God Of War
Moderator: AlDim
Да, мисля че имаме предвид едно и също.
Иначе, ние вчера изпълзяхме от лабиринта на Пандора и мисля, че днес ще приключим играта, а тя е God Of War до мозъка на костите си - или с други думи изцяло в стила на предните две, но с повече джаджи, по-яки и разнообразни оръжия, много повече кръв, с уникална графика и ефекти, по-филмова и дори саундракът минава тънката граница от саундтрак на игра към по-комплексната и смислово съчетана музика на първокласен филмов саундтрак.
Едно от нововъведенията, което директно касае геймплея и не знам дали всеки би одобрил е, че оръжията са обвързани с магиите и всяко оръжие си има собствена магия, която се ъпгрейдва заедно с него. Аз лично съм ОК с това. Самите оръжия са разнообразни и като действие и като ефективност и наистина има смисъл да се използват всички, което в първата и втората част го нямаше. Като допълнение има разните му яки предмети от инвентара като главата на Хелиос, с която светиш в тъмното, търсиш скрити предмети и стънваш гадините и хвъркатите сандали на Хермес, които добавят малко Prince of Persia елемент в играта.
Иначе, ние вчера изпълзяхме от лабиринта на Пандора и мисля, че днес ще приключим играта, а тя е God Of War до мозъка на костите си - или с други думи изцяло в стила на предните две, но с повече джаджи, по-яки и разнообразни оръжия, много повече кръв, с уникална графика и ефекти, по-филмова и дори саундракът минава тънката граница от саундтрак на игра към по-комплексната и смислово съчетана музика на първокласен филмов саундтрак.
Едно от нововъведенията, което директно касае геймплея и не знам дали всеки би одобрил е, че оръжията са обвързани с магиите и всяко оръжие си има собствена магия, която се ъпгрейдва заедно с него. Аз лично съм ОК с това. Самите оръжия са разнообразни и като действие и като ефективност и наистина има смисъл да се използват всички, което в първата и втората част го нямаше. Като допълнение има разните му яки предмети от инвентара като главата на Хелиос, с която светиш в тъмното, търсиш скрити предмети и стънваш гадините и хвъркатите сандали на Хермес, които добавят малко Prince of Persia елемент в играта.
Блог за хора, които не се примиряват с живота в сиво:
http://troshanov.wordpress.com
http://troshanov.wordpress.com
Мен не ме дразни, че оръжията и магиите са вързани, но определено ме дразни начинът, по-който се сменят разните специални оръжия като лъка и тиквата на Хелиос.
В случая по-скоро са ограничили анимациите, което е и една от основните ми критики към играта - 5 години по-късно все още имаме само една анимация на гад, което прави завършващите удари прекалено еднообразни.Т.е. със сигурност са преренднати
Превъртяхме я с Йоан преди час и малко. По-кратка е от двойката по дяволите, горе-долу 9 часа и половина и то при условие, че от тези 9 към един час ни се събира мотане за да сме сигурни, че нямаме изпуснат сандък.
Ще напиша едно кратко ревю по-късно като имам време. Че е абсолютно задължително заглавие за ПС3 е ясно на всички, проблемът е, че има известно количество недостатъци.
Ще напиша едно кратко ревю по-късно като имам време. Че е абсолютно задължително заглавие за ПС3 е ясно на всички, проблемът е, че има известно количество недостатъци.
На мен лично ми дотяга все повече и повече. Играта изчерпа "УХА!" моментите си в самото начало и нататък си е още от същото старо, ама не толкова добро и свежо. Ако трябва да поредя всичките части, биха били така:
1. GoW 1 = GoW 2
2. Chains of Olympus
3. GoW 3
Като за мен всичките, колкото и да ме кефят, са под Байонетката или първия Ninja Gaiden.
1. GoW 1 = GoW 2
2. Chains of Olympus
3. GoW 3
Като за мен всичките, колкото и да ме кефят, са под Байонетката или първия Ninja Gaiden.
Писна ми да ми забива тъпата игра. Вече 4-5 пъти или забива, или зацикля, карайки ме да рестартирам от последния чекпойнт. Това си е яко резил в сравнение с почти перфектните в това отношение предишни игри в поредицата, които нито веднъж не са ми правили подобни проблеми.
Както в началото ми беше като за 11/10, сега и 8-чка не й бих след 2/3 от кампанията. И при все всичките уж полезни оръжия и нови комбота, всичко пак опира до блок, квадрат, квадрат, триъгълниче, блок до безкрай. А и "пъзелите" са най-скучните досега. Разочарован съм и това е.
Както в началото ми беше като за 11/10, сега и 8-чка не й бих след 2/3 от кампанията. И при все всичките уж полезни оръжия и нови комбота, всичко пак опира до блок, квадрат, квадрат, триъгълниче, блок до безкрай. А и "пъзелите" са най-скучните досега. Разочарован съм и това е.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Аз както казах я врътнах вчера следобед, тези дни събирам време да драсна едно хубаво мини-ревю, ала без успех засега.
На АлДим класацията по-горе е особено абсурдна, макар специално за бъговете да е прав, на битката със зевс (финална фаза) на нас ни се случи Е БАТИ КАЛПАВИЯ бъг. Описвам го в спойлер таг, защото наистина си беше омфг хакс, ама пък може някой да се оспойли.
Към Радо: Никола, въобще не мисли да те хлеби, въпросът ти е резонен. За мен на този въпрос отговорът е само един - твърдо да, но не само заради Год ъф Уор 3.
Предварително ви моля след като си пусна ревюто и въобще като продължим да говорим да не изпадаме в битката Байонета срешу Год Ъф Уор 3, защото са прекалено различни като механика и като свят/флейвър, за да се съпоставят. За мен и двете трябва да се изиграят.
На АлДим класацията по-горе е особено абсурдна, макар специално за бъговете да е прав, на битката със зевс (финална фаза) на нас ни се случи Е БАТИ КАЛПАВИЯ бъг. Описвам го в спойлер таг, защото наистина си беше омфг хакс, ама пък може някой да се оспойли.
- Spoiler: show
Към Радо: Никола, въобще не мисли да те хлеби, въпросът ти е резонен. За мен на този въпрос отговорът е само един - твърдо да, но не само заради Год ъф Уор 3.
Предварително ви моля след като си пусна ревюто и въобще като продължим да говорим да не изпадаме в битката Байонета срешу Год Ъф Уор 3, защото са прекалено различни като механика и като свят/флейвър, за да се съпоставят. За мен и двете трябва да се изиграят.
И с кво е абсурдна? Честно казано чудех се дали се кефя повече на Chains-а или на 3-ката и не можах да измисля, така че сложих Chains-а по-напред поради липса на нереализирани претенции. А първите части със сигурност са по-добри, без да изпадам в носталгия. Наскоро ги преигравах и са ми съвсем свежи в паметта.
Що се отнася до бъговете, нищо не ги оправя в моя случай. Примерно като се местеха огромните дървени кубове ме наеба два пъти - един път при лоуд директно заби PS3-ката и при следващо изиграване на сцената последните гадове решиха просто да не се появяват, като комбо каунтъра се смръзна и той. По-нататъка пък ми заби на музикалната загадка, без да ми позволява да изляза от нея. PS бутони, паузи и каквито и да е други бутони не помагат.
Колкото до арта, в God of War той винаги е бил брутален, просто по друг начин в сравнение с Bayonetta. Ма да си взимаш PS3-ка специално за тази игра - ба ли го. За мен единственото заглавие, което само за себе си долу-горе оправдава покупката е Uncharted 2 (разните Killzone-ове, Resistance-и и т.н. са все бози). Но със сигурност има достатъчен брой ексклузиви като цяло, за да има смисъл да се сдобиеш с конзолата.
Що се отнася до бъговете, нищо не ги оправя в моя случай. Примерно като се местеха огромните дървени кубове ме наеба два пъти - един път при лоуд директно заби PS3-ката и при следващо изиграване на сцената последните гадове решиха просто да не се появяват, като комбо каунтъра се смръзна и той. По-нататъка пък ми заби на музикалната загадка, без да ми позволява да изляза от нея. PS бутони, паузи и каквито и да е други бутони не помагат.
Бойната система винаги е била една от по-мизерните в жанра, но прикрива този факт с красота на движения и епични куик-тайм финишъри, които й създават уникален чар. Както казах по-горе, тя е доста далече от Gaiden-а и Bayonetta-та, а и DMC всъщност.как е арта и бойната система в сравнение с Байонета ? Да знам дали да събирам пари за PS3.
Питам те теб защото знам че ни се припокриват доста вкусовете (поне за жанра).
Колкото до арта, в God of War той винаги е бил брутален, просто по друг начин в сравнение с Bayonetta. Ма да си взимаш PS3-ка специално за тази игра - ба ли го. За мен единственото заглавие, което само за себе си долу-горе оправдава покупката е Uncharted 2 (разните Killzone-ове, Resistance-и и т.н. са все бози). Но със сигурност има достатъчен брой ексклузиви като цяло, за да има смисъл да се сдобиеш с конзолата.
Минах играта.
Коле, сори че ще трябва да ти го кажа, ама жестоко си се минал в края на играта с меленето на бутона 15 минути. Това НЕ Е бъг, просто играта ти позволява да се набираш колкото си искаш като за финал. Чисто и просто трябва да СПРЕШ с набирането и си готов
Иначе да се цитирам от forplay:
Големо сиренце беше краят на GoW 3. И всичките там "лабиринти" (нищо общо нямаше с обичайната дефиниция на думата всъщност) в последните 2/3 на играта определено ми дойдоха в повечко, наред с цялата работа, свързана с Пандора, да не говорим за неколкократното летене нагоре и надолу покрай веригата. Здраво са им се изчерпали идеите на девелъпърите явно.
Що се отнася до геймплея нямаше абсолютно никакви реални промени, ако не броим че този път трябва да си пиянист, за да използваш всичките пауъри. Просто прекалено много неща са се опитали да вкарат като функционалност и е станало леко бозаво и тромаво. За справка как трябва да изглежда една наистина богата бойна система - Bayonetta и Ninja Gaiden.
Как да е, като цяло третата част беше задоволителна, макар и доста под очакванията ми. Давам й осмичка някъде.
Бтв нещо доста странно. Ако някой си спомня първите трейлъри - абсолютно всичкият материал от тях отсъства от играта...
Коле, сори че ще трябва да ти го кажа, ама жестоко си се минал в края на играта с меленето на бутона 15 минути. Това НЕ Е бъг, просто играта ти позволява да се набираш колкото си искаш като за финал. Чисто и просто трябва да СПРЕШ с набирането и си готов
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Иначе да се цитирам от forplay:
Големо сиренце беше краят на GoW 3. И всичките там "лабиринти" (нищо общо нямаше с обичайната дефиниция на думата всъщност) в последните 2/3 на играта определено ми дойдоха в повечко, наред с цялата работа, свързана с Пандора, да не говорим за неколкократното летене нагоре и надолу покрай веригата. Здраво са им се изчерпали идеите на девелъпърите явно.
Що се отнася до геймплея нямаше абсолютно никакви реални промени, ако не броим че този път трябва да си пиянист, за да използваш всичките пауъри. Просто прекалено много неща са се опитали да вкарат като функционалност и е станало леко бозаво и тромаво. За справка как трябва да изглежда една наистина богата бойна система - Bayonetta и Ninja Gaiden.
Как да е, като цяло третата част беше задоволителна, макар и доста под очакванията ми. Давам й осмичка някъде.
Бтв нещо доста странно. Ако някой си спомня първите трейлъри - абсолютно всичкият материал от тях отсъства от играта...
Бла-бла не е като да не знаеше, че това ще напишеш преди 5 часа игра, нали:)
За това дали съм се минал или не: еми сори, пич, но при мен това със спирането да натискаш тотално не проработи, защото го пробвахме точно два пъти за по 20-30 секунди. Така че или играта наистина е сбъгясала или въпросните дивелъпъри наистина са олигофрени и трябва да гледаш тъпо сигурно минута-две, за да можеш да превъртиш.
За това дали съм се минал или не: еми сори, пич, но при мен това със спирането да натискаш тотално не проработи, защото го пробвахме точно два пъти за по 20-30 секунди. Така че или играта наистина е сбъгясала или въпросните дивелъпъри наистина са олигофрени и трябва да гледаш тъпо сигурно минута-две, за да можеш да превъртиш.
Шибвам един лек линк към ревюто ми в другата тема, ако някой се вълнува:
viewtopic.php?t=4330&start=15
viewtopic.php?t=4330&start=15
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest