Ооо да!Gunslinger wrote:http://ve3d.ign.com/articles/news/43194 ... -Announced
Fallout 3
Moderator: AlDim
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Мисля, че това не е пускано, а си е бая важно - конкретно инфо за адоните:
http://strangera.com/2009/01/09/fallout ... -up-to-30/
Третият голям ад-он -Broken Steel - ще дойде през Март, левъл капът се качва на 30 и се маха невъзможността да продължиш след края на играта. С другите думи една от основните критики към играта загуби смисъла си.
http://strangera.com/2009/01/09/fallout ... -up-to-30/
Третият голям ад-он -Broken Steel - ще дойде през Март, левъл капът се качва на 30 и се маха невъзможността да продължиш след края на играта. С другите думи една от основните критики към играта загуби смисъла си.
Айде и аз да се включа,най-накрая се натирих да го изиграя фалаута,че ми виси на харда вече маса време.
28 часа за минавана на основния куест,като не съм си давал особен зор да го изпълнявам и съм разкрил някъде около 2/5 от картата.
Като продължителност - бива,аз лично не се оплаквам,предпочитам играта да ти дава да избереш кога да я приключиш,вместо да те принуждава да грухаш като олигофрен 80 часа.
Суперлативите си ги знаем,та все пак да отбележа конкретно някои неща,които никак не ми харесаха.
1.Локациите като вътрешен дизайн.Мамка му,в никоя друга игра не съм се чуствал толкова неорентиран и гнусната карта в пип-боя грам не ти помага с ориентацията.Не знам дали е заради еднотипния дизайн вътре в сградите(фиър ряпа да яде) или е заради ужасната сивота и утрепаност на цветовете(и куейк 2 ряпа да я яде,ебати),обаче в 90% от времето буквално не знаех къде се намирам.Претърсването на която и да е по-голяма сграда си е цял кошмар,просто като се сетя как се лутах като малумен във фабриката на робко или тази на нюка-кола и ми става лошо...
В градовете е същата бъркотия,а намирането на дадено НПЦ си е цяло приключение.В базата на желязното братство ми беше казано,че еди кой си може да ме научи да ползвам пауър армър и че въпросния се навъртял около лабораторията.Е,мамка му,аз се навъртях около лабораторията поне 30 минути и не можах да го намеря къде е тоя тип,една опциика да се показваха и самите НПЦ-та на картата никак нямаше да е зле,но уви...
2.Грам далавера не видях от рандъм експлорването.Кажи-речи съм разкрил повечето локации на юг и запад от реката,обаче всички са толкова еднотипни,че чак не се трае.Тук-там попадаш я на къщички,я на някоя метро станция,вътре я рейдъри,я мутанти,обаче винаги луутваш едни и същи шитни - мунициики,стимуланти и рандъм джънк от рода на курабиики,камиончета и прочее.Тъпо.Много тъпо.Как за тия 28 часа не можах да си налазя някоя гъзарска броничка,някое гъзарско шлемче,някой гъзарски стимулант?Много груб минус за играта,чесно,на последното ниво,ако не ми бяха дали броня,щях още да съм си с бронирания гащиризон от 101.Просто няма такава мизерия,заклевам се.
Та Бетесда могат да зи заврат в гъза необятния свят,при положение,че не са си направили труда да го понапълнят с някакви интересни нещица.
Пример - намирам ваулт 112 съвсем случайно и се радвам като циганче на мерцедес,че съм попаднал на някаква яко локация.Да де,ама курец - оказва се,че въпросния ваулт е част от главния куест и току що съвсем случайно съм пропуснал една част от него.Окей,нема грижи,просто ще намеря някъв друг ваулт и там ще има яка плячка,интересни НПЦ-та,някое готино сайд куестче.Абе въобще очаквам да намеря всичко това,което средностатистическия зарибен рпг любител очаква да намери!Както и да е,намерих ваулт 106,равносметката след прекаран минимум половин час там е следната : НПЦ-та няма,утрепал съм 12 лунатика,отворил съм два-три сейфа,от които съм луутнал (ИЗНЕНАДА) муниции,стимуланти и курабиики,имаше един терминал,за който ми трябва 100 наука,за да го хакна и май още един,от който се разбира,че тук са се провеждали некви си експерименти.Няма плячка.Няма куестове.Няма даже нещо визуално,което да отличи ваулта от останалия уейстланд.НИЩО НЯМА,МАМКА МУ.
Надеждата умира последна обаче и с бодра крачка се опътвам към ваулт 87,тъкмо и малко да напредна с главния куест.Още половин час прекаран там и равносметката е още по-плачебна : НПЦ-та има едно(пак е нещо все пак),плячката отново е стандартното - муниции,стимуланти и курабиики,утрепал съм към 30 мутанта и единствената полза е,че напреднах в главния куест....
Добре де,бива ли такава бездарност,чесно?Ваултовете трябва да са едни от най-интересните локации в шибаната игра,а вместо това вътре не намираш абсолютно нищо интересно.От Бетесда как мислят,дали ще се юрна към другите ваултове на север от реката или ще им тегля едно путка майна на тях и на отвратителните им локации?
3.Малко разнообразие от каквото се сетите - НПЦ-та,оръжия,брони,локации,куестове,уникални предмети,начини за развитие на героя.А тъпото е,че тия четири неща могат да се навържат адски добре едно с друго - срещаш някое ункално НПЦ,то ди дава странично куестче,което те отвежда до някоя тарикатска локациика,където се гърбиш с малко по-уникални и разнообразни противници и намираш/ти дават за награда някое уникално предметче,което аджеба ще ти влезе в употреба.Не че въпросната формула не е използвана във фалаута,но за цялата игра аз лично изкярих един чертеж за оръжие (което е и маса безполезно бтв,за парната пушка иде реч),и няколко безполезни перка.Единия е от куеста за андроида,втория от куеста с огнените мравки,а третия и най-жалкия е от куеста за наръчника за оцеляване (+4 резистанс към демидж,радиация и отравяне,и това след 9 мисии - УОТ ДЪ ФЪК БЕ?!?!).
Постничко,постничко.....друг пример за това колко е постничка играта е е цитаделата на желязното братство - там някой изобщо дава ли ти какъвто и да е куест?Изобщо?Добре бе,ебати,попаднал си в базата на всемогъщите brotherhood of steel и по няква случайност твоя герой е 15 левъл турбогъзар,толкова ли няма какво да свърши?
Ми вашта мамица ве,Бетесда,поне откраднете някоя идея от конкуренцията бе,вижте obsidian как са направили малумната база на мандалорите в KOTOR 2.Нищо оригинално,обаче е по-добре от колкото да минеш през базата,да си побъбриш с Мандалор и отлетиш от луната завинаги,нали?
ПС- ебати,много негативизъм,много чудесия се получи тоя пост
Не е лоша игрицата бе,ама колко по-добра можеше да бъде...мамка му
28 часа за минавана на основния куест,като не съм си давал особен зор да го изпълнявам и съм разкрил някъде около 2/5 от картата.
Като продължителност - бива,аз лично не се оплаквам,предпочитам играта да ти дава да избереш кога да я приключиш,вместо да те принуждава да грухаш като олигофрен 80 часа.
Суперлативите си ги знаем,та все пак да отбележа конкретно някои неща,които никак не ми харесаха.
1.Локациите като вътрешен дизайн.Мамка му,в никоя друга игра не съм се чуствал толкова неорентиран и гнусната карта в пип-боя грам не ти помага с ориентацията.Не знам дали е заради еднотипния дизайн вътре в сградите(фиър ряпа да яде) или е заради ужасната сивота и утрепаност на цветовете(и куейк 2 ряпа да я яде,ебати),обаче в 90% от времето буквално не знаех къде се намирам.Претърсването на която и да е по-голяма сграда си е цял кошмар,просто като се сетя как се лутах като малумен във фабриката на робко или тази на нюка-кола и ми става лошо...
В градовете е същата бъркотия,а намирането на дадено НПЦ си е цяло приключение.В базата на желязното братство ми беше казано,че еди кой си може да ме научи да ползвам пауър армър и че въпросния се навъртял около лабораторията.Е,мамка му,аз се навъртях около лабораторията поне 30 минути и не можах да го намеря къде е тоя тип,една опциика да се показваха и самите НПЦ-та на картата никак нямаше да е зле,но уви...
2.Грам далавера не видях от рандъм експлорването.Кажи-речи съм разкрил повечето локации на юг и запад от реката,обаче всички са толкова еднотипни,че чак не се трае.Тук-там попадаш я на къщички,я на някоя метро станция,вътре я рейдъри,я мутанти,обаче винаги луутваш едни и същи шитни - мунициики,стимуланти и рандъм джънк от рода на курабиики,камиончета и прочее.Тъпо.Много тъпо.Как за тия 28 часа не можах да си налазя някоя гъзарска броничка,някое гъзарско шлемче,някой гъзарски стимулант?Много груб минус за играта,чесно,на последното ниво,ако не ми бяха дали броня,щях още да съм си с бронирания гащиризон от 101.Просто няма такава мизерия,заклевам се.
Та Бетесда могат да зи заврат в гъза необятния свят,при положение,че не са си направили труда да го понапълнят с някакви интересни нещица.
Пример - намирам ваулт 112 съвсем случайно и се радвам като циганче на мерцедес,че съм попаднал на някаква яко локация.Да де,ама курец - оказва се,че въпросния ваулт е част от главния куест и току що съвсем случайно съм пропуснал една част от него.Окей,нема грижи,просто ще намеря някъв друг ваулт и там ще има яка плячка,интересни НПЦ-та,някое готино сайд куестче.Абе въобще очаквам да намеря всичко това,което средностатистическия зарибен рпг любител очаква да намери!Както и да е,намерих ваулт 106,равносметката след прекаран минимум половин час там е следната : НПЦ-та няма,утрепал съм 12 лунатика,отворил съм два-три сейфа,от които съм луутнал (ИЗНЕНАДА) муниции,стимуланти и курабиики,имаше един терминал,за който ми трябва 100 наука,за да го хакна и май още един,от който се разбира,че тук са се провеждали некви си експерименти.Няма плячка.Няма куестове.Няма даже нещо визуално,което да отличи ваулта от останалия уейстланд.НИЩО НЯМА,МАМКА МУ.
Надеждата умира последна обаче и с бодра крачка се опътвам към ваулт 87,тъкмо и малко да напредна с главния куест.Още половин час прекаран там и равносметката е още по-плачебна : НПЦ-та има едно(пак е нещо все пак),плячката отново е стандартното - муниции,стимуланти и курабиики,утрепал съм към 30 мутанта и единствената полза е,че напреднах в главния куест....
Добре де,бива ли такава бездарност,чесно?Ваултовете трябва да са едни от най-интересните локации в шибаната игра,а вместо това вътре не намираш абсолютно нищо интересно.От Бетесда как мислят,дали ще се юрна към другите ваултове на север от реката или ще им тегля едно путка майна на тях и на отвратителните им локации?
3.Малко разнообразие от каквото се сетите - НПЦ-та,оръжия,брони,локации,куестове,уникални предмети,начини за развитие на героя.А тъпото е,че тия четири неща могат да се навържат адски добре едно с друго - срещаш някое ункално НПЦ,то ди дава странично куестче,което те отвежда до някоя тарикатска локациика,където се гърбиш с малко по-уникални и разнообразни противници и намираш/ти дават за награда някое уникално предметче,което аджеба ще ти влезе в употреба.Не че въпросната формула не е използвана във фалаута,но за цялата игра аз лично изкярих един чертеж за оръжие (което е и маса безполезно бтв,за парната пушка иде реч),и няколко безполезни перка.Единия е от куеста за андроида,втория от куеста с огнените мравки,а третия и най-жалкия е от куеста за наръчника за оцеляване (+4 резистанс към демидж,радиация и отравяне,и това след 9 мисии - УОТ ДЪ ФЪК БЕ?!?!).
Постничко,постничко.....друг пример за това колко е постничка играта е е цитаделата на желязното братство - там някой изобщо дава ли ти какъвто и да е куест?Изобщо?Добре бе,ебати,попаднал си в базата на всемогъщите brotherhood of steel и по няква случайност твоя герой е 15 левъл турбогъзар,толкова ли няма какво да свърши?
Ми вашта мамица ве,Бетесда,поне откраднете някоя идея от конкуренцията бе,вижте obsidian как са направили малумната база на мандалорите в KOTOR 2.Нищо оригинално,обаче е по-добре от колкото да минеш през базата,да си побъбриш с Мандалор и отлетиш от луната завинаги,нали?
ПС- ебати,много негативизъм,много чудесия се получи тоя пост

И излитам в студения мрак,където порядъчни хора не летят.Тук има само дяволи и вещици, яхнали метли, и един Витя Суворов с неговия парашут.
Къде са тия интересни странични локации? Като изключим няколко места, на които има куестове всичко останало не знам защо точно дори е сложено там. Се места пълни с гадини, които изтрепваш и нищо. Като цяло света е доста постен откъм куестове и това е големия проблем. Наистина голям свят, а няма нищо за правене. Аз съм пообикалял и честно казано съжалявам защото не открих особено много. Въпреки всичко казано обаче играта всеоще има потенциал и с някоя голяма добавка огромната карта може и да добие смисъл.AlDim wrote:Lol. Povecheto ti kritiki sa bezpochveni. Frashkano e s interesni stranichni lokacii i ima predostatuchno unikalni predmeti. Tova che si pretupval mestnostite I ne si gi vidql e izcqlo tvoi problem. Kato se vurna ot rabota shte navlqza v poveche podrobnosti.
- Gunslinger
- Warmage
- Posts: 1201
- Joined: Sat Nov 06, 2004 6:24 pm
- Location: Midworld in the Middle
Rockopolis и Аlien Crash Site?Amikae wrote:Къде са тия интересни странични локации?AlDim wrote:Lol. Povecheto ti kritiki sa bezpochveni. Frashkano e s interesni stranichni lokacii i ima predostatuchno unikalni predmeti. Tova che si pretupval mestnostite I ne si gi vidql e izcqlo tvoi problem. Kato se vurna ot rabota shte navlqza v poveche podrobnosti.
http://blogofidiots.wordpress.com/
http://tvseriesbg.com/
There they stood, ranged along the hillsides, metTo view the last of me, a living frame For one more picture! In a sheet of flame
I saw them and I knew them all. And yet Dauntless the slug-horn to my lips I set, And blew. 'Childe Roland to the Dark Tower came.'
X-Men Deadly Genesis е Decimation Tie In
http://tvseriesbg.com/
There they stood, ranged along the hillsides, metTo view the last of me, a living frame For one more picture! In a sheet of flame
I saw them and I knew them all. And yet Dauntless the slug-horn to my lips I set, And blew. 'Childe Roland to the Dark Tower came.'
X-Men Deadly Genesis е Decimation Tie In
Kude - po cqlata karta. Nameril sum bezbroi lokacii s dopulnitelni questove ili pone mini-zadachki, mesta prosto s nqkoi-drug unikalen predmet (primerno alien blaster, lincoln's repeater, dva unikalni power armora I brutalniq rangerski combat armor... Moga da izbroqvam do utre). I dori sled cqloto tova brodene kato vzeh perk-a za pokazvane na cqlata karta, ustanovih che ne sum hodil na 2/3 ot mestata. Ta che ne mi razpravqite kolko prazna bila igrata, moga samo da se izsmeq. Gnusotiqta e che mnogo lesno se max-vat nivata, trqbvashe da ima min do 30-to.
Тъй, сега като се прибрах, мога да драсна по-стабилно постче...
Тоя с power armor-а наистина малко зле са обяснили къде се намира. Не е в самата лаборатория, а в двора пред нея.
За експлорването на картата вече дадох доста примери (сред които са и най-добрите брони и оръжия в играта). Освен 30-тината големи куестове (сред тях са мащабни неща като историята с пишман-вампирите, рейнджърите, "супергероите", огнените буболечки, слейвъри vs. избягали роби и още много... нямам спомен да съм видял два еднакви), можеш да намериш всевъзможни странични задачки (примерно ожених някакви идиоти в кораба и дори присъствах на сватбата им), много от които изискват разучаване на лога в Пипбоя. Има и доста от тия "гъзарски стимуланти", за които си се разревал. Намират се такива, които постоянно повишават някои параметри, както и разни рядко срещани с крайно полезен временен ефект. Също към краищата на картата често можеш да намериш свръх-здрави гадове и интересни предмети, а и в повечето нива има по някоя-друга полезна скрита екстра. Въобще човек ако не си отваря очите може да проспи по-голямата част от играта, както ти си направил. При положение че си приключил с играта за 28 часа, няма начин да си открил кой знае какво. Аз за 40+ часа игра дори не съм довършил основната история.
Относно третата ти критика - освен огромния брой рейдърски и т.н. брони има няколко вида кожена броня, комбат армър, метален армър, брадърхуудски пауър армър, медик пауър армър, енклейв пауър армър, пауър армъра от старите Fallout-и (най-добрия в играта; свързан е с един яко завъртян куест). Да не говорим че всяка една от тях има уникален външен вид. Не ми казвай, че това не ти е достатъчно... Вече споменах и Lincoln's Repeater - най-добрата пушка в играта, ползва магнум патрони и се поправя с хънтинг райфъли. 50 демидж. За тези, които ползват лазер, присъства и редовния извънземен бластер.
Въобще в цялото това мрънкане не си казал почти нищо адекватно. А и идея си нямам защо споменаваш сравнителна издънка като KOTOR2.
В метрото е малко шибано понякога, но иначе много рядко съм имал проблем с ориентацията. Ако искаш да стигнеш до някое място, просто трябва да си отбележиш в Пипбоя и ти дават удобни waypoints. Интериорът на сградите, да не говорим за цялостната карта е шашкащо разнообразен предвид мащаба на играта. В това отношение са на светлинни години напред от Oblivion.1.Локациите като вътрешен дизайн.Мамка му,в никоя друга игра не съм се чуствал толкова неорентиран и гнусната карта в пип-боя грам не ти помага с ориентацията.
Тоя с power armor-а наистина малко зле са обяснили къде се намира. Не е в самата лаборатория, а в двора пред нея.
За експлорването на картата вече дадох доста примери (сред които са и най-добрите брони и оръжия в играта). Освен 30-тината големи куестове (сред тях са мащабни неща като историята с пишман-вампирите, рейнджърите, "супергероите", огнените буболечки, слейвъри vs. избягали роби и още много... нямам спомен да съм видял два еднакви), можеш да намериш всевъзможни странични задачки (примерно ожених някакви идиоти в кораба и дори присъствах на сватбата им), много от които изискват разучаване на лога в Пипбоя. Има и доста от тия "гъзарски стимуланти", за които си се разревал. Намират се такива, които постоянно повишават някои параметри, както и разни рядко срещани с крайно полезен временен ефект. Също към краищата на картата често можеш да намериш свръх-здрави гадове и интересни предмети, а и в повечето нива има по някоя-друга полезна скрита екстра. Въобще човек ако не си отваря очите може да проспи по-голямата част от играта, както ти си направил. При положение че си приключил с играта за 28 часа, няма начин да си открил кой знае какво. Аз за 40+ часа игра дори не съм довършил основната история.
Относно третата ти критика - освен огромния брой рейдърски и т.н. брони има няколко вида кожена броня, комбат армър, метален армър, брадърхуудски пауър армър, медик пауър армър, енклейв пауър армър, пауър армъра от старите Fallout-и (най-добрия в играта; свързан е с един яко завъртян куест). Да не говорим че всяка една от тях има уникален външен вид. Не ми казвай, че това не ти е достатъчно... Вече споменах и Lincoln's Repeater - най-добрата пушка в играта, ползва магнум патрони и се поправя с хънтинг райфъли. 50 демидж. За тези, които ползват лазер, присъства и редовния извънземен бластер.
Значителна част от куестовете протичат именно по този начин. Пример: Намираш някаква тежко ранена пача в лазарета на гуловете. Тя се оказва водач на екип от рейнджъри, които са обсадени на покрива на сграда в центъра на Вашингтон. Член на отряда й (който е носил мунициите) е бил убит на стълбището и останалите няма да издържат дълго със защитата на покрива. Обещаваш, че ще им помогнеш, вмъкваш се в сградата през мост от съседната и след гембене на промишлени количества супер-мутанти намираш мунициите и стигаш до покрива, където заварваш планина от трупове на мутанти и самите рейнджъри. Даваш им муниции, акривираш асансьора към първия етаж и се измъквате след още някоя-друга престрелка. След това отиваш в базата на рейнджърите, където водачката ти дава комбат армър (най-добрата лека броня в играта, в доста отношения е по-добра и от пауър-армърите) и те прави рейнджър. Това ако не е страхотен куест със страхотна награда, не знам какво е.А тъпото е,че тия четири неща могат да се навържат адски добре едно с друго - срещаш някое ункално НПЦ,то ди дава странично куестче,което те отвежда до някоя тарикатска локациика,където се гърбиш с малко по-уникални и разнообразни противници и намираш/ти дават за награда някое уникално предметче,което аджеба ще ти влезе в употреба.
Въобще в цялото това мрънкане не си казал почти нищо адекватно. А и идея си нямам защо споменаваш сравнителна издънка като KOTOR2.
Еми и аз съм открил някой от тези неща, но предполагам това не ме задоволява. Това естествено не значи, че не ми харесва играта. Просто очаквах повечко. Лично на мен въпреки нещата, които изброяваш от един момент нататък започна да ми става доста еднообразно. Ровил съм се из нета и доколкото знам съм направил всички възможни странични куестове. А и не бяха кой знае колко много.
Когато взех перка за разкриване на картата се видях в чудо. Толкова много места... Просто има нужда да се оживи още тази карта. Играта има общо 80-90 куеста, като броя абсолютно всичко: главни куестове, странични куестове и повтарящи се куестове. Това не е никак много за свят с такива размери. Откъм content лично според мен е ръшната играта. Да се надяваме, че с аддоните ще се пооживи малко картата.
Edit: Искам да оточня, че куестовете в играта са супер и има маняшки неща, но бързо ме оставя да искам още, а още няма.
Edit2: AlDim, когато говориш за игри, като KOTOR2 поне казвай, че според теб е издънка, защото KOTOR2 е в пъти по-добра от Fallout 3, според мен и много други хора. Всъщност са в различни измерения, пак според мен.
Когато взех перка за разкриване на картата се видях в чудо. Толкова много места... Просто има нужда да се оживи още тази карта. Играта има общо 80-90 куеста, като броя абсолютно всичко: главни куестове, странични куестове и повтарящи се куестове. Това не е никак много за свят с такива размери. Откъм content лично според мен е ръшната играта. Да се надяваме, че с аддоните ще се пооживи малко картата.
Edit: Искам да оточня, че куестовете в играта са супер и има маняшки неща, но бързо ме оставя да искам още, а още няма.
Edit2: AlDim, когато говориш за игри, като KOTOR2 поне казвай, че според теб е издънка, защото KOTOR2 е в пъти по-добра от Fallout 3, според мен и много други хора. Всъщност са в различни измерения, пак според мен.
KOTOR е шедьовър. Независимо от първоначалните намерения на Obsidian обаче KOTOR 2 е претупана и недовършена в почти всяко отношение, така че като продължение на първата игра е стабилно разочарование. Недоклатеният код бих го простил в уникално заглавие като Vampire Bloodlines, но тук въобще не опира само до това. В чисто личен план - на мен сюжетът и персонажите ми харесаха много по-малко от тези в KOTOR.
По отношение на идеи, мащаб, внимание към детайла, пък да не говорим за чисто техническата страна Fallout е няколко категории по-нагоре.
По отношение на идеи, мащаб, внимание към детайла, пък да не говорим за чисто техническата страна Fallout е няколко категории по-нагоре.
За разлика от Oblivion този път са наблегнали на качеството, а не на количеството. Освен това картата не е ЧАК толкова голяма. Според мен слагането на повече локации щеше да я направи излишно претъпкана. А и въобще ти какво очакваш? 200 часа геймплей??Това не е никак много за свят с такива размери.
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9062
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
Да.AlDim wrote: За разлика от Oblivion този път са наблегнали на качеството, а не на количеството. Освен това картата не е ЧАК толкова голяма. Според мен слагането на повече локации щеше да я направи излишно претъпкана. А и въобще ти какво очакваш? 200 часа геймплей??
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Зависи за кой път я играеш. Аз на първото изиграване на БГ2 съм изкарал 150 часа сякак. Просто като не знаеш за кво става дума, а искаш да видиш сичко и хавата е друга.
Love & peace
The purpose of art is to make the imagined seem real, the impossible seem possible. Pornography has much the same purpose. ...
My Anime list
The purpose of art is to make the imagined seem real, the impossible seem possible. Pornography has much the same purpose. ...
My Anime list
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
баси как ги докарвате тия 150 часа просто не мога да си обясня.Pugsley wrote:Зависи за кой път я играеш. Аз на първото изиграване на БГ2 съм изкарал 150 часа сякак. Просто като не знаеш за кво става дума, а искаш да видиш сичко и хавата е друга.
Вяно че първия път като играх BG 2 играх две седмици но пък съм играл по 8 часа на ден, всичко бях обиколил и видял , даже се мотаех и това пак са 112 часа - много от 150 а камо ли от 200 часа

Who is online
Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 2 guests