Игнорирайте по-горния, неконструктивен, емоционален пост.
Хънтър - Всичко зависи от дистанцията между вас. Ако се приближиш до него - биеш го. Най-гадното, което може да ти направи хънтър е да си пусне аспекта за 30% по-бързо тичане, пет-а по тебе да те драска, Viper Sting да ти пие маната. Ти няма как да го настигнеш. Той може да тича далече от теб и да ти пусне по един инстант стинг, за да ти пие маната и когато ти изпие цялата мана, те убива.
Другото е да успее да ти вкара Aimed Shot + Multi Shot + още нещо и да те нюкне. Аз когато се бия с уорлоци с моя хънтер винаги ползвам първата "страхлива" тактика - до сега няма грешка!
Начина да се спасиш от това -
Curse of Exhaustion. Веднага се затичваш към него и му го пускаш. После ДоТ-ове, Дет Койл, Фиър.... дежурната програма. А, да - добре е да фиърнеш пет-а му. Веднъж забавиш ли го и успееш ли да му влезеш близко, той няма как да ти избяга. Въртиш се около него в "мъртвата" му зона (5 до 8 ярда далече от него, където не може да ти направи НИКАКЪВ дмг, абсолютно безпомощен е), държиш му пет-а фиърнат. Фелхънтер изобщо не ти трява за тази битка. Най-полезна е Сукуба, Войд/Имп.
Уорлок -

. Имаш едно ГОЛЯМО предимство - Will of the Forsaken - рейшъла на ъндедите (ти си ъндед нали???). Няма стратегия, всичко зависи от билд-а на противника и от това с какъв пет е в момента. За теб е най-добре да ползваш Фелхънтър или Сукуба. Най-добре е да си използваш рейшъла веднага след като ти е кастнал Дет Койл. Почти сигърно е, че след това ще почне да ти каства фиър, та това е момента да използваш рейшъла, да се измъкнеш от фиър ефекта и докато той ти каства фиър-а да използваш твоя Дет Койл и после да го подбереш на последователни фиъри. Но си е до късмет, билд и правилен пет.
Прийст - Лошо. Ако е гадно джудже е още по-лошо. Виждал съм прийстове как се бият с уорлоци само с ДоТ и уонд като останалата мана я ползват за балон и лекуване. И си ги бият без проблем.
Фелхънтер е най-добрия пет. Много важно е да не му влизаш много близо на прийста. Влезеш ли му в меле рейндж вече може те ти пусне фиър и да те почне на Мана Бърн-и. Затова стой по-далече и естествено да го фиърнеш. Ако е джудже ще трябва да го пробваш 2 пъти, той си има fear ward на всеки 30 сек, успееш ли да го фиърнеш - ДоТ-ове, пет-а на каишка да не блъска по прийста и Mana Drain. Рекаствай си фиър-а периодично, не трябва да излиза от него. Не успееш ли да го контролнеш отначало, или да го нюкнеш (слагаш му кърс за намаляване на шадоу резизти ако ще го нюкваш), ще загубиш. Той ти диспелва меджик ДоТ-овете, диспелва ти щитовете и шадоу протекшъна и просто се хийлва докато не ти свърши маната.
Друид - Като прийста. Не успееш ли да го "хванеш" отначало той се хийлва и ти се озоваваш без мана. Може да се декърса. Когато е във ферал форм му слагаш дмг кърс, когато е в кастърска форма - същото като приста - фиър и мана дрейн. Като изключим инстант хийла, хийлингите на друида са много бавни - 2.5 сек каст и повече. Докато той се мъчи да си кастне хийл ти има време да му кастнеш 1.5 сек фиър

Добрите друиди ще те хванат в корени , ще се измъкнат от твоя рейндж и ще се хийлне на спокойствие отдалече. Но ако успееш да го хванеш на къси пасчета с фиър-а и мана дрейн-а не би трябвало да имаш проблем.
Лоладин - Отврат! Идейно е да пийнеш един Free Action Potion преди да почнеш да го биеш, 30 сек имюнна на стън! Не си хаби Дет Койл-а, пази го за по-късен етап. Обикновен Фиър! Той може да се измъква с балони. Веднага го почвай с Кърс за намаляване на шадоу резист, защото лоладина ще е с шадоу резист аура и може да ти резиства фиър-а. Хванеш ли го първия път във Фиър не му слагай ДоТ-ове, само Мана Дрейн. След като си пусне балона ( който ще му изчисти всичко твои дебъфи, та затова не трявба да хабиш мана за тях отначло) няма да може да си пуска друг следващата 1 мин. Тогава пак фиър, дотове + мана дрейн. Добре е да си с Фелхънтер или Сукуба. Лоладина има няколко балона (3 май бяха), и един от тях може да се диспелне от Фелхънтер-а.
Шаман - не ти трявба да се биеш с шамани.
Билд-а дето ти го дадох по-нагоре е само за левелване. Станеш ли 60-тка ще е добре да прехвърлиш точки на умението с което не ти интеръпват Мана и Лайф Дрейновете. Също така ако мислиш да фармиш AV и въобще да правиш яко ПвП си направи билд със Соул Линк и ъпгредвана Сукуба. Като цяло за битки срещу кастери Фелхунтер-а е по-добър, особено със Соул Линк билд. За мелета - Сукуба.
Изключително полезна професия за ПвП е инженерството. Бомбите правят АоЕ стън, който ти дава достатъчно време да кастнеш Фиър, или ако някой те сайлънсне (приест/маге/уорлок с Фелхънтер) или каунтерспелне (маге/роге/уориър) да можеш да реагираш.
За 1 срещу двама. Ами имаш шанс, но си иска итеми (които ти нямаш), подходящ пет - Сукуба и естествено нормална комбинация от класове.
За хънтер + рогуе - Целуваш хънтер-а със Сукубата, така той не може да си командва пет-а и двамата ги изключваш от битката. Трябва много бързо да нюк-неш рогето, Дет Койл + ДоТ-ове + нюк и се надяваш, че няма да интеръпнеш фиър-а. Ако не успееш да убиеш рогето преди хънтер-а да се събуди, зарязваш рогето с дот-овете и веднага тичаш към хънтер-а да му влезеш в мъртвата зона. Ако рогето не умре до няколко секунди нямаш шанс. Успееш ли да убиеш рогето, вече хънтер-а си го биеш по стандартната процедура, ако си инж, метни една бомбичка за стън на хънтер-а и пет-а, за да фиърнеш пет-а по-лесно.
Хийлър + Дмг клас - Изкарваш Хийлъра със Сукубата от играта и гледаш да нюкнеш дмг класа. Ако хийлъра е лоладин няма да стане.
Всяка комбинация с лоладин не става освен ако лоладина не е абсолютен нуб и не знае за какво да си ползва бутоните на бар-а ( и такива съм срещал)
Роге + уориър - Сукуба на уориър-а и нюк на рогето. Когато са 2 дмг класа, седюсваш по-коравия и гледаш да убиеш по-кекавия.