Page 2 of 3

Posted: Sun Jul 29, 2007 8:32 pm
by Moridin
От позицията си на ЧОВЕК, СЛУЧАЙНО ОБУЧАВАЩ СЕ В ДИСЦИПЛИНАТА КОМПЮТЪРНА ГРАФИКА....

... мога да заявя, че да, дори дуума си е нещо зверски трудно за правене, както и всеки съ- или не толкова съ- временен енджин.

Nevertheless, от позицията си на човек с естестска непоносимост към ръбатите форми и несъответствието им с реализма (който се опитват да докарат), смея да твърдя, че дуум3 е абс същия полигонен шит, какъвто е и Ноар, БЕЗ преренднатите (= неръбати) пейзажи и примерно с няква (недостатъчна, за да предизивка качествено изменение на перцепцията) бройка полигони отгоре.

Дикси ;р

Posted: Sun Jul 29, 2007 8:53 pm
by Roland
И с феноменални за времето си, пък и прекрасно изглеждащи от съвременна гледна точка, игри на светлини и сенки. :roll:

Posted: Sun Jul 29, 2007 9:39 pm
by Moridin
Бас, че не си я играл ;р

Как светлините и сенките оправят ръбовете бтв? И ЛИПСАТА НА КРАСИВИ ПРЕРЕНДНАТИ ПЕЙЗАЖИ?

п.п. Молба към АлДим да преглътне коментарите си :mrgreen:

Posted: Sun Jul 29, 2007 9:51 pm
by Roland
Ми и аз ше ги преглътна моите. Забавни спорове на безумия и контрабезумия не ми се водят 8-)

Бтв, уви, играл съм я.

Posted: Fri Aug 03, 2007 10:08 am
by dellusion
Не за пръв път срещам някой, който да предпочита преренднатата графика пред РТ ренднатата. Въпрос на вкус. Само че нямаш право да сравняваш по какъвто и да било друг начин(освен по лични предпочитания) чудовището на Кармак, с Дискуърлда :). Да, за повечето хора дори само едните динамични сенки компенсират напълно липсата на прер. пейзажи и ръбатоста. А Дуум3 енджина е нещо много повече.

Posted: Fri Aug 03, 2007 2:26 pm
by Moridin
Не и от естетична гледна точка, която определя понятието "красив".
А само от техническа.

Posted: Fri Aug 03, 2007 3:11 pm
by Roland
dellusi0n wrote:Не за пръв път срещам някой, който да предпочита преренднатата графика пред РТ ренднатата. Въпрос на вкус. Само че нямаш право да сравняваш по какъвто и да било друг начин(освен по лични предпочитания) чудовището на Кармак, с Дискуърлда :). Да, за повечето хора дори само едните динамични сенки компенсират напълно липсата на прер. пейзажи и ръбатоста. А Дуум3 енджина е нещо много повече.
Сравнението го направи Мор, не аз. Аз не се кефя на Дуума, просто пререндваните пейзажи на Ноара смучат, особено при сравнение с други игри от онова време. Дори единият Фолаут 2 е в пъти по-красив...

Posted: Fri Aug 03, 2007 3:21 pm
by Muad_Dib
Булшит. Напълно съгласен с Жоро - играта е прекраснаи със специфичен и уникален арт. Дуум 3 е люта боза, боли ме колко революционен му е енджинът. Ноар-ът е маниашка игра, на която съм цвилил от кеф от началото до края (на моменти само заради арта).

Posted: Fri Aug 03, 2007 3:38 pm
by Roland
Ъм, да се автоцитирам ли пак, че не се кефя на Дуум? Просто ми е смешно да се правят тия безумни сравнения, при тва от програмист...

Posted: Fri Aug 03, 2007 3:48 pm
by Moridin
Както казах, не говоря от техническа, а от естетическа гледна точка. Бтв във Фолаут няма нищо преренднато и е много по-стар и грозен от Ноар, ОМГ!!!!!!!

Posted: Fri Aug 03, 2007 3:50 pm
by Roland
Не, бтв, едното е края на 1997, а дургото е нейде 1998... :roll: И Фолаутът ВИНАГИ е бил зверски красив.

Posted: Fri Aug 03, 2007 3:57 pm
by Moridin
98 вс 99 но да... ениуей, сигурен съм че кат си зех комп, фолаута вече беше минал и заминал, а Ноара го чаках поне година.... е мое точно тогава да съм си зел комп :mrgreen:

зверски красив никога не е бил, а основно тъмен, но си беше як де, просто не е преренднат

Posted: Fri Aug 03, 2007 3:59 pm
by Roland
Не, 97 е Фолаутът МОЩНО. Щото е в първите 3-4 броя на ГВ, който... наистина всъщност излезе 98-ма... Невърмайнд, тоя пост невър хепънд и така...

Posted: Fri Aug 03, 2007 4:09 pm
by Delegat
Всъщност в точно първия брой на Workshop имаше статия за първия Фолаут. Май 98ма излезе броя, още си го пазя :lol:

Posted: Fri Aug 03, 2007 4:11 pm
by Moridin
97ма е първият, 98ма е вторият