Page 129 of 198
Posted: Tue Feb 19, 2013 10:25 pm
by Martix
Claymore47_Fen wrote:Martix wrote:Akaneiro - е не бета, ами алфа все още. Представете си Torchlight. Сега я забравете. Akaneiro е по-грозна и орязана откъм content версия на Warrior Epic. Има наченки на фиичъри, които е добре да имаш в играта си, но нито един не е донаправен. Все пак кикстартера беше успешен, така че я делкам и чакам да я направят. После пак.
Което ми напомня, че чакам и End of Nations, дано я фикснат, че нещо и на нея дизайнът й куцаше.
Графиката е идентична като качество с първия Торчлайт, а сече като стой та гледай. Верно че Ейсъра ми е пълен шит, ама Торчлайта си ми вървеше перфе.
Имаше някакъв бъг с настройките. При първия опит не ми ги смени наистина, само се изписа low в полето. От втория опит обаче стана, и тръгна на 60 фпс. Все пак Unity, колкото и да е добър, не е професионален енджин и трябва доста tweak като работиш с него. Надявам се новопридобитата му слава да помогне на авторите и финансово, и да го направят freeware версия на UDK, но все още е далеч от това качество. То се видя и във филмчето от Dreamfall, но там поне ще разполагат с бюджет, за да фикснат дървенията.
А и, както казах, Akaneiro е още алфа версия, надали performance-а им е първа грижа, при условие, че играта и без това не се цели в пазара на AAA технически изпипани заглавия. American откакто замина за Китай е чисто инди, и дори само Алисата да остави, пак е много повече, отколкото съм се надявал като качество. От там нататък всичко друго е бонус.
Posted: Wed Feb 20, 2013 8:55 pm
by Xellos
Днеска си свалих и отциклих яко на Тера, че вече е безплатна и съм доста доволен, като се изключи навалицата, крашването и лага, и че е Айон тип бавна откъм трепане на гадове за сега. Ама за без пари е муцка.
Posted: Sat Feb 23, 2013 8:42 am
by AlDim
Fuuck.
Таман преполових Soul Reaver последните дни (едно време бях минал към 2/3 от играта, но така и не я довърших и втората част ми идваше отникъде, та и нея само я почнах и я оставих) и гадта реши да ми прецака сейва, та сега неизбежно забива на едно и също място... В края на краищата просто изгледах останалите кътсцени на Youtube и съм готов да продължа вампирските подвизи в поредицата.

Първата част е доста кратка и претупана всъщност. Ако не бяха ужасните контроли и още по-ужасната камера, сигурно може да се мине за 5-6 часа най-много.
Бтв въпреки всичките хвалби поне първия Soul Reaver има ултра проста история, която само е украсена с превзетия език на диалозите. Кейн е преебал ловците на вампири, като ги е направил... wait for it!... на вампири, но във всичко има някакво много дълбоко значение, щото на всички им е предвидена съдбата ала-бала. Т'ва е. End of game, roll credits.
Оценка на играта от 99-та - 8/10. Оценка сега - 6/10. Не е одъртяла много добре. Бтв кат съм бил на 15 май доста съм съквал, защото след 15 години нито пъзелите бяха кой знае какви пъзели, нито битките бяха затрудняващи, както си ги спомням...
Posted: Sat Feb 23, 2013 11:50 am
by AlDim
Soul Reaver 2 е с най-дебилната сейв система в историята на човечеството. Почва с якия час геймплей преди да стигнеш до място да си запазиш играта, ебаси...
Posted: Sat Feb 23, 2013 12:51 pm
by Trip
Напоследък цъкам Майт енд Меджик 7. Доста зле сглобена, пълна с възможности за експлойтване... и доста фън същевременно, може би точно заради това май.
Posted: Sat Feb 23, 2013 3:17 pm
by Claymore
AlDim wrote:Soul Reaver 2 е с най-дебилната сейв система в историята на човечеството. Почва с якия час геймплей преди да стигнеш до място да си запазиш играта, ебаси...
Аз я цъках лятото, тъкмо щях да се бия с втория брат и крашна. Тъй като съм отвикнал на ръчен сейв, се върнах още преди да съм убил Мелкая. От мързел се отказах. Трябва пак да я подхвана някой път...
Posted: Sat Feb 23, 2013 3:58 pm
by RRSunknown
Той говори за втора част ти за първа

Posted: Sat Feb 23, 2013 9:09 pm
by Claymore
RRSunknown wrote:Той говори за втора част ти за първа

Който за каквото си мисли... (facepalm)

Прочее, малко след началото на втори чаптър съм, но
The Longest Journey кърти.Ейприл Раян трябва да е най - земната героиня която съм виждал в компютъпрна игра. Лекият хумор много ми харесва. Засега заседннах само веднъж, в началото с крановете на помпата, но нататък при същинските пъзели май ще се ползва мощно уоктру. Трудно е да си тъп...

Posted: Sat Feb 23, 2013 9:13 pm
by AlDim
Тя и първата част беше зле откъм сейв, де.

Безумния backtracking и там си беше зловещ.
Почвам да си мисля, че тази поредица е доста прехвалена... Настрана от историята с големи претенции и интересния свят, всъщност е голямо дръвце. Скачането е зле, битките са на светлинни години от конкуренцията, пъзелите са мех, музиката е много яка на моменти, но повечето време е евтинийка...
Posted: Sat Feb 23, 2013 9:24 pm
by RRSunknown
каква конкуренция 98 ?
Posted: Sat Feb 23, 2013 9:39 pm
by AlDim
Първата час излезе 99-та, не 98-ма, но не говоря за нея. Тя си беше ОК за онова време и откъм 3D игри в жанра си беше постижение (нищо че 2D заглавията бяха доста над нивото й и до ден днешен не са морално остарели
http://en.wikipedia.org/wiki/Castlevani ... _the_Night)
Обаче 2001-ва и 3D конкуренцията беше доста по-напред от Soul Reaver 2. Devil May Cry, Onimusha, Blade of Darkness... Вече имахме и Shenmue, American McGee's Alice от предишната година. Според мен затова и Crystal Dynamics изоставиха поредицата накрая - докато се появиха разните God of War-ове, Ninja Gaiden-и и подобни, вече бяха ултра изостанали.
Posted: Sat Feb 23, 2013 10:21 pm
by RRSunknown
А, Soul Reaver 2 я оплювам отдавна по всички направления освен сюжета но всички я защитават с такъв фанатизъм, че си мислех че повредата е в моя телевизор.
Posted: Sat Feb 23, 2013 11:27 pm
by AlDim
Продължавам да я цъкам засега... Не че объркващата липса на карта беше правилен подход и пъзелите с големи каменни блокчета бяха връх на изобретателността в Soul Reaver, но в двойката много са прекалили с линейността и пъзелите са на ниво "намери ключ", т.е. ултра зле.
А Разиел е станал ебаси путката, честно. Все се кани да свети маслото на враговете си и все се отказва след поредния диалог с тях. Make up your mind, dammit!
Между другото кучетата и стрелците на бейсболни топки са най-малоумните врагове евър... Въпреки наличието на един единствен бутон за атака в първата игра, битките бяха далеч по-интересни заради самите врагове. Тук директно подминавам ентусиастите, които налитат на бой, пълна безсмислица е това.
Edit: The backtracking, oh, the backtracking!

Posted: Mon Feb 25, 2013 6:51 am
by AlDim
Минах Soul Reaver 2. Историята е много яка определено, но като цяло няма кой знае какви логически връзки с геймплея, особено в разните forge-ове. Да, бате, Разиел отива на огромно пътешествие, за да отключи силата на вятъра, само за да се върне обратно по същия път и да събори някаква крехка врата с въпросната сила. Трудно е да й повярвам на играта в тия случаи, а те хич не са малко. Поне пъзелите станаха доста по-добри след мизерната първа третина на SR2. Проблемът е, че за всеки геймплеен елемент, който са оправили спрямо първата част, са развалили друг. Като цяло мисля, че заслужава 7/10 за времето си и 6/10 сега. Основната причина да си струва изиграването и тогава, и сега е завързаната история с пътуване във времето.
Posted: Mon Feb 25, 2013 7:40 am
by Roland
Уф, не е истина кво мрънкало си, честно...