През 1995 година отново на "Интерлагос" при подобен проблем с горивото на Бенетон и на Уилямс двата отбора бяха наказани с лишаване от спечелените точки за класирането при конструкторите, но пилотите им запазиха позициите си в подреждането от състезанието.
Formula 1
Moderator: Moridin
I like rusty spoons....
I like to touch them...
It's almost orgasmic...
I like to touch them...
It's almost orgasmic...
Следейки настроенията започнах да се успокоявам малко. След всичките подаръчета ФИА трудно ще посмеят да правят още.
И Хамилтън си казва, че не ще, ама той лицемерничи. Ако му почукат на вратата и му подадат титлата, той ще се огледа смутено, но ще се засили да си я зарови в задния двор! А на бас!
Та... залагам, че няма да посмеят.
И другото интересно... от интервю с Алонсо:
Сега е ред на мениджъра му да го измъкне от Макларън без бой и да го метне при чичо Бриаторе, че ако продължават ще взема да му стана фенка от чисто състрадание. Нищо, че е черен и грозен.

И Хамилтън си казва, че не ще, ама той лицемерничи. Ако му почукат на вратата и му подадат титлата, той ще се огледа смутено, но ще се засили да си я зарови в задния двор! А на бас!

Та... залагам, че няма да посмеят.



И другото интересно... от интервю с Алонсо:
Това на Рон Денис съм го пропуснала - "че те не се състезавали срещу Райконен, а срещу него". Кхъм! Там стана една много мътна и кървава!McLaren lost the championship probably because of some of the decisions they took, especially in the second half of the season. It's no secret that they haven't helped me a lot.
What my team boss stated in China, saying that they weren't racing against Raikkonen but against me, was a declaration of intent. So McLaren did their part in losing the title, but also Ferrari did a better job than the rest.
Сега е ред на мениджъра му да го измъкне от Макларън без бой и да го метне при чичо Бриаторе, че ако продължават ще взема да му стана фенка от чисто състрадание. Нищо, че е черен и грозен.

(\ /)
(X.x)
(> <)
Reality is an obstacte to halllucination.
(X.x)
(> <)
Reality is an obstacte to halllucination.



Що ти да не си фенка на Кими само защото е рус и синеок




Оня ден една ми вкара същия филм...само че каза "Аз пък съм фенка на Ралф Шумахер". Питам я същото....Защо? Защото е рус и синеок ли? или защото кара "феноменално" Мноо сте ми интересни.....
Ако Алонсо е черен и грозен ....какво да кажем за Хами




О, това за "черен и грозен" е лафче, което по-скоро значи, че е зъл и подмолен... или просто подъл. Всичко е на бъзик. Визуално няма никаква връзка. Външноста на пилота може да накара главно някоя тинейджърка да се лепне на Формула 1.
Няколко са моите причини да съм фенка точно на Кими, но основно е стила му на каране и поведение и всичките проблеми с колата, които толкова пъти са му проваляли преследването на титлата. Преди това бях фенка на Шумахер (и още съм, реално погледнато). Просто лекотата, с която си спечели някои от титлите ме накараха да сменя предпочитанията. Реших, че той няма нужда от кой знае каква подкрепа... Разбира се, миналата година имаше и пак бях от тези, които най-силно стискаха палци да спечели, въпреки че нямаше твърде силна нужда от 8-ма титла, за да докаже, че е най-великия. Не мисля, че Райконен ще го настигне. Той не е толкова отдаден на спорта.
Няколко са моите причини да съм фенка точно на Кими, но основно е стила му на каране и поведение и всичките проблеми с колата, които толкова пъти са му проваляли преследването на титлата. Преди това бях фенка на Шумахер (и още съм, реално погледнато). Просто лекотата, с която си спечели някои от титлите ме накараха да сменя предпочитанията. Реших, че той няма нужда от кой знае каква подкрепа... Разбира се, миналата година имаше и пак бях от тези, които най-силно стискаха палци да спечели, въпреки че нямаше твърде силна нужда от 8-ма титла, за да докаже, че е най-великия. Не мисля, че Райконен ще го настигне. Той не е толкова отдаден на спорта.
(\ /)
(X.x)
(> <)
Reality is an obstacte to halllucination.
(X.x)
(> <)
Reality is an obstacte to halllucination.
Има различни гледни точки по въпроса, но наистина, във ФИА от няколко години се опитват да намалят парите, които влагат отборите в развитието на болида за всяко едно състезание и всяка една година, за да могат по-малките отбори да не изостават твърде в развитието си, спрямо големите (и богатите съответно), само защото не могат да си позволят да похарчат толкова средтсва. От там е и ограничението на комплектите гуми за състезания, тестове и квалификации, намаляване на броя тестове за година, правилото да се използва един двигател в продължение на 2 състезания, а също и миналогодишната забрана за смяна на гуми в състезание, само по изключение позволяваха смяна при определени обстоятелства. Сигурно има и още, но не ми се зацикля над тях.



(\ /)
(X.x)
(> <)
Reality is an obstacte to halllucination.
(X.x)
(> <)
Reality is an obstacte to halllucination.
- BaYa
- Forsaken
- Posts: 3002
- Joined: Thu Jul 27, 2006 10:20 pm
- Location: На топличко, във въображението ми!
- Contact:
В интерес на истината, и аз съм по-съгласна с Дафи. Може пък така да се променят малко нещата. И Ф1 да не е чааак толкова елитарски спорт. Така или иначе няма много гламур в това да преебаваш я колега, я останалите отбори. И всичко се дължи, от части, на камарат пари които влага всеки отбор.
Luxury is a matter of having options!!!
Не е по-богат който има повече, а който се нуждае от по-малко!
¡Hagas lo que hagas - la cagas!!
Не е по-богат който има повече, а който се нуждае от по-малко!
¡Hagas lo que hagas - la cagas!!
Нека да поясня, защото не казах всичко, което мислех по въпроса. Аз лично съм за ограничение в бюджетите на отборите, защото наистина положението се изроди доста, и от години има на практика не повече от три отбора, понякога само дава, които се борят за титлите при конструкторите и пилотите. От доста време се говори за таван на разходите, и според мен идеята е добра, която ще има полза и за автомобилната промишленост. По-точно, ограничението в бюджетите ще принуди техническия екип да стане по-изобретателен, което в дългосрочен план може да доведе до полезни нововъведения за сектора. В крайна сметка, това е една от първоначалните и все още важни цели на това състезание, иначе е прекалено скъпо за да служи само като реклама.
По тази причина смятам решението да се блокира изкуствено разработката на нови двигатели за глупаво. В крайна сметка, това означава запазване на статуквото. Наистина, големите и богати отбори няма да могат да дръпнат повече, но и по-малките няма да ги настигнат. Какъв е симисълът тогава? Разбирам, че обществеността се интересува най-вече от състезанието при пилотите, но то не би било възможно без огромната работа, която се върши от техническия екип всяка година. Ако тази забрана бъде въведена, това пак ще създаде атмосфера за измама, тъй като съм сигурен, че поне един отбор ще се опита да пробута подобрения, замаскирани по някакъв начин.
В обобщение, според мен не бива състезанието да се лишава от творческата му част, която дори и да не се вижда наяве, е всъщност незаменима. Освен това, такава забрана ще превърне техниците в прост обслужващ персонал, което изобщо няма да е стимулиращо като кариера. Това поне е моето мнение, няма смисъл това състезание да стане конкуренция между пилоти и обслужващ персонал.
По тази причина смятам решението да се блокира изкуствено разработката на нови двигатели за глупаво. В крайна сметка, това означава запазване на статуквото. Наистина, големите и богати отбори няма да могат да дръпнат повече, но и по-малките няма да ги настигнат. Какъв е симисълът тогава? Разбирам, че обществеността се интересува най-вече от състезанието при пилотите, но то не би било възможно без огромната работа, която се върши от техническия екип всяка година. Ако тази забрана бъде въведена, това пак ще създаде атмосфера за измама, тъй като съм сигурен, че поне един отбор ще се опита да пробута подобрения, замаскирани по някакъв начин.
В обобщение, според мен не бива състезанието да се лишава от творческата му част, която дори и да не се вижда наяве, е всъщност незаменима. Освен това, такава забрана ще превърне техниците в прост обслужващ персонал, което изобщо няма да е стимулиращо като кариера. Това поне е моето мнение, няма смисъл това състезание да стане конкуренция между пилоти и обслужващ персонал.
This signature is not yet rated
Имаш право, но пак зависи. А и аз не съм казала, че изцяло го подкрепям. Има и плюсове и минуси едно такова решение.
В болидите има много неща, по които се работи, освен двигателите. Това по-скоро ще накара техническите екипи по разработката на болида да вложат старанието, изобретателността и въображението си във всичко останало и може да стане доста интересно.
От една страна развитието на всички онези останали компоненти ще доведе до някои висини, но... от друга - до много скандали за възможността тези компоненти да се разминават леко с приетите критерии - дължина на спойлери, височина на шаси, разни там обеми и тежест на съответни елементи... Разбира се, и досега достатъчно сме били свидетели на едни такива спорове, водещи до разследвания от ФИА, но вероятно ще бъдат малко позасилени.
И... втрото ми колебание е, че не точно това е най-правилния път, защото Макларън и Ферари (особено първия, разполагащ с най-скъпия завод в света) отново ще имат предимство, точно от гледна точка на повечето срества, които ще вложат в разработката на всичко останало, включително и аеродинамиката.
Така че, хем искам да видя до какво би довело едно такова принудително спиране на развитието на двигателите, хем леееееко се съмнявам, че това ще им реши проблема с "неравнопоставеността".
Досегашните крачки бяха по-правилни и според мен постигнаха малък ефект, изчерпващ се не толкова с по-голяма конкуренция напред, а в по-малко изоставане на по-задните отбори. Така де... не изостават с по 3-4 обиколки накрая на състезание, а с по 2 и тук там повече (направо да се чудиш как може пилот да има желание да кара, въпреки че се движи на последно място и то с 4 обиколки след останалите, и знаейки, че него няма да го пуснат да си ги навакса, ако има късмет да излезе кола на сигурността, както един друг пилот). И другия постигнат резултат - по-малко разоряване на отбори поне за тестове и гуми.
Замразяването на двигателите наистина е малко по-встрани от най-правилната стратегия, но ако се замислим реално, няма кой знае колко варианти. В стремежа да постигнат цели направиха и доста глупости, от които забраната за смяна на гуми, която поради масово недоволство и ниски резултати, изживя само един сезон. В този ред на мисли и като сравнение с точно това решение, замразяването на двигателите не може да е чак толкова неправилна крачка.
Та, в обобщение, има и плюсове и минуси, но главната ми идея е, че има достатъчно голямо пространство за творчество и вероятно развитието на двигателите не заема толкова огромен процент от него. И може би, макар и да не съм запозната в детайли, ще излезе по-евтино да се положат усилията там и да има достатъчно резултати. Или... отново да няма големи резултати, но поне да се спестят още малко пари.
В болидите има много неща, по които се работи, освен двигателите. Това по-скоро ще накара техническите екипи по разработката на болида да вложат старанието, изобретателността и въображението си във всичко останало и може да стане доста интересно.

От една страна развитието на всички онези останали компоненти ще доведе до някои висини, но... от друга - до много скандали за възможността тези компоненти да се разминават леко с приетите критерии - дължина на спойлери, височина на шаси, разни там обеми и тежест на съответни елементи... Разбира се, и досега достатъчно сме били свидетели на едни такива спорове, водещи до разследвания от ФИА, но вероятно ще бъдат малко позасилени.
И... втрото ми колебание е, че не точно това е най-правилния път, защото Макларън и Ферари (особено първия, разполагащ с най-скъпия завод в света) отново ще имат предимство, точно от гледна точка на повечето срества, които ще вложат в разработката на всичко останало, включително и аеродинамиката.
Така че, хем искам да видя до какво би довело едно такова принудително спиране на развитието на двигателите, хем леееееко се съмнявам, че това ще им реши проблема с "неравнопоставеността".
Досегашните крачки бяха по-правилни и според мен постигнаха малък ефект, изчерпващ се не толкова с по-голяма конкуренция напред, а в по-малко изоставане на по-задните отбори. Така де... не изостават с по 3-4 обиколки накрая на състезание, а с по 2 и тук там повече (направо да се чудиш как може пилот да има желание да кара, въпреки че се движи на последно място и то с 4 обиколки след останалите, и знаейки, че него няма да го пуснат да си ги навакса, ако има късмет да излезе кола на сигурността, както един друг пилот). И другия постигнат резултат - по-малко разоряване на отбори поне за тестове и гуми.
Замразяването на двигателите наистина е малко по-встрани от най-правилната стратегия, но ако се замислим реално, няма кой знае колко варианти. В стремежа да постигнат цели направиха и доста глупости, от които забраната за смяна на гуми, която поради масово недоволство и ниски резултати, изживя само един сезон. В този ред на мисли и като сравнение с точно това решение, замразяването на двигателите не може да е чак толкова неправилна крачка.
Та, в обобщение, има и плюсове и минуси, но главната ми идея е, че има достатъчно голямо пространство за творчество и вероятно развитието на двигателите не заема толкова огромен процент от него. И може би, макар и да не съм запозната в детайли, ще излезе по-евтино да се положат усилията там и да има достатъчно резултати. Или... отново да няма големи резултати, но поне да се спестят още малко пари.

(\ /)
(X.x)
(> <)
Reality is an obstacte to halllucination.
(X.x)
(> <)
Reality is an obstacte to halllucination.
- BaYa
- Forsaken
- Posts: 3002
- Joined: Thu Jul 27, 2006 10:20 pm
- Location: На топличко, във въображението ми!
- Contact:
Zhivik, колкото и да си прав лично аз искам някакъв вид равни шансове за всички. Така е в почти всички спортни дисциплини (без футбола). И след като самата Федерация не смее да предложи някакъв смел ход, ограничението ми изглежда като една първа стъпка. Аз лично бих предпочела да се ограничат парите които всеки отбор влага, но това е невзъможно.
Та аз "паркирам" Ф1 до футбола, и сиктирдосвам и двата спорта. Писна ми да превръщат абсолютно всичко в бизнес. И само количеството пари да са решителен плюс!
Та аз "паркирам" Ф1 до футбола, и сиктирдосвам и двата спорта. Писна ми да превръщат абсолютно всичко в бизнес. И само количеството пари да са решителен плюс!

Luxury is a matter of having options!!!
Не е по-богат който има повече, а който се нуждае от по-малко!
¡Hagas lo que hagas - la cagas!!
Не е по-богат който има повече, а който се нуждае от по-малко!
¡Hagas lo que hagas - la cagas!!
Глупости, парите играят решителна роля във всеки професионален спорт, от футбола до шахмата. Само че за разлика от Ф1 във футбола отбор с малък бюджет може чат-пат да побеждава онези с големи бюджети , а и самият спорт е много по-интересен. 

Ridcully: "A few twenty-mile runs and the Dean'd be a different man."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
- BaYa
- Forsaken
- Posts: 3002
- Joined: Thu Jul 27, 2006 10:20 pm
- Location: На топличко, във въображението ми!
- Contact:
Може и да говоря глупости!
Но, за мен, спорт в който един отбор разполага с Х пари, а насрещният - 1.000.000 хиксове, не предоставя равни начала за двата отбора. И след много години игра на футбол, го зарязах точно по тази причина. (Ръгбито го зарязах понеже не ми остава време за нищо.)

Luxury is a matter of having options!!!
Не е по-богат който има повече, а който се нуждае от по-малко!
¡Hagas lo que hagas - la cagas!!
Не е по-богат който има повече, а който се нуждае от по-малко!
¡Hagas lo que hagas - la cagas!!
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests