Fallout 3
Moderator: AlDim
В двойката беше мноо сгодно, че после мое да продължиш да си рутиш след като я врътнеш. А и полочаваш менюъл за играта, на който съм се спукал да се хиля.
Love & peace
The purpose of art is to make the imagined seem real, the impossible seem possible. Pornography has much the same purpose. ...
My Anime list
The purpose of art is to make the imagined seem real, the impossible seem possible. Pornography has much the same purpose. ...
My Anime list
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
най - култовия персонаж от двойката:

- Spoiler: show

Камерата от трето лице всъщност е значително подобрена. Задръж бутона за смяна на камерата и (в PC версията предполагам с посоките) така можеш да я приближиш а-ла Resident Evil/GoW/Dead Space, което анулира повечето й проблеми.ми се набиват просто някои сравнения които необръгналия играч не би забелязал.
1. Персонажите се движат по същия кукленски начин както в обливиън-все едно са на конци и се плъзгат над повърхността.Търд пърсъна е същия едно към едно със стария и е все така зле. Близкия бой същи- абсолютно същите движения.
Един друг обръгнал играч би отбелязал, че в рандъм енкаунтърите на стария Fallout се забелязваше същия феномен. Рейдъри са. Рейдват...2. Обикаляйки по света се натъквам на рейдъри- и те точно като братята си рейдъри от Обливиън веднага вадят пушка и почват да пуцат- няма диалог, няма опит за обир - направо пушките.
За Брума - ?! Няма абсолютно нищо общо:
http://oblivion.onlinewelten.com/images ... _bruma.jpg
За разликата в качеството на дизайна на Oblivion и Fallout 3 да не говорим.
За Vault 101 - повечето врати там бяха затворени. Малко тъпо, но са решили да направят по-линейно въведение. Иначе vault-овете никога не са били особено огромни.
Виж, Vault 112 е малко мижав... Но той е много по-нататък.
Не. Опонентите стрелят и атакуват едновременно с теб.Но иначе си е чийт- дава ти безплатни стрелби/удари докато компютърните опоненти нищо не правят.
За мутрите и аз си мислех така... Докато не установих, че пак има 5 лица, които са модвали за всеки от персонажите. Особено жените си приличат ужасно. Все пак е огромно подобрение, но е много далече от Mass Effect, да речем.
Всякакво умение за Lockpick и Science между 76 и 99 е безполезно бтв. Зачитат се само 25, 50, 75 и 100.Nheela wrote:Lockpicking - почти
Иначе за куестовете - като цяло се оказа, че държат доста дълго. Освен това има значително количество по-малки странични нещица, които отиват в Notes, а не в Quests.
Но level cap-а си е тотално безумие. Ако е 20 нива, поне да ги направят да се трупат по-бавно, ебаси.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
брех , защо бях останал с впечатление че Брума беше дървения град над реката в центъра на картата , сега виждам че съм говорил за Анвил. Брума няма нищо общо наистина 
А за рейдърите- абе не беше баш така - имаше си и слуайни срещи с търговци и т.н.
Но на Обливиъна нападаха по същия начин.
Камерата наистина я приближих като на Резидента и се пооправи значително ама за близък бой пак не струва, (щото аз развивам близкия бой)
И съм 100% сигурен че нищо не ми правят докато ги мачкам с бухалката във ВАТС, боя се води така да се каже на една ръка разстояние и много ясно се забелязва дали предприемат нещо- досега в 100% от случаите отнасят по 3 удара с бухалката без да правят нищо и чак после почват да стрелят.
Дизайна на Фаллаут засега е >>>>>Обливиън.
Виж за моделите ми развали ентусиазма с това разкритие за повторяемостта.

А за рейдърите- абе не беше баш така - имаше си и слуайни срещи с търговци и т.н.
Но на Обливиъна нападаха по същия начин.
Камерата наистина я приближих като на Резидента и се пооправи значително ама за близък бой пак не струва, (щото аз развивам близкия бой)
И съм 100% сигурен че нищо не ми правят докато ги мачкам с бухалката във ВАТС, боя се води така да се каже на една ръка разстояние и много ясно се забелязва дали предприемат нещо- досега в 100% от случаите отнасят по 3 удара с бухалката без да правят нищо и чак после почват да стрелят.
Дизайна на Фаллаут засега е >>>>>Обливиън.
че не бяха не бяха - ама вече сме 2008 година все пак- все очаквах да ги направят огромни ама не би.За Vault 101 - повечето врати там бяха затворени. Малко тъпо, но са решили да направят по-линейно въведение. Иначе vault-овете никога не са били особено огромни
Виж за моделите ми развали ентусиазма с това разкритие за повторяемостта.
Във Fallout 3 има няколко "кервани", обикалящи градовете и много пръснати scavenger-и, които продават туй-онуй.А за рейдърите- абе не беше баш така - имаше си и слуайни срещи с търговци и т.н.
С VATS (а играта принципно се предполага да се играе основно с него) няма значение.Камерата наистина я приближих като на Резидента и се пооправи значително ама за близък бой пак не струва, (щото аз развивам близкия бой)
И пак ти казвам - във VATS враговете действат заедно с теб. Все пак съм се занимавал с играта някакви си 40-тина часа повече от теб, та имам известна представа.

Да, при някои е по-малко явно, но да речем Death Claw-овете могат да ти ебат майката, докато стреляш/млатиш.
п.п. Слушане на Fallout 2 саундтрака, качен на usb, докато играя Fallout 3 = awesome! Много луди екстрички има бокса.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Има Deathclaws в по затънтените места на картата. Пo-напред в главния куест, като откриеш едни злодеи и се пръснат по картата, можеш дори да освободиш един и не те напада.
А между другото не е безполезно да се вдигат над 75, защото остатъка можеш да го вдигнеш с книжки, ако намериш достатъчно. Аз имам перка, който ми дава по 2 скил пойнта на книжка и при повечко обикаляне мога да си вдигна Lockpickinga на 100, а това определено ми отваря доста "вратички"
А между другото не е безполезно да се вдигат над 75, защото остатъка можеш да го вдигнеш с книжки, ако намериш достатъчно. Аз имам перка, който ми дава по 2 скил пойнта на книжка и при повечко обикаляне мога да си вдигна Lockpickinga на 100, а това определено ми отваря доста "вратички"

- lordsandro
- Merchant
- Posts: 85
- Joined: Thu Jan 12, 2006 2:27 pm
- Location: Чертозите на Валхала
В момента я преигравам и с чиста съвест мога да кажа че огнехвъргачката (Flamer) е най-доброто оръжие в играта. С вдигнат на макс Big Guns скил сваля група от 4 супер мутанта за 5-6 секунди (ако го прицелиш правилно де
). Като я играх първия път с Small Guns скила ми трябваше по един пълнител в главата да им вкарвам че да гушнат букета.
Колко от PipBoy фигурките сте открили? Aз намерих вече 6 от тях. Една от фигурките се намира именно в сградата която описах в предишния си пост. Сградата се намира точно на юг от мадамата която ви дава куеста Nuka-Cola Chalenge.

Колко от PipBoy фигурките сте открили? Aз намерих вече 6 от тях. Една от фигурките се намира именно в сградата която описах в предишния си пост. Сградата се намира точно на юг от мадамата която ви дава куеста Nuka-Cola Chalenge.
Anger! Rage!! Wrath!!! Berserk!!!!
Mне, определено не съм съгласен. Флеймъра е сравнително тегаво оръжие с доста малък обхват. Тия супер мутанти 1. трябва да са много сгъчкани, което не се случва често и 2. трябва да не са брутове или мастъри. Има далеч по-универсални лонг-рейндж пушкала от Small Guns. Lincoln's Repeater (50 damage) маже всичко с 1-3 хедшота, а помпата е без конкуренция за стрелба от близко разстояние. Пък ако си говорим за damage, Fat Man-а може да очисти и 10 супер мутанта с 1 изстрел...
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
- lordsandro
- Merchant
- Posts: 85
- Joined: Thu Jan 12, 2006 2:27 pm
- Location: Чертозите на Валхала
Тегаво е ако не си му свикнал, пък и самата идея е не да атакуваш от 50 метра с него а да се хакнеш в мелето и да почнеш пърленето.AlDim wrote:Mне, определено не съм съгласен. Флеймъра е сравнително тегаво оръжие с доста малък обхват. Тия супер мутанти 1. трябва да са много сгъчкани, което не се случва често и 2. трябва да не са брутове или мастъри. Има далеч по-универсални лонг-рейндж пушкала от Small Guns. Lincoln's Repeater (50 damage) маже всичко с 1-3 хедшота, а помпата е без конкуренция за стрелба от близко разстояние. Пък ако си говорим за damage, Fat Man-а може да очисти и 10 супер мутанта с 1 изстрел...
Признавам, че оная групичка мутанти само един беше мастър и основно по него стрелях (другите така да се изразя бяха colederal damage


Anger! Rage!! Wrath!!! Berserk!!!!
- lordsandro
- Merchant
- Posts: 85
- Joined: Thu Jan 12, 2006 2:27 pm
- Location: Чертозите на Валхала
- Gunslinger
- Warmage
- Posts: 1201
- Joined: Sat Nov 06, 2004 6:24 pm
- Location: Midworld in the Middle
http://blogofidiots.wordpress.com/
http://tvseriesbg.com/
There they stood, ranged along the hillsides, metTo view the last of me, a living frame For one more picture! In a sheet of flame
I saw them and I knew them all. And yet Dauntless the slug-horn to my lips I set, And blew. 'Childe Roland to the Dark Tower came.'
X-Men Deadly Genesis е Decimation Tie In
http://tvseriesbg.com/
There they stood, ranged along the hillsides, metTo view the last of me, a living frame For one more picture! In a sheet of flame
I saw them and I knew them all. And yet Dauntless the slug-horn to my lips I set, And blew. 'Childe Roland to the Dark Tower came.'
X-Men Deadly Genesis е Decimation Tie In
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest