Posted: Tue Nov 25, 2008 11:56 pm
Ооо да!Gunslinger wrote:http://ve3d.ign.com/articles/news/43194 ... -Announced
Ооо да!Gunslinger wrote:http://ve3d.ign.com/articles/news/43194 ... -Announced
Къде са тия интересни странични локации? Като изключим няколко места, на които има куестове всичко останало не знам защо точно дори е сложено там. Се места пълни с гадини, които изтрепваш и нищо. Като цяло света е доста постен откъм куестове и това е големия проблем. Наистина голям свят, а няма нищо за правене. Аз съм пообикалял и честно казано съжалявам защото не открих особено много. Въпреки всичко казано обаче играта всеоще има потенциал и с някоя голяма добавка огромната карта може и да добие смисъл.AlDim wrote:Lol. Povecheto ti kritiki sa bezpochveni. Frashkano e s interesni stranichni lokacii i ima predostatuchno unikalni predmeti. Tova che si pretupval mestnostite I ne si gi vidql e izcqlo tvoi problem. Kato se vurna ot rabota shte navlqza v poveche podrobnosti.
Rockopolis и Аlien Crash Site?Amikae wrote:Къде са тия интересни странични локации?AlDim wrote:Lol. Povecheto ti kritiki sa bezpochveni. Frashkano e s interesni stranichni lokacii i ima predostatuchno unikalni predmeti. Tova che si pretupval mestnostite I ne si gi vidql e izcqlo tvoi problem. Kato se vurna ot rabota shte navlqza v poveche podrobnosti.
В метрото е малко шибано понякога, но иначе много рядко съм имал проблем с ориентацията. Ако искаш да стигнеш до някое място, просто трябва да си отбележиш в Пипбоя и ти дават удобни waypoints. Интериорът на сградите, да не говорим за цялостната карта е шашкащо разнообразен предвид мащаба на играта. В това отношение са на светлинни години напред от Oblivion.1.Локациите като вътрешен дизайн.Мамка му,в никоя друга игра не съм се чуствал толкова неорентиран и гнусната карта в пип-боя грам не ти помага с ориентацията.
Значителна част от куестовете протичат именно по този начин. Пример: Намираш някаква тежко ранена пача в лазарета на гуловете. Тя се оказва водач на екип от рейнджъри, които са обсадени на покрива на сграда в центъра на Вашингтон. Член на отряда й (който е носил мунициите) е бил убит на стълбището и останалите няма да издържат дълго със защитата на покрива. Обещаваш, че ще им помогнеш, вмъкваш се в сградата през мост от съседната и след гембене на промишлени количества супер-мутанти намираш мунициите и стигаш до покрива, където заварваш планина от трупове на мутанти и самите рейнджъри. Даваш им муниции, акривираш асансьора към първия етаж и се измъквате след още някоя-друга престрелка. След това отиваш в базата на рейнджърите, където водачката ти дава комбат армър (най-добрата лека броня в играта, в доста отношения е по-добра и от пауър-армърите) и те прави рейнджър. Това ако не е страхотен куест със страхотна награда, не знам какво е.А тъпото е,че тия четири неща могат да се навържат адски добре едно с друго - срещаш някое ункално НПЦ,то ди дава странично куестче,което те отвежда до някоя тарикатска локациика,където се гърбиш с малко по-уникални и разнообразни противници и намираш/ти дават за награда някое уникално предметче,което аджеба ще ти влезе в употреба.
За разлика от Oblivion този път са наблегнали на качеството, а не на количеството. Освен това картата не е ЧАК толкова голяма. Според мен слагането на повече локации щеше да я направи излишно претъпкана. А и въобще ти какво очакваш? 200 часа геймплей??Това не е никак много за свят с такива размери.
Да.AlDim wrote: За разлика от Oblivion този път са наблегнали на качеството, а не на количеството. Освен това картата не е ЧАК толкова голяма. Според мен слагането на повече локации щеше да я направи излишно претъпкана. А и въобще ти какво очакваш? 200 часа геймплей??
баси как ги докарвате тия 150 часа просто не мога да си обясня.Pugsley wrote:Зависи за кой път я играеш. Аз на първото изиграване на БГ2 съм изкарал 150 часа сякак. Просто като не знаеш за кво става дума, а искаш да видиш сичко и хавата е друга.