Posted: Wed May 23, 2012 5:17 pm
Поради твърде ограничено време за цъкане вкъщи наваксвам със старите класики от ГОГ в обедната почивка на работа (понеже там компа така и така не може да подкара нищо ново...). Та в момента разцъквам Outcast, и съм силно възхитен от игрицата. Малко почвам като дядовците дето размахват бастуня и се оплакват как всичко ново е развалено, но наистина скоро не съм цъкал РПГ с толкова интересен и отворен свят, и с толкова готина интерактивност, включително и за менютата - за пример ще дам запазването на игрите - в самото начало ти дават кристала Gaamsaav
, който трябва да се избере от инвентара (F2 е бързият клавиш по подразбиране... класика), след това да се активира и няколко секунди по-късно ти вади менюто за запазване на игрите. Веселата част е, че ако се пробваш да го направиш това по време на бой, вразите се юрват към теб в момента, в който се опиташ да активираш кристала, а ти стоиш на едно място неподвижен и без да можеш да стреляш.
Световете, които видях до момента, са красиви дори и на Voxel engine-а, NPC-тата са като цяло смислени и реагират учудващо добре на околната ситуация (примерно ако си говориш с няко NPC и те налети патрул, NPC-то съвсем правилно сецва всякакъв разговор и заема пълзяща позиция колкото се може по-далеч от мелето).
Боят е малко дървен, но бързо се свиква на основните принципи, а поне до момента дори началният пистолет е адекватен. Системата за снабдяване с амуниции също е интересна - в чужд свят си, евентуално намираш каквото е останало от екипировката ти, а за другото трябва да се намерят материали, за да могат местните да изработят още муниции от тях...
За сега толкова, като мина повече мисля да понапиша нещо по-обширно в ревютата. Но вече разбирам защо в ГОГ-а го водят като отлична класика.

Световете, които видях до момента, са красиви дори и на Voxel engine-а, NPC-тата са като цяло смислени и реагират учудващо добре на околната ситуация (примерно ако си говориш с няко NPC и те налети патрул, NPC-то съвсем правилно сецва всякакъв разговор и заема пълзяща позиция колкото се може по-далеч от мелето).
Боят е малко дървен, но бързо се свиква на основните принципи, а поне до момента дори началният пистолет е адекватен. Системата за снабдяване с амуниции също е интересна - в чужд свят си, евентуално намираш каквото е останало от екипировката ти, а за другото трябва да се намерят материали, за да могат местните да изработят още муниции от тях...
За сега толкова, като мина повече мисля да понапиша нещо по-обширно в ревютата. Но вече разбирам защо в ГОГ-а го водят като отлична класика.