Page 124 of 198

Posted: Wed Oct 17, 2012 12:28 pm
by Amikae
Аз вчера го купих. Сложих си сейфовете от пиратското копие, всичко си забаца от раз и изригнах от кеф. Снощи играх до 2 часа сутринта, а по-предния ден до 4. Няма спиране. Все си казвам "само още една мисия" и така времето лети. Явно съм се адаптирал вече, щото гледам на 5-те часа сън, като на адски много. :mrgreen:

Posted: Wed Oct 17, 2012 12:37 pm
by Razaelski
Dante wrote:E, aз пак избивах наред, ама го цъках хем стелт, хем директен бой.
Пробвай да не си стелт с ония дългокраките, ако има повече от 1 :roll:
A, прочее, има си и още една трудност след Hard, за хората, които наистина искат да цъкат яко стелт.
Благодарение на счупеният гейм дизайн може да минаваш от яко меле в стелт. GG, все едно играя Thief 1 ама без пачовете

Posted: Mon Oct 22, 2012 12:56 pm
by Roamer
Мдам. "Faster Than Light" открадна една седмица от живота ми - и не, не си я искам обратно :)

А сега, без никаква връзка с предишното, тихичко си се надявам в ъгълчето, че Square Enix или някой по веригата ще пусне PC-версия на "Symphonica" :) Това се оказа уж простичка, ама много забавна игрица, че даже си има и малко история в нея (разбира се, съвсем праволинейна).

Posted: Mon Nov 12, 2012 3:58 pm
by Martix
King's Bounty: Warriors of the North
Още съм на четвъртия остров и за сега усещането е за нешлифован продукт.

Писането е на същото ниво, отново ги има тънките подигравки с де що има история и клише, този път на тема викинги, но в играта има предостатъчно материал и за хората, които не са луди фенове на рогатите шлемове.

Геймплейно, очаквано, не е мръднала.

Вместо дракон имаме валкирии. Още съм отключил само една, но за сметка на това всичките rage магии до момента са буквално грозни и с дървени анимации :shock: . Има overuse на pushback и spin без да е анимиран въобще, т.е. моделите на чудовищата се плъзгат и въртят на стоп кадър. Particle ефектите на новите магии също са на нивото на warcraft 3 мод от преди 8 години.

Новита единици за сега не са много интересни. От досега намерените:
Viking и Berserker - направо са си спестили един модел. Много дмг, но и мрат като мухи. Грознички. За пример, Olaf от LoL по ми хареса като модел.
Axemaster - красив модел, слаба единица без никакъв дмг.
Flinger - най-безполезното нещо ever. Think синия тремлин от херос 3.
Skald - има умения да дебъфне 3 вражески стака или да бъфне 3 твои. Безполезен в бой.
Soothsayer - архимага от предишните. права стрела, но слаби магии.
Jarl - най-готината единица за сега. Красив модел тип dwarf. Умение да даде втори ход на единица, което не хаби неговия, много кръв, малко дмг за съжаление, но по-скоро заради малкото бройки, които може да имаш.
нещо си Maiden - Валкирия, яздеща мечка. Бърза, здрава, Май ще е конкуренция на джарла, но още няма бройки.
Fire нещо си - пълен рип офф на алхимиста, само че вместо отровна атака има огнена и може да прави дроиди. Силничък, но рипофф.

Единственото нещо, което този път е направено по-добре, е музиката. Вече има даже няколко доста запомнящи се мелодии, а дори main menu темата, ако и доста примитивна, е сто пъти по-добра от, да кажем, темата на dragon age.
А, и забравих да спомена. Въпреки, че играта вече е доста стара, и графиката не е мръднала и на инч от ванилата, някак си играта е станала много по-тежка. Не е нищо фатално, на на лаптопа ми, на който прадишните вървят на макс без сенки, се наложи да сваля draw дистанцията и водата, и пак върви на по-малко кадри.
За феновете задължителна. За останалите, първо изиграйте предишните.

Posted: Tue Nov 13, 2012 10:16 am
by Delegat
И аз я почнах вчера, но сякаш вече почна да ми писва от тая рециклираност, поне малко повече нови единици да имаше или с някакъв нов интересен сетинг да беше. Но не, трябваше да са викинги :x

Posted: Tue Nov 13, 2012 2:22 pm
by RRSunknown
Не е чак толкова зле, ама трета игра едно и също омръзва.

Posted: Wed Nov 14, 2012 9:56 am
by Delegat
Именно :)

Posted: Sat Nov 17, 2012 5:55 pm
by RRSunknown
Image

Don't ask 8-)

Posted: Sat Nov 24, 2012 3:05 pm
by Martix
Sine Mora - приятна, класически скучен екшън геймплей, но много красива и пипната визия, както и плахи опити за по-сериозна и драматична история, отколкото такава игра предполага.
Approved

Posted: Sat Dec 15, 2012 7:18 pm
by Xellos

Posted: Mon Dec 17, 2012 2:50 pm
by Razaelski
Приятно съм изненадат от Amnesia The Dark Descent.

Posted: Mon Dec 17, 2012 2:53 pm
by The Dragon
Razaelski wrote:Приятно съм изненадат от Amnesia The Dark Descent.
И аз бях изненадван доста пъти от тази игра ... приятно не беше между тях. Pant shittingly беше доста по близо до истината. Много правилен хорър.

Posted: Mon Dec 17, 2012 3:08 pm
by RRSunknown
Мен не ме стресна с нищо.

Posted: Mon Dec 17, 2012 3:11 pm
by Razaelski
The Dragon wrote:
Razaelski wrote:Приятно съм изненадат от Amnesia The Dark Descent.
И аз бях изненадван доста пъти от тази игра ... приятно не беше между тях. Pant shittingly беше доста по близо до истината. Много правилен хорър.
Всъщност коментара ти е по-точен. Неприятно наистина. Първоначално се подразних на всичките setup-и през които трябва да мина : Играйте Нощем, Намалете Брайтнеса, Сложете Слушалки. Първата 1 минута от играта ми беше нищо особено, но малко по-малко започнах да се tune-вам към атмосферата. На два пъти (навярно от течение) вратата във хола се отвори и изперколясах...
Харесва ми цялата идея, че няма оръжие и врази, които да громиш. Вместо хит пойнтс, имаш "sanity". Изобщо много правилна игра като цяло. Аз преминах през архивите (отбелязвам, че за момента не е никак сложна, но трябва да се пести светлина. Малко ме дразни, че не можеш да носиш вече запалени свещници а трябва постоянно да хабиш конкуматив) и в момента съм в Лабораторията където май няма да се оцелее и ще изляза, тъй като дори да идеш под светлина изпадаш в sanity. Някъде прочетох писмо, че по принцип долните етажи са the most hounted. И на този етап съм объркан на къде да вървя.

Posted: Mon Dec 17, 2012 3:12 pm
by Razaelski
RRSunknown wrote:Мен не ме стресна с нищо.
По принцип трудно ще те стрестне ако я играеш с типичният геймърски манталитет да "биеш играта" и следователно да преровиш всеки шкаф, куфар или рафт за предмети, че да може да завършиш играта по най-оптималният начин. Просто се нагласяш към атмосферата.