Page 12 of 21

Posted: Mon Nov 10, 2008 3:37 pm
by Pugsley
В двойката беше мноо сгодно, че после мое да продължиш да си рутиш след като я врътнеш. А и полочаваш менюъл за играта, на който съм се спукал да се хиля.

Posted: Mon Nov 10, 2008 3:46 pm
by RRSunknown
най - култовия персонаж от двойката:
Spoiler: show
Image
майтапа е че наистина познавам човек на име Мирон и навремето се ебавахме с него като му излезе прякора Джета :)

Posted: Mon Nov 10, 2008 8:54 pm
by AlDim
ми се набиват просто някои сравнения които необръгналия играч не би забелязал.
1. Персонажите се движат по същия кукленски начин както в обливиън-все едно са на конци и се плъзгат над повърхността.Търд пърсъна е същия едно към едно със стария и е все така зле. Близкия бой същи- абсолютно същите движения.
Камерата от трето лице всъщност е значително подобрена. Задръж бутона за смяна на камерата и (в PC версията предполагам с посоките) така можеш да я приближиш а-ла Resident Evil/GoW/Dead Space, което анулира повечето й проблеми.
2. Обикаляйки по света се натъквам на рейдъри- и те точно като братята си рейдъри от Обливиън веднага вадят пушка и почват да пуцат- няма диалог, няма опит за обир - направо пушките.
Един друг обръгнал играч би отбелязал, че в рандъм енкаунтърите на стария Fallout се забелязваше същия феномен. Рейдъри са. Рейдват...

За Брума - ?! Няма абсолютно нищо общо:
http://oblivion.onlinewelten.com/images ... _bruma.jpg
За разликата в качеството на дизайна на Oblivion и Fallout 3 да не говорим.

За Vault 101 - повечето врати там бяха затворени. Малко тъпо, но са решили да направят по-линейно въведение. Иначе vault-овете никога не са били особено огромни.
Виж, Vault 112 е малко мижав... Но той е много по-нататък.
Но иначе си е чийт- дава ти безплатни стрелби/удари докато компютърните опоненти нищо не правят.
Не. Опонентите стрелят и атакуват едновременно с теб.

За мутрите и аз си мислех така... Докато не установих, че пак има 5 лица, които са модвали за всеки от персонажите. Особено жените си приличат ужасно. Все пак е огромно подобрение, но е много далече от Mass Effect, да речем.
Nheela wrote:Lockpicking - почти
Всякакво умение за Lockpick и Science между 76 и 99 е безполезно бтв. Зачитат се само 25, 50, 75 и 100.

Иначе за куестовете - като цяло се оказа, че държат доста дълго. Освен това има значително количество по-малки странични нещица, които отиват в Notes, а не в Quests.
Но level cap-а си е тотално безумие. Ако е 20 нива, поне да ги направят да се трупат по-бавно, ебаси.

Posted: Mon Nov 10, 2008 9:12 pm
by RRSunknown
брех , защо бях останал с впечатление че Брума беше дървения град над реката в центъра на картата , сега виждам че съм говорил за Анвил. Брума няма нищо общо наистина :)
А за рейдърите- абе не беше баш така - имаше си и слуайни срещи с търговци и т.н.
Но на Обливиъна нападаха по същия начин.
Камерата наистина я приближих като на Резидента и се пооправи значително ама за близък бой пак не струва, (щото аз развивам близкия бой)
И съм 100% сигурен че нищо не ми правят докато ги мачкам с бухалката във ВАТС, боя се води така да се каже на една ръка разстояние и много ясно се забелязва дали предприемат нещо- досега в 100% от случаите отнасят по 3 удара с бухалката без да правят нищо и чак после почват да стрелят.
Дизайна на Фаллаут засега е >>>>>Обливиън.
За Vault 101 - повечето врати там бяха затворени. Малко тъпо, но са решили да направят по-линейно въведение. Иначе vault-овете никога не са били особено огромни
че не бяха не бяха - ама вече сме 2008 година все пак- все очаквах да ги направят огромни ама не би.

Виж за моделите ми развали ентусиазма с това разкритие за повторяемостта.

Posted: Mon Nov 10, 2008 9:49 pm
by AlDim
А за рейдърите- абе не беше баш така - имаше си и слуайни срещи с търговци и т.н.
Във Fallout 3 има няколко "кервани", обикалящи градовете и много пръснати scavenger-и, които продават туй-онуй.
Камерата наистина я приближих като на Резидента и се пооправи значително ама за близък бой пак не струва, (щото аз развивам близкия бой)
С VATS (а играта принципно се предполага да се играе основно с него) няма значение.

И пак ти казвам - във VATS враговете действат заедно с теб. Все пак съм се занимавал с играта някакви си 40-тина часа повече от теб, та имам известна представа. :roll:
Да, при някои е по-малко явно, но да речем Death Claw-овете могат да ти ебат майката, докато стреляш/млатиш.

п.п. Слушане на Fallout 2 саундтрака, качен на usb, докато играя Fallout 3 = awesome! Много луди екстрички има бокса.

Posted: Mon Nov 10, 2008 10:13 pm
by RRSunknown
Във Fallout 3 има няколко "кервани", обикалящи градовете и много пръснати scavenger-и, които продават туй-онуй
добра вест , явно просто не съм ги засякъл.

И Deathclaw още не съм виждал но има време :) Чувам добри отзиви за големия чук , ще го изтестваме на Deathclaws.

Posted: Mon Nov 10, 2008 11:35 pm
by Amikae
Има Deathclaws в по затънтените места на картата. Пo-напред в главния куест, като откриеш едни злодеи и се пръснат по картата, можеш дори да освободиш един и не те напада.

А между другото не е безполезно да се вдигат над 75, защото остатъка можеш да го вдигнеш с книжки, ако намериш достатъчно. Аз имам перка, който ми дава по 2 скил пойнта на книжка и при повечко обикаляне мога да си вдигна Lockpickinga на 100, а това определено ми отваря доста "вратички" :D

Posted: Tue Nov 11, 2008 12:19 pm
by lordsandro
В момента я преигравам и с чиста съвест мога да кажа че огнехвъргачката (Flamer) е най-доброто оръжие в играта. С вдигнат на макс Big Guns скил сваля група от 4 супер мутанта за 5-6 секунди (ако го прицелиш правилно де :wink: ). Като я играх първия път с Small Guns скила ми трябваше по един пълнител в главата да им вкарвам че да гушнат букета.

Колко от PipBoy фигурките сте открили? Aз намерих вече 6 от тях. Една от фигурките се намира именно в сградата която описах в предишния си пост. Сградата се намира точно на юг от мадамата която ви дава куеста Nuka-Cola Chalenge.

Posted: Tue Nov 11, 2008 9:25 pm
by AlDim
Mне, определено не съм съгласен. Флеймъра е сравнително тегаво оръжие с доста малък обхват. Тия супер мутанти 1. трябва да са много сгъчкани, което не се случва често и 2. трябва да не са брутове или мастъри. Има далеч по-универсални лонг-рейндж пушкала от Small Guns. Lincoln's Repeater (50 damage) маже всичко с 1-3 хедшота, а помпата е без конкуренция за стрелба от близко разстояние. Пък ако си говорим за damage, Fat Man-а може да очисти и 10 супер мутанта с 1 изстрел...

Posted: Tue Nov 11, 2008 9:55 pm
by RRSunknown
Днес видях Големия (тм) Парен Чук ака super sledgehammer
Е те това е оръжиято - буквално размазва всякакви супер мутанти и друга сволач, само Дедклаусите издържат да два удара - всичко друго отняся по един в главата и поляга да тори маргаритките.

Posted: Thu Nov 13, 2008 3:18 pm
by lordsandro
AlDim wrote:Mне, определено не съм съгласен. Флеймъра е сравнително тегаво оръжие с доста малък обхват. Тия супер мутанти 1. трябва да са много сгъчкани, което не се случва често и 2. трябва да не са брутове или мастъри. Има далеч по-универсални лонг-рейндж пушкала от Small Guns. Lincoln's Repeater (50 damage) маже всичко с 1-3 хедшота, а помпата е без конкуренция за стрелба от близко разстояние. Пък ако си говорим за damage, Fat Man-а може да очисти и 10 супер мутанта с 1 изстрел...
Тегаво е ако не си му свикнал, пък и самата идея е не да атакуваш от 50 метра с него а да се хакнеш в мелето и да почнеш пърленето.
Признавам, че оная групичка мутанти само един беше мастър и основно по него стрелях (другите така да се изразя бяха colederal damage :wink: ) и цялата случка стана в едно доста малко стайче, но все пак пърлялката ми е любимото оръжие (тук си признавам, че съм пироман). Пък и скилът който дава +50% damage с огнени оръжия също си казва думата. :twisted:

Posted: Thu Nov 13, 2008 9:55 pm
by AlDim
Еми, как да ти кажа... Не си особено убедителен :lol:

Posted: Thu Nov 13, 2008 10:29 pm
by lordsandro
Не ми вярваш че съм пироман ли? :evil: :D

Сериозно един от създателите на играта си признава че пърлачката му е любимото оръжие, даже си мисля че точно тоя пич е сложил пиромаския скил.

Posted: Sat Nov 15, 2008 12:03 am
by AlDim
To each his own.

Posted: Tue Nov 25, 2008 9:04 pm
by Gunslinger