Fallout 3

Всичко, което ви вълнува около голфа, бингото и стрип-покера...

Moderator: AlDim

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Sat Nov 08, 2008 7:35 am

Много гадно са направили края на картата - просто се бутваш в невидима стена :(

Бтв в едно завзето от Deathclaw-ове градче намерих ебати бруталния power armor. Само дето все още не съм се изучил как се ползват, та не ми дава да го слагам. А това е яко тъпо, при положение че тоз е уникален и си върви с менюъл, в който пише, че "и дете може да го използва". :roll:

User avatar
lordsandro
Merchant
Posts: 85
Joined: Thu Jan 12, 2006 2:27 pm
Location: Чертозите на Валхала

Post by lordsandro » Sat Nov 08, 2008 11:45 am

Прави сте в играта има доволно тъпи моменти. Краят наистина е ръшнат.
Мислех да зарежа цялата игра и да не я преигравам, но случайно попаднах на една изоставена сграда в долния ляв ъгъл на картата и си казах "Защо пък да не разгледам..." . След 2 минути станах да си пусна лампата. Виждате ли сградата се оказа с общо 3 работещи лампи, стаите са доста големички, а фенерчето както знаем няма много голям обхват. Като цяло се намираш в тъмна голяма (и пълна с плячка) сграда пълна с Feral Ghouls и си стоиш самотен в един малък кръг от светлина. Или поне ти се иска. Защото тъкмо когато си избил повечето Ghoul-ове започват шумовете, вратите които се отварят сами и предмети които сами се движат. Причината за всичко това се крие в мазето на сградата. Влезте ако ви стиска. :wink:

Само да спомена Deathclaw Glouve си е бас и якото оръжие.
Anger! Rage!! Wrath!!! Berserk!!!!

User avatar
dellusion
Warmage
Posts: 1248
Joined: Thu Dec 28, 2006 10:36 am
Location: София

Post by dellusion » Sat Nov 08, 2008 12:08 pm

AlDim wrote:Т.е. няма скалиране на нивата на гадовете спрямо твоето? :shock:

Ако да - ОСЪМ!
RRSunknown wrote:ооо да- ако са махнали тази идиотщина за която се налагаше мод в Обливиън само мога да адмирирам с две ръце
Скалирането на трудността е възможно най-тъпия фийчър, който може да съществува в рпг игра!.
Look at the darkness...
...around me.

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Sat Nov 08, 2008 12:52 pm

lordsandro wrote:а фенерчето
ФЕНЕРЧЕ? :shock:

User avatar
The Dragon
Elder God
Posts: 9062
Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm

Post by The Dragon » Sat Nov 08, 2008 12:57 pm

Бтв - защо гейм фирмите напоследък задобряха в това да правят страхотни сетинги,нива и системи и посмъртно не могат да ги натъпчат с геймплей?

Щото от Бетседа примерно могат да продават не игри а енджини. А от Биошок единственото ниво което помня как съм го играл е Fort Frolic ...
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.

Scourge
Mistborn
Posts: 1280
Joined: Mon Dec 20, 2004 7:02 pm

Post by Scourge » Sat Nov 08, 2008 2:54 pm

AlDim wrote:
lordsandro wrote:а фенерчето
ФЕНЕРЧЕ? :shock:
hold the pip-boy key. на пц е така, сигурно и на бокса ще е.

@драгон: какво е геймплей? : )

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Sat Nov 08, 2008 8:49 pm

Да бе, ясно. Но това го разбирам примерно на 30-тия час игра :lol:

То бива да не са обяснени нещата, ма това е прекалено. На 15-тия час пък установих, че при задържане на D-pad-а излиза меню с оръжията...

Да бяха сложили един нормален гайд за контролите в самата игра, ебати. Кой ти чете менюъли.

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9514
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Sat Nov 08, 2008 8:59 pm

ъъъ, това за фенера ти го казват баш в началото в момента на бягството когато Аманта или както се казваше буди героя ни.
Точно преди малко играх точно това място :)

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Sat Nov 08, 2008 9:15 pm

Пропуснал съм го и не могат да очакват да запомниш абс всичко, трябва си гайд. А и като се разтърсих се оказа, че половината хора, играли Fallout 3, са пропуснали този момент.

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Post by Amikae » Sat Nov 08, 2008 9:36 pm

Е аз не го пропуснах... :lol: Но така или иначе на мен ми дойде с гайд играта.

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Sun Nov 09, 2008 8:24 am

Имам предвид нещо такова в менюто на играта:
http://assets.xbox.com/en-us/support/_i ... allout.jpg

В менюто има само конфигурация на контролите без да е споменато каквото и да е за "фенерчето".

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Sun Nov 09, 2008 10:55 am

Намерих базата на Талън мерковете и си спретнах една злостна касапница. :twisted:

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Mon Nov 10, 2008 12:14 pm

Баси, всичките power armor-и са шит. :x Дават някакъв пиклив rad resistance и повечето хем взимат agility, което е от най-важните характеристики, хем не максват силата (което ПРИНЦИПНО се предполага да е основната им функция). Рейнджърския армър опрелено е най-добрият в играта, заради допълнителните action points и luck, да не говорим, че дава почти идентична защита (39 vs 40).
Въобще нищо общо с чувството за мощ, което даваха power armor-ите от старите Fallout игри :(

Иначе вече няколко часа съм с максимално ниво и е много шибано. Губи се една от основните мотивации за моткане насам-натам. Деба, хем са напълнили света с какво ли не, хем не ти дават да се развихриш като хората.

Бтв какво сте развивали? Аз макснах Small Guns, Big Guns и Repair; Medicine, Science и Lockpick са ми над 75.

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9514
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Mon Nov 10, 2008 12:43 pm

Вчера успях данамеря време да поиграя след туториала и да натрупам впечатления за около 2 часа игра .
На първо време- играта изключително много ми прилича на Обливиън като усещане, едва ли откривам топлата вода но като много играл Обливиъна ми се набиват просто някои сравнения които необръгналия играч не би забелязал.
1. Персонажите се движат по същия кукленски начин както в обливиън-все едно са на конци и се плъзгат над повърхността.Търд пърсъна е същия едно към едно със стария и е все така зле. Близкия бой същи- абсолютно същите движения.
2. Обикаляйки по света се натъквам на рейдъри- и те точно като братята си рейдъри от Обливиън веднага вадят пушка и почват да пуцат- няма диалог, няма опит за обир - направо пушките.
3. Мегатон изглежда точно като Брума от Обливион- само дето дървените къщи са заменени с ламаринени- иначе архитектурата е много подбна.
4. В сградите ВСЕ още се влиза с loading без да виждаме как реално героя отваря вратата и влиза и автоматично изключвайки ситуации тип- стрелям през прозореца или го чупя и влизам в стаята със скок.
5. Озвучението- същата работа като преди- дали са има по един лист и хорицата четат с еднообразен тон.
6. Ваулта в началото е жалък, просто жалък - прекалено е малък и неубедителен- 10 човека живеят в 5 стаи ?? Не така си представям гиганско подземно обиталище. Но пък може да се връщаме там пак знам ли?
Хубавите неща-
1. VATS лично мен много ме зарадва - хем визуално е красиво, хем ти два време да прецениш момента и да използваш тактическа мисъл. Но иначе си е чийт- дава ти безплатни стрелби/удари докато компютърните опоненти нищо не правят.
2. Света подобно на Обливън е изпипан в детайт граничещ с предантизъм, големия бонус е че самия сетинг >>>> от фентъзи клишето.
3. PIP-boy както каза навремето Muad_dib размазва отвсякъде :)
4. Системата ме радва много повече отколкото лейм системата в Обливиън където най- полезното нещо беше да заклещя бутона за магия/бягане с една клечка кибрит и да отида навън докато героя ми се развива до сто бягайки в стената или правейки елементарна магия.
Да не говоря за идиотщината да ти дават по различни точки за вдигане основни статистики въз основа на първите 10 точки скилове които си вдигнал в новото ниво (главно поради факта че както и да планираш винаги се вдига някой скил по случайност (като бягането ) и то засира цялата тактика.
5. Хората и мутрите им- еееее- тука вече огромен напредък видях- просто безличнит, грозни чучела които се налагаше да се сменят с модове са изчезнали и персонажите наистина имат идентичност-, дрехи, физиономии, и т.н. голям напредък.
6. Миниигрите са напреднали много- взломаджийството е 100 пъти по интересно от дебилизма в Облвивиън а хакването също зарибява. За щастие играта с въртене на колело за убеждаване на хората е изчезнала.

Куести още не съм изпълявал затова там не мога да кажа нищо - само се мотках експлорвайки накъдето ми видят очите :)

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Post by Amikae » Mon Nov 10, 2008 3:30 pm

AlDim, аз макснах Small Guns, Lasers, Medicine - почти, Repair и Lockpicking - почти.

RRSunknown, яко изглежда в началото нали? Точно за това се изнервях и толкова. Хубава игра и всичко свършва толкова бързо. Станеш 20 левел и не можеш да дигаш повече, освен ако не ползваш чийт. Всичко на всичко, 30 куеста(смях). И главен куест без последен бос и то с безумен завършек, но няма да ти издам. Ще оставя сам да откриеш мизерията. И тъй за да си разкриваш картата трябва да си направиш сейф преди да превъртиш играта. И да обикаляш без да можеш да дигаш левел и без куестове...

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest