Играно напоследък
Moderator: AlDim
За боевете на моторите имаше чийткодове, а останалото май се играеше като обикновен куест.
От един момент нататък играта беше прекалено линейна.
По-добре да го бяха направили на комикс или анимационен сериал.
Грим фандангото е голяма работа. (И ако някой може да ми обясни целият символизъм на стихотворението от където идва израза Grim Fandango - евала!)
До ден днешен си пускам OST-то.
От един момент нататък играта беше прекалено линейна.
По-добре да го бяха направили на комикс или анимационен сериал.
Грим фандангото е голяма работа. (И ако някой може да ми обясни целият символизъм на стихотворението от където идва израза Grim Fandango - евала!)
До ден днешен си пускам OST-то.
The coffee had been steadily growing more and more execrable for the space of three weeks, till at last it had ceased to be coffee altogether and had assumed the nature of mere discolored water — so this person said. He said it was so weak that it was transparent an inch in depth around the edge of the cup. As he approached the table one morning he saw the transparent edge — by means of his extraordinary vision long before he got to his seat. He went back and complained in a high-handed way to Capt. Duncan. He said the coffee was disgraceful. The Captain showed his. It seemed tolerably good. The incipient mutineer was more outraged than ever, then, at what he denounced as the partiality shown the captain’s table over the other tables in the ship. He flourished back and got his cup and set it down triumphantly, and said:
“Just try that mixture once, Captain Duncan.”
He smelt it — tasted it — smiled benignantly — then said:
“It is inferior — for coffee — but it is pretty fair tea.”
“Just try that mixture once, Captain Duncan.”
He smelt it — tasted it — smiled benignantly — then said:
“It is inferior — for coffee — but it is pretty fair tea.”
Starbound се очертава да ми е времегубка на годината 

„Ние можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че можем да правим всичко от нищо. ... За мен най-лошото в България е чудесното наслаждение, което тук имат хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.”
Пробвах няколко часа Far Cry 3 и съм предимно разочарован. Ван си кефи както може да се очаква, но историята с фрат дебила засега е ултра лейм и геймплеят е просто някакъв мега деривативен луут-фест с равни дози Assassin's Creed, Borderlands и Red Dead Redemption, но не е на нивото на нито една от тези игри. Визията е ОК, но нито има уникален стил (Borderlands), нито е технически връх (Black Flag). Ambient occlusion-а е толкова некадърно имплементиран, че прави всичко да изглежда неестествено. Честно казано 2-ката имаше по-добър вид...
Ще продължа да цъкам с надеждата, че нататъка нещата са по-добре, но поне засега Far Cry > Far Cry Instincts > Far Cry 2 = Far Cry 3.
Ще продължа да цъкам с надеждата, че нататъка нещата са по-добре, но поне засега Far Cry > Far Cry Instincts > Far Cry 2 = Far Cry 3.
Историята дотук:
"Аху, иху, ние сме двайсеинещо дебили, които правят екстремни глупости на някакъв остров" Камерата се отдалечава - лудият пират Ван всъщност показва на фрат дебила и брат му видеозапис от техен телефон. Двамата са пленници на пиратски остров. Големият брат на фрат дебила е военен и решава да бягат, демонстрирайки колко лесно се пречуква пират докато му биеш главата в бамбукова клетка. След пет минути снийкване фрат дебилът, който през цялото време се насира от страх, става свидетел как Ван и пиратите му пречукват големия брат. Ван все пак решава да пусне нещасникът да бяга, за да имаме яко преследване с кучета, калашници и фучащи хеликоптери.
Накрая някакъв странен тип спасява фрат дебила и когато нашият се събужда, установява че оня му е направил специална татуировка ("татау"). Щото с татуировките във Far Cry 3 научаваш нови скилове. Как? Ролева система, бро! Тъй като жалкият главен герой има голям потенциал в татуировките си, минаваме през бърз туториъл, където научаваме как да берем цветя, да колим животинки и да катерим радио кули, за да си отваряме части от картата в стил Assassin's Creed. След това фратбоя бива ънлийшнат като The One/спасителя/месията на веселите островни хора (с нож и пистолет) и всичките печени местни жители очакват от него да изтрепе пиратите като Джон Рамбо, въпреки че преди нито е боравил с ножа, нито с пистолета. Но с още някой-друг ТАТАУ и безценото си умение да Хвърля Камъни За Да Заблуждава Лошковци нашият е ГОТОФ да изнесе острова и изтреби пиратите с ефикасност, за която дори Ецио Аудиторе Да Фиренце и Едуард Кенуей биха му завидяли.
Или с други думи - Blood Dragon трябва да направи чудеса, за да е с по-дебилен сетинг и история. Доколкото чувам разликата е, че там това е била целта, та ще видим...
"Аху, иху, ние сме двайсеинещо дебили, които правят екстремни глупости на някакъв остров" Камерата се отдалечава - лудият пират Ван всъщност показва на фрат дебила и брат му видеозапис от техен телефон. Двамата са пленници на пиратски остров. Големият брат на фрат дебила е военен и решава да бягат, демонстрирайки колко лесно се пречуква пират докато му биеш главата в бамбукова клетка. След пет минути снийкване фрат дебилът, който през цялото време се насира от страх, става свидетел как Ван и пиратите му пречукват големия брат. Ван все пак решава да пусне нещасникът да бяга, за да имаме яко преследване с кучета, калашници и фучащи хеликоптери.
Накрая някакъв странен тип спасява фрат дебила и когато нашият се събужда, установява че оня му е направил специална татуировка ("татау"). Щото с татуировките във Far Cry 3 научаваш нови скилове. Как? Ролева система, бро! Тъй като жалкият главен герой има голям потенциал в татуировките си, минаваме през бърз туториъл, където научаваме как да берем цветя, да колим животинки и да катерим радио кули, за да си отваряме части от картата в стил Assassin's Creed. След това фратбоя бива ънлийшнат като The One/спасителя/месията на веселите островни хора (с нож и пистолет) и всичките печени местни жители очакват от него да изтрепе пиратите като Джон Рамбо, въпреки че преди нито е боравил с ножа, нито с пистолета. Но с още някой-друг ТАТАУ и безценото си умение да Хвърля Камъни За Да Заблуждава Лошковци нашият е ГОТОФ да изнесе острова и изтреби пиратите с ефикасност, за която дори Ецио Аудиторе Да Фиренце и Едуард Кенуей биха му завидяли.
Или с други думи - Blood Dragon трябва да направи чудеса, за да е с по-дебилен сетинг и история. Доколкото чувам разликата е, че там това е била целта, та ще видим...
О, да, историята е малоумна, освен това и маса расистка и ксенофобка, от това което съм чел. Имаше интервю със сценариста, в което се опитваше да обясни как не била, и всичко било субверсия, но се съмнявам. Единствената причина да си я взема е за геймплея, за който четох че е репететивен, но сравнително забавен. Ще видя.
Иначе, подхванах Shadow Warrior Classic Redux и доста яка. Не е Blood, но малоумните и стеретотипни ебавки и реплики ме кефят, а и на средна трудност е приятно трудна. Още по - яко е че графиката е леко полирана и има Стийм ачийвмънти. После ще подхвана римейка, който по всичко изглежда доста добър. Ако някой направи такъв римейк и на Блъд колко ще е яко...
А пирата не е ли Ваас? Или пак не съм разбрал.
Иначе, подхванах Shadow Warrior Classic Redux и доста яка. Не е Blood, но малоумните и стеретотипни ебавки и реплики ме кефят, а и на средна трудност е приятно трудна. Още по - яко е че графиката е леко полирана и има Стийм ачийвмънти. После ще подхвана римейка, който по всичко изглежда доста добър. Ако някой направи такъв римейк и на Блъд колко ще е яко...
А пирата не е ли Ваас? Или пак не съм разбрал.
What's a goon to a goblin? What's a shooter to a shotta?
I can boom shakalaka your medulla oblongata
I can boom shakalaka your medulla oblongata
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Да де, Вас се казва. Май бед.
Ако просто бяха взели Far Cry 2 и бяха вкарали характера на Far Cry 1, щяхме да имаме невероятно заглавие. Вместо това имаме един огромен "me too" сендбокс.
RRS, т'ва е MMO колкото Skyrim. Само че ако го сложим до Skyrim изглежда доста нелепо. По-скоро мяза на Just Cause минус абсурдните каскади и повечето чист фън.
Причината въобще да обръщам внимание на историята е защото просто не мога да намеря какво да харесам в тази игра. Основната история е зле, дотук персонажите без Вас и донякъде стандартния друсан Доктор са зле, ролевата система е малоумна, страничните занимания са много, но са прекалено нагъсто и като цяло са безинтересни и еднообразни, шуутването и снийкването са долу-горе прилични, но не впечатляват с нищо... Дотук надрусването с гъби в някаква пещера беше единствените 5 минути, които наистина ме забавляваха.
Edit: Искам да направя малка демонстрация на визията на Far Cry 3 с абсолютно всичко на макс. Ако речете, че съм се старал кой знае колко да подбирам, всъщност тия скрийнове ги събрах за около минута моткане:
Блума има тежката дума (държа да отбележа, че въобще не се бях прицелил в слънцето и че дори да се обърна в другата посока, резултатът е същия):

Детайлна геометрия:

Ambient occlusion от КЛАСА:

Текстури от 2012-та:

Проблемът е, че тоя геймплей е деривативен сендбокс, който вече е правен по-добре в други заглавия. Яко заминава immersion-а в джунглестия сетинг, когато на всеки 15 секунди попадаш на поредното странично занимание или collectable. Това може да работи в други заглавия (Borderlands например), но тук просто не става.Единствената причина да си я взема е за геймплея, за който четох че е репететивен, но сравнително забавен.
Ако просто бяха взели Far Cry 2 и бяха вкарали характера на Far Cry 1, щяхме да имаме невероятно заглавие. Вместо това имаме един огромен "me too" сендбокс.
RRS, т'ва е MMO колкото Skyrim. Само че ако го сложим до Skyrim изглежда доста нелепо. По-скоро мяза на Just Cause минус абсурдните каскади и повечето чист фън.
Причината въобще да обръщам внимание на историята е защото просто не мога да намеря какво да харесам в тази игра. Основната история е зле, дотук персонажите без Вас и донякъде стандартния друсан Доктор са зле, ролевата система е малоумна, страничните занимания са много, но са прекалено нагъсто и като цяло са безинтересни и еднообразни, шуутването и снийкването са долу-горе прилични, но не впечатляват с нищо... Дотук надрусването с гъби в някаква пещера беше единствените 5 минути, които наистина ме забавляваха.
Edit: Искам да направя малка демонстрация на визията на Far Cry 3 с абсолютно всичко на макс. Ако речете, че съм се старал кой знае колко да подбирам, всъщност тия скрийнове ги събрах за около минута моткане:
Блума има тежката дума (държа да отбележа, че въобще не се бях прицелил в слънцето и че дори да се обърна в другата посока, резултатът е същия):

Детайлна геометрия:

Ambient occlusion от КЛАСА:

Текстури от 2012-та:

Зарибих се последните седмици по една браузър choose your adventure игричка - Fallen London. Препоръчвам - има брутална new weird атмосфера, шокиращо кадърен writing и доста интересни хрумки, които разнообразяват иначе никаквия геймплей. Например в момента умрях, и ме пренесе на границата между живота и смъртта, където се опитвам да си припомня възможно най-много от живота си, за да ми се размине, като междувременно играя шах с лодкаря на душите 
Може да драсна едно ревю тея дни, заслужава си, като времегубка.

Може да драсна едно ревю тея дни, заслужава си, като времегубка.
There are no rules! I'm gonna get you!
Мечките, тигрите и подобните зверове във Far Cry 3 са някакви терминатори. Два пълнителя с калашник в главата и продължават да налитат. Дори в прасетата трябва да си изпразниш пълнителя. Май само яростните птици умират долу-горе лесно.
Или с други думи - фауната във Far Cry 3 е най-безумната, която съм виждал досега. Red Dead Redemption и Assassin's Creed 3/4 имат далеч по-добри системи за лов.
Дотук играта ми се върти около седмичка в най-добрия случай. Играе се, но не впечатлява с нищо освен паленето на плантации с канабис.
Или с други думи - фауната във Far Cry 3 е най-безумната, която съм виждал досега. Red Dead Redemption и Assassin's Creed 3/4 имат далеч по-добри системи за лов.
Дотук играта ми се върти около седмичка в най-добрия случай. Играе се, но не впечатлява с нищо освен паленето на плантации с канабис.
Искам Окулус Рифт със обонятелна стимулация и ще я цъкам.AlDim wrote:
Дотук играта ми се върти около седмичка в най-добрия случай. Играе се, но не впечатлява с нищо освен паленето на плантации с канабис.

Иначе, яко забозих по Mass Effect. Няколко дена вече си лягам в 5.


What's a goon to a goblin? What's a shooter to a shotta?
I can boom shakalaka your medulla oblongata
I can boom shakalaka your medulla oblongata
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests