Page 11 of 12
Posted: Sat Nov 09, 2013 1:55 am
by The Dragon
Amikae wrote:Все тая, проца винаги можеш да смениш. Вземи си някоя от новите АМД-та, или чакай NVidia да свали техните цени, ако си фен. Ще ги свалят, щото новите АМД-та са адски евтини и адски бързи. Само изчакай нереферентните решения да излязат, че стоковите турбини са пълен ташак.
Освен това са и шумни. Излитащ самолет шумни. Освен това са ... необосновано мощни за 1080p. А откакто ползвам радеон про - не ми пука толкова за фреймовете заради динамичния v-sync - така че вместо да скача на 30-60-30-60 е така - 60-58-60-55-60 и е доста по добре.
Posted: Sat Nov 09, 2013 9:45 pm
by RRSunknown
Нямам да повярвате но познавам човек който много държи вентилаторите му да издават звук на форсиращо BMW като пусне някоя игра. Поне така твърди че ги е докарал.
За спора Нвидиа или Ати - само последната ми карта е била ATI. Това от което се водя всъщност е колко иска видеото като захранване защото си имам качествено захранване и нямам намерение да го сменям за 10 кадъра отгоре от съответната гладна видеокарта. Другото което гледам е да я някой топуз който да ми заеме слотовете на дъното в които са поставени разширения които си ползвам.
Posted: Sat Nov 09, 2013 10:03 pm
by The Dragon
Ами ... всяка единична неклокната карта я подкарваш без проблем на 500 ватово захранване (ама от истинските ватове, а не маркетинговите).
Вече да е малка е малко по-предизвикателно. Всяка карта е двуслотова, на АСУС понякога 3, но модерните дъна се грижат за това да има място.
За мен тишината е критична. Не ми се дават 500 кинта за затворени слушалки ебати.
Posted: Fri Nov 15, 2013 2:56 am
by The Dragon
Цитата на деня:
Sooo pumped for the PS4 launch. Not getting one, but thinking I'll build a low-end gaming PC to replicate the experience.
И открих този готин редит
http://www.reddit.com/r/pcmasterrace/

Доста е tongue in cheek. I hope.
Posted: Fri Nov 15, 2013 8:18 am
by AlDim
Сещаш се, че конзолите нямат якия overhead на PC-тата, така че доста мизерния на вид PC хардуер на PS3 всъщност е над нивото на среден клас гейминг машина.
Posted: Fri Nov 15, 2013 11:40 am
by The Dragon
AlDim wrote:Сещаш се, че конзолите нямат якия overhead на PC-тата, така че доста мизерния на вид PC хардуер на PS3 всъщност е над нивото на среден клас гейминг машина.
PS4 имаш предвид.
Докато не видим добре оптимизиран бенчмарк на 3-те плаформи и можем да сравняваме apples to apples всичко останало е бърборене.
Но ще захапя. Това е един от онези митове които са останали и рядко ги осмислят. Подобен е - първото зареждане да е 16 часа на ново устройство. Истината е доста по нюансирана.
Това беше вярно до 2006-та, но PS2 беше последната такава машина - което доведе до God Of War 2 което за мен си остава едно от великите чисто технически постижения в гейминга - това да го избуташ на 32 мегабайта рам от които 4 видео буфер граничи с магия.
Нещата се промениха оттогава - конзолите качиха малко сланинка и вече са си с пълни операционни системи - дотам че 25% от XBone са резервиране и дефакто не можеш да ги ползваш( и рендва на 720p).
Така че овърхеда на процесора ти е колкото на модерен линукски кернел (или BSD). Междувременно от MS свършиха доста работа за намаляването на овърхеда с DX11 и W8 кернелите - нямаха избор след като взеха стратегическото решение да са на една кодова база таблети, телефони и големи PC-та.
Така че имаш сравним овърхед на процесора, САТА контролера и т.н. Единствено видеото има известен такъв - но в момента Mantle is all the rage . Имам някакви смътни спомени за 30-на процента че е. Което не е много.
Posted: Fri Nov 15, 2013 11:58 am
by AlDim
Въобще не става въпрос за OS overhead, а доколко девовете могат да си лафят директно с хардуера.
А Xbox 1 може да рендва на колкото си иска, просто първоначалните мултиплатформени заглавия са мизерия и така са "оптимизирали" визията на игрите си за платформата.
Posted: Fri Nov 15, 2013 3:12 pm
by The Dragon
Директен разговор с хардуеър няма при сегашното поколение конзоли. Най-вероятно и при предишното не е било възможно. Казвам го като човек писал и деплойвал код където си лафиш директно с хардуеъра. Обикновенно е нещо от сорта на - пишеш байт на някой адрес, и разни крачета се сменят от 0 на 1 волт и т.н.
Това при сегашната инкарнация на конзолите е невъзможно, защото този директен лаф с хардуеъра си има име - драйвер. Драйверите са на ring-0 и са мощен атак вектор. Конзолите и от предишната генерация са с хипервайзори - гарантирам ти че каквото и да се прави с хардуеъра минава през API и кернел иначе пиратстването щеше да е доста по потентно.
От друга страна апитата най-вероятно наистина са доста по-тънки и не абстрактни от DirectX но не очаквай да са много по ниски от mantle. Никой няма да позволи директен достъп до шините.
Едит: За да разбереш какво имам предвид - трявба да се върнеш примерно във времената на cartrige-ите. Тогава адресното пространство в тях директно се адресираше от процесора и играта ти беше и част от операционната система на конзолата.
Posted: Fri Nov 15, 2013 4:50 pm
by The Dragon
Окей - това вече е абсурдно ...
http://www.eurogamer.net/articles/digit ... ff-preview
Новото НФС на новите конзоли е на 30 херца ... втф
Posted: Fri Nov 15, 2013 6:58 pm
by Amikae
AlDim wrote:Въобще не става въпрос за OS overhead, а доколко девовете могат да си лафят директно с хардуера.
А Xbox 1 може да рендва на колкото си иска, просто първоначалните мултиплатформени заглавия са мизерия и така са "оптимизирали" визията на игрите си за платформата.
http://community.amd.com/community/amd- ... d-s-mantle
Какво мислиш за това?
Posted: Fri Nov 15, 2013 8:48 pm
by AlDim
Amikae wrote:AlDim wrote:Въобще не става въпрос за OS overhead, а доколко девовете могат да си лафят директно с хардуера.
А Xbox 1 може да рендва на колкото си иска, просто първоначалните мултиплатформени заглавия са мизерия и така са "оптимизирали" визията на игрите си за платформата.
http://community.amd.com/community/amd- ... d-s-mantle
Какво мислиш за това?
Еми точно за това говорих, че конзолите го правят от край време. Яко ще е да се имплементира и на PC-тата, но засега ще е просто поредната технология, която почти никой няма да ползва.
Драгъне... ти сериозно ли...?
Ходи разцъкай техническа информация за всички launch заглавия за всички конзоли, пускани в историята на човечеството. В началото винаги има ръш и елегантното програмиране е много далече от мислите на девовете. Само от някои едноплатформени заглавия може да се очаква да постигнат повече от визуална посредственост в началото.
Posted: Sat Nov 16, 2013 10:28 am
by The Dragon
Ми напълно сериозно. За рейсър 60-те херца са неподлежащи на преговор, оттам каквото остане за графични ефекти.
Не ме интересува колко посредствена е визуалността, но от 30 херца страда геймплея.
Posted: Sat Nov 16, 2013 9:24 pm
by AlDim
На 120Hz и нагоре телевизор с интерполация няма чак такова значение откъм общо усещане всъщност, ако не си говорим за по-сериозен симулатор като Forza или GT.
Специално NFS-тата винаги са били 30 кадъра на конзолите, както и повечето други рейсъри и това не им пречи особено предвид и без това скапаното управление на колите.
Posted: Sun Nov 17, 2013 12:49 am
by The Dragon
Lets agree to disagree here - 30 херца не ми бяха достатъчни за нищо още 2000-та.
Една от големите ми надежди за новите конзоли е това вече да нямаме ШИБАНИТЕ НЕВИДИМИ СТЕНИ в шибаните игри. Които заради малоумното решение на PS3 да си цепне рамта на две са константа още от времената на биошок 1. Ако нещо е 20 сантима искам да мога да го прескоча ебати.
уви голямото ми опасение е че всички ще тръгнат да правят всичко облачно и онлайн и няма да излизат достатъчно игри за single player ръбове като мен.
Posted: Sun Nov 17, 2013 9:17 am
by AlDim
Невидимите стени нямат абсолютно нищо общо с хардуерни ограничения на системите от край време, както показват безбройните open world заглавия...