Page 13 of 173
Posted: Sat Jun 21, 2008 12:23 pm
by RRSunknown
Зарибих ви а?

Между другото намерих още една програмка която действам като пач на емулатора и му добавя функции най- важната от които е че увеличава екрана два пъти:
- Spoiler: show

линкчета ще ви дам за арената и емулатора:
http://www.nogba.com/
емулатора
http://www.arenabg.com/details.php?id=6 ... 41e9df66bd
ромове
http://www.downloadprofessional.com/sea ... eygen.html
програмката пач
Съвместимостта не знам как е навсякъде но вчера разцъкак двете Castlevania, new Super mario, Warioware - 2-3 версии, Mariokart, Harvest moon, Meteos и нямаше проблеми, Зелдата леко позалагва но иначе няма проблеми- има си емулацийка на тъч скрийна (курсора

), на сензора за светлина (от настройките), на затварянето и отвярянето на конзолката (минимизира се и пак се връща), и на микрофончето(микрофон

).
Ако някой има проблеми да пише.
Edit: Не си пускайте на телевизор -за разлика от другите емулатори тука ефекта е отрицателен- загуба на детайл и пикселизация- на Марио става толква размазана картината че като стане малък нищо не се вижда- (но това е нормално де- малкото екранче разпънато на TV-не става просто). С пача за двоен екран става достатъчно гледаемо и монитира.
Posted: Sun Jun 22, 2008 5:02 pm
by Muad_Dib
Hahahah баси забавните въпросчета има - защо си хаквате ПСП-то:
http://gamerzhut.com/news/show.php?id=1548&action=news
Posted: Sun Jun 22, 2008 8:58 pm
by Scourge
е поне са сложили най-правилния отговор - "мога да правя повече неща с хакнато, отколкото с нехакнато". а сони да вземат да се замислят малко по тоя въпрос.
Posted: Wed Jun 25, 2008 11:04 pm
by The Dragon
Спомням си първия ми досег с MGS 3. 20 минутна кътсцена която не можеш да скипнеш. В момента в който поемам контрол - падам от една скала. Половин час слушане и разговори по радиото. 2 часа докато намеря начин да си взема шибаната раница на дървото. Отивам в блатото и докато установя как да извадя проклетия пистолет, а не флъфи дилдото някакъв крокодил ме претрепва. Изваждам диска и си пускам god of war.
Еквивалентни преживявания и с MGS1 и 2 на PC-то.
(Просто не беше за темата за MGS4 затова го пускам тук)
Posted: Wed Jun 25, 2008 11:06 pm
by Moridin
Скучна игра, която никога не ми е изглеждала ни най-малко блазнеща ениуей, затова евала за мнението

Posted: Wed Jun 25, 2008 11:30 pm
by AlDim
Мда, MGS поредицата никога не се е славила с интуитивно въведение в действието, пък камо ли удобни контроли. Освен ако преди това не изиграеш n на брой тренировъчни мисийки... или не прочетеш титориъл комикса в опътването... или не изгледаш титориъл филмчетата в менюто... или просто не се научиш да играеш на принципа на trial & error. Но иначе геймплеят е доста играем и на моменти дори забавен, просто трябва да му свикнеш първо.
Posted: Wed Jun 25, 2008 11:37 pm
by RRSunknown
Единичката си беше супер игра- имаше си всичко в необходимите дози , двойката не издържах да я доиграя, тройката даже не съм имал желание да я търся.
Posted: Thu Jun 26, 2008 12:45 am
by AlDim
Абсолютно съгласен за единицата. Там Коджима все още не беше се удавил в собствен сос.
Posted: Thu Jun 26, 2008 12:53 am
by Scourge
The Dragon wrote:2 часа докато намеря начин да си взема шибаната раница на дървото. Отивам в блатото и докато установя как да извадя проклетия пистолет, а не флъфи дилдото някакъв крокодил ме претрепва.
кажи не на пиратството и RTFM.
винаги съм изпитвал особен кеф как всички пищят за нещо по-различно, обаче като се появи то, се оплакват що не е като старото, с което са свикнали.

Posted: Thu Jun 26, 2008 2:08 am
by AlDim
Важно е не само да е "по-различно", а и да бъде добре направено.
Примери бол: GTA III, Half-Life, Deus Ex, Chronicles of Riddick, Homeworld, Gears of War, Burnout и т.н. и т.н.
Освен това ако смяташ, че поредица, която се влачи от над двадесет години е "нещо по-различно", определено трябва да се прегледаш.

Posted: Thu Jun 26, 2008 3:14 am
by Scourge
1) може и от хиляда години да се влачи, сравнението е очевидно спрямо игри извън поредицата, както много добре си разбрал.
2) не си играл оригиналните метъл гиъри, иначе щеше да си наясно колко е общото им с мгс1 и още по-малко със следващите. ефективно поредицата е на 10 години.
3) такава игра (мгс4) никога (like, neverever) няма да мине питчинг при западен пъблишър, респект за което на конами.
а колко добре е направено по-добре да не подхващаме.

Posted: Thu Jun 26, 2008 10:51 am
by AlDim
Геймплеят на старите MG-та е много подобен всъщност. Иначе именно при сравнение със стелт игри извън поредицата MGS геймплеят определено не е водещ. Нито има удобната контролна механика на Splinter Cell, нито стрелбата може да се сравнява с качествен TPS.
Колкото до питчинга, абсолютно всяка Metal Gear игра би минала на базата на успешни предишни части. Количествените (и дървенофилософски) аномалии с кътсцените почнаха кажи-речи от Metal Gear Solid 2, но фен базата просто остави Коджима да мине метър. Пък има си хас Konami да не си къткат златната кокошка

Posted: Thu Jun 26, 2008 12:51 pm
by Scourge
тц, никой западен пъблишър няма да пусне гейм, който е неразбираем, ако не си запознат с предните.

Posted: Thu Jun 26, 2008 1:16 pm
by Delegat
Мен ми е абсолютно неразбираемо как може игра да има половинчасови кътсцени. Тва да не е интерактивен филм?
Posted: Thu Jun 26, 2008 1:20 pm
by Scourge
о, има и по-дълги.
край на акт -> брийфинг на следващ -> начало на следващ обикновено са около 50 минути общо. епилогът е около 70-75.
и няма нищо неразбираемо, тенденцията от предните игри е доразвита.
просто човек трябва да е настроен за фюжън между игра и кино, и всичко си идва на мястото.