра ти е уникална и се играе сама за себе си отначало.
Posted: Mon Jan 07, 2013 11:00 pm
by Gribo
Последният кораб не се отключва със скил, а с огромна доза късмет... и разбираш дали ти е провървяло след около час игра (имам доста часове в играта, минавал съм я на нормал със всеки тип кораб, а с някои, с които ми е по-приятна играта - по доста пъти, а съм изпълвал условията за отключване на въпросния кораб два пъти). И не е въпрос за тупане в гърдите, защото различните кораби предлагат различен геймплей - а ако не можеш да отключиш някой кораб, защото не ти е провървяло изключително много, се лишаваш от game content.
Posted: Mon Jan 07, 2013 11:08 pm
by RRSunknown
So ? Играеш игра зависеща от късмета, но искаш да докажеш, че правиш нещо.
Това е като да си запишеш сейв как правиш Роял флеш на покер .
Posted: Mon Jan 07, 2013 11:10 pm
by The Dragon
RRSunknown wrote:Е за какво в rogue like игра ще ползваш сейвгейм, освен да лъжеш по-интернет и да се тупаш в гърдите че си постигнал нещо. То целия смисъл на този тип игри че всяка игра ти е уникална и се играе сама за себе си отначало.
Защото ако не са перфектно балансирани като геймплей ... стават досадни. Тъпо е да загубиш 10 часа игра заради малоумно решение на дизайнерите или бъг.
Сейв системата е доста сериозно дизайнерско презизвикателство.
Posted: Mon Jan 07, 2013 11:19 pm
by RRSunknown
Ти и на тетрис ли така се сейваш ако не ти се падне дългото блокче на 20-тата минута?
Posted: Mon Jan 07, 2013 11:22 pm
by Gribo
RRSunknown wrote:So ? Играеш игра зависеща от късмета, но искаш да докажеш, че правиш нещо.
Това е като да си запишеш сейв как правиш Роял флеш на покер .
Защо трябва да искаш да доказваш каквото и да било... не можеш ли просто да искаш да играеш играта. Дори и да ти провърви, доказваш (на себе си обв.), че ... ти е провървяло. Някакси не е достатъчна мотивация да загубиш 10-20 часа циклене (тъй като зависи от късмета, може да не ти се налага да циклиш, разбира се, а да си го отключиш по случайност, както стана и при мен), за да си доставиш бонус 3-4 часа content (2-3 ръна с двата варианта на кораба, за който става дума). Плюс това ФТЛ не бих я нарекъл игра на късмета (не и ако знаеш какво правиш), така че не мисля, че сравнението ти с покер е удачно.
Posted: Mon Jan 07, 2013 11:26 pm
by RRSunknown
Какво да загубиш време в игра в която цялата концепция е просто да си губиш времето с рандъм ситуации.
Разбирам да имаше някакво клипче, бос финална история за награда и ти стоически и отчаяно да искаш да го минеш ама това е rouge like - безкрайна игра в която винаги умираш рано или късно.
Че ти направо си прасни един чийт да безмъртие и почвай да мачкаш да гледаш "съдържанието"
Не би я нарекъл игра на късмета - сериозно - игра в която всичко става на късмет и няма зададени път не я наричаш на късмет ?
Ти да не играеш някаква много специална версия с точно определени нива, противници и ситуации които може да заучиш и да преминеш?
Posted: Mon Jan 07, 2013 11:36 pm
by The Dragon
RRSunknown wrote:Ти и на тетрис ли така се сейваш ако не ти се падне дългото блокче на 20-тата минута?
И тетрис и майнсуипър изискват 0 умствена дейност. И добрите имплементации са псведорандъм - има толеранс в който могат да се получат ситуациите. Тетрис освен това има един soft enrage таймер който просто не можеш да го надскочиш, а мините дефиниран край. Дори с перфектен flow на тетрис идва един момент в който блоковете идват по бързо от човешките рефлекси и това е по дизайн.
Роглайковете са с доста по комплексни правила от тези игра и баланса всеки следващ енкаунтър да е от правилната трудност/вариант е труден.
http://www.nerfnow.com/comic/image/767
Когато видиш нещо подобно в игра си дотам.
Posted: Mon Jan 07, 2013 11:38 pm
by RRSunknown
Дотам си ти, аз си почвам нова игра в такива ситуации и не ми пука защото знам че играя да убия малко време за геймплей , не играя за сюжет или да видя фиксиран край, че да ми пука.
Аз играя заради самия процес на геймплей, който играе за стигане/постигане/ на нещо му се губи идеята като че ли .
Posted: Mon Jan 07, 2013 11:40 pm
by Gribo
Поне на мен, когато мина играта на нормал с някой кораб, доста ми се убива желанието да преигравам с него. Ако бях в ситуация да съм минал играта със всички кораби, без да съм отключил този, щеше да се окаже, че не мога да поиграя с него, без да отделя примерно 20 часа цъкане с кораби, с които ми е омръзнало да играя. Вместо да си губя времето въпросните Х часа, докато ми провърви, мога да реша, че въпросното дизайнерско решение на отключване на кораба с чист късмет не ми допада, това време мога да го използвам по по-приятен начин - и или си трия играта, или го отключвам с чийт и поигравам още малко.
Не бих я нарекъл игра на късмет... в началото, като цъках, не можех да я мина (да убия големия лошковец на 8мо ниво и да ми излязат credits), каквото и да правех, сега ако седна да цъкам я минавам почти всеки път. Да, има елементи на късмет, но за мен това не е игра на късмета - можеш и с доста кофти късмет да спечелиш, ако играеш правилно. Това последното не важи за 2-3 от 18те кораба, които са прекалено зле балансирани и просто трябва да ти провърви в първите няколко нива.
Posted: Wed Jan 23, 2013 7:11 pm
by Claymore
Мнения за Septerra Core? Гледам я че е 6 долара в GOG и се чудя дали да си я взема, след като си купя Адвент Райзинг.
Posted: Wed Jan 23, 2013 7:43 pm
by Yan
Claymore47_Fen wrote:Мнения за Septerra Core? Гледам я че е 6 долара в GOG и се чудя дали да си я взема, след като си купя Адвент Райзинг.
Доста приятна игра, особено ако си падаш по JRPG-та. Потрошил съм бая време на нея.
Posted: Thu Jan 24, 2013 12:06 am
by The Dragon
Скапано скапано скапано.
http://www.ign.com/articles/2013/01/23/ ... s-acquired
Значи CoH 2 е ок. Метро също като че ли е в безопасност. Убисофт да държат саут парк е кошмар, а обсидиан опредлено нямат нужда от още проблеми. Дарксайдърс бягха дотук, което е жалко защото и двете бяха умерено приятни игри.
Posted: Thu Jan 24, 2013 8:40 am
by AlDim
Мамка им, Vigil им бяха едно от трите най-добри студия... Не мога да повярвам, че никой не ги е купил. Мислех, че само те и Volition със сигурно ще оцелеят, ама де тоз късмет... Двата Darksiders-а продадоха сигурно към 3 милиона копия, но излиза, че дори това не е достатъчно.
Posted: Thu Jan 24, 2013 8:49 am
by Muad_Dib
Наистина жалко за Vigil, въпреки (според мен) силно разочароващата двойка, Darksiders-ите имаха доста дух, готина вселена и арт...Все някой някога може и да се реши да направи една тройка като купи правата, просто няма да е от този дивелепър, което не е непременно лошо, на фона на геймплейните "иновации" в двойката - може и по-добре да се справят...
Радвам се за Релик, нямаше как да останат без купувач всъщ
ност...Саут Парк - сериозно ХУ ГИВС А ФЪК е бати, все едно някой чака гениална игра там....
За Volition ми е през центъра, адски много ужавам първия и втория Сейнтс, но щеше да е интересно да знаем, че могат да правят и нещо по-различно от рипоф на ГТА....(и не, не броя старите Ред Факшъни, доста силно мех бяха).