Page 120 of 198
Posted: Wed Feb 08, 2012 8:12 pm
by Amikae
Kingdoms of Amalur
Posted: Wed Feb 08, 2012 8:17 pm
by AlDim
Е в колко теми трябва да се пише за това нещо? Сплитвам постовете от другата в отделна тема, дискутирайте там.
Posted: Sun Feb 12, 2012 7:35 pm
by Martix
По програмата "Превърти или изгледай всички класики" пак започнах Max Payne, което навремето бях зарязал след един много злощастен сейв точно преди да избухне една много ши*ана граната, но ениуей, минах първата третина на две сядания. Макс вече е поизгубил блясъка си, но още помня как се дивях на всеки домакински уред, който можеш да включиш, а и битките са един път. Бях забравил какво е да трябва да записваш играта след всеки убит бандит.
пп. играта върви и на 7-ца без проблеми с изключение на един. Понякога DLL host процеса нещо се бъгва и играта не тръгва. Ако това стане, оставяте го включен и спирате само процеса на играта. При повторно пускане DLL-ът вече работи и играта тръгва.
Posted: Sun Feb 12, 2012 9:22 pm
by Claymore
В тая връзка като превъртиш двойката кажи кой режим трябваше да превъртиш за да отключиш тоя с различния финал.
Posted: Sun Feb 12, 2012 10:03 pm
by Martix
след едно бързо търсене в google:
Dead on Arrival
Posted: Wed Feb 29, 2012 2:02 pm
by Martix
В кратката ваканцийка, която си направих след сесията превъртях Max Payne 1 и 2. Няма да ги коментирам, много са яки, знаем си. Дори открих, че Max Payne 2 е открил Poets of the Fall като група с много яката песен, написана за играта.
И тъй като още си нямаме тема за indie игри ще пиша тук.
На едно сядане минах Gemini Rue
Доста прилична игра. Класически сай-фай куест с ретро графика и още по-ретро резолюция. Ретро обаче не значи грозна. Графиката е много атмосферична. Има и доста интеракция с околната среда. Пъзелите са логични и свързани с историята, а не случайни загадки, свалени от някой сайт с флаш игри. Геймплейно не блести, но и не се проваля. Различните избори в диалозите са по-скоро козметични, но все пак са написани различни отговори, в зависимост какво казваш. И всичко е озвучено - и то професионално. Склонен съм да сравнявам Gemini Rue с друго indie заглавие, излязло наскоро - To The Moon. Като втората получи доста по-голямо признание по класации и награди. Gemini води с много в графично и звуково отношение, докато историята в To The Moon е много по-емоционална и ангажираща, ако и доста по-минималистична.
Но и в Gemini Rue акцентът е върху историята и наратива, а не върху геймплея. Историята се разказва от две гледни точки. Едната е на Азриел, бивш наемен убиец, търсещ брат си на планета управлявана от криминална организация. Неговата сюжетна линия се играе в стил филм ноар детективско разследване. Другата гледна точка е на Делта 6 - затворник в мистериозния Център 7 - изправителен център, в който престъпници се поправят и връщат в обществото, след като паметта им бива изтрита и им се имплантират нови лица и спомени. След опит за бягство паметта на Делта 6 бива изтрита за пореден път и обучението му се рестартира, под ръководството на директора. Неговата сюжетна линия се играе в стил The Island(филмът). В края разбира се двете линии се преплитат. Няма да спойля, само ще кажа, че историята е кадърно написана, изиграна и представена, а туистът накрая ме изненада.
Като минус мога да кажа същото като в To The Moon. Играта е обидно лесна. И е много кратка - на едно сядане я превъртях.
Като недолюбващ куестите играч(единствения друг, който съм изтраял докрай е TLJ) пиша 7/10 заради добрата история и атмосфера. Ако сте фенове на куестите предполагам, че 8-ца не й мърда на игричката. Препоръчвам.
Posted: Wed Feb 29, 2012 2:21 pm
by Delegat
Аз от една седмица съм се зарибил по Tribes:Ascend , с хора от Forplay форума всяка вечер играем и е доста яко, играта е в опън бета и който иска може да се присъедини към нас -
https://account.hirezstudios.com/tribesascend/ 
Posted: Wed Feb 29, 2012 5:46 pm
by Claymore
Martix wrote:В кратката ваканцийка, която си направих след сесията превъртях Max Payne 1 и 2. Няма да ги коментирам, много са яки, знаем си. Дори открих, че Max Payne 2 е открил Poets of the Fall като група с много яката песен, написана за играта.
Тая песен от юли си я въртя на МП3-то и телефона и още не ми е омръзнала. Те това е балада!
Иначе разцъквам Енклейв и става за разтоварване, но на моменти бойната "система" дразни. Успях и най - накрая да мина досадния момент на Дед Спейс в който ми гръмва кораба и имам 1 чертичка кръв, направен още по - досаден от факта че играта върви мудно но скоростта на мишката е светкавична. Леко е досадно като почне да сече, но са ми достатъчни мерака и търпението за да играя и така. Pulse Rifle-а кърти!

Posted: Wed Feb 29, 2012 7:05 pm
by F242
Martix wrote:И тъй като още си нямаме тема за indie игри ще пиша тук.
На едно сядане минах Gemini Rue
Ако вече си се зарибил по олд фийл олд скул адвенчъри мога да препоръчам и още нещо на
wadjet eye games -
The Blackwell Bundle http://store.steampowered.com/sub/13237/
Музиката и диалогът са много добри - през цялото време усещането ми беше Gabriel Knight - не че няма достатъчно закачки-отпратки.
Те също имат недостатък - кратки, но като си помисля, за мен това по-скоро вече е предимство.
А и нещо друго - добре е да се играят в този ред:
Blackwell Legacy
Blackwell Unbound
Blackwell Convergence
Blackwell Deception
Posted: Wed Feb 29, 2012 8:28 pm
by Vash
Мда, препоръчвам и аз Blackwell, Gemini Rue, както и Emerald City Confidential. И трите се разпространяват от сайта на wadjet eye.
А за the truly oldschool - Yahtzee, от преди да стане известен със Zero Punctuation, го знаех с поредица много приятни куестчета, правени с Adventure Game Studio - 5 Days a Stranger, 7 Days a Skeptic, Trilby's Notes и 6 Days a Sacrifice. Игрите развиват доста добър хорър сюжет и въпреки ограниченията си създават яка атмосфера, така че ако имате търпимост към ретро "графика" и геймплей - пробвайте, безплатни са.
Posted: Mon Mar 26, 2012 11:04 pm
by RRSunknown
Днеска превъртях Demon Souls - единствената игра на PS3 която си заслужава всеки лев и всяка секунда инвестирана в нея. 23 часа ми отне - изобщо не ми беше толкова трудно колкото я изкарват но въпреки това всяко бързане в края се наказва.
Дизайна на нивата е велик - просто ми се искаше и Биваре да правеха такива нива в които можеш да обикаляш където си искаш, и в един момент да се окаже че си се върнал в началото без да разбереш. Просто така се прави дизайн по вертикалата.
Лора също е велик макар че за да разбереш историята и посланията трябва да знаеш къде да търсиш - нищо не ти е поднесено на тепсия. Направо не мога да повярвам как с по десетина изречения и жестове и пози в неигровите персонажи е вкаран повече живец и индивидуалност от половината Мас Ефект персонажи със всичките им много приказки.
Мисля на Ню гейма да вляза като фантом на някой (ако изобщо има още хора да играят) и да прпбвам да го изнеса на 1-1.
б.т.в.
В 1-3 най-гнусния момент ...когато дръпнеме да отваряме голямата порта, келеша хуква и го налазват Red-Eyed Knight (всеки играл играта знае какъв ужас предизвиква думата Red-Eyed Knight, особенно тия с копията).
Веднъж наляво - веднъж надясно замахнах и боя свърши преди да почне.
И цялото ни изиграване ~70 часа ще е бъзвъзвратно омазано.
какво си успял да направиш приятелю че цели 70 часа си загубил

Posted: Sun Apr 22, 2012 9:05 am
by F242
Posted: Mon Apr 23, 2012 4:32 pm
by Xellos
Posted: Sat May 05, 2012 9:54 pm
by RRSunknown
Rayman Origins

Перфектната игра в жанра си -в сряда я взех и вече съм отключил и изциклил почти всичко възможно (макар че платина като че ли няма да взема поради непосилните ми спийдрънове ) - изключително рядко ми се струва толкова да се зарибя по игра и да се хващам да минавам неща като Спийд рънове и методично събиране на всички секретчета.
Може би това се дължи на супер веселяшката атмосфера, арт стил и музичка и това че макар и трудни нивата никога не са чийзи а зависят изцяло от майсторството. Контрола също е безупречен - макар и да се играе с три бутона има много скоростно комбинации и абсолютно прецизен без никакво бавене при натискане на бутони.
Солта на играта бяха десетте бонус нива с преследвания на сандъчета - докато ги играех си помислих че в сравнение с тях Соник е вдървен и бавен като старец асматик.
Графиката е излишно да споменавам че е най-красивата 2д излизала някога - голям труд са хвърлили художниците.
Направи ми и много позитивно впечатление вниманието което са отделили на сайд скрол шутинг нивата - очаквах да са едва няколко, за бонус и да се повтарят - вместо това обаче са включили огромен брой такива нива, напълно адектватни и богато напълени с разнообразни противници и капани.
Вчера успях да поиграя и кооператив като доживях да видя жени неиграещи игри да седнат с геймпад в ръка да се надвикват като малки деца и да циклят едно и също по 20 пъти подред
Чакам втора част :yes:
Posted: Mon May 07, 2012 8:30 am
by Muad_Dib
Както писах във форплей - мнението ми се препокрива напълно с твоето, играта е великолепна и още на 20тата минута знаех, че ще ми е в личния топ 10 за миналат година. И да, нивата с комара са убийствени, на мен лично са ми любимите:) За спийдръновете - да, и аз нямам нерви, оставил съм си още 10тина непопълнени медальона (смис лиспват минаването за време и 1-2 скрити клетки), които си пазя, че не искам да свършва.
Обявяването на двойката беше логично и само чакаме да е официално:)