Random stuffec

Всичко, което ви вълнува около голфа, бингото и стрип-покера...

Moderator: AlDim

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9514
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Sat Jun 21, 2008 12:23 pm

Зарибих ви а? :)
Между другото намерих още една програмка която действам като пач на емулатора и му добавя функции най- важната от които е че увеличава екрана два пъти:
Spoiler: show
Image
линкчета ще ви дам за арената и емулатора:
http://www.nogba.com/
емулатора
http://www.arenabg.com/details.php?id=6 ... 41e9df66bd
ромове
http://www.downloadprofessional.com/sea ... eygen.html
програмката пач

Съвместимостта не знам как е навсякъде но вчера разцъкак двете Castlevania, new Super mario, Warioware - 2-3 версии, Mariokart, Harvest moon, Meteos и нямаше проблеми, Зелдата леко позалагва но иначе няма проблеми- има си емулацийка на тъч скрийна (курсора :) ), на сензора за светлина (от настройките), на затварянето и отвярянето на конзолката (минимизира се и пак се връща), и на микрофончето(микрофон :) ).
Ако някой има проблеми да пише.
Edit: Не си пускайте на телевизор -за разлика от другите емулатори тука ефекта е отрицателен- загуба на детайл и пикселизация- на Марио става толква размазана картината че като стане малък нищо не се вижда- (но това е нормално де- малкото екранче разпънато на TV-не става просто). С пача за двоен екран става достатъчно гледаемо и монитира.

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Sun Jun 22, 2008 5:02 pm

Hahahah баси забавните въпросчета има - защо си хаквате ПСП-то:

http://gamerzhut.com/news/show.php?id=1548&action=news

Scourge
Mistborn
Posts: 1280
Joined: Mon Dec 20, 2004 7:02 pm

Post by Scourge » Sun Jun 22, 2008 8:58 pm

е поне са сложили най-правилния отговор - "мога да правя повече неща с хакнато, отколкото с нехакнато". а сони да вземат да се замислят малко по тоя въпрос.

User avatar
The Dragon
Elder God
Posts: 9062
Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm

Post by The Dragon » Wed Jun 25, 2008 11:04 pm

Спомням си първия ми досег с MGS 3. 20 минутна кътсцена която не можеш да скипнеш. В момента в който поемам контрол - падам от една скала. Половин час слушане и разговори по радиото. 2 часа докато намеря начин да си взема шибаната раница на дървото. Отивам в блатото и докато установя как да извадя проклетия пистолет, а не флъфи дилдото някакъв крокодил ме претрепва. Изваждам диска и си пускам god of war.

Еквивалентни преживявания и с MGS1 и 2 на PC-то.

(Просто не беше за темата за MGS4 затова го пускам тук)
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.

User avatar
Moridin
Global Moderator
Posts: 19290
Joined: Fri Dec 19, 2003 10:21 pm
Location: On the other side
Contact:

Post by Moridin » Wed Jun 25, 2008 11:06 pm

Скучна игра, която никога не ми е изглеждала ни най-малко блазнеща ениуей, затова евала за мнението :mrgreen:
This is it. Ground zero.

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Wed Jun 25, 2008 11:30 pm

Мда, MGS поредицата никога не се е славила с интуитивно въведение в действието, пък камо ли удобни контроли. Освен ако преди това не изиграеш n на брой тренировъчни мисийки... или не прочетеш титориъл комикса в опътването... или не изгледаш титориъл филмчетата в менюто... или просто не се научиш да играеш на принципа на trial & error. Но иначе геймплеят е доста играем и на моменти дори забавен, просто трябва да му свикнеш първо.

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9514
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Wed Jun 25, 2008 11:37 pm

Единичката си беше супер игра- имаше си всичко в необходимите дози , двойката не издържах да я доиграя, тройката даже не съм имал желание да я търся.
Last edited by RRSunknown on Thu Jun 26, 2008 12:48 am, edited 1 time in total.

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Thu Jun 26, 2008 12:45 am

Абсолютно съгласен за единицата. Там Коджима все още не беше се удавил в собствен сос.

Scourge
Mistborn
Posts: 1280
Joined: Mon Dec 20, 2004 7:02 pm

Post by Scourge » Thu Jun 26, 2008 12:53 am

The Dragon wrote:2 часа докато намеря начин да си взема шибаната раница на дървото. Отивам в блатото и докато установя как да извадя проклетия пистолет, а не флъфи дилдото някакъв крокодил ме претрепва.
кажи не на пиратството и RTFM. :)


винаги съм изпитвал особен кеф как всички пищят за нещо по-различно, обаче като се появи то, се оплакват що не е като старото, с което са свикнали. :lol:

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Thu Jun 26, 2008 2:08 am

Важно е не само да е "по-различно", а и да бъде добре направено.

Примери бол: GTA III, Half-Life, Deus Ex, Chronicles of Riddick, Homeworld, Gears of War, Burnout и т.н. и т.н.

Освен това ако смяташ, че поредица, която се влачи от над двадесет години е "нещо по-различно", определено трябва да се прегледаш. :roll:

Scourge
Mistborn
Posts: 1280
Joined: Mon Dec 20, 2004 7:02 pm

Post by Scourge » Thu Jun 26, 2008 3:14 am

1) може и от хиляда години да се влачи, сравнението е очевидно спрямо игри извън поредицата, както много добре си разбрал.
2) не си играл оригиналните метъл гиъри, иначе щеше да си наясно колко е общото им с мгс1 и още по-малко със следващите. ефективно поредицата е на 10 години.
3) такава игра (мгс4) никога (like, neverever) няма да мине питчинг при западен пъблишър, респект за което на конами.

а колко добре е направено по-добре да не подхващаме. :)

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Thu Jun 26, 2008 10:51 am

Геймплеят на старите MG-та е много подобен всъщност. Иначе именно при сравнение със стелт игри извън поредицата MGS геймплеят определено не е водещ. Нито има удобната контролна механика на Splinter Cell, нито стрелбата може да се сравнява с качествен TPS.
Колкото до питчинга, абсолютно всяка Metal Gear игра би минала на базата на успешни предишни части. Количествените (и дървенофилософски) аномалии с кътсцените почнаха кажи-речи от Metal Gear Solid 2, но фен базата просто остави Коджима да мине метър. Пък има си хас Konami да не си къткат златната кокошка :roll:

Scourge
Mistborn
Posts: 1280
Joined: Mon Dec 20, 2004 7:02 pm

Post by Scourge » Thu Jun 26, 2008 12:51 pm

тц, никой западен пъблишър няма да пусне гейм, който е неразбираем, ако не си запознат с предните. :)

User avatar
Delegat
Aes Sedai
Posts: 1584
Joined: Mon Dec 25, 2006 7:53 pm

Post by Delegat » Thu Jun 26, 2008 1:16 pm

Мен ми е абсолютно неразбираемо как може игра да има половинчасови кътсцени. Тва да не е интерактивен филм?

Scourge
Mistborn
Posts: 1280
Joined: Mon Dec 20, 2004 7:02 pm

Post by Scourge » Thu Jun 26, 2008 1:20 pm

о, има и по-дълги.

край на акт -> брийфинг на следващ -> начало на следващ обикновено са около 50 минути общо. епилогът е около 70-75.

и няма нищо неразбираемо, тенденцията от предните игри е доразвита. :)
просто човек трябва да е настроен за фюжън между игра и кино, и всичко си идва на мястото.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 27 guests