Page 12 of 12
Posted: Sun Nov 17, 2013 11:43 am
by The Dragon
AlDim wrote:Невидимите стени нямат абсолютно нищо общо с хардуерни ограничения на системите от край време, както показват безбройните open world заглавия...
Не е точно така .... преди сегашното поколение конзоли не си спомням да е имало примерно FPS със невидими стени на Pc-то.
Posted: Sun Nov 17, 2013 12:37 pm
by RRSunknown
Аз пък си спомням за много, даже си спомням ревютата в GW.
Posted: Sun Nov 17, 2013 8:57 pm
by AlDim
The Dragon wrote:AlDim wrote:Невидимите стени нямат абсолютно нищо общо с хардуерни ограничения на системите от край време, както показват безбройните open world заглавия...
Не е точно така .... преди сегашното поколение конзоли не си спомням да е имало примерно FPS със невидими стени на Pc-то.
Posted: Sun Nov 17, 2013 9:33 pm
by The Dragon
AlDim wrote:The Dragon wrote:AlDim wrote:Невидимите стени нямат абсолютно нищо общо с хардуерни ограничения на системите от край време, както показват безбройните open world заглавия...
Не е точно така .... преди сегашното поколение конзоли не си спомням да е имало примерно FPS със невидими стени на Pc-то.
Какво ... нямаше в дум 1,2,3 , нямаше в serious sam First/Second Encounter, намаше във Farcry и Painkiller, не си спомням да е имало и в NOLF ...
Posted: Sun Nov 17, 2013 11:09 pm
by RRSunknown
Само тези ли си играл
Posted: Mon Nov 18, 2013 11:03 am
by AlDim
Аз вместо да си говоря с Драгъна (който последно време се е развихрил с големите размишления) смятам да отида да се блъскам в невидими стени, цъкайки Red Dead Redemption на сегашното поколение конзоли. Да си призная бих предпочел да играя Doom 1, защото там невидими стени няма, но с нищожните 512MB RAM просто няма как да го подкарам...
Posted: Mon Nov 18, 2013 11:26 am
by The Dragon
Ми като игра колкото и да е тъжно Doom 1 не се различаваше от Gears Of War - движиш се в две измерения, в третото когато дизайнерите ти позволят. Това да нямаш нормален а контекстен джъмп в игра си е чисто модерна измишльотина ... а отворените игри са построени принципно на различен принцип от шутърите където цялото ниво трявба да го сместиш в рам-та и не можеш да стриймваш. И затова използваш невидими стени и подобни трикове.
Posted: Mon Nov 18, 2013 11:37 am
by Claymore
Във връзка с това което каза Драгъна, едно интересно клипче -
http://www.youtube.com/watch?v=0Q6UQ2QlRH0
Posted: Mon Nov 18, 2013 12:14 pm
by AlDim
The Dragon wrote:цялото ниво трявба да го сместиш в рам-та и не можеш да стриймваш
Т.е. опитваш се да оправдаеш морално остарялото програмиране на въпросните с твърдението, че нивата "трябва" да се лоудват наведнъж?
Да не говорим, че всичките примери, които даде по-горе си вървяха перфектно на машини с 128MB RAM барабар с Уиндоуса. Куцият линеен левъл дизайн няма абсолютно нищо общо с ограничения на хардуера и цялата ти теза е надупчена като швейцарско сирене.
Да не говорим, че в Serious Sam примерно ако тръгнеш да припкаш към хоризонта, играта просто си те убиваше вместо да те занимава с невидими стени. Разлика няма.
Posted: Mon Nov 18, 2013 6:43 pm
by RRSunknown
В повечето имаше невидими стени, не се излагайте с фалшиви спомени за доброто старо време.
И стига с тези стереотипи как всичко е Call of Duty (която съвсем умишлено е с такъв дизайн и още помня как всички го хвалеха 2003 година за изчистения и филмов геймплей - тогава неща като секрети се отричаха като морално остарели артефакти от аркадното минало на шутърите).
Един модерен Far Cry 3 е пример за това как си има всички неща от които се оплакват критиците на "новото време" - абсолютно отворен свят, секрети, развитие на персонаж, платформинг и т.н.