Page 14 of 173
Posted: Thu Jun 26, 2008 1:53 pm
by Delegat
Лолз

Това малко ми намирисва на изкуствено увеличаване на общото игрално време на играта

Posted: Thu Jun 26, 2008 1:54 pm
by Roland
Lameass excuse for crappy gameplay detected

Posted: Thu Jun 26, 2008 2:03 pm
by Scourge
да де, гроздето е кисело.

Posted: Thu Jun 26, 2008 2:10 pm
by Roland
In what conceivable way could it ever be with ME?!
Може би щото моите игри, дето аз ги дивелъпвам, не се продават толкоз добре ли, що ли

Posted: Thu Jun 26, 2008 2:15 pm
by Scourge
предложение:
ти намираш начин да изиграеш играта, като предварително се запознаеш долу-горе с лорето (примерно от комиксите).
после, ако кажеш, че не става, аз публично си признавам, че нищо не разбирам по отношение кое на кой би харесало.
в противен случай ти си признаваш, че говориш наизуст.
fair bet?

Posted: Thu Jun 26, 2008 2:26 pm
by Roland
Куд би. Но съм малко алергичен към японски псевдофилософски шайт, така че рискуваш много

Posted: Thu Jun 26, 2008 2:33 pm
by Scourge
то и аз не понасям аниме, ама тва по никакъв начин не ме спира да се кефя на мгс. който по душа си е аниме, нищо че по визуален стил не е.

пък и мгс е много повече постмодернистичен омлет от типажи и клъвнати оттук-оттам идеи, отколкото кофа проповеди. не че няма и такива, но са дреболия на фона на останалото.
Posted: Thu Jun 26, 2008 2:34 pm
by AlDim
Scourge wrote:просто човек трябва да е настроен за фюжън между игра и кино, и всичко си идва на мястото.
О, не. Игра и латиноамериканска сапунка.
Posted: Thu Jun 26, 2008 2:41 pm
by Scourge
ся ако кажеш, че акиба + мерил shootout в акт 5 не си е чист холивуд, ще излъжеш.
целият акт 5 си е в кинотрадиция. сапунката е предимно между 2 и 3 + малко в 3.

Posted: Thu Jun 26, 2008 6:00 pm
by AlDim
Добре, нека го кажем така - Metal Gear Solid има-няма 5 часа геймплей, 10-15 часа долнопробна сапунка и, да речем, 1 час по-кефещи, макар и доста чийзи, кътсцени. Ако по долнопробната сапунка беше поработил някой, който може да пише като хората, и въобще беше играла ножицата, сигурно би излязло нещо наистина добро.
Metal Gear Solid е типичен пример за материал, писан от човек, който СИ МИСЛИ, че може да пише (и, най-отчайващото - много хора МУ ВЯРВАТ), но всъщност издиша много сериозно. Ако сюжетът беше написан с качеството и интелектуалното покритие на Ghost in the Shell: Stand Alone Complex, и 20 часа кътсцени щяха да са ми малко.
Като говориш за Холивуд - там режисьорите знаят кога трябва да режат, като в повечето случаи това се отразява много здравословно на филмите и пейсинга им и дори от долнопробен сценарий могат да направят нещо приятно за гледане.
Posted: Thu Jun 26, 2008 6:04 pm
by RRSunknown
AlDim wrote:Добре, нека го кажем така - Metal Gear Solid има-няма 5 часа геймплей.
Сериозен ли си? само 5 часа геймплей - има 16 битови игри с повече геймплей.
Много ще ми е интересно на мен някой да спонсорира Коджима да направи истински филм и да видим как ще му го оценят кинокритиците.
Posted: Thu Jun 26, 2008 6:29 pm
by Scourge
има ачийвмънт за минаване под 5 часа.
първо минаване е 10-20 часа (без кътсцени) според подхода и нивото на трудност.
тва за 11-16 часа кътсцени е силно преувеличение, естествено.

Posted: Thu Jun 26, 2008 10:39 pm
by Roland
ЗАЩО, прочее, пишете в ДВЕ теми за една игра?
Posted: Fri Jun 27, 2008 5:15 am
by AlDim
Scourge wrote:има ачийвмънт за минаване под 5 часа.
първо минаване е 10-20 часа (без кътсцени) според подхода и нивото на трудност.
тва за 11-16 часа кътсцени е силно преувеличение, естествено.

Абс безумно е да изкараш 20, че дори и 10 часа, освен ако не снийкваш дет шит като охлюв за идеята. То цялата игра заедно с кътсцените е около 20 часа.
Основната геймплейна част вече е зад гърба ми, а дори в нея беше 2:1 в полза на кътсцените.
Бтв аз не броя кодек разговорите за геймплей.
Posted: Fri Jun 27, 2008 1:22 pm
by Scourge
кодек разговорите са много малко (особено на фона на предните игри).
моят естимейт е около 6 часа кътсцени.
финалният ми сейв (след кредитсите) е 25:05:05
най-бързото първо минаване наоколо е 18:08:XX.
най-бавното 28:XX:XX.
и много ясно че снийкваш навсякъде
